• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    מערכת טלמי

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    teletop
    23
    110
    3108
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • A
      avrham ניהול @avrham נערך לאחרונה על ידי

      @avrham כתב במערכת טלמי:

      היי, לצערנו יש שגיאה בתפעול המערכת, העלתי עדכון גרסא שגרם לזה.
      הבאג יטופל בזמן הקרוב.
      סליחה

      עדכון: המערכת חזרה לפעילות.
      אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
      • ש
        שקוע בלימוד @avrham נערך לאחרונה על ידי

        @avrham

        @avrham כתב במערכת טלמי:

        עדכון: המערכת חזרה לפעילות.
        אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.

        זה כרגע עושה הרבה בעיות

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ש
          שקוע בלימוד @שקוע בלימוד נערך לאחרונה על ידי

          מספרים שחיפשתי אתמול זה מביא לי אבל מספרים חדשים זה לא מביא לי

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ש
            שקוע בלימוד @שקוע בלימוד נערך לאחרונה על ידי

            כאילו זה נשמר בתוך מאגר אחר

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ק
              קו המוסיקה @avrham נערך לאחרונה על ידי

              @avrham יפה מאוד!
              רק שאין ממש מספרים במאגר.
              יקח שנים עד שיהיה בו הרבה מאוד נתונים

              I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • I
                ivrפון מומחה @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי

                @קו-המוסיקה לא קשור יש להם API שכעת לפי @שקוע-בלימוד הפסיק לעבוד וכל שאילתא שאתה עושה מתווסף למאגר הפרטי זה בעצם מבוסס על 2 מאגרים

                ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ק
                  קו המוסיקה @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                  @ivrפון
                  טוב, לא יודע.
                  אני כן יודע מה בשטח.
                  כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
                  וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמש

                  צ I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • צ
                    צבי ד"צ מומחה @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי

                    @קו-המוסיקה דווקא כשאני בדקתי היה נתונים. כנראה כמו ש

                    @שקוע-בלימוד כתב במערכת טלמי:

                    מספרים שחיפשתי אתמול זה מביא לי אבל מספרים חדשים זה לא מביא לי

                    כאילו זה נשמר בתוך מאגר אחר

                    אך כמו ש

                    @avrham כתב במערכת טלמי:

                    @avrham כתב במערכת טלמי:

                    היי, לצערנו יש שגיאה בתפעול המערכת, העלתי עדכון גרסא שגרם לזה.
                    הבאג יטופל בזמן הקרוב.
                    סליחה

                    עדכון: המערכת חזרה לפעילות.
                    אך עדיין יתכנו תקלות, בגלל שהמערכת היא גרסת בטא.

                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ק
                      קו המוסיקה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                      @צבי-ד-צ
                      לא יודע.
                      מה שאני כן יודע שעשיתי לפחות 5 חיפושים בשבועיים האחרונים.
                      ולא היו נתונים

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • צ
                        צבי ד"צ מומחה @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי

                        @קו-המוסיקה אתמול בשעת הפרסום היה מצויין וקצת אח"כ היו בעיות וכו' כל הדרך עיין בשירשור

                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • I
                          ivrפון מומחה @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי

                          @קו-המוסיקה מה שאני מסביר זה שכמו שהמנהל @avrham אמר אתמול יכול להיות תקלות בגלל שידרוגים ומה שהסברתי מיועד למי שיש לו ידע בסיסי בAPI שמבין שזה לא תמיד ולא יקח "100 שנה" כהגדרתך אלה זה בגלל שיש 2 מאגרים פרטי ובAPI אז אחד לא עובד
                          נ.ב. זה רק ניחוש שלי שזה התקלה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ק
                            קו המוסיקה @צבי ד"צ נערך לאחרונה על ידי

                            @צבי-ד-צ
                            עכשיו זה עובד?

                            A תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • A
                              avrham ניהול @קו המוסיקה נערך לאחרונה על ידי avrham

                              @קו-המוסיקה המערכת טופלה.
                              לצערי, לא הייתי זמין כדי לראות את הבעיה, זה נוצר מבאג לא צפוי.

                              ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ק
                                קו לקו 0 @avrham נערך לאחרונה על ידי

                                @avrham
                                תודה רבה על היוזמה המבורכת!
                                אם תשמע לעצתי, על פי נסיון אישי, ואפשר לראות את זה גם במערכות שונות, שהצליחו ושלא הצליחו
                                לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות
                                נכון שרוצים לפרסם כמה שיותר מהר כדי להיות הראשונים
                                אבל בסופו של דבר ההתנהלות הזו סתם מכניסה את המפתח למערבולת של תיקון באגים שיוצרים עוד באגים וכו' ובאיזה שלב אנשים מאבדים את האמון
                                תקח קבוצה של 10 אנשים שיבצעו את הטסטים והבדיקות בצורה מסודרת, ותעלה אותה כשהיא מבושלת על מלא..
                                בהצלחה מרובה!

                                סליחה על ההתערבות, אני באמת ממליץ מנסיון אישי שהייתי מעורב בכמה מערכות שהצליחו מאוד כי עבדו בצורה מסודרת צעד אחרי צעד, ומאידך גיסא הרבה מודלי API וכל מיני פיתוחים שעולים כאן חדשים לבקרים ואחרי חודש מגיעים התגובות שלא עובד וכו'

                                A ק פ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • A
                                  avrham ניהול @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי

                                  @קו-לקו-0 כתב במערכת טלמי:

                                  לא כדאי לפרסם מערכת לפני שהיא עוברת לפחות חודש של טסטים ובדיקות פנימיות

                                  המערכת עברה qa, זה לא פעם ראשונה שאני מפרסם מערכת..
                                  מה שקרה עקב עומס על המערכת בבקשות נוצר מספר באגים - ולמרות שזה היה צפוי וסידרתי את זה ,מסתבר שלא הכל..

                                  אבל אני מסכים עם כל מילה מהפוסט.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                                  • ק
                                    קו המוסיקה @קו לקו 0 נערך לאחרונה על ידי

                                    @קו-לקו-0
                                    כמה שאתה צודק😉

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ש
                                      שקוע בלימוד נערך לאחרונה על ידי

                                      @קו-המוסיקה כתב במערכת טלמי:

                                      טוב, לא יודע.
                                      אני כן יודע מה בשטח.
                                      כאדם שמתקשר לקו אני רואה שאין להם נתונים.
                                      וזה לא משנה כל איזה מאגר הוא משתמש

                                      לי ניראה שזה עבד על האפליקציה של מי ואייך שהוא זה יתנתק
                                      כי שלשום כל שם שחיפשתי הוא אמר לי בדיוק מה שכתוב במי
                                      ועכשיו השמות שחיפשתי הוא מביא לי ומה שלא חיפשתי הוא שואל אותי האם אני רוצה להוסיף למאגר
                                      כאילו מה שחיפשתי שזה היה מחובר למי זה נשמר אוטומטי

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 9
                                        963 נערך לאחרונה על ידי

                                        לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
                                        האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
                                        הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.

                                        לאחרונה פניתי כמה פעמים על כמה קווים שהיו חסומים ושלחתי פנייה מסודרת במייל, עם הסבר ברור, וברוב הפעמים זה נפתח.
                                        (המדובר היה ע"פ רוב בקוי שיעורים וכו' אולי כאן זה שונה)

                                        ש A 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ש
                                          שקוע בלימוד @963 נערך לאחרונה על ידי

                                          פוסט זה נמחק!
                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • A
                                            avrham ניהול @963 נערך לאחרונה על ידי

                                            @963 כתב במערכת טלמי:

                                            לגבי פתיחת המספר לקומה הכשרה:
                                            האם כבר ניסיתם לפנות לוועדה באופן מסודר?
                                            הרי זה קו מאוד שימושי לציבור וגם מהוה תחליף לשימוש באינטרנט.

                                            אכן. יש לי כמה קווים שפתוחים לי באישור הוועדה, בעז"ה, גם את זה ננסה לפתוח.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון