• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. אחרונים
    התחבר בכדי לפרסם
    • כל הקטגוריות
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתה עוקב אחריהם
    • נושאים ללא תגובות
    • ק

      מעבר לשלוחה פנימית במערכת אחרת
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • קו המוסיקה

      19
      0
      הצבעות
      19
      פוסטים
      112
      צפיות

      ק

      @BEN-ZION טוב אני יבדוק את זה,
      רק לפי מה שידוע לי זה רק עובד,
      אם זה מספר משויך

    • מ

      תוקף בהוספת ערך ID
      שאלות ועזרה הדדית • • מוטי מוטי מוטי

      26
      0
      הצבעות
      26
      פוסטים
      129
      צפיות

      B

      @יהודה-צ-כ האם ניתן להוסיף ערך לשתי קבצים או שלוחות ביחד?
      לא כל כך הבנתי מה הפיתרון שהצעת מה שרצה פותח האשכול לעשות, קו אם שלוחה פתוחה שאתה מקיש מס' ומחייג אני לא יידע מה המס' שחוייג לפני ולא המס' שלי הוא זה שצריך להסיר
      אם יהיה ניתן להוסיף ערך לשתי שלוחות בהקשה 1 אז הרעיון שכתבת יהיה טוב כל אחד שיחייג למס' יוסיף אותו לשלוחה להסרת ערך ולקובץ שמוגדר הנציגים לחיוג ומי שמחייג עובר דבר ראשון דרך הסרת ערך ולאחר מכן מוסיף שוב לשתי השלוחות
      יש קומבינה לא זוכר של מי להוסיף ערך לשתי קבצים אבל זה משהו אם 9 שלוחות לא יודע אם פותח האשכול התכוון לכך אולי יותר פשוט אם API

    • ח

      לא נפתר מספרים ניידים עם קידומת כשרה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חזקי ראזנבערג

      10
      0
      הצבעות
      10
      פוסטים
      83
      צפיות

      ח

      @אA אתה קונה מספר אחד שתיים

      אני מדבר על כמות של 200 מספרים.

    • א

      פרוייקט שיתופי: בניית קובץ להגדרת הגדרות במערכת
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • אA

      17
      5
      הצבעות
      17
      פוסטים
      61
      צפיות

      פ

      @אA
      אני לא מצליח להיכנס לשיטס
      (והורדתי *) אפילו 2 😜

    • ח

      לא נפתר אישור תגובות ע"י מנהל בהשמעת קבצים איפה
      שאלות ועזרה הדדית • • חיידר

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      26
      צפיות

      א

      @חיידר
      אבל אתה מתכוון לתגובות,כן?
      אז בשלוחה של ההשמעת קבצים, לכל שאלה נוצרת תקייה של תגובות ששמה כמספר השאלה.

    • ש

      משום מה לפעמים לא מגיע SMS בוירטול פלוס
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • שלומל'ה

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      12
      צפיות

      אין תגובות

    • י

      קבלת נתונים בלי לשמור על סדר והפרדה בין הקלטות להקשות
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • יששכר יעקב

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      19
      צפיות

      א

      @יששכר-יעקב
      אתה רוצה לערבב בין האפשרויות?
      תוכל ליצור כמה שלוחות רישום ולהגדיר מעבר בסיום השאלה האחרונה לשלוחה הבאה, ושהכל יכנס לקובץ נתונים אחד.

    • ת

      רשימות ENTER ID
      שאלות ועזרה הדדית • • תפארת בחורים 0

      7
      0
      הצבעות
      7
      פוסטים
      45
      צפיות

      ת

      @אA זה בדיוק מה שעשיתי כבר לפני שבוע, אבל זה קצת מסרבל כי הוא שומע את המספר שלו, ואח"כ הוא שוב מבקש שיקיש מס' אישי.
      בכל אופן, תודה רבה!

    • א

      קבצים ותוכנות לשימוש במערכות ימות המשיח
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • אA

      13
      4
      הצבעות
      13
      פוסטים
      135
      צפיות

      פ

      @אA
      אולי גם תוסיף רשימה של אתרים?
      (קרינות , בנית מערכות ועוד...)

