• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן

    חדש במערכת
    19
    53
    780
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אבו @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

      @eliyahu @שלוימי-770
      ההקלטות שיחה עדיין לא עובדות, מגיע מייל ריק ללא ההקלטה

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ
        מוטי לוין @אבו נערך לאחרונה על ידי

        @אבו כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

        @eliyahu @שלוימי-770
        ההקלטות שיחה עדיין לא עובדות, מגיע מייל ריק ללא ההקלטה

        וגם לא נשמר בסל המיחזור

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • פ
          פנסאים נערך לאחרונה על ידי

          מה הנציג צריך לעשות כדי לעבור לשיחה הבאה או לגמור את השיחה?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • C
            CUBASE @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

            @HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

            ומאידך - באסטרטגיות חיוג כתבת שם גם בקשר לשיחה ממתינה לנציג, שאם רוצים שיופיע אצל הנציג שיחה ממתינה, יש להגדיר
            ringuse=yes

            ההגדרה הזאת באמת לא עובדת ויש להגדיר כמו בתור הישן (כנראה טעות אנוש של אי-זכירת ההגדרה המדוייקת)

            H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • H
              HMJE22 @CUBASE נערך לאחרונה על ידי

              @CUBASE כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

              @HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

              ומאידך - באסטרטגיות חיוג כתבת שם גם בקשר לשיחה ממתינה לנציג, שאם רוצים שיופיע אצל הנציג שיחה ממתינה, יש להגדיר
              ringuse=yes

              ההגדרה הזאת באמת לא עובדת ויש להגדיר כמו בתור הישן (כנראה טעות אנוש של אי-זכירת ההגדרה המדוייקת)

              לפי דבריך אני מבין שההגדרה כמו בתור הישן כן עובד, ואני לא כ"כ מצליח להבין איך, כי אצלי גם אם לא מוגדר כלום מההגדרה הנ"ל, זאת אומרת לא ההגדרה החדשה ולא ההגדרה כמו במודול תור הישן, הוא גם מפנה לנציג כאשר הוא בשיחה ממתינה, וזה מה שכתבתי בסוף שם

              כמו כן בקשר לשיחה ממתינה כתוב שבשיחה ממתינה אצל הנציג, ברירת מחדל שהמערכת גורעת אותו מרשימת היעדים לחיוג.
              למעשה גם כאשר הנציג הוא בממתינה המערכת מחייגת אליו ולא מגרעת אותו...

              עכ"פ ודאי שיש שם בפוסטים של הגדרות המודול בלבול גדול עם הגדרות שלא פעילות, אם זה בגלל באג או שזה בגלל שהועתקו מהמודול הישן ועדיין לא הגדירו את זה גם במודול החדש שיעבדו הגדרות אלו...

              בכל מקרה @שלוימי-770 או @eliyahu - נשמח אם יוכלו לתקן ולסדר את הפוסטים בהגדרות המודול, או לטפל שההגדרות באמת יעבדו...

              C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • C
                CUBASE @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי

                @HMJE22 כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:

                כי אצלי גם אם לא מוגדר כלום מההגדרה הנ"ל, זאת אומרת לא ההגדרה החדשה ולא ההגדרה כמו במודול תור הישן, הוא גם מפנה לנציג כאשר הוא בשיחה ממתינה

                את זה באמת לא בדקתי, אני הגדרתי מיד שיפנה גם בממתינה כי כך הייתי צריך, איך שאתה אומר זה נראה באג

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • N
                  NA73438 נערך לאחרונה על ידי

                  חסר שליחה של וובהוק לאחר השיחה עם נתוני השיחה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אA @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                    @eliyahu
                    יש אפשרות להוסיף מעבר בהקשה במהלך התור כמו שיש בתור הרגיל?
                    דהיינו שבהקשה על מקש מסויים במהלך התור יוכלו לעבור להשארת פרטים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • א
                      אA @eliyahu נערך לאחרונה על ידי

                      @eliyahu
                      יש באג שלא משמיע לנציג כמה זמן הלקוח ממתין, אלא ישר עובר לשיחה.
                      וכן כשהגדרתי שיחכה כמה שניות מרגע שהנציג ענה ועד שהשיחה תחל, זה לא עבד, והשיחה החלה מיד.

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אA נערך לאחרונה על ידי

                        כמו כן המערכת לא משמיע את הזמן המשוער להמתנה, וגם משמיע את המיקום רק בפעם הראשונה ולא שוב לאחר הזמן שהוגדר

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון