במודל תור
-
@אברימי-צור תבדוק כאן
-
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בבמודל תור:
@אברימי-צור תבדוק כאן
לא קיבלתי מענה משם !
מה שאני צריך זה שהנציג לא יוכל לענות ב- 3 שניות הראשונות או שאפילו אם עונה זה עובר לנציג הבא וכך במקרה שאין קליטה זה לא יכנס לתא הקולי
או רעיון אחר איך שזה לא יכנס לתא הקולי כשלקוח מתקשר ואין לנציג קליטה
האופציות שיש שם לא לשמוע את הנציג ב- 5 שניות הראשונות לא עוזר לי כי אחרי 5 שניות הוא ישמע את התא קולי
ואם אני יגדיר יותר מ- 5 שניות יהיה לי בעיה כשהנציג כן עונה...... -
@אברימי-צור אוקיי
לכאורה אין פיתרון
רק לדאוג שלנציגים לא יהיה תא קולי -
@שמחה-זו-הסיסמא
בכל מקרה תודה על הרצון לעזור -
@אברימי-צור @שמחה-זו-הסיסמא
אפשר כן לעשות להם תא קולי במערכת טלפונית ושם להגדיר שאם השיחות מגיעות מהמערכת שינתק
זאת בתנאי שהחיוג לנציגים הוא עם זיהוי המערכת, אם לא, זה יותר מסובך אבל אפשרי
בכל אופן תוכל לפנות אלי למייל אם אתה רוצה עזרה בתשלום
המייל שלי הוא cs@ivr-havaya.com -
@חוויה-טלפונית
תודה על הרעיון !
האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ? -
@אברימי-צור תשאל אותם

-
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות