@האדם-החושב
כבר אמרתי כמה פעמים, אם אני שולח את זה בתוך הbody זה לא עובד בכלל, וזה כבר נותן לי שגיאה על הטוקן, בגלל זה שמתי את הטוקן והשלוחה בתוך הurl ועכשיו החלק הזאת כבר עובד, הבעיה עכשיו היא עם הקובץ עצמו שאני לא יכול לשים בהurl.
אשמח אם מישהו יכול לעבור על הצילומי מסך שנתתי ולהגיד לי איפה בדיוק לא כתבתי נכון.