במודל תור
-
@אברימי-צור
אני עכשיו חושב אולי אפשר לעשות שאם הנציג ענה ב- 3 שניות הראשונות אז מושמע ללקוח עדיין המנגינה וזה מעביר לנציג הבא
האם יש אפשרות כזאת ?
וא"כ מה ההגדרה ?
@שמחה-זו-הסיסמא אשמח לעזרתך -
@אברימי-צור תבדוק כאן
-
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בבמודל תור:
@אברימי-צור תבדוק כאן
לא קיבלתי מענה משם !
מה שאני צריך זה שהנציג לא יוכל לענות ב- 3 שניות הראשונות או שאפילו אם עונה זה עובר לנציג הבא וכך במקרה שאין קליטה זה לא יכנס לתא הקולי
או רעיון אחר איך שזה לא יכנס לתא הקולי כשלקוח מתקשר ואין לנציג קליטה
האופציות שיש שם לא לשמוע את הנציג ב- 5 שניות הראשונות לא עוזר לי כי אחרי 5 שניות הוא ישמע את התא קולי
ואם אני יגדיר יותר מ- 5 שניות יהיה לי בעיה כשהנציג כן עונה...... -
@אברימי-צור אוקיי
לכאורה אין פיתרון
רק לדאוג שלנציגים לא יהיה תא קולי -
@שמחה-זו-הסיסמא
בכל מקרה תודה על הרצון לעזור -
@אברימי-צור @שמחה-זו-הסיסמא
אפשר כן לעשות להם תא קולי במערכת טלפונית ושם להגדיר שאם השיחות מגיעות מהמערכת שינתק
זאת בתנאי שהחיוג לנציגים הוא עם זיהוי המערכת, אם לא, זה יותר מסובך אבל אפשרי
בכל אופן תוכל לפנות אלי למייל אם אתה רוצה עזרה בתשלום
המייל שלי הוא cs@ivr-havaya.com -
@חוויה-טלפונית
תודה על הרעיון !
האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ? -
@אברימי-צור תשאל אותם
-
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!