@זעליג
אכן גם אני הרגשתי שמשהו מוזר עובר על המערכות
אני הבוקר ניסיתי להתקשר לאחת מהמערכות וזה התנתק,
ולאחמ"כ התקשרתי שוב וזה השמיע הודעה "השלוחה אליה ביקשתם לעבור אינה ניתנת להפעלה..."
ורק אחרי כמה דקות שהתקשרתי זה עבד ונכנס לקו
תעלומה...
@moti09
יכול להיות שאתה משתמש במודול תור הישן (type=queue) ולא במודול תור החדש (type=routing_queue)?
כי ראיתי שהזכרת את GetQueueRealTime ולמיטב ידיעתי זה עובד רק במודול הישן ולא במודול החדש, לעומת זאת webhook_url עובד רק במודול החדש
@לימוד-בתורת-מרן אני יודע אני עשיתי שזה יהיה ככה זה אומר שזה מפנה אבל הבקה לא מימות, אתה רוצה לתת לי את הקישור ואני יבדוק מה זה מחזיר או שזה חושף פרטים או משהו (יש לי דרך לעבור את השגיאה ולאות מה זה, אם אתה רוצה תשלח לי בפרטי במייל שכתבתי)
@אופיר
עובד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
סוף סוף זה הגיעה, אחרי חודש שאני מסתבך עם זה זה סוף סוף עובד!
אחלה!
אין עליך!
באמת תודה על כל השעות שהשקעת בזה!
@שלוחה-404
Spoiler
כמובן שצריך קצת ידע (לא בקוד דווקא אלא להיתמצא בימות המשיח) אבל לפי כל הנושאים שראיתי בפורום זה נראה כאילו עם בינה מלאכותית א"א לבנות כלום!