• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    העברת מספר בימות למערכת אחרת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    10
    13
    353
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ
      צביקה נערך לאחרונה על ידי

      יש לי מערכת עם שלושה מספרים שפתוחים לי בקומה הכשירה.
      אני רוצה להעביר מספר אחד למערכת אחרת.

      אפשרי??
      דרך שירות לקוחות????

      שמואל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • שמואל
        שמואל @צביקה נערך לאחרונה על ידי

        @צביקה אמר בהעברת מספר בימות למערכת אחרת:

        אפשרי??
        דרך שירות לקוחות????

        לכאורה כן.

        תפנה לשירות לקוחות

        לפניות בנוגע לפורום: shmuel@yemot.co.il

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • י
          ימהר 0 נערך לאחרונה על ידי

          @צביקה

          אתה גם יכול להגדיר במערכת שלך שמי שמחייג למספר שאתה רוצה שיעבור למערכת אחרת שיופנה למערכת האחרת
          לעשות הפנייה לפי מחייג ומחוייג

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פ
            פיתרון נערך לאחרונה על ידי

            הוא בקומה הכשרה. אי אפשר בלי אישור של ועדת הרבנים. יותר פשוט להשיג משירות הלקוחות...

            ע תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ע
              עמוד הימני פטיש החזק @פיתרון נערך לאחרונה על ידי

              @פיתרון אני לא מבין למה אתה חושב שזה קשור לקומה הכשרה פשוט אתה יכול לעשות הפנייה לפי המספר המתקשר דהיינו שכל מי שמתקשר למספר איקס עובר לשלוחה חמש למשל ושלוחה חמש מוגדרת כהפניה למערכת השניה

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • י
                ישארף נערך לאחרונה על ידי

                כי מספר שאושר א"א לעשות בו הפניה למספר אחר (לא כשר, כמובן)

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • קופת הקהל
                  קופת הקהל ניהול נערך לאחרונה על ידי

                  כוונת @עמוד-הימני-פטיש-החזק לעשות הפניה במערכת הטלפונית לפי מחוייג ולא במכשיר הטלפון

                  הקמת מערכות IVR
                  כל לקוחותי מרוצים!
                  צרו קשר hakama.ivr@gmail.com
                  שב בנוח אני אסדר לך הכל

                  Z תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • Z
                    zxc @קופת הקהל נערך לאחרונה על ידי zxc

                    @קופת-הקהל
                    @ישארף ו @פיתרון צודקים, 'מערכת טלפונית' שאושרה, א"א לעשות הפניה למערכת אחרת שלא אושרה.

                    ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ר
                      רבי יצחק @zxc נערך לאחרונה על ידי

                      @zxc אפילו שהמערכת אחרת גם אושרה נראה לי שא"א.

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        איש ימיני @רבי יצחק נערך לאחרונה על ידי

                        @רבי-יצחק אמר בהעברת מספר בימות למערכת אחרת:

                        @zxc אפילו שהמערכת אחרת גם אושרה נראה לי שא"א.

                        כן ניתן
                        בדקתי עכשיו

                        ר תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • Z
                          zxc נערך לאחרונה על ידי

                          א"א להקיש כלום, יש לי מערכת שאושרה וניתן להעביר, ומערכות אחרות שא"א להעביר

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ר
                            רבי יצחק @איש ימיני נערך לאחרונה על ידי

                            @איש-ימיני כנראה קווים ישנים, בחדשים רובם לא ניתן.

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • א
                              איש ימיני @רבי יצחק נערך לאחרונה על ידי

                              @רבי-יצחק
                              כנראה חלק מהחשים לא הוגדרו ככשרים בימות ערב בעומס בקורונה

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון