• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. כותב מוסמך
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 12
    • נושאים 8
    • פוסטים 99
    • הגבוה ביותר 38
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 1

    כותב מוסמך

    @כותב מוסמך

    ניהול

    ~

    147
    מוניטין
    297
    צפיות בפרופיל
    99
    פוסטים
    12
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה
    אתר icall.site123.me/ מיקום ירושלים

    כותב מוסמך הפסק לעקוב עקוב
    ניהול

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי כותב מוסמך

    • וואטסאפ - פון ב IVR

      בכל שלוחה שמתי בכותרת הפניה לשרשור המלא השייך לאותם הגדרות עבור מי שמעוניין לשכלל את המערכת ולהוסיף הגדרות ייחודיות עבורו, אבל בסיס ההגדרות הכתובים כאן הם הקרובים ביותר לוואטסאפ פון רגיל.

      דבר ראשון באם רוצים להגדיר כניסה רק לרשומים במערכת, (וכל אחד שלא רשום ויחייג ישמע שהמספר איינו מחובר) צריך להגדיר באתר בלשונית שיגור הודעות > הגדרות קמפיין > הגדרות לשיחות נכנסות > רשימה לבנה

      שלוחה 0 - הודעות אישיות

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0772610297
      

      שלוחה 1 - השמעת קבצים

      type=playfile
      

      לשמיעת פרטי ההשמעה ע"י מקש 7 (כמו שיש בוואצאפון בשלוחה *1) יש להגדיר:

      say_details_message=date,time,phone
      

      בוואצאפון מוגדר תאריך (עברי ולועזי) שעה ומספר משאיר ההודעה לאופציות נוספות עיין כאן

      על מנת שמעבר בין קבצים יהיה כמו בוואטספון 4 להודעה קודמת 6 להודעה הבאה ניתן להוסיף את ההגדרה הבאה:

      control_play4=minus
      control_play6=plus
      

      שלוחה 2 - הקלטות המאזינים

      type=record
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      folder_move=/1
      record_end_goto=/11
      record_cancel_goto=/
      

      באם רוצים שהמערכת תהיה "בלוג פון" ניתן להגדיר שיבקש סיסמא:

      password=1234
      

      לחילופין ניתן להגדיר שסיסמת המנהל תהיה הסיסמא לשלוחה זו:

      password=password_admin
      

      אפשר גם להגדיר שכולם יכולים לשמוע (באם הגדרתם שהמערכת תהיה פתוחה לכולם) ורק רשומים יכולים להקליט
      תגדיר בהגדרות קמפיין כל אחד יכול להאזין, תוסיף קובץ WhiteList.ini בתוך השלוחה, לצורך כך יש להגדיר:

      white_list=yes
      white_list_type=template_default
      

      שלוחה 3 - חדר ועידה

      type=confbridge
      conf_bridge_type=speech
      

      שימו לב, בשביל להשתמש בחדר ועידה צריך שיהיה 'מפקח' אחד לפחות שמחובר, ברגע שהוא יוצא, כולם מתנתקים.
      בשביל להיות מפקח יש לפעול כפי הכתוב כאן.
      באם הגדרתם בשלוחה 7, תפריט ניהול פרטני, יש שם שלוחה להכנס לחדר ועידה כמנהל, ואז מי שנכנס דרכה לא צריך את הטופס הנ"ל.

      (שלוחה 4 - תפריט ניהול צינתוקים)

      (באם הגדרתם קמפיין צינתוקים רגיל)
      הכנס הודעה (M1000) "להפסקת קבלת הצינתוקים הקש 1 לרישום לקבלת צינתוקים הקש 2"
      ולהגדיר בשלוחה:

      type=menu
      

      לפתוח בתוך שלוחה זו עוד 2 שלוחות:
      [1.] הסרה מרשימת תפוצה 2 תשנה את קובץ M1417 הסרתם את הטלפון שלכם מרשימת התפוצה, ל"מעתה לא תקבל צינתוקים עד שתירשם שוב בשלוחה 4/2"

      type=template_remove_number
      template_to_remove=2
      template_remove_no_ask=yes
      template_remove_ok_no_say_number=yes
      end_goto=/
      

      [2.] הוספה לרשימת תפוצה 2 תשנה את קובץ M1418 הוספתם את הטלפון שלכם לרשימת התפוצה, ל"מעתה תקבל צינתוקים בכל פעם שישלח צינטוק מהמערכת"

      type=template_add_number
      template_to_add=2
      end_goto=/
      template_add_ok_no_say_number=yes
      

      חייבים להוסיף קמפיין 2 (באם אין תבנית 2 הוא יסיר אותו מרשימת תפוצה ברירת מחדל והוא יוסר מהמערכת)

      שלוחה 5 - שמיעת כמות החברים ובדיקה אם מספר מסויים חבר בקבוצה

      type=check_template_numbers
      

      M1807 מספר החברים בקבוצה הוא
      M1808 לשמיעת מספר הטלפון של מנהל הקבוצה הקישו 1, לבדיקה האם מספר מסויים חבר בקבוצה הקישו 2, לשמיעת כל המספרים החברים בקבוצה ברצף הקישו 3.
      M1809 מנהל הקבוצה הוא:
      M1810 מִסְפָּר הַטֶּלֶפוֹן שהוקש אֵינֶנּוּ תַּקִּין, אָנָּא נַסּוּ שֵׁנִית.
      M1811 כבר קיים בקבוצה שלך.
      M1812 כבר קיים בקבוצה שלך במצב חסום.
      M1813 איננו קיים בקבוצה שלך
      M1814 אנא הקישו את מספר הטלפון ולסיום הקישו סולמית.]

      שלוחה 6 - יציאה מהקבוצה - הסרה מרשימת תפוצה

      type=template_remove_number
      

      שלוחה 7 - כניסה לניהול (זה לא ניהול של וואצאפון רק של ivr רגיל)

      type=admin_login
      

      שלוחה 8 - מעבר למערכת אחרת

      (פורטל התוכן - ניתן לשנות לאיזה מערכת שתרצה)

      type=routing_yemot
      routing_yemot_number=0799416063
      

      שלוחה 9 - פתיחת מערכת ווצאפון

      type=open_wap_reseller_customer
      

      שלוחה 11 הפעלת קמפיין מהיר

      (עבור הצינתוקים אחרי הקלטת הודעה בשלוחה 2)

      את קובץ M1469 לאישור הפעלת הקמפיין הקישו 1, לחזרה לתפריט הראשי הקישו 2, ואת קובץ M1470 לקוח יקר הקמפיין שביקשת להפעיל כבר פועל במערכת ועדיין לא הסתיים, האם אתה בטוח שברצונך להפעיל קמפיין נוסף? להפעלת קמפין נוסף הקישו 1 אחרת הקישו 2, תשנה ל"להפעלת צינתוק הקש 1 להשארת הודעה ללא צינתוק הקש 2"
      ואת קובץ M1427 הקמפיין מופעל כעת תשנה ל"הצינתוק נשלח בהצלחה"
      ואת קובץ M1497 הפעלת הקמפיין בוטלה תשנה ל"שניה שקט"
      ולהגדיר בשלוחה:

      type=yemot_dialer_campaign_start
      campaign_say_details=no
      template_to_start=2
      

      ניתן לפנות לשירות הלקוחות ובתשלום חד פעמי יוגדר קמפיין צינתוקים שמחייב 0.1 יחידות על כל מספר.

      לחילופין ניתן להגדיר מודול צינתוקים בחינם

      יש להגדיר

      type=tzintuk
      list_tzintuk=1
      tzintuk_admin=yes
      run_tzintuk_automat=yes
      

      הזיהוי של הצינתוק הינו מספר המערכת הראשי, אם רוצים להגדיר מספר משני, או מספר שאושר בשירות הלקוחות כמספר משנה, ניתן להגדיר

      tzintuk_your_id=0773137770
      

      באם השתמשתם במודול זה יש לשנות את ההגדרות שבשלוחה 4 כדלהלן:
      להגדיר

      type=tzintuk
      list_tzintuk=1
      

      וכן יש להודיע לכל משתמש להירשם בפעם הראשונה בשלוחה זו לקבלת צינתוקים.
      כמו"כ בשימוש בצינתוקים במודולצזה, לעת עתה לא ניתן לשמוע את כמות החברים. מספר המנהל. ומספרי החברים.


      בעריכה.
      להערות ניתן לדווח על הפוסט.

      תודות ל: @by6199 , ולכל המעירים והמוסיפים באשכול הישן ז"ל

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • קבצים שימושיים למערכות

      מצורפים כאן כמה קבצים שימושיים למערכות.

      • אלפית שניה שקט (קרדיט ל @מאזין-נלהב )
        שימושי בהרבה מקרים בהם רוצים לבטל השמעת הודעה מערכת כלשהיא, ע"י העלאת קובץ זה לאותה הודעת מערכת המאזין לא ירגיש בדבר.
        כמו"כ בקמפיין צינתוקים זה חוסך הרבה.
          %D7%A9%D7%A7%D7%98.wav

          %D7%A4%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%A0%D7%99%D7%94-%D7%A9%D7%A7%D7%98.wav

        במקרה שהמטרה היא לבטל השמעת הודעה מערכת אפשר גם להכניס קובץ TTS בלי לכתוב בו כלום. וזה מגיע לאותה תוצאה. (תודה ל @גבאי )
        עוד עצה לבטל הודעת מערכת היא בעצם רעיון יותר פשוט; יוצרים קובץ בפנקס רשימות ,מזינים לתוכו תו אחד בלבד: "רווח'
        ומשנים את שמו לדוגמא
      M1418.wav
      

      בשביל ההודעה של "מספר הטלפון שלכם נוסף בהצלחה "

      • קובץ "ביפ"
        שימושי לשלוחת השמעת קבצים בעת מעבר בין קובץ לקובץ M1006
        ביפ חמוד יותר הועלה ע%27%27י משתמש zxc.zip
        הרבה צלילים לביפ http://soundbible.com/tags-beep.html ועוד הרבה אפקטי סאונד באתר שם (תודה ל @קול-הירושלמי )
        כמו"כ מאות קבצי קול וצלילים
        כ1000 אפקטי סאונד איכותיים

      • קבלת נתונים קרדיט ל @אלחנן1
        מכיוון שיש הרבה שדות לא שימושיות, החלטתי להעלות כאן את הקבצים לעריכה של הדוחות, עם מחיקת השדות הלא רלוונטיות.
        מצ"ב 3 קבצים שונים:
        ApprovalAll.ini
        LogRecordingAndEnteringData.ini
        ApprovalOk.ini
        את הקבצים LogRecordingAndEnteringData.ini | ApprovalAll.ini יש לשים בשלוחת קבלת הנתונים.
        את הקובץ ApprovalOk.ini יש לשים בתוך תיקיית האישורים המיוחדת - בתוך תיקית ApprovalOk
        קבצי עריכה - קבלת נתונים.zip

      • הודעות לניתוב
        1.שיחתכם מועברת אנא המתינו
        2.חלק מהשיחות מוקלטות לצורך בקרת השרות
        3.אנו עסוקים בפניות קודמות אנא המתינו ותיענו בהקדם
        המתנה למענה.zip

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: הוראות שימוש בפורום

      כשאתם כותבים הודעה ואתם רוצים שמישהו מסויים יראה אותה (חוץ ממי שציטתתם, או ממי שהגבתם לו) מה שנקרא 'תיוג', פשוט לחצו על @ ואז נפתחת רשימה, הרשימה מציגה שמות הכותבים באותו נושא ואפשר לבחור אחד מהם, או אם רוצים מישהו אחר פשוט להתחיל לכתוב את שמו עד ששמו יוצג ברשימה ואז לבחור בו.

      פורסם בעל הפורום
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: שמירת הקלטה אפילו אם מתנתק

      @דורש1

      hangup_insert_file=yes
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: הודעת ברוכים הבאים - האם אפשר שיהיו כמה הודעות?

      יש 5 אפשרויות להודעת פתיחה

      • הודעת M0000
      • הודעה M0001
        (תעבוד רק אם הגדרת הגבלת זמן, תערוך את התאריך ושעה)
      post_with_time(2019-10-08-23-02-49)=yes
      
      • הפעלת השמעת הודעה לפי זמנים
        תחת סעיף "השמעת כותרת לפי תאריך עברי / לועזי או/ו לפי שעה / דקה"
      • הגדרה שישמיע הודעת קמפיין כל שהיא בעת הכניסה למערכת
      • יש עוד אחד, לא עומד לי בראש כרגע, אני יערוך כשאני ייזכר

      ראה כאן:
      https://f2.freeivr.co.il/topic/356/הגדרת-מספר-הודעות-פתיחה-בכניסה-למערכת-או-לכל-תפריט

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: טריק איך לדעת אם המספר נרשם לצינתוקים

      יותר פשוט, כבר נכתב בפורום הישן
      לעשות מעבר לשלוחה אחרת אחרי הרישום ולהגדיר את אותה שלוחה כהוספה שקטה לרשימת תפוצה...

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: הוראות שימוש בפורום החדש

      @מתעניין אמר בהוראות שימוש בפורום החדש:

      לא עובד 😥

      נראה לי שהרובוט של גוגל עוד לא סיים לסרוק את הפורום

      פורסם בעל הפורום
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: חשוב מאוד כל מי שיוכל לעזור אודה לו מאוד

      @אהרן-אהרן מזל טוב.
      לעניין יחידות. בעבר (נראה לי שעדיין קיים אולי @ימות-המשיח יעדכנו) ימות המשיח נתנו יחידות לצורך שיגור הודעה על חתונה לפי כמות המוזמנים המיועדת, לכן נראה לי שיהיה לך חינם.
      עיין כאן.
      https://www.yemot.co.il/Forms.html

      נ.ב. לגופו של נושא. נט להשתדל לתמצת בנושא את תוכן ההודעה ולא לכתוב סתם דחוף חשוב או כל דבר דומה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: וואטסאפ - פון ב IVR

      @א-גוטן השארת הודעות לאנשים אחרים על ידי הקשת מס הטלפון של הנמען.
      כמו בוואטסאפ פון בדיוק.

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: החלפת הביפ

      @Tzadik-0
      38bb6a17-0282-4365-b567-89fe57ce74b8-image.png

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי כותב מוסמך

    • RE: לידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]

      @מנסה כתב בלידיעה - אי אפשר לעשות מערכת על מספר נייד ואפילו לא לצרף כמספר משנה [רק לעשות זיהוי יוצא מאושר]:

      וכאחד שיש לו פה ותק של יותר מ10 שנים כמדומני שהנושא כלל לא היה מודגש עד היום

      כנראה לא עקבת אחרי התהליך שקרה מאז שבוטלו דמי הקישוריות בניידים
      עצם נושא הניוד דובר רבות כמעט בכל נושא חדש שנפתח לגבי וירטואל פלוס וכדו'

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: מבצע לזמן מוגבל למניידים מספר וירטואל פלוס - שיחות ללא חיוב יחידות

      סליחה על ההקפצה, יש סיכוי שהמערכת החדשה תתמוך בקבלת סמס?

      פורסם בחדש במערכת
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: שינויים בהשמעת "אורך" במודול השמעת קבצים

      @צדיק-תמים כתב בביטול השמעת "אורך" במודול השמעת קבצים:

      @תודה-על-העזרה כתב בביטול השמעת "אורך" במודול השמעת קבצים:

      הרעיון הוא פשוט, אני משמיע כותרת לקובץ "הרצאה בנושא --- מ---" ולזה אין צורך בשמיעת האורך ורק מסרבל,

      זה משמיע לך את האורך של הכותרת? זה נשמע כמו באג...

      אולי הוא שם כותרת בקובץ נוסף ולא כ"כותרת"

      פורסם בחדש במערכת
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: חדש! אתר לניהול המערכות הטלפוניות שברשותכם

      @Liy וואו, פצצה
      רציתי להציע משהו שמאוד הפריע לי, כאחד שמפעיל כמה וכמה קווים וחלקם התחזוקה מאוד מינימלית ויצא שלא שמתי לב שתוקף היחידות פג.
      אם תוכל להוסיף אופציה של הארכת תוקף יחידות, על ידי הגדרה מאיםה לקחת יחידות (הלקוח יבחר את המערכת אם היחידות בעלות תוקף הכי גבוה שיש לו) ופעם בתקופה מוגדרת זה יבצע העברה של 15 יחידות לכל המערכות כדי להאריך לכולם את התוקף.
      דעתך?

      כמו"כ או לפחות, שיופיע גם תוקף היחידות, ושישלח התראה תקופה לפני התוקף...)

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • מחפש מספר קל לרכישה

      אשמח לקבל הצעות במייל peilut2017@gmail.com
      תודה מראש

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • יצירת לוח אירועים

      אני מעוניין להוסיף אפשרות של לוח אירועים
      אני יודע שזה קיים איכשהו במודול תגובות אבל ניסיתי להגדיר כמה פעמים ללא הצלחה,
      הרעיון הוא שאני רוצה לאפשר לאנשים להיכנס לשלוחה להזין תאריך (עברי או לועזי) ולשמוע האם יש אירוע באותו יום (ואפשרות לכמה אירועים באותו יום)
      (עם אפשרות ללקוח להוסיף אירועים ליום מסויים - אופציה)
      האם זה אפשרי? מישהו יוכל לעזור לי?

      תודה מראש

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: שידור חי ישיר מההגברה

      @טראכט-איין-מינוט במיקסר הזה אין חיבור מתאים לכבל הנ''ל

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: שידור חי ישיר מההגברה

      @טראכט-איין-מינוט בכל מיקסר תקין זה אמור להתאים. אם יש לך דגם ספציפי תעלה צילום ונבדוק

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: באג בהקלטת ערוץ מנהל בשידור חי - לא ניתן לשמוע הקלטת ערוץ מנהל תוך כדי השידור חי.

      @מתעניין אמר בבאג בהקלטת ערוץ מנהל בשידור חי - לא ניתן לשמוע הקלטת ערוץ מנהל תוך כדי השידור חי.:

      אלא @כותב-מוסמך
      כאן

      אני לא...

      פורסם בבאגים במערכת
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך
    • RE: תקלה הפניית שיחה

      @יעקב-דוד אמר בתקלה הפניית שיחה:

      הגדרתי במערכת הפניית שיחה בשלוחה מסוימת למערכת אחרת, אך כשאני מנסה להקיש במערכת את מספר השלוחה, הוא אומר לי שנגמר היחידות, אם מישהו נתקל בבעיה דומה, או שיודע איך לעזור לי אשמח תודה רבה.

      תעלה את ההגדרות.
      נראה שעשית הפניה רגילה ולא הפניה פנימית בימות המשיח

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      כותב מוסמך
      כותב מוסמך