המרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!
-
-
@עידו אז אולי נטפרי פתחו את זה!, בדקת ב-AI Studio?
-
@CUBASE לא, עדיין לא פתחו...
-
איך הצלחת להוציא כזו תוצאה יפה, לי זה לא מצליח.
-
@עידו תנסה להכניס את מה שהבאתי בספוילר בפוסט הראשון ותגיד איך יצא..
-
@CUBASE אצלי הוא נשמע צרפתי קצת
%D7%A0-%D7%A2-%D7%99%D7%9D_%D7%9C-%D7%94-%D7%9B-%D7%99%D7%A8-_%D7%90-%D7%A0-%D7%99.wav -
@עידו כנראה בגלל שאתה משתמש עם API במפתח חינמי שמגביל לשימוש רק במודל ה-flash, ב-AI Studio יש אפשרות להשתמש במודל ה-pro בחינם..
אולי שינסו קצת ללחוץ על נטפרי..
-
@CUBASE כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:
@עידו כנראה בגלל שאתה משתמש עם API במפתח חינמי שמגביל לשימוש רק במודל ה-flash, ב-AI Studio יש אפשרות להשתמש במודל ה-pro בחינם..
אהה באסה
אולי שינסו קצת ללחוץ על נטפרי..
הם אמרו כמה פעמים, שלא נצפה למשהו, גם הם לא מצפים להצליח...
-
@אביי-ורבא תכלס זה גרם לחסום גם את הקריינות של google cloud ?
אני כעת לא על המחשב שלי ואני לא מצליח לקריין דרך האתר
אשמח למידע מאחד המשתמשים. -
@אביי-ורבא @פישל @עידו אני רואה שמגבלת הבקשות היא פר פרויקט, כך שאם תיצור מפתח API בפרויקט חדש - המגבלה לא תחול!
זה גם כתוב בתשובה:
GenerateRequestsPerMinutePerProjectPerModelמישהו מוכן לבדוק?
-
@פישל אני עושה דרך קוסמוס, וזה פשוט נפלא! (כלומר לשאלתך - זה עובד לי מצויין)
כאן המקום להודות ל @אביי-ורבא היקר שהביא את זה גם למשתמשי נטפרי, ממש יישר כח עצום!!!
ויישר כח גם ל @CUBASE שהביא את זה לכאן! -
@צבי-ד-צ כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:
@פישל אני עושה דרך קוסמוס, וזה פשוט נפלא! (כלומר לשאלתך - זה עובד לי מצויין)
כאן המקום להודות ל @אביי-ורבא היקר שהביא את זה גם למשתמשי נטפרי, ממש יישר כח עצום!!!
ויישר כח גם ל @CUBASE שהביא את זה לראן!וכאן המקום לבקש גם מאלו שמעלים אתרים מסויימים שינסו למצוא אתרים שפתוחים גם בנטפרי ותבוא עליהם שכרם
-
@אביי-ורבא
איך אני יוצר מפתח API? -
@המשועמם כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:
@אביי-ורבא
איך אני יוצר מפתח API?מה זה קשור לכאן?
-
-
@מנסה
מה נשאר?
מישהו הגיש פניה לנטפרי?
זה חסום בהגדרות קהילה. -

למה זה מחזיר לי שגיאה? -
@kol זה חסום בנטפרי בכלל

-
@kol כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:

למה זה מחזיר לי שגיאה?@פישל כתב בהמרת טקסט לדיבור מטורפת!!!! ב ח י נ ם!!!!!:
@kol זה חסום בנטפרי בכלל

נטפרי אמרו שאת ג'ימני עצמו אין כמעט סיכוי שיפתחו, אבל את הקוסמוס הם פתחו, ובדקתי אצלי עכשיו וזה עובד גם בלי להפעיל את הצד שרת.
-
@עידו או ליתר דיוק, רק בלי להפעיל צד שרת
@kol תנסה
@אביי-ורבא לתשומת לבך...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות