פיתרון בעיה בהפניית שיחות
-
@שמחה-זו-הסיסמא אמר בפיתרון בעיה בהפניית שיחות:
[אגב את הזיהוי של המתקשריןם תוכל לראות בשיחות שלא נענו]
חשבתי על הרעיון הזה אבל הורדתי אותו בגלל שחשבתי שאני לא יוכל לראות את זיהוי המתקשרים בשיחות אחרונות, אתה אומר שלמרות שהמספר יגיע עם זיהוי המערכת תהיה אפשרות לראות את הזיהוי של השיחות איך?
ואגב דבר נוסף אם אני מגדיר שבמקום זיהוי המערכת תהיה קידומת0548400000 יופיע לנציג 01548400000
ויש לי שיחה שלא עניתי לה אני יכול אח"כ לחייג למספר01548400000 או שאני צריך לערוך את המספר ואז לחייג
תודה רבה -
@קינג-קומפיוטר צריך לערוך את המספר
-
@קינג-קומפיוטר אפשר לפתוח חשבון SIP, לחבר אותו לטלפון ולהעביר אליו את השיחות
-
@eliyahu תודה על התגובה אבל אני תקוע כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/8606/תקלה-ביצירת-חשבון-sip
-
@קינג-קומפיוטר תפתח חשבון SIP בימות המשיח
-
@eliyahu איך אני עושה את זה? (בשירות לקוחות אמרו לי דרך שלוחה 3 אבל אני לא שומע שם אופציה לפתיחת מערכת SIP)
-
@קינג-קומפיוטר תפתח מערכת רגילה ואחר כך באתר הניהול תגדיר אותה כחשבון SIP
-
@eliyahu אחרי שיש לי מערכת איפה אני מגדיר את זה
-
@קינג-קומפיוטר במערכת החדשה
-
@eliyahu לא הבנתי אני צריך לפתוח מערכת נוספת ואותה להגדיר כSIP?
כי את המערכת הזו פתחתי לפני כמה ימים אז בשביל מה אני צריך לפתוח מערכת חדשה?
תודה על העזרה -
@קינג-קומפיוטר פתחת בשלוחה 3?
-
@eliyahu קניתי קו פתוח לקומה הכשרה בשלוחה 11
לפתוח בשלוחה 3? -
@קינג-קומפיוטר לפתוח בשלוחה 3