למה להיות ריסיילר?
-
@מבצע כתב בלמה להיות ריסיילר?:
אשמח להסברים נוספים
וכן תצלומי מסךגם אני אשמח לדעת למה לצפות מה יש שם פונקציות וכו' @MGM-IVR תוכל להסביר?
-
-
@עידו מנהל תיק לקוח שהובטח שם לא תקבל.
כי כמעט או לכולם אין
crm גם לי אין וזכותם לראות שאתה רציני לפני שהם נותנים אחרת כל ארחי פרחי יוכל לפתוח ולקבל
בנוגע לקשר אם נציג זה נהיה לאט בהתחלה הגעתי לאחד ואז לעוד והיום יש לי קשר הרבה שאליהם אני פונה והם מטפלים יותר מהר מהשרות לקוחות -
@ivrפון חחח אז למה הובטח?
אבל באמת זה לא הנקודה. -
@MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:
למשל, לעשות מודלים שיעבדו רק בריסיילר שלו,
תוכל להרחיב בנושא? איך זה עובד?
-
@שרות-פלוס-IVR פונים בapi לקבלת פרטים על המערכת אם הסיסמה שהמאזין מגדיר ובודקים באיזה משווק נמצא המערכת
-
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@מבצע כתב בלמה להיות ריסיילר?:
אשמח להסברים נוספים
וכן תצלומי מסךגם אני אשמח לדעת למה לצפות מה יש שם פונקציות וכו' @MGM-IVR תוכל להסביר?
אני לא מוציא תמונות מממשקים שקיבלתי אליהם גישה,
ואני חושב שפיספו פה קצת את הנקודה,
הרעיון ביסיילר זה לא הפונקציות שיש לך או אין לך,
זה אם בא לך לקחת את כל העסק לרציני, ולתפעל את זה כעבודה שלך, כעיסוק שלך, אם כן, ואתה מוכן לתת שירות לקוחות, ומוכן לתפעל קווים, מעולה, לך על זה,
אל תבנה על crm כזה או אחר, או על קשר טוב עם ימות המשיח בשביל זה,
ברור שאם אתה בקשר עם חברה מסויימת על בסיס שבועי בשביל הלקוחות שלך/ בשבילך, אז הגיוני שיהיה לך קר טוב יותר איתם, או יוקצה לך נציג ספציפי,כיום אני ריסיילר לדעתי מעל שנתיים, מכיר כמה וכמה עובדים של ימות, וכשצריך משהו רציני, באמת יותר נח לדבר איתם מאשר עם השירות הרגיל.
-
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@ivrפון
נמוך מידי לדעתימה נמוך?
תוך 3 חודשים בערך מהפתיחה להגיע למאתיים אלף דקות מינמום בחודש?זה לא נקרא הרבה, זה קו קלאסי, אפילו לא גדול
(כמובן שאני לא מדבר על הווצאפונים וכאלה) -
@MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:
ואני חושב שפיספו פה קצת את הנקודה,
הרעיון ביסיילר זה לא הפונקציות שיש לך או אין לך,
זה אם בא לך לקחת את כל העסק לרציני, ולתפעל את זה כעבודה שלך, כעיסוק שלך, אם כן, ואתה מוכן לתת שירות לקוחות, ומוכן לתפעל קווים, מעולה, לך על זה,
אל תבנה על crm כזה או אחר, או על קשר טוב עם ימות המשיח בשביל זה,
ברור שאם אתה בקשר עם חברה מסויימת על בסיס שבועי בשביל הלקוחות שלך/ בשבילך, אז הגיוני שיהיה לך קר טוב יותר איתם, או יוקצה לך נציג ספציפי,הנקודה היתה שאם אני לא מקבל שום הטבה, למה שאני לא פשוט אגיד ללקוח שיפתח קו ואני אבנה לו את המערכת? למה לי להסתבך עם להיות שירות לקוחות (מעבר למה שקשור לבניה)?
הרווח מהיחידות יגיע רק הרבה זמן אח"כ, בשביל רווח מקווים צריך עוד קומבינות.אז מה מועיל לי הריסיילר?
כרגע מעבר לרווח על הבניה אין רווח, ואת זה אפשר לעשות גם בלי ריסילר...
-
@עידו מוזר, אצלי דווקא הרוב המוחלט של ההכנסות מגיעות מהשירות שאני נותן לאנשים אחרי ההקמה. ההקמה של הקו זה הכסף הקטן. דמי המשתמש החודשיים שהם משלמים, וכל מה שאני גובה על השירות ועל היחידות - זה מה שמכניס לאורך זמן.
ברגע שאתה מנהל את כל הקווים שלך בממשק עצמאי זה חיים אחרים לגמרי.
אתה עובד בצורה עצמאית כחברה עצמאית. אתה כמעט לא צריך את ימות המשיח. אתה יכול להוסיף מספרי משנה למערכת, למחוק מערכות, ליצור תבניות קבועות, לשים קרדיט בסוף "מערכת זו הוקמה על ידי XXX", לנהל פניות.
הלקוחות חייבים לקנות ממך יחידות ולקבל ממך שירות. הם לא יכולים לפנות לימות המשיח כי אתה משווק עצמאי. ואתה אמור לגבות על השירות תשלום מלא.
הנקודה החשובה פה היא מי הלקוחות שלך. צריך ליצור קשר עם לקוחות שמשלמים כסף ולא עם כאלה שמתקמצנים לשלם 100-200 שקל לחודש דמי משתמש חודשי, או כאלה שרוצים לקבל שירות בחינם... אם זה סגנון הלקוחות שלך אז זה באמת לא משתלם להתעסק -
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@עידו מנהל תיק לקוח שהובטח שם לא תקבל.
כי כמעט או לכולם אין
crm גם לי אין וזכותם לראות שאתה רציני לפני שהם נותנים אחרת כל ארחי פרחי יוכל לפתוח ולקבל
בנוגע לקשר אם נציג זה נהיה לאט בהתחלה הגעתי לאחד ואז לעוד והיום יש לי קשר הרבה שאליהם אני פונה והם מטפלים יותר מהר מהשרות לקוחותיש למתחילים עד שיקבלו CRM
-
@MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:
זה לא נקרא הרבה, זה קו קלאסי, אפילו לא גדול
בשבילך זה קו קטן בשבילי זה נחשב לגדול ורבע מהמליון דקות
כי כשאני אגיע למליון דקות יהיה לי את הcrm -
@פיסטוק-פרווה אז מי שאמרו לי ליצור איתו קשר ]יוסלה[ זה המתל שלי?
-
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:
זה לא נקרא הרבה, זה קו קלאסי, אפילו לא גדול
בשבילך זה קו קטן בשבילי זה נחשב לגדול ורבע מהמליון דקות
כי כשאני אגיע למליון דקות יהיה לי את הcrmלא באתי לזלזל ח״ו
רק כתבתי תגובה על דבריך שזה לא נמוך, אלא הרבה, שזה לא נחשב הרבה יחסית לכללי,גם עשר 1000 זה הרבה יחסית לקווי ווצאפונים, אבל לא הרבה לעומתך..
-
@MGM-IVR
מה בנוגע לקישוריות האם בתור רייסלר אתה מקבל חלק או שגם אז זה מתחלק בין בעל הקו לימות המשיח?
כי כרגע אני מנהל כמה קווים ענקיים שמכניסים כמעט 4 מיליון דקות בחודש (ביחד), השאלה היא אם אני יפתח רייסלר ויעביר את הקוווים האלה לשם אני ירוויח יותר מהקישורית גם מדין החלק של הרייסלר? -
@תפארת-יעקבב כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@MGM-IVR
מה בנוגע לקישוריות האם בתור רייסלר אתה מקבל חלק או שגם אז זה מתחלק בין בעל הקו לימות המשיח?
כי כרגע אני מנהל כמה קווים ענקיים שמכניסים כמעט 4 מיליון דקות בחודש (ביחד), השאלה היא אם אני יפתח רייסלר ויעביר את הקוווים האלה לשם אני ירוויח יותר מהקישורית גם מדין החלק של הרייסלר?אני חושב שזה אותו תמחור
-
@oror053 כתב בלמה להיות ריסיילר?:
לקוחות חייבים לקנות ממך יחידות ולקבל ממך שירות. הם לא יכולים לפנות לימות המשיח כי אתה משווק עצמאי.
לא יודע, בקווים שהביאו לי יש אפשרות לקנות ישירות מימות המשיח, זה בעצם הברירת מחדל וכן קנית קו משני, הכל קונים דרך המערכת הישנה
-
@MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:
אני לא מוציא תמונות מממשקים שקיבלתי אליהם גישה
לא תמונות
אבל פירוט הפונקציות
אני לדוגמה הייתי המום לדעת שאפשר לחבר את המייל בsmtp ו pop -
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
פירוט הפונקציות
מי אמר לי אם הרמת גישה שיש לי היא אותה רמת גישה שיש לכל אחד אחר?
גם למה סתם לגרות? זה לא מביא משו טוב,
מי שריסיילר, אמור לדעת להסתדר עם המערכת שנתנו לו, ולהיות בשקט, זה המשנה שלי בנושא.אני לדוגמה הייתי המום לדעת שאפשר לחבר את המייל בsmtp ו pop
לא הבנתי את כוונתך, אבל אולי זה בדיוק מה שכתבתי מקודם..
-
@oror053 כתב בלמה להיות ריסיילר?:
אתה עובד בצורה עצמאית כחברה עצמאית. אתה כמעט לא צריך את ימות המשיח. אתה יכול להוסיף מספרי משנה למערכת, למחוק מערכות, ליצור תבניות קבועות, לשים קרדיט בסוף "מערכת זו הוקמה על ידי XXX", לנהל פניות.
ב CRM יש אפשרות ליצור תבניות קבועות?
אשמח לשמוע איך כי גם לי יש גישה ל CRM ולא מצאתי כזה אפשרות
תודה מראש