חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור
-
בס"ד
פיתחנו ממשק ניסיוני עבור שלוחת תור להגדרת שעות פעילות לפי נציג או ברמה כללית של שלוחה.
כעת השימוש במערכת הינה ללא עלות אך ייתכן וישתנה בעתיד.החיבור לשלוחת התור פועל ע"י התקנה של ההגדרות שלנו בקובץ ivr.ini במערכת שלכם ולא ע"פ חיבור API. למרות זאת נדרש חיבור והגדרה באמצעות מספר מערכת וסיסמא לצורכי הזדהות ושמירה על פרטיות בלבד. הבקשות לAPI לצורכי התחברות ניגשות בצורה ישירה ללא תיווך בדרך.
בהמשך ולפי הצורך נפתח עוד דברים הקשורים לתור בממשק.
הקישור: https://queue.tel
שימו לב: ייתכנו תקלות אנחנו קשובים לכל דבר כדי לשפר ולהשתפר.מצורפים צילומי מסך:
-
@מ-מ-פליישער
וואו
מטורף!! -
ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות
-
@דוד-דוד-1 כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות
היו כמה שינויים בזמן האחרון. אשמח שתבדוק כעת.
-
@מ-מ-פליישער
אשמח להבין במה זה שונה מאתר smart ivr שפיתחת לכאורה שם יש הרבה יותר פונקציות ואפשרויות?
סתם אני אומר פה בהקשר לכל המושג הזה שנקרא מרכזיה בימות המשיח אין כיום אתר פשוט ומובן לתפעל מרכזיה לשירות לקוחות, עד לפני שנה היה את זה שזה היה פיתוח של nbs תחת השרתים של ימות המשיח (כמו קליקי וכו'), אבל כידוע שהתמיכה בו הפסיקה וכהיום הוא בכלל לא עובד (למרות שאפשר עדיין להתקין שם מודולים והגדרות וכו' בפועל שום דבר לא נתפס במערכת), לכאורה זה חבל מאוד ואין לי מושג מה הטעם שהפסיקו לפתח אותו ולתמוך בו,
ובאמת תצא מכאן קריאה להנהלת ימות המשיח שתעשה משהו בנידון או שתפתח משהו בדומה לזה (זה יכול להכניס הרבה מאוד לקוחות עסקיים שמחפשים מרכזיה פשוטה לתפעול וקלה להבנה), בהחלט אפשר לומר שהמרכזיה הזאת היא הייתה מודל להשראה החל מהעיצוב והנראות של האתר עד הפשטות של התפעול ושנמצאים שם כל ההגדרות הבסיסיות שצריכים בשביל מרכזיה (בין השאר זה כולל ממשק נפרד לנציגים, אפשרות להתחברות SIP, הוצאת שיחות ישר מהאתר, כולל אפשרות לקטלג כל שיחה אם היא טופלה או לחזור ללקוח יותר מאוחר וכו' וכו', וכן העניין של המעקב אחר השיחות בלייב ובדיקה לפי כל נציג כמה ענה וכו'), @מ-מ-פליישער לך כבר יש את התשתית לכל הסיפור הזה ונשמח אם תקח את הsmart ivr שלב אחד קדימה הן מהנראות של האתר והן מהפונקציות שעדיין מאוד חסרות שם כדוגמא sip שזה דבר מאוד נחוץ כדי להפעיל מרכזיה וכן ממשק לנציגים הוצאת שיחות מהאתר וכו' (הייתי אומר לך ממש לעבוד בצמוד למרכזיה של nbs - שהיא לענ"ד מושלמת),
ושוב מכאן תצא הקריאה להנהלת @ימות-המשיח ולכל אחד שיכול לעזור בכך שיחזירו את התמיכה באתר המרכזיה שלהם, או לפחות יעמידו לכך אלטרנטיבה אחרת [אני מדבר שזה שווה להם לכאורה גם מבחינת ביזנעס ] -
בס"ד
נוסף לאחר בקשות רבות אפליקצייה ייעודית לניהול המערכת.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.queueapp.android
לגרסת APK: https://queue.tel/app/apk
מצורפים צילומי מסך:
-
@מ-מ-פליישער וואוו תודה ענקית!!!!!!!!! פשוט מטורף!!!!
