• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. אחרונים
    התחברו כדי לפרסם
    טעינת פוסטים חדשים
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתם עוקבים אחריהם
    • נושאים ללא תגובות

    • כל הקטגוריות

    • כל התגיות
    • פ

      הצינטוקים בקו - חדלו מלעבוד!!!!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      62
      2 הצבעות
      62 פוסטים
      2k צפיות
      ל
      @שואל-שאלה תעביר ל 0773310553
    • ה

      האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר שאלות ועזרה הדדית
      8
      0 הצבעות
      8 פוסטים
      24 צפיות
      C
      @יהודה-הוצלר-0 כל הדיבורים כאן על עבודה עם AI זה בעבודה עם AI ישירות בצ׳אט שלרוב מחרטט הגדרות, אתה בטח עובד עם AI Agent כלשהו שפשוט עושה חיפוש באינטרנט על ההגדרות וכו' ולכן עובד לך טוב Spoiler אגב, בניתי בעזרת קלוד וקודקס MCP לתיעודי כל ההגדרות של ימות כולל אפשרות עדכון המסמכים כאשר נצרך וגם Skill להגדרת מערכות - כלומר שה-AI מגדיר בעצמו ו-Skill לפיתוח מול API של ימות, מקווה בקרוב להעלות לפורום
    • א

      שגיאה בהקראה- במערכת אחת כן ובשניה לא

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      15 צפיות
      C
      @אA עכשיו אני אוחז גם שפתחתי מערכת השבוע והיא בשרת ymx, כמו שנכתב כאן, כנראה שרת חדש ועדיין באמצע הקמה
    • C

      תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      180
      0 הצבעות
      180 פוסטים
      709 צפיות
      C
      @האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?
    • מ

      קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      90 צפיות
      C
      @מאיר-אמר לא הבנתי, נקווה שלך עוקף רק את ועדת הרבנים או גם את ועד בני תורה?
    • C

      תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      28
      4 הצבעות
      28 פוסטים
      415 צפיות
      C
      @חים-משה תשלח לי מייל CUBASE@code-gmail.com
    • S

      עזרה בשלוחת API

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      21
      0 הצבעות
      21 פוסטים
      88 צפיות
      C
      @sh0548534047 כתב: @איל-משולש זה מתווסף אוטומטי ל 2 דקות כל פעם ע"י הוספת ערך. אבל ב"ה הסתדרתי עם זה הכל תקין מה שהיה שמרוב הניסויים לשלוח צינתוק ימות המשיח חסמו אותי מהרשימה {אני לא עשיתי זאת מכיון שאין לי אפי' שלוחה לכך מחקתי זאת כבר לפני שנה וזה נחסם אוטומטי החזרתי את עצמי לרשימה כפעיל ואז ראיתי שאכן מחייג תודה רבה אך מדוע במערכת השניהזה לא עובד לי האם בגלל שזה בשרת הזה [image: 1782463025756-4ca0d5c4-52a8-4a17-87d5-61591e78d813-image.jpeg] הוא לא אמור לעבוד או שזה השרת של כל המערכות ואמור לעבוד זה מוזר, מעולם לא ראיתי מערכת בשרת ymx - אלו השרתים הידועים כיום אז נראה שזה שרת חדש, יכול מאוד להיות שזה קשור לכך.. עריכה: עכשיו אני רואה שמערכת שפתחתי השבוע גם כן בשרת ymx, כנראה זה שרת חדש ובאמצע הקמה אז יש קצת אי-תאימות במודולים מסויימים
    • ז

      משהו עובר על מערכות ימות המשיח?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      10
      2 הצבעות
      10 פוסטים
      44 צפיות
      ז
      @אA כתב: @זעליג אצלי בה לא נעלמו מהרשימה מאזינים, אבל הדוח מסתיים לפני 8 ימים. דו הפעולות לדעתי פעולות שנעשו ברשימות הצינתוקים נמחקו, כנראה שלא היה רישומים חדשים לרשימה בכל אופן בשבילי זה נזק עצום. ימות המשיח כבר פישלו לפני תקופה, אז הם אפילו לא התנצלו או שמו הבהרה. (לא משווה לאז שזה היה ממש קטסטרופה, ועדיין. ספוילר: "ימות המשיח לא חייבים לכם כלום, הם נותנים בחינם" אני מקדים את ההוא שהולך לכתוב את זה...
    • י

      נרשמתי לצנתוקים אבל הקו טוען שהרשימה ריקה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      12 צפיות
      י
      @יענקי-פולק כנראה ככה. תודה.
    • Y

      חיבור מספרים לווטסאפ פון דרך המחשב

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      6 צפיות
      אין תגובות
    • K

      מספר כוכבית

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      77 צפיות
      י
      @יעקב-יצחק תכתוב את זה ל@kolcode לא לי
    • י

      יש איך לבטל את השיחה הנכנסת שנשלחת במקום צינתוק?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      43 צפיות
      י
      Spoiler @CUBASE לא, היה שרשור שנקרא "מהפך במנוע הצנתוקים" אבל גם זה מצוין
    • S

      דיווח מספר שעות לימוד בסוף החודש

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      6 צפיות
      א
      @S.I.Z https://f2.freeivr.co.il/topic/12201/עבור-ישיבות-בין-הזמנים-כוללים-וכדו-עדכון-שעות-נוכחות-ושמיעת-השעות-שנצברו
    • א

      סימניה לעזרה בהגדרות מתקדמות

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      9
      1 הצבעות
      9 פוסטים
      28 צפיות
      א
      @הדיבל-המעופף כתב: @איל-משולש וגם אתה חייב לעשות את זה דווקא בישן או שאפשר גם בחדש? עדכנתי את הסימנייה גם לאתר החדש (שים לב לעדכן שוב את הטוקן) שים לב שבאתר החדש צריך ללחוץ בקובץ על שמור והוא לא שומר אוטמטי
    • א

      שיתוף | קוד PHP לאימות זיהוי ספיישל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
      9
      1 הצבעות
      9 פוסטים
      67 צפיות
      א
      @אA אין לי איך לעשות את זה בחינם, ימות המשיח נותנהים להוסיף זיהוי דרך האתר או דרך API, אז בניתי קוד שמשתמש ב API לעשות את מהטלפון, אבל אין לי איך לשלוט על המחיר
    • ד

      בקרוב: מודול פרטי לשליחת פקסים מהמערכת

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      10
      6 הצבעות
      10 פוסטים
      94 צפיות
      ד
      @343767535 כתב: @דוד_מלך_ישראל יש לך צפי מתי המודול יהיה מוכן? Spoiler אני בדיוק מחפש עכשו משהו כזה די בדחיפות, השאלה אם כדאי לחכות המודול למערכת הטלפונית - בעז"ה בעוד כשבוע, לגבי המודול של השליחה האינטרנטית, התחלתי לבדוק את הענין, אבל זה ייקח יותר זמן. @הדיבל-המעופף כתב: @דוד_מלך_ישראל מה העלות לשליחה?????????????????????????? לפי חבילה חודשית, X שליחות לחודש בתשלום חודשי קבוע, ככל שהחבילה גדולה יותר, העלות פר שליחה תהיה נמוכה יותר. @isi כתב: @דוד_מלך_ישראל זה יהיה תשלום באמצעות יחידות של ימות, או בתשלום נפרד אליך? חשבתי על מודול לפי יחידות, אבל זה מורכב, ראשית, כי א"א להעביר יחידה בודדת בין מערכות, ושנית, ובעיקר, כי אין לי הרבה שימוש ביחידות...
    • א

      קובץ html לעריכת דוחו"ת (ymgr)

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      5
      1 הצבעות
      5 פוסטים
      31 צפיות
      א
      @יעקב-יצחק אז אין שם כזה קובץ
    • א

      שרת תיווך לסקריפטים של גוגל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      16
      6 הצבעות
      16 פוסטים
      312 צפיות
      א
      @יעקב-יצחק אתה בונה קוד API עם סקריפט של גוגל? א"כ אתה צריך לשים את כל ההגדרות הרגילות + ההגדרה הזאת שבה יש לשים את הלינק במקום במקום הרגיל
    • א

      צינטוק המעביר שיחה לשלוחה אחרת

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      26 צפיות
      א
      @אA תוכל לתת לי את הקוד?
    • E

      חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
      221
      15 הצבעות
      221 פוסטים
      14k צפיות
      י
      @moti09 יכול להיות שאתה משתמש במודול תור הישן (type=queue) ולא במודול תור החדש (type=routing_queue)? כי ראיתי שהזכרת את GetQueueRealTime ולמיטב ידיעתי זה עובד רק במודול הישן ולא במודול החדש, לעומת זאת webhook_url עובד רק במודול החדש