• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    הבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי

    שאלות ועזרה הדדית
    12
    36
    1315
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • כ
      כלומר @raz05 נערך לאחרונה על ידי

      @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

      אבל אתה צריך קבוצה כזו שמעונינת בקו...
      אין לי
      ויש לי כמה קווים תקופתיים כך שזה לא הגיוני לעשות כך בכולם

      פשוט תאחד את כל הקווים לקו אחד!
      קצת מסובך, אבל אפשרי:
      תבחר קו אחד, עליו תיקח מספרים משניים, שכל מספר מגיע למיקום שונה בתוך הקו [שלוחה עם שתי ספרות למשל].
      כמובן תצטרך להעביר את כל ההגדרות והתוכן. [נדמה לי שיש לזה עזרים כאן בפורום].
      כל זה בהנחה שיש לך לפחות קו אחד שאינו תקופתי.

      R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • R
        raz05 @כלומר נערך לאחרונה על ידי

        @כלומר רעיון יפה
        אבל הקווים שלי עובדים עם enter ID
        ומורכבים מאד מאד
        בכל אחד הקלטות אחרות שהחלפתי
        ובחלק יש צבירת נקודות
        כלומר בלגן שלם...

        כ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • כ
          כלומר @raz05 נערך לאחרונה על ידי

          @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

          עובדים עם enter ID

          ובחלק יש צבירת נקודות

          אאל"ט כל ההגדרות הללו יכולות להתפצל לפי מספר מחויג.

          R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ה
            הטלפון @raz05 נערך לאחרונה על ידי

            @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

            שלום לכולם,
            אולי יש לכם רעיון מה לעשות עם קווים שהם עונתיים: לדוגמא קו של ישיבת ביה"ז, קווים של קורסי קיץ וכדומה.
            ימות מודיעים שקו שלא פעיל יותר משבועיים יתבטל.
            (קו אחד שלי אכן התבטל, קו אחר לא..)
            הקוים הללו פעילים רק תקופות מסוימות. מצד שני - יש בהם הגדרות ונתונים חשובים.
            האם יש רעיון לשלוחה שמתקשרים אליה והיא נניח מצנטקת לכל הקווים הללו?
            (יש לי הרבה ואני לא רוצה לזכור פעם בשבועיים להתקשר לכל אחד)
            או אולי רעיון אחר?

            אם אתה מאזין לקוים אחרים בימות, תעשה שלוחה אישית שלך שתהיה הפניה לקוים הנ"ל, וכל פעם תתקשר דרך המספרים האלו. להפעלת כל הקוים אולי יעזור לעשות חד גדיא [המספר הזה מעביר למספר הבא שמעביר... עד לקו המבוקש]

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • R
              raz05 @כלומר נערך לאחרונה על ידי

              @כלומר אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

              @raz05 אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

              עובדים עם enter ID

              ובחלק יש צבירת נקודות

              אאל"ט כל ההגדרות הללו יכולות להתפצל לפי מספר מחויג.

              גם הקלטות שהעלית לתיקיה Messages? אשמח להחכים (לא להניח את ההקלטות בתיקיות הפרטיות, מדובר אצלי על מאות תיקיות)

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • צ
                צצ נערך לאחרונה על ידי צצ

                יש לי איזה רעיון,
                אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
                אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.

                1. צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).

                2. בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
                  -תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה.

                3. שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
                  א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
                  ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן).

                4. שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.

                5. וככה בכל מערכת,
                  במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.

                ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...


                הוספות ותוספות:

                1. אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.

                2. אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).

                3. מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.

                4. שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).


                מה אתם אומרים זה ילך או לא??

                ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • ש
                  שמחה - זו הסיסמא @שמואל נערך לאחרונה על ידי

                  @צצ
                  מה הבעיה בזה ?

                  @שמואל אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

                  במקרה שזה קו עונתי אני חושב שאפשר לבקש מנציג השירות בצורה יפה לבדוק האם אפשר לאשר גם ללא תשלום.

                  צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צ
                    צצ @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

                    @שמחה-זו-הסיסמא ואם זה לא קו עונתי??

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • צ
                      צצ @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי צצ

                      @שמחה-זו-הסיסמא
                      תכל'ס מה אתה אומר על עצם הרעיון??

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ע
                        ע.ג. @צצ נערך לאחרונה על ידי

                        @צצ אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

                        יש לי איזה רעיון,
                        אבל זה לא אוטומטי, צריך להתקשר למערכת באופן ידני,
                        אבל צריך להתקשר רק פעם אחת כל שבועיים, וזה מתקשר לבד לכל המערכות.

                        1. צריך לייחד קו טלפון שאיתו אתה עושה את זה, ולא משתמש איתו לדברים אחרים במערכות הללו. (-לא חובה כדלהלן).

                        2. בכניסה לכל מערכת שים פילטר לפי מחייג (כאן), שמפנה את המספר שייחדת לצורך זה (או מספר רגיל שלך) לשלוחה 9/9/9/1.
                          -תעשה גם את ההגדרה של דילוג רק פעם אחת בשיחה.

                        3. שלוחה 9/9/9/1 היא שלוחת השמעת קבצים, יש בה:
                          א. קובץ שמע באורך 7 דקות.
                          ב. הגבלת אורך השיחה (-כהטמעה במודול) שלאחר 6 דקות (360 שניות) מעביר לשלוחה 9/9/9/2. (כאן).

                        4. שלוחה 9/9/9/2 היא שלוחת העברת השיחה למערכת אחרת - המערכת הבאה בתור.

                        5. וככה בכל מערכת,
                          במערכת האחרונה שלוחה 9/9/9/2 היא ניתוק השיחה.

                        ואז פעם בשבועיים אתה עושה שיחת טלפון אחת, משאיר את הטלפון ככה, הולך לישון, וכל המערכות שלך היו בשימוש...


                        הוספות ותוספות:

                        1. אני יוצא מנקודת הנחה ש5 דקות של האזנה ודאי נחשב קו פעיל, אם זה לא ככה לאיודע מה לומר.

                        2. אפשר להשתמש גם אם המספר הרגיל שלך (בלי לייחד קו טלפון לצורך זה) ואם אתה רוצה להכנס למערכת פשוט תעשה בעת שמיעת הקובץ שמע # * ואז אתה מגיע לתפריט ראשי כי הגדרנו שם סינון פעם אחת בשיחה, (או לעשות את שלוחה 9/9/9 הפנייה לתפריט ראשי ואז בלחיצה # זה מגיע ישר לתפרקיט ראשי).

                        3. מכיוון שיש חברות תקשורת שהשיחה מתנתקת אחרי שעתיים, לכן אם יש 100 קוים אפשר לחלק אותם ל5, 20 קוים בכל קבוצה, ולהתקשר לקו הראשון בקבוצה א', ואז להתקשר לקו הראשון בקבוצה ב' ולעשות ועידה, ושוב קבוצה ג' וכו'.

                        4. שים לב! גם בועידות הנ"ל כמות הדקות שאתה משתמש הם סה"כ דהיינו 600 ל100 קוים ובחודש 1200 דקות (שים לב לחבילה של ה"ללא הגבלה" שלך).


                        מה אתם אומרים זה ילך או לא??

                        @שמואל מספיק 4 דקות פעם בשבועיים?

                        ש שמואל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שמחה - זו הסיסמא @ע.ג. נערך לאחרונה על ידי

                          @ע-ג אני ממש לא מבין מה אתה רוצה
                          הסיבה שימות המשיח סוגרים קוים לא פעילים היא מובנת. נכון? אני מאוד מקווה.
                          עכשיו
                          אם יש לך סיבה מוצדקת שהקו ישאר כן שלך, תפנה לשירות לקוחות ותבקש, איזה מן רעיון זה לשאול את @שמואל מה הדרך לעקוף את המנגנון הזה. ???

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • שמואל
                            שמואל @ע.ג. נערך לאחרונה על ידי שמואל

                            @ע-ג אמר בהבו עצה: איך לגרום לקו להיות פעיל לדקה פעם שבועיים באופן אוטומטי:

                            @שמואל מספיק 4 דקות פעם בשבועיים?

                            לא.
                            הנושא מיצא את עצמו ואני לא מבין את כל הגישה הזו של לנסות לעקוף את זה.

                            הבדיקה של פעילות לא מתבססת על שבועים אלא על זמן יותר גדול ועל כמות יותר גדולה של דקות, כמות מספרים, מעבר בין שלוחות הפעילות שבוצעה, ועוד.
                            עוד לא ראיתי קו שבאמת היה פעיל ונסגר, ובניתי את זה גם על מנת שזה יעבוד ככה, ימות המשיח לא שירות איחסון תוכן, ושוב כמו שאמרתי בהתחלה, באם המקרה שלך הוא מקרה ספציפי אפשר לפנות לשירות הלקוחות על מנת לבדוק אם ניתן להחריג את המערכת שלך ללא עלות. אם המקרה שלך הוא רק כדי שיהיה לך רשימת סיסמאות שמורות באתר ניהול - אז המערכות שלך יסגרו.

                            לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                            • ננעל על ידי  שמואל שמואל 
                            • הוזכר על-ידי  S shz 
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון