ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !
-
ממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון
לאחר שהממשק ניתן לשימוש מוסדי וארגוני בלבד, וקיבלנו בקשות של לקוחות רבים להשתמש עם הממשק גם לשימוש פרטי לכן פתחנו עכשיו האפשרות לקבל חשבון בממשק לשימוש פרטי, הרישום ופתיחת הממשק הוא אוטומטי ובקלות ובינתיים ללא הגבלת חשבונות
למי שעדיין אין חשבון אפשר לפתוח חשבון בקלות בכמה קליקים בלבד, ו...אתם שם כאן
כניסה לממשק ועידה מתקדם כאןלמי מיועד הממשק ?
כל סוגי הועידות, שידור חי מכל אירוע, משחקים לחנוכה וכד' , מבחן פומבי ,קורסים, למידה מרחוק, וניתן גם להשתמש בו עבור מרכזיית שירות לקוחות
למי שלא מכיר הממשק :
הממשק הוא ממשק ועידה מאוד מתקדם שיש בו הרבה פונקציות באתר וגם אפשרות לניהול הכל באמצעות מקשי הטלפוןפירוט על הפונקציות של הממשק באתר אפשר לראות כאן
פירוט על הפונקציות הטלפוניות אפשר לראות כאן
אפשר גם לראות ולהוריד כל ההוראות כאן או בתוך הממשק עצמו בדף הוראות
וגם שיפרנו והוספנו כמה פונקציות נחמדות ושימושיות במיוחד,לבקשות לקוחות (יותר על זה בהודעה הבא )
הגדרות בשלוחה
type=api api_link=https://www.teltechconference.com/goto api_add_0=token=4016b08bfb41c2f16a6e//קוד טוקן של חשבון ועידה api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות api_hangup_send=no
יש 4 סוגי ועידה בשלוחה
api_add_1=type=scout/admin/recordings/listener/סוג של התחברות
normal - מאזין רגיל עם עם אפשרות של מקשים במהלך הועידה (לפי ההגדרה מראש)
scout - מאזין ללא אפשרות של מקשים במהלך הועידה
admin - מנהל ועידה עם כל המשמעות
(אפשר גם לתת הרשאות ניהול בתוך לשונית "הוסף מורה" ולהוסיף מספר טלפון כמנהל)
recordings- שלוחה להשמיע ועידת קודמיםחשוב לציין: האפשרות להגדיר סוג השלוחה הוא רק בתנאי עם הטוקן יש ההרשאות לסוג השלוחה שאתם רוצים להגדיר
(אפשר להגדיר בתוך הממשק הטוקן והרשאות - בלשונית גישה )לדוגמא אם אתם מגדירים לתת לטוקן ההרשאות רק ל"scout"&"normal "אז אפשר להגדיר בשלוחה רק אותו שתי ההגדרות ( normal & scout)
אפשר להוסיף לחשבון כמה טוקין ולתת לכל אחד ההרשאות שלו
המשמעות הוא: שאם אתם עושים מבחן ואתם רוצים לפתוח לכלום האפשרות להשתתף בהמבחן במצב הזנה ללא אפשרות למקשי במהלך הוועידה
אפשר לפרסם הטוקן עם ההגבלה רק ל"scout" ותהיה אפשרות להותחבר לועידה מכל מערכת של ימות שיש להם הטוקן הנ"ליש גם אפשרות לשנות הטוקן אחר פרסם: - לדגמא אתם רוצים לעשות מבחן עד שעה 8 עם אפשרות להשתתף בהבחנה ומשעה 8 רק להשתתף דרך הזנה ללא אפשרות במקשי במהלך הועידה (הרמות יד וכד') אז אפשר לשנות הרשאות הטוקן באיזו זמן שאתם רוצים
הוראות הרשמה.pdf
הוראות ועידה דרך אתר.pdf
הוראות ועידה בטלפון .pdfאיך אתם מתרשמים מהמערכת? האם תרצו להוסיף אפשרויות מותאמות אישית?
כל הערה תתקבל בברכה, אפשר ליצור איתנו קשר במייל 01teltech@gmail.comצוות teltech
מצרף תמונות מהמשק והרישום
-
פשוט מדהים מדהים !
