• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות

    חדש במערכת
    11
    22
    232
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ת
      תפארת יעקבב @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי

      @גלאט-מערכות
      קמפיין פתוח עולה כיום 118 ש"ח כולל מע"מ

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ג
        גלאט מערכות @תפארת יעקבב נערך לאחרונה על ידי גלאט מערכות

        @תפארת-יעקבב כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

        @גלאט-מערכות
        קמפיין פתוח עולה כיום 118 ש"ח כולל מע"מ

        כשאני מפעיל שיחה לשלוחה X יורד לי יחידות
        כמה ירד לי עכשיו?

        ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ת
          תפארת יעקבב @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי תפארת יעקבב

          @גלאט-מערכות
          מעכשיו אם יש לך קמפיין פתוח אתה תשלם עד 2 יחידות גם אם הוא יקשיב למערכת שלך שעה

          כשאני מפעיל שימה לשלוחה X יורד לי יחידות

          לא הבנתי מה התכוונת

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ג
            גלאט מערכות @תפארת יעקבב נערך לאחרונה על ידי

            @תפארת-יעקבב כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

            שימה

            שיחה 301b10d8-16c9-471d-b52b-f332742ed6f2-image.png

            ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ת
              תפארת יעקבב @גלאט מערכות נערך לאחרונה על ידי תפארת יעקבב

              @גלאט-מערכות
              לכאורה תשלם רגיל יחידה לדקה,
              אבל זה מעניין לבדוק את זה
              עריכה: כמו שאמרתי תשלום רגיל של יחידה לדקה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ש
                שולי @שלוימי 770 נערך לאחרונה על ידי שולי

                @שלוימי-770 גם לקמפיין פתוח ולניתוב שיחה למספר ישראלי???
                אם כן זה משנה את המשחק לגמרי

                זה נראה לי לא הגיוני
                יהיה עדיף לחייג לאנשים דרך קמפיין ולא דרך מודל ניתוב הרגיל (למעט ניתובייה שמוגבל למספר הראשי של המערכת)

                R 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • R
                  R.E.T מערכות @שולי נערך לאחרונה על ידי R.E.T מערכות

                  @שולי
                  ממש כן.....😊
                  לפניכם המייל שקבלתי עכשיו מימות:

                  עד היום, כאשר הוצאתם הודעה קולית לרשימת תפוצה

                  כל דקה בשיחה עלתה לכם ביחידת חיוב.

                  רציתם להעביר וובינר של שעה? שילמתם 60 יחידות.

                  רציתם להסביר במפורט על המוצר שלכם? החיוב רק הלך וגדל.

                  והתוצאה?

                  אתם מקצרים את ההודעות,

                  מבקשים מהמאזינים לחזור לקו "לשמיעת ההמשך",

                  וחלק גדול מהם פשוט לא חוזר🙄

                  חדש ובלעדי לימות המשיח:
                  ​שליחת הודעות קוליות ארוכות במחיר קבוע הזול בישראל!
                  ​

                  שליחת הודעות קוליות באורך של שעות שלימות

                  בעלות זהה להודעה קצרה!

                  מהיום, לא משנה כמה זמן נמשכת ההודעה שלכם,

                  הודעה של 5 דקות, 30 דקות, או אפילו שעתיים שלמות -

                  אתם משלמים מקסימום 2 יחידות! ✨

                  כן, קראתם נכון.

                  וזה לא רק על ההודעה עצמה - גם אם המאזין עבר למענה אנושי

                  ושוחח עם נציג שעה שלמה, עדיין 2 יחידות בלבד.

                  💰 איך זה עובד?

                  הודעה קצרה (פחות מ-2 דקות): חיוב רגיל לפי זמן אמת

                  הודעה ארוכה (2+ דקות): תקרת חיוב של 2 יחידות בלבד

                  גם אם המאזין עבר למענה אנושי: עד 2 יחידות סה"כ

                  אז מה זה אומר בפועל?