      Spoiler

      אני לפני כמה ימים רציתי לפתוח כזה נושה
      אך מכוון שאני רואה שאתה כבר התחלת משהו שקשור
      אז אולי תמשיך לרעיון שלי

    • ח

      שיחוה יוצאת ומעבר לשלוחה מסויימת
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • חכמון

      25
      0
      הצבעות
      25
      פוסטים
      83
      צפיות

      א

      @חכמון
      יש לי חסימה של הסקריפטים בנטפרי אבל בגדול זה מה שצריך לעשות.
      1.צור עותק
      https://docs.google.com/spreadsheets/d/15-erxl5zo4-8rJSpTPEOq8c6j_wANqeVvNxkse34i9E/copy
      ומלא את השדות מתחת לשורה של הכותרות (B2).

      כנס ל-תוספים>Google Apps Script
      תמחק את הקוד שיש שם ותכניס את זה /** * שיגור קמפיין מתוך ערכים בגיליון */ function launchCampaignFromSheet() { const ss = SpreadsheetApp.getActiveSpreadsheet(); const sheet = ss.getActiveSheet(); // 1. משיכת הפרמטרים מהתאים בגיליון const token = sheet.getRange("B1").getValue().toString().trim(); const targetId = sheet.getRange("B2").getValue().toString().trim(); const ivrPath = sheet.getRange("B3").getValue().toString().trim(); const callerId = sheet.getRange("B4").getValue().toString().trim(); const timeout = sheet.getRange("B5").getValue() || 30; // ברירת מחדל 30 // 2. בדיקת תקינות בסיסית if (!token || !targetId || !ivrPath) { updateStatus("שגיאה: חסר טוקן, מזהה רשימה או שלוחה", "#f8d7da"); return; } // 3. עיבוד נתונים (הוספת קידומות אוטומטית) const finalPhones = `tpl:${targetId}`; // הוספת קידומת רשימת תפוצה const finalIvrPath = ivrPath.startsWith("ivr2:") ? ivrPath : `ivr2:${ivrPath.startsWith("/") ? "" : "/"}${ivrPath}`; // 4. בניית ה-URL let url = `https://www.call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?` + `token=${encodeURIComponent(token)}&` + `phones=${encodeURIComponent(finalPhones)}&` + `ivrPath=${encodeURIComponent(finalIvrPath)}&` + `callsTimeOut=${timeout}`; if (callerId) { url += `&callerId=${encodeURIComponent(callerId)}`; } // 5. ביצוע השליחה try { updateStatus("שולח... נא להמתין", "#fff3cd"); const response = UrlFetchApp.fetch(url, { "muteHttpExceptions": true }); const result = JSON.parse(response.getContentText()); if (result.responseStatus === "OK") { updateStatus(`הצלחה! מזהה קמפיין: ${result.campaignId}`, "#d4edda"); } else { updateStatus(`שגיאה: ${result.message || "לא ידוע"}`, "#f8d7da"); } } catch (e) { updateStatus(`שגיאת תקשורת: ${e.toString()}`, "#f8d7da"); } } /** * פונקציית עזר לעדכון סטטוס בגיליון (תא B6) */ function updateStatus(message, bgColor) { const sheet = SpreadsheetApp.getActiveSpreadsheet().getActiveSheet(); const range = sheet.getRange("B6"); range.setValue(message); range.setBackground(bgColor); }

      3.לאחר שהדבקת את הקוד:
      לחץ על סמל השעון (Triggers) בתפריט הימני (מפעילים).
      לחץ על הוסף טריגר.
      בחר את הפונקציה: launchCampaignFromSheet.
      במקור האירוע (Event Source) בחר: Time-driven.
      בסוג הטריגר בחר: Week timer.
      בחר את היום (למשל Monday) ואת השעה הרצויה.
      לחץ על Save.

      וזהו.
      עכשיו כדי לבדוק שהקוד באמת עובד תחזור לדף הקוד, לחץ על הפעלה ותראה האם הקמפיין הופעל.

