@שלוחה-404
Spoiler
כמובן שצריך קצת ידע (לא בקוד דווקא אלא להיתמצא בימות המשיח) אבל לפי כל הנושאים שראיתי בפורום זה נראה כאילו עם בינה מלאכותית א"א לבנות כלום!
@קו-המוסיקה
אני רואה שימות הלכו ע"ז.
יתכן וזה בזכות השירשור הזה...
Spoiler
שים לב שגם הרבה מהרעיונות שפיתחנו בקובץ שלי הם הכניסו שם, כולל שבטבלה של השיחות הנכנסות בלחיצה על מספר נפתח הפירוט שלו וכד'...
@חסיד-חזק
צודק לגמרי!!
לא אחזתי שאלו ההגדרות שהבאת.
למעשה על פי מה שכתוב בהחלט זה אמור לעבוד מעולה גם בלי הקשת מספר.
אז למעשה נראה שכתבת הכל כמו שצריך.
שלוחת הקלטות
folder_move=id
enter_id_type=phone
שלוחת השמעות
folder_play=id_record
folder_to_play=/התיקייה של ההקלטות