אחרי שמנהלים את התור דרך שם המערכת כבר לא מתייחסת למה שכתוב בקבצי ההגדרות?
-
@אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
@מ-מ-פליישער וואוו תודה ענקית!!!!!!!!! פשוט מטורף!!!!
אחרי שמנהלים את התור דרך שם המערכת כבר לא מתייחסת למה שכתוב בקבצי ההגדרות?
בכיף.
אני חושב שעדיין אפשרי להגדיר הגדרות בקובץ queue.ini מלבד המספרים עצמם...:) כי זה מוגדר דרך התוכנה.
-
בס"ד
שכחתי לעדכן אתמול שעלתה גרסא חדשה לגוגל פליי שמאפשר להגדיר מספר מערכות בחשבון.
רק צריך לעדכן. -
@מ-מ-פליישער אז זה גם לא מדלג על הרשאות כניסה לשלוחה לפי זמנים?
-
@אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
@מ-מ-פליישער אז זה גם לא מדלג על הרשאות כניסה לשלוחה לפי זמנים?
להרשאות כניסה לפי זמנים מה שקשור לימות המשיח אין קשר. אין שליטה על זה. אם תגדיר את זה אז זה ייגבר על ההגדרות שלי.
בעיקרון אם ביקרת באתר וגם באפליקצייה תראה שבאתר עדיין אפשרי לעדכן שעות פעילות לשלוחה. אבל הגענו למסקנא שזה לא נצרך.
מספיק ההגדרת שעות של הנציגים. כי אם אין טווח שעות תואם לזמן עם נציגים, אז הוא לא ייתן להכנס לתור ממילא.
לכן יהיה רק הגדרת שעות לנציגים דרך התוכנה (באפליקצייה זה כבר מה שקורה). אם תרצה להגדיר שעות פעילות לשלוחה עצמה זה בלי קשר.
המערכת שלנו יודעת לנתב את השיחות לנציגים לפי השעות שנגדיר - המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם. -
@מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.
ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?
סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד... -
@אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
@מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.
ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?
סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...כן כמובן
M3790 התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות
M1460 אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית -
@מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?
-
@אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
@מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?
כשאין מספרים לחיוג
המערכת משמיעה הודעה:
M1460 "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית"queue_end_no_members_goto=/1
כשהתור מוגדר כ"לא פעיל" (בערך queueactive)
המערכת משמיעה הודעה:
M3790 "התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות"queue_not_active_goto=/1
-
בס"ד
עדכונים תיכף עולים לגוגל פליי שמאפשרים:
- התחברות מהירה למערכת באמצעות זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע).
- בהגדרת השעות: אפשרות להגדרה של שעות גלובליות עבור כל השבוע מבלי להגדיר לכל יום בנפרד.
- גישה למספר מערכות במקביל ללא צורך להתנתק ממערכת כדי להתחבר לאחרת.
-
@מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
שוב, תודה ענקית -
@אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:
@מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
שוב, תודה ענקיתבכיףףף יש פשוט הגדרה במודול תור שמאפשרת לשלוף את ההגדרות ורשימת הנציגים על ידי שימות שולחים בקשה לשרת של הלקוח והלקוח עונה בפורמט שימות ביקשו את ההגדרות.
זה בעצם מה שהגדרת במערכת שלך. בivr.ini.בהצלחה תהנה
-
@מ-מ-פליישער עכשיו שמתי לב...
וגם מתועד שם במפורשכל פרמטר שלא צוין (מלבד members) יקבל את ההגדרה מקובץ queue.ini אם קיים