• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    במודל תור

    שאלות ועזרה הדדית
    5
    12
    304
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אברימי צור נערך לאחרונה על ידי

      אם בטלפון של הנציג אין קליטה או שלא זמין אז זה עובר לתא קולי וזה מושמע ללקוח "הגעתם לתא קולי וכו
      האם יש אפשרות לעשות שלא יעבור לתא קולי אם אין לנציג קליטה ?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אברימי צור @אברימי צור נערך לאחרונה על ידי אברימי צור

        @אברימי-צור
        אני עכשיו חושב אולי אפשר לעשות שאם הנציג ענה ב- 3 שניות הראשונות אז מושמע ללקוח עדיין המנגינה וזה מעביר לנציג הבא
        האם יש אפשרות כזאת ?
        וא"כ מה ההגדרה ?
        @שמחה-זו-הסיסמא אשמח לעזרתך

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש
          שמחה - זו הסיסמא @אברימי צור נערך לאחרונה על ידי

          @אברימי-צור תבדוק כאן

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אברימי צור @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי אברימי צור

            @שמחה-זו-הסיסמא אמר בבמודל תור:

            @אברימי-צור תבדוק כאן

            לא קיבלתי מענה משם !
            מה שאני צריך זה שהנציג לא יוכל לענות ב- 3 שניות הראשונות או שאפילו אם עונה זה עובר לנציג הבא וכך במקרה שאין קליטה זה לא יכנס לתא הקולי
            או רעיון אחר איך שזה לא יכנס לתא הקולי כשלקוח מתקשר ואין לנציג קליטה
            האופציות שיש שם לא לשמוע את הנציג ב- 5 שניות הראשונות לא עוזר לי כי אחרי 5 שניות הוא ישמע את התא קולי
            ואם אני יגדיר יותר מ- 5 שניות יהיה לי בעיה כשהנציג כן עונה......

            ש ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ש
              שמחה - זו הסיסמא @אברימי צור נערך לאחרונה על ידי

              @אברימי-צור אוקיי
              לכאורה אין פיתרון
              רק לדאוג שלנציגים לא יהיה תא קולי

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אברימי צור @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי

                @שמחה-זו-הסיסמא
                בכל מקרה תודה על הרצון לעזור

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ח
                  חוויה טלפונית @אברימי צור נערך לאחרונה על ידי שמחה - זו הסיסמא

                  @אברימי-צור @שמחה-זו-הסיסמא
                  אפשר כן לעשות להם תא קולי במערכת טלפונית ושם להגדיר שאם השיחות מגיעות מהמערכת שינתק
                  זאת בתנאי שהחיוג לנציגים הוא עם זיהוי המערכת, אם לא, זה יותר מסובך אבל אפשרי
                  בכל אופן תוכל לפנות אלי למייל אם אתה רוצה עזרה בתשלום
                  המייל שלי הוא cs@ivr-havaya.com

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • א
                    אברימי צור @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                    @חוויה-טלפונית
                    תודה על הרעיון !
                    האם אפשרי גם דרך חברות הסלולר להגדיר שאם מגיע ממס' מסוים זה עובר לניתוק ?

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ש
                      שמחה - זו הסיסמא @אברימי צור נערך לאחרונה על ידי

                      @אברימי-צור תשאל אותם 🤗 🤗

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • א
                        אברימי צור @שמחה - זו הסיסמא נערך לאחרונה על ידי אברימי צור

                        @שמחה-זו-הסיסמא
                        👍

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ה
                          הרב מומחה נערך לאחרונה על ידי

                          פוסט זה נמחק!
                          L תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -1
                          • L
                            Liy @הרב נערך לאחרונה על ידי

                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון