@sumone כתב:
הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
מה זאת אומרת?
למרות ששילמתי על היחידות?
דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?
@שואל-שאלה
מה זה נקרא שהם נכנסים לקו לבדוק הרי אתה יכול לעשות זאת לבד ואם באיזור האישי הם לא עדכנו שזה עולה יותר יקר הם יכולים לנסות לבקש בא נראה אם נסכים לשלם יותר
שלום וברכה לכולם!
דיברתי כעת עם ימות המשיח והם אמרו לי שכל פיתוח מתחיל מ3,000 ש"ח
ובעז"ה בהמשך הם יתנו לי פרטים מדויקים כמה סכום הפיתוח הזה יעלה
פרטים יבואו בהמשך