@343767535 כתב:
@דוד_מלך_ישראל יש לך צפי מתי המודול יהיה מוכן?
Spoiler
אני בדיוק מחפש עכשו משהו כזה די בדחיפות, השאלה אם כדאי לחכות
המודול למערכת הטלפונית - בעז"ה בעוד כשבוע, לגבי המודול של השליחה האינטרנטית, התחלתי לבדוק את הענין, אבל זה ייקח יותר זמן.
@הדיבל-המעופף כתב:
@דוד_מלך_ישראל
מה העלות לשליחה??????????????????????????
לפי חבילה חודשית, X שליחות לחודש בתשלום חודשי קבוע, ככל שהחבילה גדולה יותר, העלות פר שליחה תהיה נמוכה יותר.
@isi כתב:
@דוד_מלך_ישראל זה יהיה תשלום באמצעות יחידות של ימות, או בתשלום נפרד אליך?
חשבתי על מודול לפי יחידות, אבל זה מורכב, ראשית, כי א"א להעביר יחידה בודדת בין מערכות, ושנית, ובעיקר, כי אין לי הרבה שימוש ביחידות...