• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. אחרונים
    התחבר בכדי לפרסם
    • כל הקטגוריות
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתה עוקב אחריהם
    • נושאים ללא תגובות
    • מ

      הגדרת הנציגים במודול תור דרך הטלפון
      שאלות ועזרה הדדית • • מאן דהו 0

      51
      0
      הצבעות
      51
      פוסטים
      146
      צפיות

      א

      @יהודה-צ-כ
      אני גם מצטרף.
      גם לי לקח זמן

    • מ

      שכפול קבצים אוטמטי ממערכת למערכת
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • מרדכי השמח

      7
      0
      הצבעות
      7
      פוסטים
      118
      צפיות

      א

      @דוד_מלך_ישראל
      כוונתו למודול של הקלטה למערכת אחרת.
      בקשתנו אם תוכל להוסיף אפשרות של השארת ההקלטה גם במערכת עצמה.

    • ז

      תגובה לקבצי HTML לשימוש במערכות ימות המשיח
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • זאביק

      34
      2
      הצבעות
      34
      פוסטים
      277
      צפיות

      א

      @מוזר
      אין אפשרות להעלות את הקבצים כמו שהם לפורום.
      העלתי את הקודים לכל הקבצים, כמו כן בפוסט הראשון יש קובץ עם חלק מהקבצים מכווצים להורדה.
      יש סרטון לדוגמא איך ליצור מהקודים קבצים.

    • י

      לא נפתר שלוחת השמעת קבצים
      שאלות ועזרה הדדית • • יודע קצת

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      10
      צפיות

      י

      @יודע-קצת כתב בשלוחת השמעת קבצים:

      @יהודה-צ-כ תודה רבה מאוד עזרת לי

      תסמן כנפתר 👍
      ואגב, אם אתה חדש בנושא ההגדרות, כדאי לך מאוד לעבור על זה על זה ועל זה, ולאחר מכן להיכנס לכאן, לכאן.
      בהצלחה.

    • ב

      הוצאת שיחות עם מספר נייח ישירות מהנייד
      שאלות ועזרה הדדית • • בעזרת ה'

      5
      0
      הצבעות
      5
      פוסטים
      17
      צפיות

      ב

      @8503524
      מה זה סים עם מספר נייח?

    • T

      לא עובד החלפת הודעת מערכת
      שאלות ועזרה הדדית • • tova

      3
      0
      הצבעות
      3
      פוסטים
      10
      צפיות

      י

      @tova כתב בלא עובד החלפת הודעת מערכת:

      העליתי קובץ אחר שיחליף את הודעת המערכת הקיימת אך ההודעה שהכנסתי לא מושמעת.
      ניסיתי גם למחוק את ההודעה, בלי להכניס לה תחליף אך ההודעה לא נמחקת,
      מה אפשר לעשות?
      (מדובר על שלוחת תשלום, יש הודעת מערכת: לכניסה עם המספר שלך הקישו 1 לכניסה עם מספר אחר הקישו 2-אבל זה לא תקין= אם בוחרים 2 לא מתאפשר כניסה למספר אחר, לכן אני רוצה למחוק את הודעת המערכת או להכניס במקומה הודעה שלא אומרת את ההמשך אלא רק להכנסת המספר שלך הקישי 1.)
      מצרפת צילום מסך:
      Screenshot 2025-12-24 143412.png
      תודה רבה.

      מה השם של הקובץ??

    • מ

      תקלה בגישה לניהול טלפוני בשלוחה הראשית – "ביפ" ארוך וחסימה
      שאלות ועזרה הדדית • • מוזר

      1
      0
      הצבעות
      1
      פוסטים
      5
      צפיות

      אין תגובות

    • מ

      הצעה לפיתוח: "צינתוק אינטראקטיבי" – מענה ישיר לשיחה נכנסת
      בקשות לפיתוח • • מוזר

      14
      4
      הצבעות
      14
      פוסטים
      76
      צפיות

      מ

      @חזקי-ראזנבערג
      נכון, אבל הנקודה היא שזה לא עובד באף אחד מהם, ובכל מקרה ההתנהגות שלהם שונה: במודול הנוכחי המערכת פשוט משמיעה הודעה ומנתקת. מה שאני מחפש זה שהמערכת תענה, תעביר את השיחה לשלוחה מסוימת, ולא תנתק בסיום – בדיוק כמו שזה עובד במודול 'הזמנת חברים'.

    • ה

      פירוט שלוחות בתוך תיקיות משנה
      שאלות ועזרה הדדית • • השב שכינתך לציון

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      56
      צפיות

      ש

      @שלמה-גולד אשמח לדעת איך עשית את זה, יש לי את אותה בעיה.

    • י

      אחרי כל השרשורים אני לא מסתדר עם פתיחת תא קולי
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • יוסלה טראמפ

      18
      0
      הצבעות
      18
      פוסטים
      103
      צפיות

      י

      אולי נדבר בטלפון הנ''ל

    • 4

      שידור חי אינטרנטי - סגירת השידור
      שאלות ועזרה הדדית • • 484546

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      31
      צפיות

      א

      @484546
      באיזו דרך אתה מחבר בין המערכת למצלמה

    • Y

      לא נפתר ביטול הודעת "להלן הנתונים" ואישור ב-1 במודול recording_and_entering_data (סליקה נדרים פלוס)
      שאלות ועזרה הדדית • • yael3340

      11
      0
      הצבעות
      11
      פוסטים
      14
      צפיות

      א

      @yael3340 כתב בביטול הודעת "להלן הנתונים" ואישור ב-1 במודול recording_and_entering_data (סליקה נדרים פלוס):

      זה הקוד המלא:
      type=credit_card
      credit_card_type=nedarim_plus
      credit_card_terminal_number=*******
      billing_sum=290
      credit_card_tashloumim=no
      credit_card_success_template_to_add=3
      set_var=paid=yes
      credit_card_say_approval_number=yes
      credit_card_say_approval_number_before=yes
      credit_card_wait_after_success=4
      credit_card_success_goto=/6

      הורדתי את ההגדרה שביטלה את השמעת האישור

    • פ

      שיחה יוצאת מזיהוי הקו - לפתע לא עובד
      שאלות ועזרה הדדית • • פלוס

      8
      0
      הצבעות
      8
      פוסטים
      82
      צפיות

      ז

      @isi זו שלוחת הניהול דרך הטלפון...

    • E

      חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן
      חדש במערכת • • eliyahu

      101
      13
      הצבעות
      101
      פוסטים
      2636
      צפיות

      א

      @963 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      @פלמנמוני כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

      @אלחנן1 אם באמת מייעלים עכשיו את המודול, אולי כדאי להגדיר שיהיה אפשר לרשום את הנציגים בצורה כזו:

      1=0772222770 2=0773137770

      אם כבר, אז יותר טוב בצורה הזאת:

      0772222770=yes 0773137770=yes

      כי בצורה שכתבת יהיה צריך לזכור איזה מספר כבר מעודכן ואיזה לא, ועלולים לדרוס את אחד המספרים.
      כי המספר =1 או =2 הוא ה"מפתח" והטלפון הוא רק ה"ערך",
      אבל ב=yes הטלפון הוא עצמו ה"מפתח".

      רק מקווה שבאמת ישדרגו את הרעיון הזה.

      אכן הפיתרון הזה יותר טוב, רק מומלץ (וכך אני מאמין שיעשו אם יעשו) שיהיה כמו ברשימה לבנה שבברירת מחדל זה בלי yes ורק עם מגדירים

      white_list_by_key=yes

      או

      white_list_By_key_not_found_by_value=yes

      זה עובד עם

    • י

      ההודעה קצרה מדי - עוד לפני שלחצתי על כלום...
      שאלות ועזרה הדדית • • י.ע

      25
      2
      הצבעות
      25
      פוסטים
      289
      צפיות

      פ

      וגם אצלי.
      צריך שכולנו נפנה לשירות הלקוחות.
      כך יראו שזה בעיה מערכתית.

    • ח

      לא נפתר מצאתי פתרון לדיווח בקליק ,בהשמעת קבצים צריך להשלים להגדרות המתאימות
      שאלות ועזרה הדדית • • חיידר

      6
      0
      הצבעות
      6
      פוסטים
      39
      צפיות

      א

      @חיידר
      תפתח גיליון חדש ותנסה את זה

      function doGet(e) { const sheetName = "נתונים"; const ss = SpreadsheetApp.getActiveSpreadsheet(); let sheet = ss.getSheetByName(sheetName); // בדיקה אם הגיליון קיים, ואם לא - יצירה והגדרת כותרות if (!sheet) { sheet = ss.insertSheet(sheetName); const headers = ["תאריך ושעה", "טלפון", "שם", "שלוחה", "שם קובץ (what)", "מיקום עצירה (PlayStop)", "מקש (PressKey)"]; sheet.appendRow(headers); sheet.getRange(1, 1, 1, headers.length).setFontWeight("bold"); // הדגשת הכותרות } const tz = "Asia/Jerusalem"; const now = new Date(); const timeNow = Utilities.formatDate(now, tz, "HH:mm dd/MM/yyyy"); // קליטת פרמטרים ממודול API const ApiPhone = e.parameter.ApiPhone || ""; const ApiName = e.parameter.ApiName || ""; const ApiExtension = e.parameter.ApiExtension || ""; const what = e.parameter.what || ""; const PlayStop = e.parameter.PlayStop || ""; const PressKey = e.parameter.PressKey || ""; try { // הוספת הנתונים לגיליון sheet.appendRow([ timeNow, ApiPhone, ApiName, ApiExtension, what, PlayStop, PressKey ]); // תשובה למערכת: חזרה לנקודת העצירה (noop) return ContentService.createTextOutput("read=t-noop").setMimeType(ContentService.MimeType.TEXT); } catch (err) { // במקרה של שגיאה בלתי צפויה, החזרת פקודה שתמנע תקיעה של המאזין return ContentService.createTextOutput("read=t-noop").setMimeType(ContentService.MimeType.TEXT); } }
    • ח

      לא נפתר דיווח בקליק ,בהשמעת קבצים למי יש רעיון ?
      שאלות ועזרה הדדית • • חיידר

      42
      0
      הצבעות
      42
      פוסטים
      156
      צפיות

      ח

      @אA

      שירשור מסודר אם אתה יודע תשובה יעזור לי

    • ש

      השמעת הודעות מערוץ טלגרם בקו של ימות המשיח
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • שמעון מחכים

      10
      0
      הצבעות
      10
      פוסטים
      124
      צפיות

      מ

      @שמעון-מחכים אני לא יודע, עד שאין לי מדיניות ברורה של ימות בנושא (וחבל מאוד שאין)
      אני לא מפרסם אותו.

    • פ

      הקלטה שהתנתקה | שמירתה במקום נפרד
      שאלות ועזרה הדדית • • פלוס

      14
      0
      הצבעות
      14
      פוסטים
      79
      צפיות

      מ

      @פלוס
      כדאי שתבדוק ב'סל המחזור' – כברירת מחדל, המערכת שומרת שם את הקבצים שנמחקו או לא נשמרו. יכול מאוד להיות שכל ההקלטות שאתה מחפש נמצאות ממש שם ומחכות שתשחזר אותן!"!!!!👍

    • ק

      מספר שמשוייך לשלוחה
      עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים • • קו המוסיקה

      4
      0
      הצבעות
      4
      פוסטים
      24
      צפיות

      ז

      @קו-המוסיקה , אם אין לך צורך בשלוחה הישנה, תגדיר בהגדרות שלוחה ההיא: type=go_to_folder
      לשלוחה החדשה,
      ואם יש לך צורך בשלוחה הישנה, תוכל להמשיך להשתמש בה ע"י קומבינה עם תפריט עוקף לשלוחה ההיא בשלב הקודם לה, - (פונקצייה זו קצת מורכבת וא"א להאריך במסגרת זו),