@CUBASE עכשיו אני מחייג זה מתנתק מתקשר אליי אני עונה אני שומע כאילו אני מחייג למספר אמריקאי (מין טרררררר כזה) כמה שניות אחר כך אני מקבל צינטוק נוסף שאני עדיין בשיחה ואם אני עונה אני שומע כאילו הצד השני שם אותי בממתינה ואם אני מאחד את השיחות אני שומע את עצמי
@sumone כתב:
הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
מה זאת אומרת?
למרות ששילמתי על היחידות?
דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?
@בוש
תיכנס לקישור הזה ותראה
https://f2.freeivr.co.il/topic/3779/קבלת-הקלטות-ונתונים-recording_and_entering_data
תוכל לראות אפשרות המרת הקלטה לטקסט דרך יחידות בתשלום או בהקלדה דרך קובץ 050
@שואל-שאלה
מה זה נקרא שהם נכנסים לקו לבדוק הרי אתה יכול לעשות זאת לבד ואם באיזור האישי הם לא עדכנו שזה עולה יותר יקר הם יכולים לנסות לבקש בא נראה אם נסכים לשלם יותר
שלום וברכה לכולם!
דיברתי כעת עם ימות המשיח והם אמרו לי שכל פיתוח מתחיל מ3,000 ש"ח
ובעז"ה בהמשך הם יתנו לי פרטים מדויקים כמה סכום הפיתוח הזה יעלה
פרטים יבואו בהמשך
@החברמן בפנקס רשימות המחשב תפתח קובץ חדש תכתוב בו
דוד לוי=055665544
דניאל לוי=264946656
וכו' תשמור בשם
EnterIDValName.ini
תעלה לתיקיה
EnterID
תחת שלוחה ראשית
תוסיף בשלוחה ראשית נראה לי יספיק
login_add_val_name=yes
login_add_val_name_folder=/EnterID