    • א

      מספר כשר וצינתוקים חינם
      טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים • • אליעזר אהרן

      11
      2
      הצבעות
      11
      פוסטים
      697
      צפיות

      י

      @אליעזר-אהרן אני לא יודע מה היה המצב לפני 5 ומשהו שנים, אבל כמה תובנות שידועות לי היום:
      א. הועדה יכולה לחסום גם כזה מספר.
      ב. פעם עשיתי משהו כזה עם סים כשר וזה עבד, למרות שהמספר שאליו הופניתי היה חסום.
      ג.בחלק מהחברות צריך שהסים יהיה בתוך פלאפון כדי שהוא יפנה ובחלק לא, הרשימה המלאה אינה תח"י.

      @עץ-השדה כתב במספר כשר וצינתוקים חינם:

      הפניית שיחות עולה כמו שיחה

      כמעט בטוח שאין זה כך, וכשהדקות ברמי לוי על סף סיום אפשר להשתמש ב10000 שיש בתוך רמי לוי עם הפניה.

    • י

      רשימת מספרים
      שאלות ועזרה הדדית • • יעקב יצחק

      30
      -1
      הצבעות
      30
      פוסטים
      179
      צפיות

      י

      @מוטי-מוטי-מוטי כתב ברשימת מספרים:

      @יעקב-יצחק אתה יכול ליצור את זה בקובץ אקסל לבד,
      לפי סדר עולה
      05331
      05341
      05276
      05271
      05484
      05485
      וכו'
      תסתכל לפי הקידומות ותיצור לבד.

      האם מה שכתוב כאן נכון?

    • א

      לא נפתר מה קורה בשליחה כפולה של read מהמערכת על אותו פרמטר
      פורום מפתחים API • • איל משולש

      3
      0
      הצבעות
      3
      פוסטים
      37
      צפיות

      א

      @tLev בדקתי את זה וזה משנה את הערך (אולי שתיהם נשלחים אבל זה פועל לפי האחרון)

    • כ

      מודול זיהוי דיבור וטקסט לקול של גוגל
      שאלות ועזרה הדדית • • כככ

      22
      0
      הצבעות
      22
      פוסטים
      190
      צפיות

      ע

      @כככ
      או אפילו תהיו שותפים לאתו קו

    • א

      לא נפתר האם הפסיק לעבוד הפנית שיחה לניתוק אחרי מעבר למערכת אחרת?
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • איל משולש

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      38
      צפיות

      נ

      @איל-משולש לי זה עובד הרגע בדקתי

    • 8

      מעבר לתפריט לאחר שמיעת הודעה
      שאלות ועזרה הדדית • • 8503524

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      22
      צפיות

      B

      @8503524 פה תחפש הוספת תפריט לאחר כל השמעה ושינוי המקשים
      מה אתה רוצה שיקרה

    • ח

      לא נפתר שלוחה אישית בהקלטה או בהשמעת קבצים עם ניהול הקבצים ????????
      שאלות ועזרה הדדית • • חיידר

      20
      0
      הצבעות
      20
      פוסטים
      134
      צפיות

      ח

      @פישל
      הגדרתי כמה תתי שלוחןת אפשר למחוק אבל.... הקלטה שמקליטים אחרי המחיקה נשמעת פעמים או 3 ולפעמים רק ציפצוף (שבין ההקלטות) בהתחלה זה כן עבד טוב

    • ק

      באג בהשארת הודעה אישית
      באגים במערכת • • קו המוסיקה

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      13
      צפיות

      אין תגובות

    • א

      באג בדו"ח TimeKeeperLogAll של מודול שעון נוכחות
      באגים במערכת • • אאא יוני

      2
      0
      הצבעות
      2
      פוסטים
      16
      צפיות

      א

      @אאא-יוני
      יתכן ושינית את המילים בקובץ ע"י הנסת שם הקובץ בסיומת ini?

    • ז

      תגובה לקבצי HTML לשימוש במערכות ימות המשיח
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • זאביק

      2
      2
      הצבעות
      2
      פוסטים
      41
      צפיות

      א

      @אאא-יוני
      אשמח שתעביר לכאן.
      בכל מקרה הכוונה לקמפיין רגיל רק שבעת המענה לשיחה המאזין מועבר לשלוחה במערכת שלך.