הגדרת הרשאות ניהול טלפוני ברמות שונות /רעיון בכיון שונה
-
עד היום כשימות רצו לתת אופציה לגשת רק לחלק מהניהול הם הלכו על רעיון של שלוחה מיוחדת לכל דבר
רצתי לתת רעיון לזה בכיוון שונה לחלוטין שימנע את הצורך בפיתוח של הגדרות מיוחדות לכל בקשה וענין
פשוט מאוד לתת הגדרה לחסום מקשים שונים בשלוחת הניהול
למשל שיכל להקיש רק 4 בשביל לשמוע את כמות הדקות
שיוכל להקיש רק 2 לניהול השמעות מתקדם
וגם כרשימה שחורה
שלא יוכל להקיש 6 {נראה לי} לשנות סיסמא
וכן בתתי תפריטים מה יוכל להקיש ומה לא
וכו' וכדו'
ואז נוכל לתת ניהול טלפוני עם סיסמא שונה מהאתר ובכמה רמות שונות
זה יכול לחסוך המון פיתוח
מי מצטרף?
@ימות-המשיח ? -
@מתעניין אם לא יתנו יחד עם זה גם אפשרות להחליף את הודעת המערכת של תפריט הניהול - מה זה יועיל
-
@עידן יעיל בהחלט אני לא מתביש לתת חצי ניהול
אבל עם יתנו גם את זה עוד יותר טוב -
תכתב את @שמואל
-
הצורה הנכונה שבניית ניהול נפרד אמורה להיות זה שכל לקוח שמעוניין בפיתוח אופציה של ניהול כל שהוא בנפרד מהניהול מוזמן לפנות לשירות לקוחות לקבל הצעת מחיר לפיתוח.
-
@שמואל אכן כך היה עד היום, אני נתתי רעיון שונה
אם ימות לא רוצים אז לא
אבל אל תגיד שזה הצורה הנכונה
זה היה טעות מלכתחילה
שעשו לכל דבר שלוחה נפרדת
זו דעתי בלבד והרוצה לחלוק יחלוק
בכל אופן עצתי למי שאכן צריך את זה
שיבקש מימות פיתוח בצורה הזאת ולא בצורה הישנה
וכך כולנו נרויח -
@מתעניין אמר בהגדרת הרשאות ניהול טלפוני ברמות שונות /רעיון בכיון שונה:
אבל אל תגיד שזה הצורה הנכונה
אני מתכוון לומר שזה הצורה הנכונה לנוכח המצב הנוכחי.
הרבה מים עברו בים מאז שפיתחו את המודולים... אולי אם היו מפתחים אותם היום אתה צודק שהיו עושים את זה מהתחלה.