הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות
-
הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות
לתשומת ליבכם,
כחלק מהשינויים והשיפורים בתקופה האחרונה – אנו שמחים לעדכן על הוזלה משמעותית במיוחד בעלות הפעלת הקמפיינים הקוליים,
כאשר ההוזלה חלה אך ורק בהפעלת הקמפיין באחת מהדרכים הבאות:- דרך אתר הניהול בלחיצה על כפתור "הפעל קמפיין קולי".
- דרך שלוחת ניהול קמפיין בטלפון.
- באמצעות פקודת
RunCampaign
ב־API.
מה היה עד היום?
על כל שליחת קמפיין קולי – חויבתם יחידה אחת לכל נמען עבור הודעה של עד דקה,
וכל דקה נוספת חויבה בעלות של יחידה נוספת.
לדוגמה: הודעת קמפיין באורך 5 דקות – עלתה 5 יחידות לכל נמען.מה קורה מהיום?
הפעלת קמפיין באחת מהדרכים שצוינו – תעלה מקסימום שתי יחידות לכל נמען,
ללא קשר לאורך ההודעה.
גם אם ההודעה באורך שעה – העלות לא תעלה על שתי יחידות בלבד לכל נמען.
חשוב לדעת:
העלות המוזלת חלה בכל סוגי הקמפיינים הקוליים, כולל:- השמעת הודעה בלבד.
- השמעה חוזרת של ההודעה בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7.
- שליחת הודעה בדוא"ל בהקשה על 1 ואישור קבלת ההודעה בהקשה על 7.
- השארת הודעה בתא קולי בהקשה על 1.
- ניתוב שיחה לכל יעד רגיל בישראל (נייד או נייח) כולל מערכות בחברת ימות המשיח בהקשה על 1.
- קמפיין פתוח (הגדרת סוג קמפיין זה, מתבצעת ע"י נציג שירות בתשלום נוסף).
המשמעות עבורכם: חיסכון ניכר בעלויות, עם אפשרות לשלוח הודעות ארוכות ומפורטות – במחיר קבוע ונמוך במיוחד.
-
@שלוימי-770
לא יודע למה הנושא הקודם שנפתח נמחק
עכפ שאפו גדול לימות המשיח
רציתי לברר כמה דברים
א. מתי תחוייב היחידה השנייה?
ב. האם גם כשיוציאו מבזק אם ניתוב לא יגבה יחידות על הניתוב? -
@שלוימי-770 כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
- ניתוב שיחה לכל יעד רגיל בישראל (נייד או נייח) כולל מערכות בחברת ימות המשיח בהקשה על 1.
מה זה אומר?
-
@ועד פשוטו כמשמעו, כשהלקוח עונה ישר מנותב למספר מסוים...
-
@שלוימי-770
השאלה היא כמו ש @R-E-T-מערכות אמר לפני כן, האם היחידה השניה תחויב ישירות בתחילת הקמפיין או שרק אחרי סיום הדקה הראשונה היא תחויב?
כלומר אם אני עושה קמפיין של הודעה של חצי דקה, האם אני יחוייב ישירות ב2 יחידות?ובכל זאת, תודה רבה על כל השדרוגים שמקדמים מאוד מאוד את האפשרויות במערכות שלכם!!
-
@nyh כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
כשהלקוח עונה ישר מנותב למספר מסוים...
איך אפשר לעשות כזה דבר? ניתן רק ע"י הקשה על 1 במהלך שמיעת הקמפיין לנתב (אבל לא ידוע לי שיש אפשרות שישר שהלקוח עונה הוא מנותב -אולי זה הכוונה קמפיין פתוח שכתוב בסוף אם לא מה זה באמת קמפיין פתוח?)
-
@R-E-T-מערכות כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
מה זה באמת קמפיין פתוח?
שכשעונים מגיעים מייד לשלוחה מסויימת - לדוגמה שלוחת הרשמות
-
@שלוימי-770
מה עם CallExtensionBridging ב API? -
@גלאט-מערכות
בכל מקרה אתה יכול לעשות קמפיין פתוח שזה מגיע לשלוחה שעושה CallExtensionBridging -
@לעזור-לכולם כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
@גלאט-מערכות
בכל מקרה אתה יכול לעשות קמפיין פתוח שזה מגיע לשלוחה שעושה CallExtensionBridgingהשאלה שלי כמה זה יעלה לי?
-
@גלאט-מערכות
קמפיין פתוח עולה כיום 118 ש"ח כולל מע"מ -
@תפארת-יעקבב כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:
@גלאט-מערכות
קמפיין פתוח עולה כיום 118 ש"ח כולל מע"מכשאני מפעיל שיחה לשלוחה X יורד לי יחידות
כמה ירד לי עכשיו? -
@גלאט-מערכות
מעכשיו אם יש לך קמפיין פתוח אתה תשלם עד 2 יחידות גם אם הוא יקשיב למערכת שלך שעהכשאני מפעיל שימה לשלוחה X יורד לי יחידות
לא הבנתי מה התכוונת
-
-
@גלאט-מערכות
לכאורה תשלם רגיל יחידה לדקה,
אבל זה מעניין לבדוק את זה
עריכה: כמו שאמרתי תשלום רגיל של יחידה לדקה -
@שלוימי-770 גם לקמפיין פתוח ולניתוב שיחה למספר ישראלי???
אם כן זה משנה את המשחק לגמריזה נראה לי לא הגיוני
יהיה עדיף לחייג לאנשים בשיחה חוזרת דרך קמפיין ולא דרך מודל ניתוב הרגיל (למעט ניתובייה שמוגבל למספר הראשי של המערכת)