• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    API פקודות מהדפדפן (דוגמאות)

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    108 פוסטים 27 כותבים 15.5k צפיות 11 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מוטלה @חברת קו כשר
      נערך לאחרונה על ידי

      @חברת-קו-כשר לא.

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ח מנותק
        חברת קו כשר
        נערך לאחרונה על ידי חברת קו כשר

        @מוטלה מה לא? לא אפשרי שהמאזין יקיש את מספר המערכת והסיסמה??? ממתין לתשובה
        בברכה @חברת-קו-כשר

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש מנותק
          שואל ברצינות
          נערך לאחרונה על ידי

          @חברת-קו-כשר אפשר, אבל עם שרת מתווך

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • הבוס הגדולה מנותק
            הבוס הגדול
            נערך לאחרונה על ידי

            @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ש מנותק
              שואל ברצינות @הבוס הגדול
              נערך לאחרונה על ידי

              @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

              @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

              זאת אומרת שהדלת נשארה סגורה ?

              זה תלוי בקישור, יתכן שיש קוד אבטחה שמוודא שלא מדובר ברובוט

              הבוס הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • הבוס הגדולה מנותק
                הבוס הגדול @שואל ברצינות
                נערך לאחרונה על ידי

                @שואל-ברצינות אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

                זאת אומרת שהדלת נשארה סגורה ?

                זה תלוי בקישור, יתכן שיש קוד אבטחה שמוודא שלא מדובר ברובוט

                בדקתי.
                נכון

                הבוס הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • הבוס הגדולה מנותק
                  הבוס הגדול @הבוס הגדול
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                  @שואל-ברצינות אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                  @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                  @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

                  זאת אומרת שהדלת נשארה סגורה ?

                  זה תלוי בקישור, יתכן שיש קוד אבטחה שמוודא שלא מדובר ברובוט

                  בדקתי.
                  נכון

                  כלומר, מוגדרת פתיחה רק מהמחשבים במשרד עצמו.

                  אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • אהרן שובקסא מנותק
                    אהרן שובקס ניהול @הבוס הגדול
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @הבוס-הגדול
                    מה השם של החברה איתה אתם עובדים?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ג מנותק
                      גוטליב סוכן פלאפונים @הוי דן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @הוי-דן שאני שם את הקישור הזה בסרגל הכתובות הוא פותח לי את השלוחה כתפריט או השמעת קבצים?

                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • 3 מנותק
                        33064325 @גוטליב סוכן פלאפונים
                        נערך לאחרונה על ידי 33064325

                        @dudu @מוטלה @הוי-דן
                        כתבתי ככה בדפדפן

                        https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=******:******&action=delete&what=ivr2:/2/AccessFilterLogTime.ini
                        

                        זה מוחק את הקובץ אבל מחזיר

                        {"responseStatus":"ERROR","reports":[{"what":"ivr2:/1/AccessFilterLogTime.ini","target":null,"success":false}],"success":false,"action":"delete","message":"error","yemotAPIVersion":6}
                        
                        ש מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש מנותק
                          שאול @33064325
                          נערך לאחרונה על ידי

                          @33064325 מצויין זה אומר שהפעולה בוצעה בהצלחה

                          3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • 3 מנותק
                            33064325 @שאול
                            נערך לאחרונה על ידי 33064325

                            @שאול אתה צודק
                            לא העתקתי את הקישור הנכון תיקנתי למעלה

                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש מנותק
                              שאול @33064325
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @33064325 כנראה לחצת פעמיים בדפדפן ובפעם הראשונה הוא מחק עם תשובת אישור
                              ובפעם השנייה הLOG כבר היה מחוק אז הוא החזיר לך שגיאה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מוטלה @33064325
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @33064325
                                הסלש הראשון מיותר.

                                what=ivr2:/2/
                                
                                3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 3 מנותק
                                  33064325 @מוטלה
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @מוטלה אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                                  @33064325
                                  הסלש הראשון מיותר.

                                  what=ivr2:/2/
                                  

                                  מענייין כי עכשיו זה כן שולח OK גם עם "/" וגם בלי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • 3 מנותק
                                    33064325 @מוטלה
                                    נערך לאחרונה על ידי 33064325

                                    @מוטלה בדקתי עכשיו ובהעתקה לדפדפן רגיל זה עובד אבל אם אני מטמיע את זה בתוך קובץ אז זה רושם ארור אפילו שזה כן מוחק את הקובץ

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • Y מנותק
                                      yonatan @שולי
                                      נערך לאחרונה על ידי yonatan

                                      @שולי אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                                      איפוס ומחיקת מערכת
                                      זהירות!!! שימוש מושכל
                                      במקום 07950000000 לשנות למספר המערכת
                                      ובמקום 1234 לשנות לסיסמה

                                      https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/
                                      

                                      לא עובד לי לוואצפון, למה?
                                      אגב לפרייבט צריך

                                      https://private.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/
                                      
                                      3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 3 מנותק
                                        33064325 @yonatan
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @yonatan לפריווט צריך ככה באמת אבל בכל אופן זה יעבוד רק למערכת IVR ולא לווצאפון

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ש מנותק
                                          שמואל ש. @הוי דן
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @הוי-דן @שולי @Men770 @dudu @ממפ סליחה אם הטרדתי אתכם, פשוט תייגתי את מי שהעלה לכאן קישורים.
                                          יש פקודה להעלאת קובץ מהמחשב שלי למיקום כלשהיא במערכת?

                                          M שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • M מנותק
                                            MGM IVR @שמואל ש.
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שמואל-ש אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                                            @הוי-דן @שולי @Men770 @dudu @ממפ סליחה אם הטרדתי אתכם, פשוט תייגתי את מי שהעלה לכאן קישורים.
                                            יש פקודה להעלאת קובץ מהמחשב שלי למיקום כלשהיא במערכת?

                                            כן
                                            תרשום את הנתיב המלא של הקובץ

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון