• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    5
    19
    290
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

      בס"ד

      פיתחנו ממשק ניסיוני עבור שלוחת תור להגדרת שעות פעילות לפי נציג או ברמה כללית של שלוחה.
      כעת השימוש במערכת הינה ללא עלות אך ייתכן וישתנה בעתיד.

      החיבור לשלוחת התור פועל ע"י התקנה של ההגדרות שלנו בקובץ ivr.ini במערכת שלכם ולא ע"פ חיבור API. למרות זאת נדרש חיבור והגדרה באמצעות מספר מערכת וסיסמא לצורכי הזדהות ושמירה על פרטיות בלבד. הבקשות לAPI לצורכי התחברות ניגשות בצורה ישירה ללא תיווך בדרך.

      בהמשך ולפי הצורך נפתח עוד דברים הקשורים לתור בממשק.

      הקישור: https://queue.tel
      שימו לב: ייתכנו תקלות אנחנו קשובים לכל דבר כדי לשפר ולהשתפר.

      מצורפים צילומי מסך:
      1.png
      2.png
      3.png
      4.png
      11.png

      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

      מ ד א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 7
      • מ
        מערכת קמפיינים @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

        @מ-מ-פליישער
        וואו
        מטורף!!

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • ד
          דוד דוד 1 @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

          ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות

          מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ. מ. פליישער
            מ. מ. פליישער ניהול @דוד דוד 1 נערך לאחרונה על ידי

            @דוד-דוד-1 כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

            ניסתי ולא הצלחתי לעשות שעות פעילות

            היו כמה שינויים בזמן האחרון. אשמח שתבדוק כעת.

            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

            R תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • R
              R.E.T מערכות @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי R.E.T מערכות

              @מ-מ-פליישער
              אשמח להבין במה זה שונה מאתר smart ivr שפיתחת לכאורה שם יש הרבה יותר פונקציות ואפשרויות?
              סתם אני אומר פה בהקשר לכל המושג הזה שנקרא מרכזיה בימות המשיח אין כיום אתר פשוט ומובן לתפעל מרכזיה לשירות לקוחות, עד לפני שנה היה את זה שזה היה פיתוח של nbs תחת השרתים של ימות המשיח (כמו קליקי וכו'), אבל כידוע שהתמיכה בו הפסיקה וכהיום הוא בכלל לא עובד (למרות שאפשר עדיין להתקין שם מודולים והגדרות וכו' בפועל שום דבר לא נתפס במערכת), לכאורה זה חבל מאוד ואין לי מושג מה הטעם שהפסיקו לפתח אותו ולתמוך בו,
              ובאמת תצא מכאן קריאה להנהלת ימות המשיח שתעשה משהו בנידון או שתפתח משהו בדומה לזה (זה יכול להכניס הרבה מאוד לקוחות עסקיים שמחפשים מרכזיה פשוטה לתפעול וקלה להבנה), בהחלט אפשר לומר שהמרכזיה הזאת היא הייתה מודל להשראה החל מהעיצוב והנראות של האתר עד הפשטות של התפעול ושנמצאים שם כל ההגדרות הבסיסיות שצריכים בשביל מרכזיה (בין השאר זה כולל ממשק נפרד לנציגים, אפשרות להתחברות SIP, הוצאת שיחות ישר מהאתר, כולל אפשרות לקטלג כל שיחה אם היא טופלה או לחזור ללקוח יותר מאוחר וכו' וכו', וכן העניין של המעקב אחר השיחות בלייב ובדיקה לפי כל נציג כמה ענה וכו'), @מ-מ-פליישער לך כבר יש את התשתית לכל הסיפור הזה ונשמח אם תקח את הsmart ivr שלב אחד קדימה הן מהנראות של האתר והן מהפונקציות שעדיין מאוד חסרות שם כדוגמא sip שזה דבר מאוד נחוץ כדי להפעיל מרכזיה וכן ממשק לנציגים הוצאת שיחות מהאתר וכו' (הייתי אומר לך ממש לעבוד בצמוד למרכזיה של nbs - שהיא לענ"ד מושלמת),
              ושוב מכאן תצא הקריאה להנהלת @ימות-המשיח ולכל אחד שיכול לעזור בכך שיחזירו את התמיכה באתר המרכזיה שלהם, או לפחות יעמידו לכך אלטרנטיבה אחרת [אני מדבר שזה שווה להם לכאורה גם מבחינת ביזנעס ]

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • מ. מ. פליישער
                מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                בס"ד

                נוסף לאחר בקשות רבות אפליקצייה ייעודית לניהול המערכת.

                https://play.google.com/store/apps/details?id=com.queueapp.android

                לגרסת APK: https://queue.tel/app/apk

                מצורפים צילומי מסך:
                Screenshot_20250527_151308_ .jpg Screenshot_20250527_151302_ .jpg Screenshot_20250527_151254_ .jpg Screenshot_20250527_151249_ .jpg Screenshot_20250527_151125_ .jpg Screenshot_20250527_151110_ .jpg Screenshot_20250527_144041_ .jpg

                אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                • א
                  אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי אופיר

                  @מ-מ-פליישער וואוו תודה ענקית!!!!!!!!! פשוט מטורף!!!!

                  אחרי שמנהלים את התור דרך שם המערכת כבר לא מתייחסת למה שכתוב בקבצי ההגדרות?

                  מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ. מ. פליישער
                    מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                    @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                    @מ-מ-פליישער וואוו תודה ענקית!!!!!!!!! פשוט מטורף!!!!

                    אחרי שמנהלים את התור דרך שם המערכת כבר לא מתייחסת למה שכתוב בקבצי ההגדרות?

                    בכיף.

                    אני חושב שעדיין אפשרי להגדיר הגדרות בקובץ queue.ini מלבד המספרים עצמם...:) כי זה מוגדר דרך התוכנה.

                    אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                    אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • מ. מ. פליישער
                      מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                      בס"ד
                      שכחתי לעדכן אתמול שעלתה גרסא חדשה לגוגל פליי שמאפשר להגדיר מספר מערכות בחשבון.
                      רק צריך לעדכן.

                      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                        @מ-מ-פליישער אז זה גם לא מדלג על הרשאות כניסה לשלוחה לפי זמנים?

                        מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • מ. מ. פליישער
                          מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                          @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                          @מ-מ-פליישער אז זה גם לא מדלג על הרשאות כניסה לשלוחה לפי זמנים?

                          להרשאות כניסה לפי זמנים מה שקשור לימות המשיח אין קשר. אין שליטה על זה. אם תגדיר את זה אז זה ייגבר על ההגדרות שלי.
                          בעיקרון אם ביקרת באתר וגם באפליקצייה תראה שבאתר עדיין אפשרי לעדכן שעות פעילות לשלוחה. אבל הגענו למסקנא שזה לא נצרך.
                          מספיק ההגדרת שעות של הנציגים. כי אם אין טווח שעות תואם לזמן עם נציגים, אז הוא לא ייתן להכנס לתור ממילא.
                          לכן יהיה רק הגדרת שעות לנציגים דרך התוכנה (באפליקצייה זה כבר מה שקורה). אם תרצה להגדיר שעות פעילות לשלוחה עצמה זה בלי קשר.
                          המערכת שלנו יודעת לנתב את השיחות לנציגים לפי השעות שנגדיר - המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

                          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • א
                            אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                            @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                            המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

                            ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?

                            סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...

                            מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • מ. מ. פליישער
                              מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                              @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                              @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                              המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

                              ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?

                              סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...

                              כן כמובן 🙂
                              M3790 התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות
                              M1460 אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית

                              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • א
                                אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי אופיר

                                @מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?

                                מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • מ. מ. פליישער
                                  מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                                  @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                                  @מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?

                                  כשאין מספרים לחיוג
                                  המערכת משמיעה הודעה:
                                  M1460 "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית"

                                  queue_end_no_members_goto=/1

                                  כשהתור מוגדר כ"לא פעיל" (בערך queueactive)
                                  המערכת משמיעה הודעה:
                                  M3790 "התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות"

                                  queue_not_active_goto=/1

                                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • מ. מ. פליישער
                                    מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                    בס"ד

                                    עדכונים תיכף עולים לגוגל פליי שמאפשרים:

                                    1. התחברות מהירה למערכת באמצעות זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע).
                                    2. בהגדרת השעות: אפשרות להגדרה של שעות גלובליות עבור כל השבוע מבלי להגדיר לכל יום בנפרד.
                                    3. גישה למספר מערכות במקביל ללא צורך להתנתק ממערכת כדי להתחבר לאחרת.

                                    אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                    אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • א
                                      אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                                      @מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
                                      שוב, תודה ענקית👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                                      מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • מ. מ. פליישער
                                        מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                                        @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                                        @מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
                                        שוב, תודה ענקית👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                                        בכיףףף יש פשוט הגדרה במודול תור שמאפשרת לשלוף את ההגדרות ורשימת הנציגים על ידי שימות שולחים בקשה לשרת של הלקוח והלקוח עונה בפורמט שימות ביקשו את ההגדרות.
                                        זה בעצם מה שהגדרת במערכת שלך. בivr.ini.

                                        בהצלחה תהנה 🙂

                                        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                                        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                                          @מ-מ-פליישער עכשיו שמתי לב...
                                          וגם מתועד שם במפורש

                                          כל פרמטר שלא צוין (מלבד members) יקבל את ההגדרה מקובץ queue.ini אם קיים

                                          😧 😧 😧
                                          7d793538-1c39-4c0e-ba45-a902aaaa1370-image.png

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון