• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! אתר לניהול מערכת תורים

    חדש במערכת
    תור queue שרות לקוחות
    20
    59
    4390
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • 6
      613 0 @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי 613 0

      אהבתי את המערכת מאוד, במיוחד את החלק של ההגדרות המתקדמות אומנם חסר לדעתי הרבה אפשרויות בחלק הזה.
      לדוגמא בהגדרות לתפריט יוכלו להגדיר הקשת שתי ספרות.
      אפשר גם להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
      גם כן כרגע יש במערכת רק הגדרות בתוך שלוחות בסיסיות כגון תפריט, השמעת קבצים, הקלטות, חדר ועידה וכדומה.
      שלוחות יותר מתקדמות לא ניתנים להגדרה במערכת הזאת.

      יש לי גם כמה הצעות לשיפור המערכת (עם מי שבנה את המערכת קורא את מה שאני כותב כרגע)
      ° אפשר להוסיף קטע למספרי הודעות ברירת המחדל בשלוחה
      לדוגמא: 0000 הודעה ראשונה בשלוחה וכו'וכו'

      ° אפשרות גם כן לערוך את ההגדרות בדרך הרגילה של כתיבה
      ככה

      type=djmdxbxuxjdb
      

      כי אומנם כל הרעיון שלו זה שיוכלו להגדיר במערכת אוטומטית בלי להכניס הגדרות אבל בטוח אהיה דברים שהוא לא יעשה להם אפשרות להגדרה בלחיצה על כפתור וזה לא נוח כל פעם לעבור ממערכת למערכת
      ¶ באתר הזה מגדירים את זה
      ¶ באתר הזה בודקים מי מאזין למערכת
      ¶ באתר השלישי מנהלים את המכירות
      ¶ וכו'וכו'
      אז לדעתי עדיף להכניס את שני האפשרויות במערכת

      יש בטח עוד הרבה רעיונות אבל זה מה שעלה לי בראש כרגע.
      בברכה
      @613-0

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
      • י
        יוסף ח מומחה נערך לאחרונה על ידי יוסף ח

        יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
        בזמן אמת...

        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ע
          ערוץ הסקרים @יוסף ח נערך לאחרונה על ידי ערוץ הסקרים

          @יוסף-ח אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

          יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
          בזמן אמת...

          להקלטות שיחה

          פלאי.png

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
          • C
            clickphone מומחה נערך לאחרונה על ידי

            אם אפשר להוסיף גם אפשרות לסנן תאריכים לפי חודש ולא רק לפי ימים בחודש

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • א
              אנוכי @clickphone נערך לאחרונה על ידי

              @clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר

              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ע
                ערוץ הסקרים @אנוכי נערך לאחרונה על ידי

                @אנוכי אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                @clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר

                מה שלא נשמר זה ההקלטות שיחה יותר מחודש,
                @clickphone מדבר על הדוחו"ת שיכלו לבחור חודש, אני צודק?

                C 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                • C
                  clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי clickphone

                  @ערוץ-הסקרים צודק ב100.
                  מה שאני צריך בעיקר זה דוחות. הקלטות בלאו הכי אפשר להגדיר שיישלח למייל ואז זה נשמר לצמיתות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                  • ע
                    ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                    בעיקרון אין במדול תור דוחות חודשיים ו/או שנתיים,

                    אבל אני יכול לגלות לך (עדין בתהליך הטמעה באתר) שיוכלו לבחור בלוח שנה מספר ימים שונים....

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 4
                    • C
                      clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                      @ערוץ-הסקרים ראיתי שאכן אפשר גם לבחור בחירה מרובה.
                      אם שייך שיוכלו גם להוריד את הדוחות של הימים המסומנים עם כל הנתונים שמראה כולל את העוגות והתרשימים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • C
                        clickphone מומחה @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                        @ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.

                        3 תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • 3
                          33064325 @clickphone נערך לאחרונה על ידי

                          @clickphone אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                          @ערוץ-הסקרים אני חושב שצריכים לאפשר להגדיר שההקלטות יילכו לשלוחה אחרת ואז זה יישמר ויוכלו לשלוף את זה בממשק החדש.

                          הבעיה בזה היא שזה תופס המון מקום בזיכרון, ואין לימות סיבה לאפשר לך את זה בלי תשלום על האיחסון . . .

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • QWERTY
                            QWERTY נערך לאחרונה על ידי

                            האתר הזה הוא אחד המגניבים שיש באמת מושקע ודי פשוט למשתמש באמת היה נדרש ונצרך לא יודע איך הסתדרתי בלעדיו עד היום!!
                            רק הייתי מציע לייעול {אם ישנה אפשרות כזו כמובן} שתהיה אופציה לקבל מידע על כל השיחות שלא הצליחו לענות להם בקובץ נפרד זה הדבר הכי חשוב שיכול להיות לכל מוקד
                            שאני רוצה לדעת פעם בכמה שעות כמה נפלו מהתור ואז לחלק לנציגים שיחזרו אליהם אז אני ניגש לקובץ הזה ושם יש לי את כל הניתוקים ואלו שהשאירו בקשה לשיחה חוזרת גם בימות המשיח אין את זה יש רק קובץ כללי וקובץ נענה בהצלחה ואם אני רוצה רק את אלה שניתקו צריך ממש לשאוב אותם אחד אחד לכן זה ממש יועיל!!
                            {גם לגבי השיחות שנענו שזה יהיה בירוק ואלו שלא ענו יהיו באדום}
                            יישר כוח על הפעילות הברוכה ממש מעשה ידי אומן

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 6
                            • א
                              אבי ירושלמי נערך לאחרונה על ידי

                              למנהל האתר של המערכת תורים יישר כח על העבודה הברוכה!
                              לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.
                              ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.
                              אבל בדוח כתוב שהוא לא נענה על הפעם הראשונה וכך כל פעם חוזרים אליו אני לא יודע אם זה אפשרי אבל בכ"א זה ממש יועיל לנו.
                              כנל שיהיה מצב לשנות את הסטטוסים למשל בשם נציג בנית שם דבר יפה שכל נציג עול השם שלו אם אפשרי לעשות את אותו דבר על הסטטוסים כך נוכל למלא את זה לפי מה שמתאים לנו לדוגמא בקשה לשיחה חוזרת=QueueExit זה יהיה מטורף אם זה אפשרי
                              אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז
                              ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
                              תודה רבה!

                              ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • ע
                                ערוץ הסקרים @אבי ירושלמי נערך לאחרונה על ידי

                                @אבי-ירושלמי

                                לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.

                                בדוח כללי תפתח את החיפוש ותבחר QueueExit

                                ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.

                                לא הבנתי מה אתה מתכוון, במקרה ויש שיחה שלא נענתה האתר סורק את המשך הדוח לראות אם הוא חייג שוב ונענה אם כן מופיע בירוק, ואם לא באדום.
                                (אם אתה מתכוון שיוכלו ללחוץ סמן כטופל חשבנו על זה בעבר, אולי בעתיד נפתח את זה)

                                אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז

                                אתם לא הראשונים שפועלים כך, שמעתי על מספר מוקדי נציגים שפועלים כך 😀

                                ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
                                תודה רבה!

                                תודה על הפירגון, בעזר"ה נמשיך לשכלל את הממשק ולהסיף פיצ'רים חדשים

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 3
                                • א
                                  אבי ירושלמי @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                  @ערוץ-הסקרים
                                  סליחה על האיחור הייתי בקורונה 😥 😥
                                  ראשית יישר כח על התגובה
                                  כוונתי הייתה בדיוק למה שכתבת אכ נוכחתי שבאמת עשית את זה רק מה שראיתי שכשאני מוריד את הקובץ הזה למחשב {דו"ח כללי} הוא יורד בלי שום צבעים ואז אין לי מושג מי באמת התקשר שוב מה שאני עושה פשוט צובע באדם את כל הכפולים בעיצוב מותנה ואז בודק כל אחד ואחד למה הוא כפול בגלל שהתקשר שוב ונענה או בגלל שהתקשר שוב ושוב ניתק וכשיש טבלה של 300 מספרים זה חתיכת פרוייקט {בסוף גיליתי שמי שהתקשר שוב ונענה נרשם לו בנציג שענה את שם הנציג שענה לו בהמשך ואז כך ניתן לדעת שבסוף הוא קיבל מענה אבל זה עדיין ארוך מידי}
                                  השאלה אם יהיה ניתן להוריד דוח בצורה שיהיה ברור מי קיבל מענה שוב מי לא בצורה ברורה גם שמורידים את הקובץ למחשב?
                                  ולגבי הסטטיסטיקה שלקוח יצא מהתור לבקש שיחה חוזרת תכלס הוא לא קיבל מענה ומה שהוא לא ייכנס לסטטיסטיקה הזו של אין מענה זה ממש נפק"מ כי הוא נכנס לסטטיסטיקה של נענה ?
                                  ועוד דבר הרבה שיחות לא עולות ההקלטה שלהם {הוא נותן ללחוץ על משהו שכביכול מרענו תכלס לא מרענן וגם לא נפתח ההקלטה}
                                  למרות שבפועל יש שיחה ויש גם הקלטה שנשלחה למייל במיוחד בחשבונות sip שהנציג שענה הוא ענה בחשבון sip ההקלטות שיחה שלהם לא נפתחות אם יש שם איזה באג נשמח שתטפל בזה
                                  ושוב ממש תודה אין מילים מערכת מושלמת!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                                  • י
                                    י.שווארץ נערך לאחרונה על ידי

                                    האתר שאני רואה לא האתר שכן בצילומי מסך...

                                    111 ע 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • 111
                                      111 @י.שווארץ נערך לאחרונה על ידי

                                      פוסט זה נמחק!
                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • 111
                                        111 @ערוץ הסקרים נערך לאחרונה על ידי

                                        @ערוץ-הסקרים

                                        יש מצב ליצרת קשר ?
                                        מה המייל שלך ? יש לי כמה הערות וכד'
                                        או אתה יכול ליצר קשר איתי 01teltech@gmail.com

                                        תודה

                                        ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • ע
                                          ערוץ הסקרים @י.שווארץ נערך לאחרונה על ידי

                                          @י-שווארץ אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

                                          האתר שאני רואה לא האתר שכן בצילומי מסך...

                                          תנווט לשלוחת התור שלכם במערכת תראה את כלל האופציות, מומלץ גם להוסיף גם סימניות שמורות את השלוחות תור שלכם

                                          י תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ע
                                            ערוץ הסקרים @111 נערך לאחרונה על ידי

                                            @111 תשלח מייל לשרות לקוחות בימות המשיח, ותכתוב בכותרת עבור שימי

                                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון