• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. אחרונים
    התחבר בכדי לפרסם
    • כל הקטגוריות
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתה עוקב אחריהם
    • נושאים ללא תגובות
    • H

      חסימת מתקשרים
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • haiims

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      6
      צפיות

      H

      @זעליג אז זה יגדיר שדווקא שהמספרים ברשימת תפוצה 10 לא יכולו להתקשר לקו ?
      תודה על העזרה

    • שמואל

      חדש! - אימות רשת מקור השיחה ביחס לזיהוי המתקשר בכניסה לכל מודול
      חדש במערכת • • שמואל

      15
      7
      הצבעות
      15
      פוסטים
      281
      צפיות

      ח

      @בשכמל-ו כתב בחדש! - אימות רשת מקור השיחה ביחס לזיהוי המתקשר בכניסה לכל מודול:

      נו אז לא הבנתי את ההבדל בין זה לבין אימות דו שלבי?

      באימות דו שלבי צריך לקבל שיחה,
      וזה קצת מסובך מצד המאזין,
      כאן הכל נהיה בשקט, בלי התערבותו.

    • L

      מה קרה לאלפון?
      שאלות ועזרה הדדית • • lavitoren הטי"ל

      32
      0
      הצבעות
      32
      פוסטים
      141
      צפיות

      ח

      @מוטי-מוטי-מוטי יכול להיותץ שבמערכות שיש אימות דו שלבי, המוקד החרדי כבר לא יכול להתקין את האלפון אוטומטית,
      אבל הוא לא מובנה לשגיאה כזאת,
      לכן כתוב ההתקנה הסתיימה בהצלחה.

    • א

      צינתוק ממספר השני של המערכת
      שאלות ועזרה הדדית • • אני הקטן

      9
      0
      הצבעות
      9
      פוסטים
      60
      צפיות

      ז

      @שמואל כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:

      @אני-הקטן כתב בצינתוק ממספר השני של המערכת:

      tzintuk_your_id=המספר האמריקאי וגם למספרים אמרקאים זה שולח צינתוק מהמספר הישראלי

      באיזה צורה הגדרת?
      אני חושב צריך עם 00 בהתחלה ואז 1 וכו...

      אכן, ברוך ה' אני כבר משתמש עם הצינתוקים כמה שבועות, כאן המקום להודות להנהלת ימות המשיח ובתוכם הרב שמואל על דבר מהפכני מתבקש זה.

    • פ

      תגובות לצינתוק ממספר אחר בחינם!! 💫💬
      שאלות ועזרה הדדית • • פיתה

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      85
      צפיות

      פ

      @י-ע
      תלוי כפול כמה פעמים אתה רוצה לעשות את זה

    • שמואל

      ⚠️ עדכון בנוגע לתקלה במערכת הקבצים, ומתן אפשרות לשליחת קמפיינים ללא עלות במהלך השבוע הקרוב.
      חדש במערכת • • שמואל

      43
      35
      הצבעות
      43
      פוסטים
      949
      צפיות

      N

      @אדם אתה צודק בכל מילה לדעתי ישנם כאלה שמתקיפים בצורה קצת חצופה וגם אם יש ביקורת חשוב לעדן ולשים דגש על הנקודה

    • א

      אימות מספר ניתוביה (מרכזיה) לזיהוי קמפיין
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • אב עם

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      22
      צפיות

      ג

      בכל מרכזיה אפשר לשנות לכמה דקות שבכניסה לעבור למענה ולא לתפריט

    • מ

      יצירת לינק בשלוחת יצירת קבצי tts
      שאלות ועזרה הדדית • • מערכת נייעסקופ

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      21
      צפיות

      מ

      @מערכת-נייעסקופ נו..
      עבד?

    • מ

      נפתר שידור חי דרך האתר
      שאלות ועזרה הדדית • • מוטי מוטי מוטי

      3
      0
      הצבעות
      3
      פוסטים
      15
      צפיות

      מ

      @מערכת-נייעסקופ תודה.

    • 0

      שידור חי ישיר מההגברה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • 0795702821

      52
      0
      הצבעות
      52
      פוסטים
      2958
      צפיות

      מ

      @א-ב-0 אני משתמש עם מה שהביא חסידישער
      5e30abd3-0bb5-4108-a710-2d2cb9383838-image.png
      ואני מאוד מרוצה ממנו (פלאפון i-TOP)
      (יתכן וצריך להשגיח שהחיבורים בפנים לא יהיו רופפים)
      לא צריך להכניס את כל השלשה יציאות אלא מספיק רק הלבן ועוד אחד מהם.

    • מ

      לא נפתר סליקת אשראי נדרים פלוס
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • מוטי מוטי מוטי

      9
      0
      הצבעות
      9
      פוסטים
      70
      צפיות

      מ

      @מח וואי,
      תודה.

    • י

      השמעת המובילים בנקודות
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • י.ע

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      12
      צפיות

      אין תגובות

    • צ

      הסרת פרסומות דרך המערכת
      שאלות ועזרה הדדית • • צביקה

      9
      1
      הצבעות
      9
      פוסטים
      99
      צפיות

      ז

      @גלאט-מערכות לא הבנתי את השאלה.
      אני הגבתי ל@CUBASE שכתב שלא קשה לבדוק חשבוניות.
      אז כתבתי שלא קשה לימות שזה יהיה רשום באתר ניהול המערכת.

