Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
א
@שמעון-123 אז תשים את ההגדרות בטלפון! וכך המערכת תשתנה! סתם צחקתי!!!😇 איך אתה רוצה שיעזרו לך בלי להסביר כלום?
תסביר! איזה הגדרות? מה אתה רוצה לעשות?
N
@CUBASE ואז איך שולחים את זה? באופציות של הפעלת קמפיין- הגדרות הTSS הם להשתמש בשרות של ימות אין שם מקום לשלב את הAPI של ג'מיני
אין תגובות
ש
@המייבין-770 שלחתי לך מייל
משהו יכול להסביר לי אחד לאחד איך עושים את כל ההגדרות האלו.
פ
@המשועמם נמחק.
י
@מערכת-המשפחה כתב בהודעה יומית בלי שנה:
ככל הנראה זה עובד
תחליף את הנושא ל'נפתר'
A
@אA לא גם כשאני מוריד לא משתנה מה יכול להיות הבעיה תודה רבה
מ
@ישיבישיר ושוב גם פה תודה רבה
@isi שמח לשמוע
@חזקי-ראזנבערג הוא לא מגדר כשאלה אבל אם אתה רוצה אז למה לא?!
ק
@פיתה דבר איתי במייל chaim.lifschitz@gmail.com אני יסדר הכל
ח
@אA בדקתי בשלוחה של השמעת קבצים רגילה וקורה בדיוק אותו דבר.
צ
@ישיבישיר כתב בצינתוקים:
אך בתוך ההגבלה הזו - אתה יכול לעשות את זה בדרך הרבה יותר פשוטה
לדרך זו התכוונתי כמובן...
@מערכת-המשפחה קראתי את זה, אבל ניסית לבקש עזרה שוב? נכון? אז כתבתי שאם יש מי שיכול לעזור לך וכדאי לך לנסות שוב, זה בשירות הלקוחות ולא כאן
@מערכת-המשפחה אוקי. אני כבר מעלה לך את ההגדרות.
T
תודה רבה עזרתם לי מאוד
@12345 ומה הבעיה? תגדיר מראש את השם של הקובץ של ההקלטה או אפי' של כמה קבצים(למקרה והוא לא יספיק להישלח לפני שתוקלט עוד הקלטה), וכך היא תישלח למייל.