למה להיות ריסיילר?
-
@עידו תתקשר אלי 0799405020
-
@ivrפון
קצת בעייתי לי כרגע -
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:
זה מה שכתבו לי:
זה מה שנתנו לי
שלום וברכה,
קו רגיל 11 +מע"מ
לא הבנתי מה הכוונה
אולי קו מהחלוקה החינמית אני מקבל חינםרק עכשיו נפל לי האסימון, אני משלם על קוים שכולם מקבלים בחינם????
-
דבר ראשון אשמח אם תשלח מייל אליי, אל Tzvi@mgmivr.com ונתכתב קצת באישי,
שלחתי, אשמח שתבדוק אם הגיע אולי לספאם
-
@עידו כי ככה זה
וזה לא כולם
פשוט אני פתחתי את רייסלר אם קשרים אז נתנו לי צאנס רחב
ובאמת יש תחתי היום אחרי שעבר כמה חודשים קו שמכניס 200,000 דק' מינמום בחודש
אתה בסך הכל פתחת כרגיל אז הצאנס אצלך נמוך -
@ivrפון
נמוך מידי לדעתי -
-
@מבצע
זה לא בידיוק נוגע לך אם אין לך רייסלר אבל זה ממשק לניהול לקוחות וכו -
@תפארת-יעקבב כתב בלמה להיות ריסיילר?:
ממשק לניהול לקוחות וכו
את זה אני יודע
אשמח להסברים נוספים
וכן תצלומי מסך -
@עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@ivrפון
נמוך מידי לדעתימה נמוך?
תוך 3 חודשים בערך מהפתיחה להגיע למאתיים אלף דקות מינמום בחודש? -
@מבצע כתב בלמה להיות ריסיילר?:
אשמח להסברים נוספים
וכן תצלומי מסךגם אני אשמח לדעת למה לצפות מה יש שם פונקציות וכו' @MGM-IVR תוכל להסביר?
-
-
@עידו מנהל תיק לקוח שהובטח שם לא תקבל.
כי כמעט או לכולם אין
crm גם לי אין וזכותם לראות שאתה רציני לפני שהם נותנים אחרת כל ארחי פרחי יוכל לפתוח ולקבל
בנוגע לקשר אם נציג זה נהיה לאט בהתחלה הגעתי לאחד ואז לעוד והיום יש לי קשר הרבה שאליהם אני פונה והם מטפלים יותר מהר מהשרות לקוחות -
@ivrפון חחח אז למה הובטח?
אבל באמת זה לא הנקודה. -
@MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:
למשל, לעשות מודלים שיעבדו רק בריסיילר שלו,
תוכל להרחיב בנושא? איך זה עובד?
-
@שרות-פלוס-IVR פונים בapi לקבלת פרטים על המערכת אם הסיסמה שהמאזין מגדיר ובודקים באיזה משווק נמצא המערכת
-
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@מבצע כתב בלמה להיות ריסיילר?:
אשמח להסברים נוספים
וכן תצלומי מסךגם אני אשמח לדעת למה לצפות מה יש שם פונקציות וכו' @MGM-IVR תוכל להסביר?
אני לא מוציא תמונות מממשקים שקיבלתי אליהם גישה,
ואני חושב שפיספו פה קצת את הנקודה,
הרעיון ביסיילר זה לא הפונקציות שיש לך או אין לך,
זה אם בא לך לקחת את כל העסק לרציני, ולתפעל את זה כעבודה שלך, כעיסוק שלך, אם כן, ואתה מוכן לתת שירות לקוחות, ומוכן לתפעל קווים, מעולה, לך על זה,
אל תבנה על crm כזה או אחר, או על קשר טוב עם ימות המשיח בשביל זה,
ברור שאם אתה בקשר עם חברה מסויימת על בסיס שבועי בשביל הלקוחות שלך/ בשבילך, אז הגיוני שיהיה לך קר טוב יותר איתם, או יוקצה לך נציג ספציפי,כיום אני ריסיילר לדעתי מעל שנתיים, מכיר כמה וכמה עובדים של ימות, וכשצריך משהו רציני, באמת יותר נח לדבר איתם מאשר עם השירות הרגיל.
-
@ivrפון כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@עידו כתב בלמה להיות ריסיילר?:
@ivrפון
נמוך מידי לדעתימה נמוך?
תוך 3 חודשים בערך מהפתיחה להגיע למאתיים אלף דקות מינמום בחודש?זה לא נקרא הרבה, זה קו קלאסי, אפילו לא גדול
(כמובן שאני לא מדבר על הווצאפונים וכאלה) -
@MGM-IVR כתב בלמה להיות ריסיילר?:
ואני חושב שפיספו פה קצת את הנקודה,
הרעיון ביסיילר זה לא הפונקציות שיש לך או אין לך,
זה אם בא לך לקחת את כל העסק לרציני, ולתפעל את זה כעבודה שלך, כעיסוק שלך, אם כן, ואתה מוכן לתת שירות לקוחות, ומוכן לתפעל קווים, מעולה, לך על זה,
אל תבנה על crm כזה או אחר, או על קשר טוב עם ימות המשיח בשביל זה,
ברור שאם אתה בקשר עם חברה מסויימת על בסיס שבועי בשביל הלקוחות שלך/ בשבילך, אז הגיוני שיהיה לך קר טוב יותר איתם, או יוקצה לך נציג ספציפי,הנקודה היתה שאם אני לא מקבל שום הטבה, למה שאני לא פשוט אגיד ללקוח שיפתח קו ואני אבנה לו את המערכת? למה לי להסתבך עם להיות שירות לקוחות (מעבר למה שקשור לבניה)?
הרווח מהיחידות יגיע רק הרבה זמן אח"כ, בשביל רווח מקווים צריך עוד קומבינות.אז מה מועיל לי הריסיילר?
כרגע מעבר לרווח על הבניה אין רווח, ואת זה אפשר לעשות גם בלי ריסילר...
-
@עידו מוזר, אצלי דווקא הרוב המוחלט של ההכנסות מגיעות מהשירות שאני נותן לאנשים אחרי ההקמה. ההקמה של הקו זה הכסף הקטן. דמי המשתמש החודשיים שהם משלמים, וכל מה שאני גובה על השירות ועל היחידות - זה מה שמכניס לאורך זמן.
ברגע שאתה מנהל את כל הקווים שלך בממשק עצמאי זה חיים אחרים לגמרי.
אתה עובד בצורה עצמאית כחברה עצמאית. אתה כמעט לא צריך את ימות המשיח. אתה יכול להוסיף מספרי משנה למערכת, למחוק מערכות, ליצור תבניות קבועות, לשים קרדיט בסוף "מערכת זו הוקמה על ידי XXX", לנהל פניות.
הלקוחות חייבים לקנות ממך יחידות ולקבל ממך שירות. הם לא יכולים לפנות לימות המשיח כי אתה משווק עצמאי. ואתה אמור לגבות על השירות תשלום מלא.
הנקודה החשובה פה היא מי הלקוחות שלך. צריך ליצור קשר עם לקוחות שמשלמים כסף ולא עם כאלה שמתקמצנים לשלם 100-200 שקל לחודש דמי משתמש חודשי, או כאלה שרוצים לקבל שירות בחינם... אם זה סגנון הלקוחות שלך אז זה באמת לא משתלם להתעסק