• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. צפוי
    צ
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 6
    • פוסטים 21
    • הגבוה ביותר 1
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    צפוי

    @צפוי

    1
    מוניטין
    9
    צפיות בפרופיל
    21
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    צפוי הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי צפוי

    • RE: זמן הקשת הסיסמה

      @33064325 אמר בזמן הקשת הסיסמה:

      timeout=2

      מה זה אומר לפני זה?
      כתבתי כך וזה לא עבד

      type=menu
      title=ישראל
      timeout=10
      password=1234

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי צפוי

    • RE: מקלדת אנגלית

      @שואל-ברצינות אמר במקלדת אנגלית:

      יש כבר את מודל הקשת כתובת מייל. כך שנראה שהפיתוח לא אמור להיות מורכב.

      מה זה המודל הזה? הפכתי את הפרום, ולא מצאתי כזה מודל בקבלת נתונים? אשמח שתכוון אותי היכן נמצא מודל זה "בקבלת נתונים"!.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צפוי
    • RE: אני מגדיר emeil_send=yes שההקלטה תגיע למייל, וההודעה לא מגיעה, מה הבאג?

      @eliyahu @רבי-יצחק תודה לכל העוזרים והמסיעים בערב הגיע פתאום כל ההודעות של כל היום בבת אחת.
      שאלה נוספת אפשרי שלכל הקלטה שנשלח במייל יהיה כותרת שונה. כדי שאם יש כמה הודעות ביום לא יהיה שרשור אלא כל אחד יהיה בהודעה נפרדת.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי
    • RE: אני מגדיר emeil_send=yes שההקלטה תגיע למייל, וההודעה לא מגיעה, מה הבאג?

      @צפוי זה מה שהגדרתי בשלוחה אולי תוכל לעזור לי מתוך זה:

      type=record 
      title=XXXXXXXX
      record_ok=#
      say_record_number=no
      say_record_menu=no
      hangup_insert_file=yes
      email_send=yes
      email_address=XXXXXXX@gmail.com
      email_title=תא קולי XXXXXXXXXX
      record_end_goto=/
      
      
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי
    • RE: אני מגדיר emeil_send=yes שההקלטה תגיע למייל, וההודעה לא מגיעה, מה הבאג?

      @רבי-יצחק , שמתי את ההגדרה הזאת ועדין אני לא רואה את זה במייל,
      תוך כמה זמן אני אמור לראות את זה במייל? במידי?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי
    • RE: אני מגדיר emeil_send=yes שההקלטה תגיע למייל, וההודעה לא מגיעה, מה הבאג?

      @רבי-יצחק וודאי

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי
    • אני מגדיר emeil_send=yes שההקלטה תגיע למייל, וההודעה לא מגיעה, מה הבאג?

      שלום!
      אני מגדיר בהגדרת שלוחת הקלטות כזה:
      type=record
      שישלח למייל את ההקלטה, כזה:
      emeil_send=yes
      וזה לא שולח לי
      מישהו יכול לעזור לי בענין???

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי
    • שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים

      @חיבור אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:

      שלום.
      כידוע לכם ישנו קושי מסויים במודול ניתוב שיחה, שכאשר מפנים את השיחה לטלפון נייד, במידה והנציג שירות לא עונה / אין קליטה / תפוס וכד' זה יכול להעביר את המתקשר לתא הקולי האישי של נציג השירות.

      אפשר כמובן לבטל את התא הקולי בטלפונים של הנציגים אבל לא תמיד זה אפשרי.
      יש פתרון חלקי, להגביל משך חיוג ל28 שניות, כך שלפני שזה עובר לתא קולי החיוג מפסיק.
      כאן ניתן להגדיר שהשיחה תסתיים או להגדיר routing_end_time שיחזור לשלוחת הניתוב בחיוג מחודש.

      הפיתרון הוא חלקי כי זה מונע הפניות לתא קולי כשאין מענה, אבל אם הנציג נמצא ללא קליטה או דחה את השיחה, זה כן יעביר לתא קולי.

      פיתרון אחר שיש זה להגדיר routing_answer_tfr=yes שלנציג יהיה תפריט אם לקבל את השיחה או לדחות אותה, ואז כל זמן שהוא לא לחץ 1 לקבלת השיחה, הלקוח לא שומע מה קורה בצד של הנציג ולכן גם אם זה עבר לתא קולי הוא לא ישמע את זה.

      הבעיה היא שההגדרה הזו ישימה רק במודול ראוטינג רגיל. במודול ראוטינג טיים זה לא קיים אבל אפשר לקמבן הפנייה לשלוחות לפי שעות ובקצה לשים שלוחות ראוטניג רגילות.

      אבל במודול תורים - שזה המודול הכי משוכלל , אני לא מוצא פיתרון. וזה מאוד חבל לי כי הקו שלי עובר ביקורות של משרד ממשלתי, והרבה פעמים בביקורת הם מגלים שהם מופנים לתא קולי של מישהו וזה מזיק לי.

      יש לכם רעיון לפתור את העניין?

      העם מחכים, לפיתוח שלנציג יהיה אפשרות האם לדחות השיחה או לקבל אותה גם במודל תורים החדש.

      פורסם בבקשות לפיתוח
      צ
      צפוי
    • RE: שהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים

      @33064325 אמר בשהלקוח לא יגיע לתא קולי במודול תורים:

      @עץ-השדה
      פשוט מאוד

      אורך מקסימום המתנת הלקוח בתור אל הנציגים ללא מענה
      ברירת מחדל 600 שניות (שהם 10 דקות)
      בכל הזמן הזה הוא יצלצל שוב ושוב לנציגים בהתאם להגדרות של התור עצמו
      ניתן לשנות לכל זמן שתרצו.

      queue_timeout=1200
      

      בדוגמא, משך ההמתנה בתור יהיה 1200 שניות שזה 20 דקות עד שהתור יכשל וימשיך הלאה
      ,

      תעשה כמה שניות שאתה רוצה שזה לא מביא לתא קולי ואז תעביר אותו לשלוחה נוספת של תור אם אותם הגדרות

      זה לא פתרון רלונטי עבור המתנה ארוכה, אני יעשה שוב ושוב הפניה לעוד שלוחה ועוד שלוחה.
      בקיצור למישהו יש פתרון נוסף שיפתור את הבעיה הזו?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי
    • עלות יחידות במודל תור בזמן המתנה לנציג

      כאן האם בזמן המתנה לנציג כשלקוח ממתין דקות ארוכות לנציג שיתפנה זה בעלות יחידות? או שרק מהרגע שנציג עונה לשיחה, רק מאותו הרגע מתחשב עלות היחידות?

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      צ
      צפוי
    • RE: צינטוק למנהל בעת השארת הודעה במודל הקלטה למייל

      @לעזור-לכולם אמר בצינטוק למנהל בעת השארת הודעה במודל הקלטה למייל:

      הסתדרת כבר?

      כן, הגדרתי כשלוחת הקלטה רגילה, ששולחת את ההקלטה למייל, ואז זה הסתדר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      צ
      צפוי