העברת שיחה פעמיים לא עובד
-
שלום, אני משתמש אצלי במרכזיה ב"פעולות נציג במהלך שיחה עם לקוח (העברת שיחה/המתנה ועוד)"
שמתי לב שאי אפשר להעביר שיחה פעמיים. אם נציג א' מעביר את השיחה לנציג ב', כשנציג ב' רוצה להחזיר בחזרה את השיחה לנציג א' או להעביר לנציג ג' זה לא עובד. השיחה פשוט מתנתקת.
יש למישהו פתרון? -
@oror053 זה לא "באג"?
תנסה לפנות לימות במייל, אם זה בגדר "באג" הם יטפלו בזה -
@צבי-ד-צ כתב בהעברת שיחה פעמיים לא עובד:
אם זה בגדר "באג" הם יטפלו בזה
אם בכלל יסתכלו עליך.
ציטוט ממיל שכתבתי להם:המערכת לא נותנת ליותר ממאזין אחד להמתין על הקו, אם יש כבר אחד שממתין, אז המאזין השני שומע "מיקומך בתור הוא 2" ויוצא מהשלוחה.
מחייג: XXXXXXXXX
מחוייג: XXXXXXXXXX
שעת חייוג: 20:42 29/05/2025
שלוחה 48/1מבדיקה שעשיתי הבאג הוא כאשר משתיקים את הודעת המערכת M2784 מחכה לשיחה עם נציג
שמתי לב שיש דבר נלווה לבעיה זו שהמאזין הראשון לא שומע בכלל את ההודעה הנ"ל, והמאזין השני כן שומע את ההודעה, אז אם משתיקים את ההודעה אז המערכת נתקעת כביכול, וחוזרת אחורה.אשמח שתטפלו בזה, אני בטוח במאה אחוז שזה באג במערכת ולא קשור להגדרות השלוחה.
תשובה:
ניקח פרטי אשראי מראש.
אם הבעיה אצלינו, הבדיקה ללא תשלום ונעביר לטיפול.
אם הבעיה בהגדרות שלך, תשלום עבור דמי שירות 59 ש"ח.
מעוניין?
ע"כנראה שזו מדיניות חדשה, לא?
-
-
@בוס אבל אפשר להבין אותם...
-
@בוס שלחתי להם. נראה מה תהיה התגובה.
אם המדיניות החדשה תגרום שהעניינים יזוזו מהר יותר, לדעתי שווה לקחת סיכון קטן.
אבל אם הזמן שיקח מהרגע שיעבירו לטיפול עד הפתרון ישאר אותו דבר - לא הרווחנו כלום.. -
@בוס כתב בהעברת שיחה פעמיים לא עובד:
נראה שזו מדיניות חדשה, לא?
אולי רק הקטע של פרטי אשראי, כי באופן כללי תמיד ביקשו ממני להתחייב לשלם במידה והטעות בהגדרות שלי
הגיוני, לא? -
@בוס כתב בהעברת שיחה פעמיים לא עובד:
מבדיקה שעשיתי הבאג הוא כאשר משתיקים את הודעת המערכת M2784 מחכה לשיחה עם נציג
כנראה השתקת עם קובץ לא תקין, תנסה להשתיק עם זה