המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!
-
@פישל @א-תורת-מרן
אולי בגלל נטפרי?
הקלטת תעבורה
https://netfree.link/app/#/tools/traffic/view/d3a367ccd3ca2292de0cebec9cad718795ebfa20 -
@מתעניין באפליקציות אחרות כן נותן
-
@א-תורת-מרן
וגם לי!
איך זה בדיוק עובד? -
תכלס
חסום בנטפרי
-
@מנסה אצלי לא
-
-
@CUBASE נשמח לשמוע האם אתה בנטפרי
תודה -
-
@CUBASE מנסיון שלי נטפרי לא אוהבים את ג'ימני, אלא אם כן השתנתה המדיניות שלהם.
-
-
@CUBASE כן, וניסיתי להשתמש בג'ימני (גם הקופילוט, אגב) וגם בו היה אותו דבר, שואלים שאלה הוא כאילו חושב וכותב שיש שגיאה או משהו.
-
@עידו מעניין, אני מכיר מישהו עם נטפרי שמשתמש הרבה בג׳מיני ואין לו בעיות...
-
@CUBASE טוב, אולי פתחו מאז, הם משנים כל הזמן, עובדים שיהיה יותר טוב.
-
-
@צבי-ד-צ הבעיה היא שצריך טוקן וכו' ואין לי, אין לי מושג מה עושים עם זה ולא בא לי לשלם סתם
-
-
@צבי-ד-צ בקישור שקיובייס הביא כאן
-
@עידו ממש לא!
זה בדיוק העניין, ח י נ ם - בלי טוקן, כמו ג'מיני רגיל
-
@CUBASE כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:
@עידו ממש לא!
זה בדיוק העניין, ח י נ ם - בלי טוקן, כמו ג'מיני רגיל
אז מה הkey שמדובר שם?
אחר כך אבדוק שוב, אולי טעיתי
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
