@השפן-הקטן
מנסיון זה כי כשעשית שמירה לא היה כלום ואי אפשר לעשות שמירה על ריק
אבל אם זאת לא הסיבה אז תלחץ פעמיים על הלחצן ליד האיקס ותתפלל (אף פעם לא יזיק)
נ. ב.
בתמונה המצורפת ניכר הסימן
;; ***DUP***
זה מורה כי כבר יש שורה של הגדרה בדיוק כמו זו בתוך קובץ ההגדרות מעט קודם ואצלך משום מה אין משהו שאותו דבר אז כנראה שהיה ומחקת ממילא זה שוכב סתם אז תמחק כי זה מיותר ...
אשריך ובהצלחה!
@קו-הרהיטים כתב בקול חדש בהקראת טקסט?:
ואיך יוצרים אתך קשר?
cs@abaye.co
וכמובן, אוטומטית במערכת הטלפונית, יש כמה צורות וסוגים, תשלח מייל עם הפרטים של מה בדיוק אתה צריך, ונדבר.