    • י

      חובה לשמוע את ההקלטה לפני שליחה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • יצחק מתבודד

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      11
      צפיות

      אין תגובות

    • א

      השמעת מספר עם נקודה עשרונית
      שאלות ועזרה הדדית • • אהרל'ה

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      22
      צפיות

      C

      @אהרל-ה במקום נקודה כותבים

      .t-נקודה.n-
    • B

      רישום לצינתוקים אישיים
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • BEN ZION

      47
      0
      הצבעות
      47
      פוסטים
      161
      צפיות

      B

      @איל-משולש איפא? איזה הודעה

    • H

      שאלה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • haiims

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      26
      צפיות

      ב

      @haiims כתב בשאלה:

      אחרי שנפל השרת הקו חזר אבל כל הזמן הוא משמיע האלה הגדרות זמניות של המערכת לשינוי הקש 0 , אני מקיש אבל לא מצליח לבטל את ההודעה הזאת מה עושים ?
      וגם שאני לוחץ כוכבית או סולמית הם כבר לראות קיימים .
      מה. עושים?
      תודה מראש

      שלח מייל לשמואל עם מספר מערכת וסיסמה,
      המייל שלו shmuel@yemot.co.il

    • שמואל

      חדש! שימוש עם ה API עם מפתח קבוע - API_KEY וביטול האפשרות להשתמש בAPI עם טוקן שמכיל את סיסמת המערכת
      חדש במערכת • • שמואל

      5
      10
      הצבעות
      5
      פוסטים
      108
      צפיות

      מ

      יש תאריך יעד

      בשביל כל אלה שעד שלא מגיע הרגע האחרון הם לא מוצאים זמן לסדר דברים כאלה?

    • א

      פתרון למטרד הצנתוקים!
      בקשות לפיתוח • • אברהם ה

      14
      3
      הצבעות
      14
      פוסטים
      352
      צפיות

      א

      @עידו אני חושב שאם כולם יתאגדו ויסכימו זה שונה צריכים לעשות לחץ

    • ע

      הצגת הודעה על המסך תוך אינטרקציה עם המאזין דרך לחיצה בפלאפון כשר
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • עידו

      36
      1
      הצבעות
      36
      פוסטים
      261
      צפיות

      ע

      בעקבות דברי @שמואל נסביר קצת מה המושגים האלו לטובת הקוראים.

      OTA - סט פקודות המאפשר ליצרנית הפלאפון לשלוח עדכונים למכשיר (כתיבה וקריאה של קבצים או התקנה של אפליקציות ב-SIM ומערכת ההפעלה) בלי הצורך לחברו פיזית למחשב, הפקודות נשלחות over the air - דרך האוויר.

      stk - sim tool kit - תוכנה/אפליקציה שנותנת (בעקרון סט הוראות המאוחסנות בסים) שנותנות למפעילה הסלולרית אופציות נוספות, לדוגמא האפשרות להקפיץ הודעות למסך ולהעביר מידע מהמפעילה הסלולרית ואליה בחזרה (ועוד הרבה יותר).

      אכן אין כזה מושג USSD Flash - כנראה התבלבלו עם USSD messages שאלו הם הודעות שמופיעות על המסך, זה בעצם פרוטוקול שנותן אפשרות לתקשר עם המפעילה בלי צורך באנטרנט, כולם מכירים אותם, הקודים שמתחילים ב* ומסתיימים ב# (מה שאיפשר את הפירצה הידועה בטאצ' הכשר של סלקום).

      SMS Flash - הודעות שקופצות למסך, איך דרך להתחמק מהן הן שם עד שתלחצו עליהן, אפילו אם הפלאפון היה מכובה כשקיבלתם אותן הם יחכו בסבלנות עד שתדליקו אותו. מה שמבטיח שתראו אותן.

      ההתראות של פיקוד העורף - קראו להן CB כי זה קיצור של Cell Broadcast שהיא טכנולוגיה ישנה נושנה לשליחת הודעות לפי איזור ולא לפי מספר פלאפון. ככה הם מבטיחים שרק מי שנמצא כרגע באיזור שבסכנה יקבל את ההודעה, הם אפילו לא צריכים לדעת מי זה, עצם זה שהוא שם מספיק כדי לקבל את ההודעות האלו.

      SIM-Based Authentication - שיטה לזיהוי הלקוח ע"פ הסים שלו, זו שיטה ככל הנראה הכי טובה היום, כי כך א"א (על פי מה שידוע היום) לזייף את זהות הלקוח. unibeam טוענים שהם משתמשים במשהו טיפה שונה אבל אותו הרעיון.

      אני מקווה שעברתי על כל המושגים בשרשור.

      כפי שכתבתי למעלה, וכפי שכתב @שמואל ככל הנראה משתמשים בSTK, אין שום צורך כמובן לבקשה יזומה מצד בעל המכשיר, המפעילה הסלולארית יכולה להשתמש בזה כאוות נפשה.

      ככל הנראה - לא מצאתי שunibeam פרסמו את אופן הפעולה, אבל זה דבר הגיוני - הם משתמשים פעם ראשונה בOTA כדי להתקין את ה"תוכנה" שלהם על הסים, משם ואילך הם משתמשים בSTK כדי לתקשר עם המשתמש. אפשר למצוא לזה אסמכתא כאן הנקודה הרלוונטית היא:

      Seamless Integration via Prevalent SIM ToolKit (STK) Unibeam takes advantage of the widely available Sim Toolkit (STK) functionality embedded within all JavaCard-equipped SIM/eSIM cards on cell phones. This allows our solution to be deployed by local operators directly onto the SIM/eSIM via Over-the-Air (OTA) updates or pre-loaded onto the JavaCards by SIM vendors themselves.