@מתעניין כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
האם אפשר להפוך את הוירוטאל פלוס למערכת תוכן?
לי עשו את זה בשירות לקוחות לפני שעה, ליתר דיוק הפכו את הוירטואל למספר משני לקו תוכן. אבל משמע שאפשרי
@מתעניין כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
האם אפשר להפוך את הוירוטאל פלוס למערכת תוכן?
לי עשו את זה בשירות לקוחות לפני שעה, ליתר דיוק הפכו את הוירטואל למספר משני לקו תוכן. אבל משמע שאפשרי
@אליהו-קטורזה במחשבה שניה...
#כמה פעמים לחזור על קובץ התפריט
attempts=1
#לאיזה תיקיה יעבור בסוף...
timeout_goto=2
@רבנן-ברכו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
יש למישהו תשובה?
הממשק החדש כבר מקבל סמסים - אז אין עניין בישן...
זה חדש אצליהם.
@פלוס אז תעשה 2 לחיצות, הראשון משכפל, השני מעביר...
@NA73438 לא זוכר בוודאות, אבל יש API להורדת והעלאת קובץ, את ההוספת/ שינוי תוכן תעשה על השרת, אתה לא צריך לזה משו מיוחד...
@עידו כתב בהקמת מערכות תוכן על מספר נייד:
צריך לדעת סופית, מספר נייח רגיל כגון - 03-3130313
יכול לקבל סמסים?
זה לא כ"כ נפק"מ מה @שמואל יגיד, פוק חזי שבפועל לרוב המוחלט זה לא מקבל, לפחות לא בצורה סדירה...
@שרות-פלוס-ivr עשיתי. אבל ברגע שהניתוב משלוחת ההקלטות לשלוחת הצינטוקים (10) מתבצעת השיחה מתנתקת...
אבל אם אני מוחק את שורת tzintuk_admin=yes אז זה כן מנתב אבל לא עושה את הצינתוק (אלא מציע להרשם לשלוחה...)
@מערכת-המשפחה למה שיעשו? אם אתה צריך לדעת מה יש בכל קובץ יש בפורום טבלאות...
@פלוס
אין דבר כזה, אם קריטי, תעשה בAPI
@אנונידוס
שיהיה בקובץ IVR השלוחה הראשית.
ותשים גם בשלוחה, תשים בשניהם... לא זוכר...
@אנונידוס אולי השפה ברירת מחדל של הקו היא אנגלית?
תנסה לשים בשלוחה: language=he
@אליהו-קטורזה כתב באני צריך שרק המנהל יכנס למערכת!:
אבל אני רוצה שאחרי השעה הזאת המערכת תיחסם אבל המספר שלי כן יוכל להכנס איך נין לעשות???
תעשה שהשלוחה הזאת (נניח 3) היא שלוחת ניתוב ל2 שלוחות לרפי רשימה של מורשה/ לא מורשה, המעבר לשלוחה של המורשה (שהיא השלוחה העיקרית..) פתוח תמיד, ומי שלא מורשה מועבר לשלוחת ניתוב לשלוחה העיקרית עם הגבלת זמן...
@CUBASE לי אמרו בפירוש (מישהו מבפנים..) שזה לא קשור למספרים אלא למערכות...
@חכמון על ניתוב?? אתה לא מתבלבל עם הוועדה? כי בוודאות ימות חסמו לפי מערכות ולא לפי מספרים...
@יעקב-1 לדעתי, ומהבנתי עם התכתבות איתם, הם מאפשרים תכנים נקיים, שעולים ידנית אחרי סינון אנושי...
אבל הגיוני שזירת מוחרג...
בטוח שזירת פתוח לניתוב?
@שמואל תודה רבה על המענה!
אצלי זה מספר שניידתי לוירטואל פלוס, ואחרי תקופה שהתאפשר קו תוכן ממספר נייד אז שיניתי את זה בשירות לקוחות למספר נייד.
זה מספר שמקבל אלפי הודעות ביום, אבל לצערי המון פעמים צריך לשלוח כמה פעמים עד שהוא מקבל... לדעתי קרוב ל20% מהסמסים לא מתקבלחם - גם ממספרים רגילים - לא GOOGLE וכד'