ממשק יופי ומסודר!
הלווי שכל מערכת שלכם יהיה מסודר כל כך !! -
אגב האם זה קשור לימות או מופתח פרטי ?
-
@111
אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה? -
@111 וואי וואי חבל על הזמן
ממליץ בחום -
@טוסטוס-לא-יעבור אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:
@111
אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?תנסה שוב לפעמים זה לוקח זמן להקים חשבון ולהתקין בשלוחה
שלב 1 פתוח חשבון כאן
שלב 2 מתקין ההגדרות במערכת יחד עם הטוקן שאתה מגדיר ההרשאות בממשק
אם עדיין לא עובד לך תשלח לנו מייל ונבדוק בע"ה 01teltech@gmail.com
-
@111
כאחד שמשתמש בישן ברך קבע עבור הקורס, אני שמח שהנתונים עודכנו, ואגב האפשרויות הטלפוניות הן גם מדהימות במיוחד, אני מודה ל 111 ששידרג לנו את הקורס ב 180 מעלות.
הפרויקט מדבר בעד עצמו -
האם ניתן להתאים את שפות הודעות המערכת לשפות נוספות מלבד אידיש עברית ואנגלית? בנוסף יש מקומות בהם לכאורה צריך להוסיף הודעות מערכת, אם כי לא כ"כ חיוני, אבל אמליץ להוסיף עוד.
תודה על הכל! -
@484546 אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:
האם ניתן להתאים את שפות הודעות המערכת לשפות נוספות מלבד אידיש עברית ואנגלית? בנוסף יש מקומות בהם לכאורה צריך להוסיף הודעות מערכת, אם כי לא כ"כ חיוני, אבל אמליץ להוסיף עוד.
תודה על הכל!איזו עוד שפת אתה צריך ?
עם זה חיוני בשבלך תשלח לנו מייל ואשמח לעזור 01TELTECH@GMAIL.COM -
@111 שמחנו לקחת חלק בפיתוח של הפרוייקט המיוחד הזה.
בס"ד שידרגנו את הממשק בצורה משמעותית כדלהלן:- חויית משתמש - הממשק אופיין ועוצב מחדש לנוחות שימוש מקסימלית.
- אבטחה משופרת - שיפרנו את האבטחה באתר והספנו את מודל האסימונים.
- גישה מרובה - לראשונה ניתן לגשת לאותו חדר ועידה ממספר בלתי מוגבל של מערכות ללא צורך בטיפול של נציג שירות.
- רספונסיביות - הממשק מותאם לשימוש בכל גודל מסך, לרבות מובייל וטאבלטים. אם בכל זאת מצאתם בעיה ברספונסיביות ניתן לדווח בשירות הלקוחות.
- נגישות - השתדלנו להנגיש את האתר ככל האפשר, במסגרת זו ניתן לבצע את מרבית הפעולות גם דרך המקלדת בלבד.
- שפה - בהגדרות הפרופיל ניתן להחליף את שפת הממשק בקלות ובמהירות. ההגדרה תישמר גם בכניסה הבאה שלכם לחשבון.
- דוחו"ת - ניתן לייצא בזמן אמת את נתוני חדר הועידה (לרבות דוחו"ת פעילות) במגוון רחב של פורמטים.
על כל הצעת שיפור וייעול ניתן לפנות לשירות הלקוחות של teltech בכתובת 01teltech@gmail.com .
-
@טוסטוס-לא-יעבור אמר בממשק הועידה המתקדם X3 !! - אתר ועיצוב חדש - רישום לקבל הממשק ועידה עצמית - עשרות פונקציות חדשות באתר ובטלפון תיכנסו ותהנו !:
@111
אני נכנס לכל אחת מהשלוחות וזה מחזיר אותי לתפריט הראשי. אמור להיות ככה?הצוות הטכני שלנו מצא באג בהרשמה
באמצע טיפול אעדכן כאן -
הבאג בתהליך ההרשמה טופל בס"ד.
עדכון: כל השלוחות שנפתחו - טופלו. -
@הקול-הירושלמי @111 וכל אחד שעבד על הממשק
עשיתם עבודה נהדרת שאין כמותה!!!! -
-
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!