• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    שאלה בחיבור API מגוגל סקריפט

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
    52 פוסטים 13 כותבים 4.0k צפיות 3 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ מנותק
      מנסה @amp Software 0
      נערך לאחרונה על ידי

      @amp-Software-0 אמר בשאלה בחיבור API מגוגל סקריפט:

      @מיכאלוש
      בנטפרי חסמו את האופציה לשלוח בקשות עם UrlFetchApp של גוגל סקריפט

      ברוך ד' פתחו

      ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ח מנותק
        חויוה טלפונית @amp Software 0
        נערך לאחרונה על ידי

        @amp-Software-0 מהו הקוד הזה הוא לא מושך שום קובץ ??

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ח מנותק
          חויוה טלפונית @מנסה
          נערך לאחרונה על ידי

          @מנסה נדמה לי שהם פותחים את זה אישית למי שמבקש ולפי הבקשה ולא כללית

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
          • מ מנותק
            מנסה @חויוה טלפונית
            נערך לאחרונה על ידי

            @חויוה-טלפונית

            אני לא ביקשתי

            והיה חסום לי, למעשה כעת פתוח לי

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • צ מנותק
              צדיק תמים @eliyahu
              נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

              @eliyahu כדאי להוסיף את זה לכאן.
              נ.ב. אפשר לקבל את נתיב הקובץ ע"י פתיחתו באתר החדש, ואז זה מופיע בכותרת:
              5cda79d7-2e48-4f41-997b-e230ad6fa489-image.png

              ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • ש מנותק
                שמחה - זו הסיסמא @צדיק תמים
                נערך לאחרונה על ידי

                @צדיק-תמים הדרך להשיג את הנתיב היא מאד פשוטה אין שום צורך בזה

                צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • צ מנותק
                  צדיק תמים @שמחה - זו הסיסמא
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @צדיק-תמים אמר בשאלה בחיבור API מגוגל סקריפט:

                  כדאי להוסיף את זה לכאן.

                  @שמחה-זו-הסיסמא מה עם זה?

                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ש מנותק
                    שמחה - זו הסיסמא @צדיק תמים
                    נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                    @צדיק-תמים
                    כתבתי לך שאני לא רואה בזה שום צורך
                    אם אתה מתכוין לדרך להוציא את הנתיב

                    צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • צ מנותק
                      צדיק תמים @שמחה - זו הסיסמא
                      נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                      @שמחה-זו-הסיסמא נראה לי שלא הבנת אותי. כתבתי שכדאי להוסיף את הapi להמרה ש @eliyahu הביא למעלה, לדף שמדבר על קבצי ymgr, ובדרך אגב כתבתי איך אפשר לקבל בקלות את נתיב הקובץ.
                      ענית רק לגבי הנ.ב., לא לגבי העיקר

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ש מנותק
                        שמחה - זו הסיסמא @צדיק תמים
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @צדיק-תמים
                        המקום של זה הוא לא שם אלא בתיעוד API של ימות המשיח
                        אינני יודע למה @eliyahu לא פירסם את זה שם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ מנותק
                          מיכאלוש
                          נערך לאחרונה על ידי

                          שאלה נוספת: יש דרך לשנות את הערכים שבקובץ ymgr בצורה שמשנים בקבצי html שכשמאזין יקיש ערך מסויים יכנס לקובץ ערך שונה לדוגמא

                          P050+1=עגבניה
                          P050+2=מלפפון
                          
                          מ ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ מנותק
                            מנסה @מיכאלוש
                            נערך לאחרונה על ידי

                            @מיכאלוש

                            רק בקוד חיצוני

                            קובץ הYMGR מיועד לשמירת הנתונים הבסיסיים...

                            [מה לעשות, הרעיון משם יצרך לעבור עיבוד...]

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ש מנותק
                              שמחה - זו הסיסמא @מיכאלוש
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @מיכאלוש למה אתה צריך לשנות תמשוך את זה כ CSV וזה יגיע איליך מסודר

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מנסה @שמחה - זו הסיסמא
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @שמחה-זו-הסיסמא

                                הוא רוצה להוציא משם נתונים ולכן עדיף שזה מגיע כJSON

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • מ מנותק
                                  מיכאלוש
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  לפי התיעוד ש @שמואל העלה היום מה אני אמור לעשות בשביל לשנות את הנתונים שאני מקבל כ json מתוך קובץ ה YMGR
                                  בתוך איזה קובץ אני אמור להכניס את הנתונים
                                  עד היום השתמשתי כך

                                  https://call2all.co.il/ym/api/renderFile?wath=ivr2:3/ApprovalAll.ymgr&convertType=json&token=0773137770:111111
                                  

                                  מהיום אני צריך להשתמש כך ?

                                  https://call2all.co.il/ym/api/RenderYMGRFile?wath=ivr2:3/ApprovalAll.ymgr&convertType=json&notLoadLang?=0&token=0773137770:111111
                                  

                                  ואיפה אני אמור להכניס את הנתונים שאני מעוניין שישתנו בתוך קובץ הApprovalAll.ini בשלוחה או בקובץ אחר ?

                                  מ שמואלש 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ מנותק
                                    מנסה @מיכאלוש
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מיכאלוש

                                    את סימן השאלה תכניס רק לפני תחילת הפרמטרים ולא עוד אחד באמצע

                                    https://call2all.co.il/ym/api/RenderYMGRFile?wath=ivr2:3/ApprovalAll.ymgr&convertType=json&notLoadLang=0&token=0773137770:111111
                                    

                                    ואת השינוים תגדיר בקובץ INI הנ"ל [מקום אחד לכל סוגי ההורדות]

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • שמואלש מנותק
                                      שמואל @מיכאלוש
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      @מיכאלוש אמר בשאלה בחיבור API מגוגל סקריפט:

                                      קובץ הApprovalAll.ini בשלוחה או בקובץ אחר ?

                                      כמו שכתוב בתיעוד, אתה יכול לשים בשלוחה ואתה יכול לשים ברמת מערכת שזה יחול על כל המערכת.

                                      לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • שמואלש מנותק
                                        שמואל @מיכאלוש
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @מיכאלוש אמר בשאלה בחיבור API מגוגל סקריפט:

                                        מהיום אני צריך להשתמש כך ?

                                        תקח בחשבון שינוי מהותי מלפני הפרסום של השירות - בעבר לא היה אפשר להשתמש עם notLoadLang ובכל הפקת דוח היה מבצע תרגום - חוץ מהמרה לjson.
                                        אם היום לא תציין notLoadLang=1 תקבל json עם מפתחות בעברית - ויתכן שזה לא תמיד רצוי.

                                        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

                                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 5
                                        • מ מנותק
                                          מנסה @שמואל
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @שמואל

                                          הוא רוצה את ההמרה, כי הוא מכין מזה חיוג מקוצר למיילים דרך הטלפון, [כמו שכתב במתמחים טופ]

                                          צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • צ מנותק
                                            צדיק תמים @מנסה
                                            נערך לאחרונה על ידי צדיק תמים

                                            @מנסה מה זה רלוונטי? ואם זה בשביל ליצור מערכת IVR להפעלת פצצת אטום עבור נשיא ארה"ב? זה פשוט לא משנה

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון