• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. אחרונים
    התחברו כדי לפרסם
    טעינת פוסטים חדשים
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתם עוקבים אחריהם
    • נושאים ללא תגובות

    • כל הקטגוריות

    • כל התגיות
    • H

      חברי הקבוצה הוא לא נותן להתקשר ואומר המספר שחוייג איננו מחובר למערכת

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      20
      0 הצבעות
      20 פוסטים
      25 צפיות
      H
      האם זה הסתדר לך (ואשמח באם תוכל להסביר לי מה היה הבעיה ואיך תיקנת את זה בידיך הזהובות)
    • C

      תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      103
      0 הצבעות
      103 פוסטים
      227 צפיות
      S
      @CUBASE המדריך כבר תוקן @יצחק-המוכשר זה כבר המעודכן
    • מ

      אפשרות דילוג

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      6 צפיות
      אין תגובות
    • ע

      tts שמקריא נורמאלי את המילים

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      60 צפיות
      ש
      @החברמן הוא הוריד את האתר יש קובץ HTML פה
    • ה

      הזדהות בשלוחת שעון נוכחות

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר שאלות ועזרה הדדית
      7
      0 הצבעות
      7 פוסטים
      27 צפיות
      ש
      @החברמן בפנקס רשימות המחשב תפתח קובץ חדש תכתוב בו דוד לוי=055665544 דניאל לוי=264946656 וכו' תשמור בשם EnterIDValName.ini תעלה לתיקיה EnterID תחת שלוחה ראשית תוסיף בשלוחה ראשית נראה לי יספיק login_add_val_name=yes login_add_val_name_folder=/EnterID
    • ה

      לא נותן לעביר לקו מהקו שלי כי "החיוג לספר זה אינו מורשה"

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      25
      0 הצבעות
      25 פוסטים
      96 צפיות
      ש
      @החברמן לגבי מה?
    • ה

      בעיה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר על הפורום
      3
      1
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      14 צפיות
      ש
      @החברמן נתקלתי כבר בבעיה הזאת הפיתרון - להתנתק מהחשבון ולהתחבר שוב ולהיכנס לנושא
    • ש

      חדש! ממשק דוחות, צפייה בגרפים, נתונים מסודרים, פילוח, ייצוא מתקדם ועוד

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר חדש במערכת
      36
      9 הצבעות
      36 פוסטים
      133 צפיות
      ת
      @שלוימי-770 לי הוא לא מצליח לטעון כלל את דוח השיחות גם רק של היום הוא טוען עד שהוא כותב קרתה שגיאה וכו' שלחתי לך פניה דרך האתר אשמח שתגיב
    • ה

      עקיפה של ועד בני תורה, דחוף! דחוף! דחוף!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      19
      0 הצבעות
      19 פוסטים
      268 צפיות
      מ
      אבל לפי מה שאני מבין הוא בסה"כ עשה שיוך של המספר למערכת אחרת שהיא ניתוביה עוקפת
    • א

      שרת תיווך לסקריפטים של גוגל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      8
      4 הצבעות
      8 פוסטים
      261 צפיות
      י
      @איל-משולש קודם כל, תודה רבה על הפיתוח הנפלא, זה באמת דבר נצרך מאוד. דבר שני, רציתי לשאול האם השרת התיווך שלך עובד על כל סוגי הפקודות של API? כי ראיתי למשל בפקודה של החזרת תשובה מהשרת - שישמיע מוזיקה בהמתנה (music_on_hold), השיחה מתנתקת (אחרי ההתחברות לשרת המגשר שלך), ולכאורה הבעיה היא לא בסקריפט שלי, מכיון שהלוג מציג הכל בצורה תקינה. אשמח לתשובה בנושא. בתודה מראש!
    • ב

      לחיצה על 9 במענה לצינתוק

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      110 צפיות
      י
      @בעזרת-ה תנסה אולי להתקשר או לשלוח מייל לימות ותשאל אותם מה הבעיה והאם יש פיתרון לזה ואם הם ענה לך משהו אשמח לדעת מה הם ענה
    • I

      פילטר לפי תאריך עברי

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      42 צפיות
      ש
      @iia9352972 יש לי באג ברעיון כי כל שנה יצטרכו להחליף שמות לקבצים אפשר לעשות פילטר API אני מוכן לעשות את זה ולאחסן אותו אצלי אם אתה רוצה תעשה לי רשימה של ימים ולאן להעביר יום חול שלוחה /8/1 ראש חודש /8/2 חול המועד סוכות /8/3 חנוכה /8/4 חנוכה וראש חודש /8/5 פורים /8/6 חול המועד פסח /8/7
    • א

      שלוחת קבלת נותנים

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      1
      0 הצבעות
      1 פוסטים
      19 צפיות
      אין תגובות
    • D

      הקשת 2 ספרות

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      6
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      19 צפיות
      C
      @dani82 חשבתי שכבר הגדרת את זה כי כתבת שלוקח 2-3 שניות שזה לא הברירת מחדל, בכל אופן שמח ש @שואל-שאלה עזר לך
    • ת

      למה לא עולה לי קובץ שמע?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      10
      0 הצבעות
      10 פוסטים
      13 צפיות
      ש
      @CUBASE זה כבר קיים תקופה
    • L

      חדש! ממשק אינטרנטי לצפייה בהודעות SMS בתצוגת שיחה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים liy
      65
      19 הצבעות
      65 פוסטים
      4k צפיות
      ש
      @Evi770 אצלי זה עובד טוב
    • ע

      מבזק ביטלו את האופציה לקמפיין צינתוקים?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      6
      1
      0 הצבעות
      6 פוסטים
      57 צפיות
      ע
      @זעליג ניסיתי דרך משימות וזה משיב לי שגיאה. דרך API אינני יודע איך עושים ואשמח שיחכימו אותי.
    • י

      יש איך לבטל את השיחה הנכנסת שנשלחת במקום צינתוק?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      28 צפיות
      C
      @יעקב-יצחק tzintuk_say_system_info_on_answer=no התכוונת לשרשור הזה?
    • ג

      קבלת נתונים לוובהוק (Webhook) בסיום שיחה במודול תור (routing_queue)

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      191 צפיות
      M
      @פיסטוק-פרווה כן [image: 1782038927692-0f151ed9-5bff-42f3-9e61-2f1808a0f4a2-image.jpeg]
    • י

      גם אתם בפרטנר חווים את הסיוט במערכות ???

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      7
      2 הצבעות
      7 פוסטים
      106 צפיות
      מ
      אצלי בנתיים זה רק במערכות של ימות המשיח. מישהו יכול לטפל בבעיה?