• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. אוריה דניאלי 0
    א
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 0
    • נושאים 14
    • פוסטים 76
    • הגבוה ביותר 17
    • שנוי במחלוקת 1
    • קבוצות 0

    אוריה דניאלי 0

    @אוריה דניאלי 0

    21
    מוניטין
    14
    צפיות בפרופיל
    76
    פוסטים
    0
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    הצטרף ב- התחבר לאחרונה

    אוריה דניאלי 0 הפסק לעקוב עקוב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי אוריה דניאלי 0

    • RE: הקמת מערכות תוכן על מספר נייד

      @מתעניין כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:

      האם אפשר להפוך את הוירוטאל פלוס למערכת תוכן?

      לי עשו את זה בשירות לקוחות לפני שעה, ליתר דיוק הפכו את הוירטואל למספר משני לקו תוכן. אבל משמע שאפשרי

      פורסם בחדש במערכת
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: שבת וחג בAPI

      @יעקב-1 יש שם הרבה דברים מעניינים בזמני היום...
      זה התיעוד

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: אני צריך לעשות בשלוחה ראשית שאם לא יבחרו שום שלוחה זה מעביר אוטומטי לשלוחה אחרת, איך אני עושה זאת?

      @אליהו-קטורזה במחשבה שניה...

      #כמה פעמים לחזור על קובץ התפריט
      attempts=1
      #לאיזה תיקיה יעבור בסוף...
      timeout_goto=2

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: הקמת מערכות תוכן על מספר נייד

      @רבנן-ברכו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:

      יש למישהו תשובה?

      הממשק החדש כבר מקבל סמסים - אז אין עניין בישן...
      זה חדש אצליהם.

      פורסם בחדש במערכת
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: שכפול הודעה לשתי מקומות ! אפשרי?

      @פלוס אז תעשה 2 לחיצות, הראשון משכפל, השני מעביר...

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: הכנסת קובץ שמע אישי למשתתף בAPI, איך עושים?

      @NA73438 לא זוכר בוודאות, אבל יש API להורדת והעלאת קובץ, את ההוספת/ שינוי תוכן תעשה על השרת, אתה לא צריך לזה משו מיוחד...

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: הקמת מערכות תוכן על מספר נייד

      @עידו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:

      צריך לדעת סופית, מספר נייח רגיל כגון - 03-3130313
      יכול לקבל סמסים?

      זה לא כ"כ נפק"מ מה @שמואל יגיד, פוק חזי שבפועל לרוב המוחלט זה לא מקבל, לפחות לא בצורה סדירה...

      פורסם בחדש במערכת
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: רשימת צינטוקים כפולה

      @שרות-פלוס-ivr עשיתי. אבל ברגע שהניתוב משלוחת ההקלטות לשלוחת הצינטוקים (10) מתבצעת השיחה מתנתקת...
      אבל אם אני מוחק את שורת tzintuk_admin=yes אז זה כן מנתב אבל לא עושה את הצינתוק (אלא מציע להרשם לשלוחה...)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: קישור זרימה API

      @פיתה טקיוצר כבר לא עובד, לא? בכל אופן זה מאוד מסובך, רק GEMINI נותנים אופציה כזאת ובעלות גבוהה. בשאר צריך לבצע חיפוש באינטרנט עצמאי

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: אתר ניהול מערכות

      @טנטפון א. יש בעית אבטחה באתר...
      הכתובת https://plus.ivrphone.online/hj.php?did=073360000&pass=0000000
      חשופה, לא אמור להיות באתר...
      בטעות העלתי צילום מסך ורק עכשיו קלטתי...
      דבר שני, הניהול קבצים לא מראה כלום

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      א
      אוריה דניאלי 0

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי אוריה דניאלי 0

    • RE: קישור זרימה API

      @פיתה טקיוצר כבר לא עובד, לא? בכל אופן זה מאוד מסובך, רק GEMINI נותנים אופציה כזאת ובעלות גבוהה. בשאר צריך לבצע חיפוש באינטרנט עצמאי

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: קישור זרימה API

      @עידו צודק ממש!
      כדי להפוך את זה לדבר יעיל חייבים להוסיף אפשרות שהמודל יקבל גם נתונים מהאינטרנט - שיהיה כלי מועיל מבחינת מידע...
      בנוסף, התמשקות עם מזג אוויר, זמני היום, תחב"ץ, זיהוי מספרי פלאפון ועוד מלא דברים שבלעדיהם זה היה כלי למשחק - זה דברים שדורשים המון ידע...
      וכל זה עוד לפני החסימה שזה פרוייקט שלקח לי שבועות, בימים הראשונים זה היה ללא חסימה כי לא העלתי על דעתי, ונחרדתי...

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: קישור זרימה API

      @עידו לי יש מערכת של בינה מלאכותית בסמס, כולל מערכת ניווט.
      אני מצטרף ל @חיי-105 שפשוט שזה כלי עבודה - גם בטלפוני/סמס - תלוי איזה יכולות אתה מרכיב על זה. לי אישית ולעוד אלפי משתמשים זה כלי עבודה.

      אבל אני גם מסכים על הסכנות בעניין, לקח לי המון זמן ללמוד איך לצנזר את המערכת... מהנחיות למודל, עד סינון מילים בתגובה ועוד ועוד. ולשמחתי הצלחתי להגיע לחסימה די הרמטית... ויש לי (לצערי....) בלוגים אלפי הודעות שנחסמו ובצדק...

      פורסם בפורום מפתחים API
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: שליחת קמפיין קולי/סמס למספר בודד

      @ז-למאן כלום, פשוט שלחתי עם JSON של מספרים וטקסט אישי. על קמפיין ריק בלי שום הגדרות

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: שליחת קמפיין קולי/סמס למספר בודד

      @ז-למאן ב"ה הצלחתי דרך RunCampaign. ואפשר לשלוח גם למספרים שלא רשומים בקמפיין

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: שליחת קמפיין קולי/סמס למספר בודד

      @ז-למאן חשבתי לעשות את המהלך הזה:

      1. חד פעמי - הקמת קמפיין.
      2. הוספת המספר לקמפיין.
      3. שליחת הקמפיין עם ההודעות האישיות.
        זה כן אפשרי?
        אם כן, איך עושים בAPI את השלב השלישי? שישמיע רק את תוכן ההודעה בקריאה ולא את יפעיל את הקמפיין עצמו...
        ניסיתי ככה:
      https://www.call2all.co.il/ym/api/RunCampaign?token=XXXXXXXXX&templateId=XXXXXX&callerId=073300000&phones=051234567&withSMS=1&text=בדיקה
      

      אבל זה מחזיר שגיאה:
      {"responseStatus":"ERROR","message":"Campaign setup is invalid","messageCode":101,"yemotAPIVersion":6}

      ואני חייב להכניס טקסט בקמפיין עצמו, ואז זה סתם מפעיל טקסט קבוע.

      בעצם מה שאני צריך זה שאוכל לשלוח קריאה אחת/קריאה לכל מספר עם טקסט מותאם אישית עם התאמה אוטומטית בין מספר כשר לרגיל - TTS וSMS.

      יש פיתרון לזה?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: בחירת מספר

      @המומחה לשנות מספר תמיד אפשר על ידי קניה של מספר חדש (נייח, רנדומלי) - באתר ניהול
      ניתן לרכוש מספר נייח שהוא לא 07X אלא 0X בשירות לקוחות (בסביבות 20 שח), ניתן לרכוש מספר נייד בשירות לקוחות (בסביבות 50 ש"ח). מספרים מותאמים אישית זה או לרכוש בחברות תקשורת שונות ולנייד, או אולי בשירות לקוחות בתעריף גבוה (על פי המספר שאתר מבקש, אם זמין)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: שליחת קמפיין קולי/סמס למספר בודד

      @ז-למאן כתב בשליחת קמפיין קולי/סמס למספר בודד:

      @אוריה-דניאלי-0
      אין אפשרות להפעיל קמפיין למספר שלא ברש"ת.
      רק באמצעות שליחת SMS מהמערכת-SendSms

      זה מה שיש לי בנתיים, שימוש בזה וב SendTTS.
      אבל זה מוזר שיש התאמה למספר בקמפיין ואין באלה...

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: שליחת קמפיין קולי/סמס למספר בודד

      @ז-למאן זה גוף השאלה, האם יש אפשרות לשלוח למספר מוגדר...
      ומצאתי רק בגדרת קמפיין אפשרות לSMS-TTS אוטומטי...
      השאלה אם יש את זה בדברים אחרים או רק להקדים הצטרפות לתפוצה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אוריה דניאלי 0
    • RE: הפניה לשלוחה פנימית לפי מס'

      @BEN-ZION
      תיצור רשימת תפוצה (קמפיין) עם 2 המספרים שיעברו לשלוחה 1, בקוד המצורף זה רשימה מס 1, יכול לשנות...
      בקובץ ext.ini בשלוחה הראשית תוסיף:

      check_template_filter=1
      check_template_filter_active=yes
      check_template_filter_active_go_to=/1
      check_template_filter_none_go_to=/2
      
      
      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      א
      אוריה דניאלי 0