• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    275 פוסטים 39 כותבים 22.3k צפיות 14 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ע מחובר
      עידו
      נערך לאחרונה על ידי

      @אביי-ורבא זה עובד בנטפרי גם כשלא עושים את העיבוד בשרת!

      אגב, אהבתי את הקוסמוס

      C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • C מנותק
        CUBASE @עידו
        נערך לאחרונה על ידי

        @עידו אז אולי נטפרי פתחו את זה!, בדקת ב-AI Studio?

        ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע מחובר
          עידו @CUBASE
          נערך לאחרונה על ידי

          @CUBASE לא, עדיין לא פתחו...

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ע מחובר
            עידו @CUBASE
            נערך לאחרונה על ידי

            @CUBASE

            איך הצלחת להוציא כזו תוצאה יפה, לי זה לא מצליח.

            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • C מנותק
              CUBASE @עידו
              נערך לאחרונה על ידי

              @עידו תנסה להכניס את מה שהבאתי בספוילר בפוסט הראשון ותגיד איך יצא..

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ע מחובר
                עידו @CUBASE
                נערך לאחרונה על ידי

                @CUBASE אצלי הוא נשמע צרפתי קצת

                  %D7%A0-%D7%A2-%D7%99%D7%9D_%D7%9C-%D7%94-%D7%9B-%D7%99%D7%A8-_%D7%90-%D7%A0-%D7%99.wav

                C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • C מנותק
                  CUBASE @עידו
                  נערך לאחרונה על ידי

                  @עידו כנראה בגלל שאתה משתמש עם API במפתח חינמי שמגביל לשימוש רק במודל ה-flash, ב-AI Studio יש אפשרות להשתמש במודל ה-pro בחינם..

                  אולי שינסו קצת ללחוץ על נטפרי..

                  ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ע מחובר
                    עידו @CUBASE
                    נערך לאחרונה על ידי

                    @CUBASE כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:

                    @עידו כנראה בגלל שאתה משתמש עם API במפתח חינמי שמגביל לשימוש רק במודל ה-flash, ב-AI Studio יש אפשרות להשתמש במודל ה-pro בחינם..

                    אהה באסה

                    אולי שינסו קצת ללחוץ על נטפרי..

                    הם אמרו כמה פעמים, שלא נצפה למשהו, גם הם לא מצפים להצליח...

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • פ מנותק
                      פישל @אביי ורבא
                      נערך לאחרונה על ידי פישל

                      @אביי-ורבא תכלס זה גרם לחסום גם את הקריינות של google cloud ?
                      אני כעת לא על המחשב שלי ואני לא מצליח לקריין דרך האתר
                      אשמח למידע מאחד המשתמשים.

                      צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • C מנותק
                        CUBASE @אביי ורבא
                        נערך לאחרונה על ידי CUBASE

                        @אביי-ורבא @פישל @עידו אני רואה שמגבלת הבקשות היא פר פרויקט, כך שאם תיצור מפתח API בפרויקט חדש - המגבלה לא תחול!

                        זה גם כתוב בתשובה:

                        GenerateRequestsPerMinutePerProjectPerModel
                        

                        מישהו מוכן לבדוק?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • צ מנותק
                          צבי ד"צ @פישל
                          נערך לאחרונה על ידי צבי ד"צ

                          @פישל אני עושה דרך קוסמוס, וזה פשוט נפלא! (כלומר לשאלתך - זה עובד לי מצויין)
                          כאן המקום להודות ל @אביי-ורבא היקר שהביא את זה גם למשתמשי נטפרי, ממש יישר כח עצום!!!
                          ויישר כח גם ל @CUBASE שהביא את זה לכאן!

                          ויישר כח עצום גם ל @Kasnik ששלח לי את המפתח

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • מ מנותק
                            מושי גרינוואלד @צבי ד"צ
                            נערך לאחרונה על ידי מושי גרינוואלד

                            @צבי-ד-צ כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:

                            @פישל אני עושה דרך קוסמוס, וזה פשוט נפלא! (כלומר לשאלתך - זה עובד לי מצויין)
                            כאן המקום להודות ל @אביי-ורבא היקר שהביא את זה גם למשתמשי נטפרי, ממש יישר כח עצום!!!
                            ויישר כח גם ל @CUBASE שהביא את זה לראן!

                            וכאן המקום לבקש גם מאלו שמעלים אתרים מסויימים שינסו למצוא אתרים שפתוחים גם בנטפרי ותבוא עליהם שכרם

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה מנותק
                              המשועמם
                              נערך לאחרונה על ידי

                              @אביי-ורבא
                              איך אני יוצר מפתח API?

                              מ צ 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • מ מנותק
                                מושי גרינוואלד @המשועמם
                                נערך לאחרונה על ידי

                                @המשועמם כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:

                                @אביי-ורבא
                                איך אני יוצר מפתח API?

                                מה זה קשור לכאן?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • צ מנותק
                                  צבי ד"צ @המשועמם
                                  נערך לאחרונה על ידי

                                  @המשועמם תראה כאן

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ו מנותק
                                    ועד @מנסה
                                    נערך לאחרונה על ידי

                                    @מנסה
                                    מה נשאר?
                                    מישהו הגיש פניה לנטפרי?
                                    זה חסום בהגדרות קהילה.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • K מנותק
                                      kol
                                      נערך לאחרונה על ידי

                                      c5170671-e20b-4761-9334-e314a1215395-image.png
                                      למה זה מחזיר לי שגיאה?

                                      פ ע K 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פ מנותק
                                        פישל @kol
                                        נערך לאחרונה על ידי

                                        @kol זה חסום בנטפרי בכלל
                                        e6a07071-50b3-4b67-a83a-12108febcee2-image.png

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ע מחובר
                                          עידו @kol
                                          נערך לאחרונה על ידי

                                          @kol כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:

                                          c5170671-e20b-4761-9334-e314a1215395-image.png
                                          למה זה מחזיר לי שגיאה?

                                          @פישל כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:

                                          @kol זה חסום בנטפרי בכלל
                                          e6a07071-50b3-4b67-a83a-12108febcee2-image.png

                                          נטפרי אמרו שאת ג'ימני עצמו אין כמעט סיכוי שיפתחו, אבל את הקוסמוס הם פתחו, ובדקתי אצלי עכשיו וזה עובד גם בלי להפעיל את הצד שרת.

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                          • א מנותק
                                            אופיר @עידו
                                            נערך לאחרונה על ידי אופיר

                                            @עידו או ליתר דיוק, רק בלי להפעיל צד שרת
                                            @kol תנסה
                                            @אביי-ורבא לתשומת לבך...

                                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                            הרשמה התחברות
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון