• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

    חדש במערכת
    33
    104
    2792
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אבו @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

      @eliyahu באג נוסף שמצאתי, שהגדרתי את השלוחה בשלוחה הראשית של המערכת וזה לא עבד (השמיע לי משהו כמו ההגדרות לא הושלמו).
      נ.ב. כשהגדרתי את זה בשלוחה 1 ובשלוחה הראשית הגדרתי go to folder לשלוחה 1 זה כן עובד

      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ז
        זעליג @אבו נערך לאחרונה על ידי

        @אבו לא יודע אם אכן זה הסיבה, אבל שלוחה הראשית יש אפשרות לשימוש לרעה

        C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • C
          CUBASE @זעליג נערך לאחרונה על ידי CUBASE

          @זעליג א"כ - מה זה?

          ואי תימא דשאני המודול החדש מן המודול הישן – הא נכתב דהמודול החדש בעל מאפיינים זהים, אלא דמבוסס טכנולוגיה שונה הוא?

          וליכא למימר דפיתחו המודול הזה במיוחד עם חסימה בשלוחה ראשית, כיון דבשאר ההגדרות לא שינו.

          ועוד דלענ"ד נראה דהמודול הזה מבוסס ראוטינג , וכיון דכן, ליכא חסימה בדרך זו אף בשלוחה הראשית, דהא ראוטינג שווה הוא לכל אתר ואתר.

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • H
            HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

            @שלוימי-770 היקר!
            בהגדרות של המודול החדש שעדכנת ביממה האחרונה, יש הרבה מאוד הגדרות שהועתקו מהמודול תור הישן, והבעיה היא שלמעשה הם גם לא עובדים במודול החדש...

            יש גם סתירה בדברים שם, לדוגמא בזמני החיוג לנציגים כתבת שאם רוצים לאפשר שיחה ממתינה אצל הנציג יש להגדיר

            ringinuse=yes
            

            (ההגדרה הזאת היא אותה הגדרה כמו בתור הישן, ובהחלט נראה שהחומר שם הועתק משם...)
            ומאידך - באסטרטגיות חיוג כתבת שם גם בקשר לשיחה ממתינה לנציג, שאם רוצים שיופיע אצל הנציג שיחה ממתינה, יש להגדיר

            ringuse=yes
            

            (הגדרה שונה מהקודם)...

            ובעצם כמו שכתבתי, בזמני החיוג לנציגים נראה כאילו הועתק מהמודול תור הישן, ובהחלט יש שם כמה הגדרות שלא עובדות, יותר נכון - כל ההגדרות שניסיתי (לא כולם) מהחלק הזה פשוט לא עבדו, ואלו ההגדרות שבדקתי ולא עבדו

            reportholdtime=yes
            timeout=20
            retry=10
            

            כמו כן בקשר לשיחה ממתינה כתוב שבשיחה ממתינה אצל הנציג, ברירת מחדל שהמערכת גורעת אותו מרשימת היעדים לחיוג.
            למעשה גם כאשר הנציג הוא בממתינה המערכת מחייגת אליו ולא מגרעת אותו...

            בקיצור, נראה לי שכדאי לתקן ולסדר את הפוסטים בהגדרות המודול, או באמת לטפל בזה שההגדרות שהובאו שם שהם כמו מודול תור הישן - שפשוט יעבדו...

            א C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א
              אופיר @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי אופיר

              @HMJE22 למה לא לתייג את אליהו? מה עשה לך שלוימי770?... צודק, מכיון שבשרשור הזה אליהו כתב התבלבלתי

              ולמה הפוסט שלך מנוסח כמו מ-AI?

              H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט -2
              • H
                HMJE22 @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                @אופיר כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                @HMJE22 למה לא לתייג את אליהו? מה עשה לך שלוימי770?...

                ולמה הפוסט שלך מנוסח כמו מ-AI?

                אם כבר דיברת על AI, יותר נראה שמי שהסביר לך את התוכן של הפוסט שלי זה הAI...
                כתבתי מפורש שתייגתי את שלומי-770 בגלל שהוא עדכן את המודול החדש, פשוט תפתח את המודול החדש ותראה מה קורה שם...
                e7ebcf9f-5e6f-49e9-b709-4ca1b84d1773-image.png

                ומדין והייתם נקיים, אני מודיע לך בשער בת רבים, שב"ה מעולם לא השתמשתי עם AI על ניסוח ועריכת טקסט וכדומה.
                נ.ב. אתה יכול לראות פוסטים ישנים שלי הרבה לפני שAI נולד... ותראה גם שם שהAI ניסח לי את זה כנראה... 👎

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אופיר @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי אופיר

                  @HMJE22

                  לא יודע מה קרה לספויילר שלי השתבש, אז אני מוציא

                  סורי לא התכוונתי לפגוע, כתבתי כמו מAI כי באמת זה מנוסח דומה...

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אבו @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                    @eliyahu @שלוימי-770
                    ההקלטות שיחה עדיין לא עובדות, מגיע מייל ריק ללא ההקלטה

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ
                      מוטי לוין @אבו נערך לאחרונה על ידי

                      @אבו כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                      @eliyahu @שלוימי-770
                      ההקלטות שיחה עדיין לא עובדות, מגיע מייל ריק ללא ההקלטה

                      וגם לא נשמר בסל המיחזור

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • פ
                        פנסאים נערך לאחרונה על ידי

                        מה הנציג צריך לעשות כדי לעבור לשיחה הבאה או לגמור את השיחה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • C
                          CUBASE @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

                          @HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                          ומאידך - באסטרטגיות חיוג כתבת שם גם בקשר לשיחה ממתינה לנציג, שאם רוצים שיופיע אצל הנציג שיחה ממתינה, יש להגדיר
                          ringuse=yes

                          ההגדרה הזאת באמת לא עובדת ויש להגדיר כמו בתור הישן (כנראה טעות אנוש של אי-זכירת ההגדרה המדוייקת)

                          H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • H
                            HMJE22 @CUBASE נערך לאחרונה על ידי

                            @CUBASE כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                            @HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                            ומאידך - באסטרטגיות חיוג כתבת שם גם בקשר לשיחה ממתינה לנציג, שאם רוצים שיופיע אצל הנציג שיחה ממתינה, יש להגדיר
                            ringuse=yes

                            ההגדרה הזאת באמת לא עובדת ויש להגדיר כמו בתור הישן (כנראה טעות אנוש של אי-זכירת ההגדרה המדוייקת)

                            לפי דבריך אני מבין שההגדרה כמו בתור הישן כן עובד, ואני לא כ"כ מצליח להבין איך, כי אצלי גם אם לא מוגדר כלום מההגדרה הנ"ל, זאת אומרת לא ההגדרה החדשה ולא ההגדרה כמו במודול תור הישן, הוא גם מפנה לנציג כאשר הוא בשיחה ממתינה, וזה מה שכתבתי בסוף שם

                            כמו כן בקשר לשיחה ממתינה כתוב שבשיחה ממתינה אצל הנציג, ברירת מחדל שהמערכת גורעת אותו מרשימת היעדים לחיוג.
                            למעשה גם כאשר הנציג הוא בממתינה המערכת מחייגת אליו ולא מגרעת אותו...

                            עכ"פ ודאי שיש שם בפוסטים של הגדרות המודול בלבול גדול עם הגדרות שלא פעילות, אם זה בגלל באג או שזה בגלל שהועתקו מהמודול הישן ועדיין לא הגדירו את זה גם במודול החדש שיעבדו הגדרות אלו...

                            בכל מקרה @שלוימי-770 או @eliyahu - נשמח אם יוכלו לתקן ולסדר את הפוסטים בהגדרות המודול, או לטפל שההגדרות באמת יעבדו...

                            C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • C
                              CUBASE @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

                              @HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                              כי אצלי גם אם לא מוגדר כלום מההגדרה הנ"ל, זאת אומרת לא ההגדרה החדשה ולא ההגדרה כמו במודול תור הישן, הוא גם מפנה לנציג כאשר הוא בשיחה ממתינה

                              את זה באמת לא בדקתי, אני הגדרתי מיד שיפנה גם בממתינה כי כך הייתי צריך, איך שאתה אומר זה נראה באג

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • N
                                NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                                חסר שליחה של וובהוק לאחר השיחה עם נתוני השיחה

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אA @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                                  @eliyahu
                                  יש אפשרות להוסיף מעבר בהקשה במהלך התור כמו שיש בתור הרגיל?
                                  דהיינו שבהקשה על מקש מסויים במהלך התור יוכלו לעבור להשארת פרטים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אA @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                                    @eliyahu
                                    יש באג שלא משמיע לנציג כמה זמן הלקוח ממתין, אלא ישר עובר לשיחה.
                                    וכן כשהגדרתי שיחכה כמה שניות מרגע שהנציג ענה ועד שהשיחה תחל, זה לא עבד, והשיחה החלה מיד.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אA נערך לאחרונה על ידי

                                      כמו כן המערכת לא משמיע את הזמן המשוער להמתנה, וגם משמיע את המיקום רק בפעם הראשונה ולא שוב לאחר הזמן שהוגדר

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אבו נערך לאחרונה על ידי

                                        בקשר להקלטת השיחות רק מעדכן, שאתמול בבסביבות 15-16 התחילו להישלח ההקלטות למייל
                                        תודה לכל העוסקים במלאכה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • א
                                          אבו @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                                          @eliyahu נ.ב. יש דרך לעשות מוזיקה בהמתנה של צליל חיוג רגיל? (חוץ מלהעלות הקלטה של צליל חיוג)
                                          מה שאני מצאתי זה או מוזיקה ממה שיש או Quiet/no שזה שקט לגמרי

                                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • ב
                                            בעזרת ה' @אבו נערך לאחרונה על ידי

                                            @אבו

                                            יש לי קובץ עם צליל חיוג רגיל באורך 25 דקות, אי אפשר להעלות את זה פה בגלל גודל הקובץ.
                                            אוכל לשלוח למייל [אתה גם יכול ליצור לבד כזה קובץ].

                                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון