• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. אחרונים
    התחברו כדי לפרסם
    טעינת פוסטים חדשים
    • כל הנושאים
    • נושאים חדשים
    • נושאים שאתם עוקבים אחריהם
    • נושאים ללא תגובות

    • כל הקטגוריות

    • כל התגיות
    • ה

      העלת קובץ בודד בapi

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מפתחים API
      60
      0 הצבעות
      60 פוסטים
      337 צפיות
      ה
      @אופיר סתם מעניין, איך עלית על זה? בעתיד, כשיש לי תקלה כזאת, איך באמת אפשר לזהות שאות אחת לא כתובה נכון, כשזה לא מילה של השפה עצמו או שם משתנה, שאז VS code או איפה שאתה כותב את הקוד, לא נותן אותך שום רמז שיש משהו שלא כתוב נכון, וגם כשמריצים את הקוד זה לא נותן שום שגיאה כי בהקוד עצמו הכל באמת כתוב נכון, וזה בסך הכל שם מאפיין \ פרמטר שלא כתוב כמו שהapi רוצה (או במקרה שלנו שהמאפיינים בעצמו נמצאים בתוך מאפיין שלא כתוב כמו שצריך)?
    • פ

      שינוי צבע הפרופיל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר על הפורום
      3
      1
      1 הצבעות
      3 פוסטים
      8 צפיות
      C
      @יעקב-יצחק כן, מכיוון שלאחר עדכון הפורום השתנה הצבע לכולם
    • S

      עזרה בשלוחת API

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      25
      0 הצבעות
      25 פוסטים
      92 צפיות
      C
      @איל-משולש בדקתי, זה לא קישור שונה ועובד לי רגיל הפעלת צינתוק ב-API @sh0548534047 מה איתך? עובד לך ב-API דרך המחשב?
    • C

      תגובות | פיתוח פרטי | 🎧📞📊 מודול "האזנה חכמה": כמות המספרים שהאזינו ממספר שניות מוגדר!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      29
      4 הצבעות
      29 פוסטים
      423 צפיות
      י
      @לימוד-בתורת-מרן יש לי הודעת שגיאה @cubase
    • ה

      האם אפשר לשלוח הקלטה לשרת api

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר שאלות ועזרה הדדית
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      32 צפיות
      C
      @יהודה-הוצלר-0 הבנתי, יופי.
    • ל

      מספר אישי למערכת

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר שאלות ועזרה הדדית
      14
      0 הצבעות
      14 פוסטים
      30 צפיות
      ל
      @נועם-אלימלך יש לך משהו הגיוני
    • פ

      הצינטוקים בקו - חדלו מלעבוד!!!!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      70
      2 הצבעות
      70 פוסטים
      2k צפיות
      ל
      @שואל-שאלה ?
    • Y

      חיבור מספרים לווטסאפ פון דרך המחשב

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      11 צפיות
      ש
      @Ykingsmart יש לך כאן קומבינה מסוימת בעלות 0.1 יחידות
    • א

      שגיאה בהקראה- במערכת אחת כן ובשניה לא

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
      2
      0 הצבעות
      2 פוסטים
      15 צפיות
      C
      @אA עכשיו אני אוחז גם שפתחתי מערכת השבוע והיא בשרת ymx, כמו שנכתב כאן, כנראה שרת חדש ועדיין באמצע הקמה
    • C

      תגובות | מדריך | איך להוציא שיחות בזיהוי מספר המערכת שלכם - בחינם!

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      180
      0 הצבעות
      180 פוסטים
      750 צפיות
      C
      @האנטר דהיינו? שממערכת אחת תחייג עם הזיהוי של מערכת שנייה?
    • מ

      קו חדש למי שאין אפשרות כי זה בחסימת ועד בני תורה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      15
      0 הצבעות
      15 פוסטים
      90 צפיות
      C
      @מאיר-אמר לא הבנתי, נקווה שלך עוקף רק את ועדת הרבנים או גם את ועד בני תורה?
    • ז

      משהו עובר על מערכות ימות המשיח?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      10
      2 הצבעות
      10 פוסטים
      46 צפיות
      ז
      @אA כתב: @זעליג אצלי בה לא נעלמו מהרשימה מאזינים, אבל הדוח מסתיים לפני 8 ימים. דו הפעולות לדעתי פעולות שנעשו ברשימות הצינתוקים נמחקו, כנראה שלא היה רישומים חדשים לרשימה בכל אופן בשבילי זה נזק עצום. ימות המשיח כבר פישלו לפני תקופה, אז הם אפילו לא התנצלו או שמו הבהרה. (לא משווה לאז שזה היה ממש קטסטרופה, ועדיין. ספוילר: "ימות המשיח לא חייבים לכם כלום, הם נותנים בחינם" אני מקדים את ההוא שהולך לכתוב את זה...
    • י

      נרשמתי לצנתוקים אבל הקו טוען שהרשימה ריקה

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      12 צפיות
      י
      @יענקי-פולק כנראה ככה. תודה.
    • K

      מספר כוכבית

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      11
      0 הצבעות
      11 פוסטים
      77 צפיות
      י
      @יעקב-יצחק תכתוב את זה ל@kolcode לא לי
    • י

      יש איך לבטל את השיחה הנכנסת שנשלחת במקום צינתוק?

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      45 צפיות
      י
      Spoiler @CUBASE לא, היה שרשור שנקרא "מהפך במנוע הצנתוקים" אבל גם זה מצוין
    • S

      דיווח מספר שעות לימוד בסוף החודש

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
      3
      0 הצבעות
      3 פוסטים
      6 צפיות
      א
      @S.I.Z https://f2.freeivr.co.il/topic/12201/עבור-ישיבות-בין-הזמנים-כוללים-וכדו-עדכון-שעות-נוכחות-ושמיעת-השעות-שנצברו
    • א

      סימניה לעזרה בהגדרות מתקדמות

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      9
      1 הצבעות
      9 פוסטים
      29 צפיות
      א
      @הדיבל-המעופף כתב: @איל-משולש וגם אתה חייב לעשות את זה דווקא בישן או שאפשר גם בחדש? עדכנתי את הסימנייה גם לאתר החדש (שים לב לעדכן שוב את הטוקן) שים לב שבאתר החדש צריך ללחוץ בקובץ על שמור והוא לא שומר אוטמטי
    • א

      שיתוף | קוד PHP לאימות זיהוי ספיישל

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום PHP
      9
      1 הצבעות
      9 פוסטים
      68 צפיות
      א
      @אA אין לי איך לעשות את זה בחינם, ימות המשיח נותנהים להוסיף זיהוי דרך האתר או דרך API, אז בניתי קוד שמשתמש ב API לעשות את מהטלפון, אבל אין לי איך לשלוט על המחיר
    • ד

      בקרוב: מודול פרטי לשליחת פקסים מהמערכת

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      10
      6 הצבעות
      10 פוסטים
      95 צפיות
      ד
      @343767535 כתב: @דוד_מלך_ישראל יש לך צפי מתי המודול יהיה מוכן? Spoiler אני בדיוק מחפש עכשו משהו כזה די בדחיפות, השאלה אם כדאי לחכות המודול למערכת הטלפונית - בעז"ה בעוד כשבוע, לגבי המודול של השליחה האינטרנטית, התחלתי לבדוק את הענין, אבל זה ייקח יותר זמן. @הדיבל-המעופף כתב: @דוד_מלך_ישראל מה העלות לשליחה?????????????????????????? לפי חבילה חודשית, X שליחות לחודש בתשלום חודשי קבוע, ככל שהחבילה גדולה יותר, העלות פר שליחה תהיה נמוכה יותר. @isi כתב: @דוד_מלך_ישראל זה יהיה תשלום באמצעות יחידות של ימות, או בתשלום נפרד אליך? חשבתי על מודול לפי יחידות, אבל זה מורכב, ראשית, כי א"א להעביר יחידה בודדת בין מערכות, ושנית, ובעיקר, כי אין לי הרבה שימוש ביחידות...
    • א

      קובץ html לעריכת דוחו"ת (ymgr)

      במעקב התעלמות מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      5
      1 הצבעות
      5 פוסטים
      31 צפיות
      א
      @יעקב-יצחק אז אין שם כזה קובץ