                  שאתם יכולים לשלוח הודעה קולית לרשימת תפוצה,

                  להעביר את הוובינר המלא שלכם,

                  לספר על המוצר ברמת פירוט שאתם רוצים,

                  להקליט פודקסט שלם,

                  או לתת הסבר מקיף על השירות -

                  הכל במחיר קבוע וצפוי מראש 🤗

                  המאזינים שלכם יקבלו את המסר המלא מהפעם הראשונה,

                  בלי לחפש דרכים לעקוף את המערכת,

                  ובלי לאבד אותם באמצע הדרך.

                  ✅ חסכון משמעותי בעלויות הודעות ארוכות

                  ✅ עידוד המאזינים להישאר ולשמוע עד הסוף

                  ✅ ללא צורך לבקש חזרה לקו

                  ✅ מיקסום המסר ללא מגבלות זמן

                  ✅ שקט נפשי - אתם יודעים מראש כמה זה יעלה

                  image
                  מי הכי ירוויח מזה? בעלי עסקים המפעילים:

                  🎬 וובינרים ושידורים חיים

                  🎧 פודקסטים ותוכן אודיו

                  📖 הודעות הסבר ומידע מפורט

                  🎓 שיעורי תורה ארוכים

                  💝 מוקדי התרמה

                  🏢 מוקדי שירות לקוחות

                  ​ תשכחו מחישובי עלויות ותתמקדו במסר!

                  אז איך מקבלים את ההטבה?

                  אין צורך לעשות כלום, ההטבה כבר הוטמעה בכלל המערכות! 👌

                  לרכישת יחידות ולשירות הודעות קוליות פנו לנציגים

                  במייל שירות לקוחות Cs@yemot.co.il

                  בטלפון: 077-2222770

                  וואטסאפ: 053-3137770

                  או תגיבו במייל חוזר ונחזור אליכם בהקדם!

                  R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                  • א
                    אA נערך לאחרונה על ידי אA

                    וואו!
                    זה אומר שגם בשירות הלקוחות כל שיחה תעלה מקסימום 2 יחידות!
                    זו ממש הוזלה...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • R
                      R.E.T מערכות @שולי נערך לאחרונה על ידי R.E.T מערכות

                      @שולי כתב בהוזלה משמעותית בעלויות קמפיין שיגור הודעות קוליות:

                      יהיה עדיף לחייג לאנשים דרך קמפיין

                      נכון, צריך להתחיל לחפש קומבינות כדי להתחיל להוציא שיחות בצורה פשוטה דרך מבזק ולא דרך הניתוביה הרגילה
                      רק כך בחשבון שהלקוחות יהיו צריכים להקיש 1 כדי לעבור אליך או שתגדיר קמפיין פתוח שזה גם עולה כסף ח"פ

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • צ
                        צבי ד"צ @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי

                        @R-E-T-מערכות יש לי כבר בראש...
                        הכי פשוט אם מישהו מתקשר למערכת ומופנה אליך, שזה ישלח לו שיחה חוזרת עם המתנה לנציג וכדו'

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • מ
                          מאיר נערך לאחרונה על ידי

                          צר לי לאכזב...
                          עד היום קמפיין עם הפניה למענה אנושי עלה 2 יחידות לדקה
                          יחידה אחת על הקמפיין, והשניה על הניתוב.
                          אני מבין שמהיום יש מחיר מקסימום על הקמפיין, אבל הניתוב ימשיך לעלות כמו שהיה תמיד 😢

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • R
                            R.E.T מערכות @R.E.T מערכות נערך לאחרונה על ידי

                            @מאיר

                            איך זה עובד?
                            הודעה קצרה (פחות מ-2 דקות): חיוב רגיל לפי זמן אמת
                            הודעה ארוכה (2+ דקות): תקרת חיוב של 2 יחידות בלבד
                            גם אם המאזין עבר למענה אנושי: עד 2 יחידות סה"כ

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון