@מעבדת-בין-הסדרים כתב:
רק רציתי לדעת איך להגדיר שישמור הקלטה מהשיחה או שזה שומר אז באיזה שלוחה
א"א, זה מודול ניתוביה.
@מעבדת-בין-הסדרים כתב:
חוץ מזה רעיון לשדרוג אולי אפשר ע"י פקודה מסקריפט גוגל +גוגל שיטס (בדומה למייל לטלפון) לעשות שיזין את המספר של המחיג והמספר שאיליו יחיג ואז יהסקריפט יורשום בשלוחות את ההגדרות וישלח צינתוק כך שיהיה חייגן חייגן כזה דרך המחשב (חיקוי של התוסף Click To Call Yemot שעושה את זה בתשלום )
רעיון מצויין, אחשוב על פיתוח של זה.