• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    API פקודות מהדפדפן (דוגמאות)

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    108 פוסטים 27 כותבים 15.5k צפיות 11 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח מנותק
      חברת קו כשר
      נערך לאחרונה על ידי חברת קו כשר

      @מוטלה מה לא? לא אפשרי שהמאזין יקיש את מספר המערכת והסיסמה??? ממתין לתשובה
      בברכה @חברת-קו-כשר

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ש מנותק
        שואל ברצינות
        נערך לאחרונה על ידי

        @חברת-קו-כשר אפשר, אבל עם שרת מתווך

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • הבוס הגדולה מנותק
          הבוס הגדול
          נערך לאחרונה על ידי

          @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש מנותק
            שואל ברצינות @הבוס הגדול
            נערך לאחרונה על ידי

            @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

            @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

            זאת אומרת שהדלת נשארה סגורה ?

            זה תלוי בקישור, יתכן שיש קוד אבטחה שמוודא שלא מדובר ברובוט

            הבוס הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • הבוס הגדולה מנותק
              הבוס הגדול @שואל ברצינות
              נערך לאחרונה על ידי

              @שואל-ברצינות אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

              @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

              @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

              זאת אומרת שהדלת נשארה סגורה ?

              זה תלוי בקישור, יתכן שיש קוד אבטחה שמוודא שלא מדובר ברובוט

              בדקתי.
              נכון

              הבוס הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • הבוס הגדולה מנותק
                הבוס הגדול @הבוס הגדול
                נערך לאחרונה על ידי

                @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                @שואל-ברצינות אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                @הבוס-הגדול אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                @ממפ @שואל-ברצינות שום דבר לא עבד...

                זאת אומרת שהדלת נשארה סגורה ?

                זה תלוי בקישור, יתכן שיש קוד אבטחה שמוודא שלא מדובר ברובוט

                בדקתי.
                נכון

                כלומר, מוגדרת פתיחה רק מהמחשבים במשרד עצמו.

                אהרן שובקסא תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • אהרן שובקסא מנותק
                  אהרן שובקס ניהול @הבוס הגדול
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @הבוס-הגדול
                  מה השם של החברה איתה אתם עובדים?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ג מנותק
                    גוטליב סוכן פלאפונים @הוי דן
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @הוי-דן שאני שם את הקישור הזה בסרגל הכתובות הוא פותח לי את השלוחה כתפריט או השמעת קבצים?

                    3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • 3 מנותק
                      33064325 @גוטליב סוכן פלאפונים
                      נערך לאחרונה על ידי 33064325

                      @dudu @מוטלה @הוי-דן
                      כתבתי ככה בדפדפן

                      https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=******:******&action=delete&what=ivr2:/2/AccessFilterLogTime.ini
                      

                      זה מוחק את הקובץ אבל מחזיר

                      {"responseStatus":"ERROR","reports":[{"what":"ivr2:/1/AccessFilterLogTime.ini","target":null,"success":false}],"success":false,"action":"delete","message":"error","yemotAPIVersion":6}
                      
                      ש מ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ש מנותק
                        שאול @33064325
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @33064325 מצויין זה אומר שהפעולה בוצעה בהצלחה

                        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 3 מנותק
                          33064325 @שאול
                          נערך לאחרונה על ידי 33064325

                          @שאול אתה צודק
                          לא העתקתי את הקישור הנכון תיקנתי למעלה

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ש מנותק
                            שאול @33064325
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @33064325 כנראה לחצת פעמיים בדפדפן ובפעם הראשונה הוא מחק עם תשובת אישור
                            ובפעם השנייה הLOG כבר היה מחוק אז הוא החזיר לך שגיאה

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ מנותק
                              מוטלה @33064325
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @33064325
                              הסלש הראשון מיותר.

                              what=ivr2:/2/
                              
                              3 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • 3 מנותק
                                33064325 @מוטלה
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @מוטלה אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                                @33064325
                                הסלש הראשון מיותר.

                                what=ivr2:/2/
                                

                                מענייין כי עכשיו זה כן שולח OK גם עם "/" וגם בלי

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • 3 מנותק
                                  33064325 @מוטלה
                                  נערך לאחרונה על ידי 33064325

                                  @מוטלה בדקתי עכשיו ובהעתקה לדפדפן רגיל זה עובד אבל אם אני מטמיע את זה בתוך קובץ אז זה רושם ארור אפילו שזה כן מוחק את הקובץ

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • Y מנותק
                                    yonatan @שולי
                                    נערך לאחרונה על ידי yonatan

                                    @שולי אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                                    איפוס ומחיקת מערכת
                                    זהירות!!! שימוש מושכל
                                    במקום 07950000000 לשנות למספר המערכת
                                    ובמקום 1234 לשנות לסיסמה

                                    https://call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/
                                    

                                    לא עובד לי לוואצפון, למה?
                                    אגב לפרייבט צריך

                                    https://private.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0795000000:1234&action=delete&what=ivr2:/
                                    
                                    3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 3 מנותק
                                      33064325 @yonatan
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @yonatan לפריווט צריך ככה באמת אבל בכל אופן זה יעבוד רק למערכת IVR ולא לווצאפון

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ש מנותק
                                        שמואל ש. @הוי דן
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @הוי-דן @שולי @Men770 @dudu @ממפ סליחה אם הטרדתי אתכם, פשוט תייגתי את מי שהעלה לכאן קישורים.
                                        יש פקודה להעלאת קובץ מהמחשב שלי למיקום כלשהיא במערכת?

                                        M שמואלש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • M מנותק
                                          MGM IVR @שמואל ש.
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל-ש אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                                          @הוי-דן @שולי @Men770 @dudu @ממפ סליחה אם הטרדתי אתכם, פשוט תייגתי את מי שהעלה לכאן קישורים.
                                          יש פקודה להעלאת קובץ מהמחשב שלי למיקום כלשהיא במערכת?

                                          כן
                                          תרשום את הנתיב המלא של הקובץ

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                                          • שמואלש מנותק
                                            שמואל @שמואל ש.
                                            נערך לאחרונה על ידי

                                            @שמואל-ש אמר בAPI פקודות מהדפדפן (דוגמאות):

                                            יש פקודה להעלאת קובץ מהמחשב שלי למיקום כלשהיא במערכת?

                                            לא בפקודה מהדפדפן.
                                            בקשה של העלאת קובץ צריכה להיות ב POST ולא אפשרי לבצע אותה רק על ידי הזנת הכתובת.

                                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                            ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון