שלום לכולם,
אני מחפש דרך באמצעות API להוסיף ערך ID של המתקשר לקובץ WhiteList במערכת.
דרך המערכת הטלפונית יש אפשרות לעשות זאת, אך אני מחפש פתרון שיאפשר לבצע את הפעולה דרך API.
אם למישהו יש ניסיון עם זה או פתרון אפשרי, אשמח לעזרה.
תודה מראש!
שלום לכולם,
אני מחפש דרך באמצעות API להוסיף ערך ID של המתקשר לקובץ WhiteList במערכת.
דרך המערכת הטלפונית יש אפשרות לעשות זאת, אך אני מחפש פתרון שיאפשר לבצע את הפעולה דרך API.
אם למישהו יש ניסיון עם זה או פתרון אפשרי, אשמח לעזרה.
תודה מראש!
אני משתמש כיום במודול "הוספת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש לקובץ במערכת לבחירתכם" לצורך הוספת ערך ID של מתקשר לקובץ ה-WhiteList.
בנוסף, אני רוצה גם להשתמש ב-API להוספת ערך ID לקובץ WhiteList.
הבעיה שלי היא כזו:
כאשר אני מוריד את הקובץ לשרת, מוסיף לו שורה חדשה ומעלה אותו מחדש דרך ה-API, יש סיכון שבזמן הזה מאזין אחר יעבור דרך השלוחה עם המודול ויוסיף את ה-ID שלו.
במקרה כזה, כשהקובץ שלי יעלה מחדש, השורה שהתווספה דרך המודול תימחק כי הקובץ שלי "דורך" על הקובץ המעודכן של המערכת.
השאלות שלי הן:
תודה רבה מראש לכל מי שיכול לעזור!
אשמח להבין יותר את הדרך בה אני יכול לעדכן את קובץ ה-WhiteList דרך API.
האם יש פקודה ספציפית שיכולה להוסיף את ערך ה-ID של המתקשר ישירות לקובץ, או שצריך קודם לעבד את הנתונים בשרת שלי ולשלוח אותם בצורה מסוימת?
תודה על העזרה!
ניתן להגדיר רשימות צינתוקים שונות לפי שעות.
הגדר שלוחת פילטר לפי זמנים:
השתמש בקוד הבא:
type=go_to_folder_time
go_to_folder_time_1=1.08:00-17:00
go_to_folder_time_2=2.17:00-08:00
זה יפנה לשלוחה המתאימה בהתאם לשעה.
בתוך שלוחת הזמן המתאימה, הפעל את הצינתוק:
כך תוכל לנהל את הצינתוקים בצורה מדויקת לפי שעות.
בהצלחה!