@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@עידו כתב במשתמשים חדשים? | כמה טיפים קטנים לכתיבה בפורום:
עוד נקודה היא - שגיאות כתיב, חברים זה נורא מה שהולך כאן.
זה מוריד את הרמה של הפורום בצורה דרסטית.
עטה צודק לכלותין!
צריך לראות מה עושים עם הנושא של השגיאות כתיב....
@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@שמואל-ש כתב בהמלצות והצעות עבור מודול api חדש.:
@יהודה-צ-כ כתב בהמלצות והצעות עבור מודול api חדש.:
תוסיף לשלוחת ה api , כניסה עם אנטר id, ולאחר ההתחברות תישלח קריאה עם הפרטים
לא הבנתי...
אצלי הולך שמשתמש מקיש תז ואז אני בודק אם הוא מופיע בDB ורק אם כן הוא מאושר כניסה
אם הוא לא מופיע אז אני לא רוצה שיהיה מזוהה במערכת
אז אולי תנסה שיתחבר ב enter id ולא יגיד שלום ל..
ואז יבדוק אם מופיע ב DB ואם לא מופיע יעבור לשלוחה שתנתק אותו מההתחברות
(על ידי הגדרה בהתחברות
delete_id_exit=yes)
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
@נר-יצחק תודה שניסית ועכשיו #(אולי יש למישהו ראיון)
יש את ההגדרה
hash_extension=yes
שמפעילה את שלוחה #, ( צריך לשים אותה בשלוחת התפריט שלפני השלוחה #,) לא נראה לי שזה קשור כי בעיקרון זה רק מפעיל את אפשרות ההקשה # במהלך התפריט, אבל תנסה.
אבל סתם שאלה אם עוברים לשם באופן אוטומטי, למה אתה צריך דווקא שלוחה #? תעביר לשלוחה 1000 בתוך 5/1? גם אם אתה רוצה שבתפריט תהיה שלוחה #, לי נוח יותר להגדיר אותה כמעבר לשלוחה אחרת, וכך אפשר לערוך אותה בקלות גם דרך הפלאפון.
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
@יהודה-צ-כ ראיון טוב אבל אפשר לנהל דרך את הטלפון את שלוחת סולמית
אתה עושה ניהול של שלוחת התפריט ואז מקיש 8 הפעלת השלוחה ואז סולמית
אם לא שמת לב כתבתי אפשר לערוך אותה בקלות
וכמו ש@נר-יצחק אמר למה לגרד באוזן ימין עם רגל שמאל....
א האם מישהו יודע איך אני יכול לעשות הפניה לפי מחויג במספר שלא משויך למערכת, ניסיתי לעשות לפי המספר שהפנה את השיחה ולא עובד?
ב יש לי פה בפורום עוד משתמש ואני לא יכול לכתוב בו פוסטים כי בטעות הכנסתי כתובת מייל שגויה, האם יש דרך לשנות את המייל שרשום פה בפורום?
@פיתה כתב בתגידו יש אפשרות להקליט פתיח לתפריט לא הראשי?:
1 האם יש אפשרות להקליט פתיח לתפריט הלא ראשי? 2מאחד הנושים כאן הבנתי שאפשר להקליט טרויה/סקר דרך הטלפון , האם זה נכון , ואם כן איך?
דבר ראשון ובסיסי, מדובר פה במערכת ivr2. אז דבר ראשון אתה צריך לדעת שאפשר ה-כ-ל, (או לפחות כמעט הכל...), ולכן כשאתה שואל תשאל איך ולא האם.
ב. לגבי ברוכים הבאים, אתה פשוט מעלה הודעה בשם M0000 לשלוחה הרצויה. (אם אתה רוצה להחליף את ההודעה "תפריט אנא הקישו את מספר השלוחה" זה קובץ M1000)
דרך הניהול בפלאפון אתה נכנס לשלוחה 2 ובוחר את השלוחה הרצויה מקיש 2 להקלטת הודעות מערכת ומקיש את מספר ההודעה לענייננו - 1000/0000
ג. לגבי טריוויה וסקר עיין כאן טריוויה
----סקר
@CUBASE כתב בהפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום:
א. הפנה לפי מחויג פירושו שאתה מפנה את המאזין לשלוחות לפי המספר של המערכת אליו הוא חייג, אם כוונתך להפניה לפי מספר שהפנה את השיחה אז ניתן להפנות לפי מספר שהפנה באם יש לך את הסיסמה של המערכת המפנה
ב. דבר ראשון - למה אתה צריך 2 משתמשים? דבר שני - שירות הלקוחות לא קשור לפורום ואם אתה רוצה לטפל בזה תצטרך לפנות למנהלי הפורום, למרות שאיני רואה כל סיבה שיאשרו לך שני משתמשים...
א אני רציתי להפנות את המשתמשים ממערכת א, למערכת אחרת בתוך שלוחה מסוימת, והגדרתי בהתחלה לפי מחוייג ולא עבד, ואז ניסיתי לפי מספר שהפנה את השיחה, שכביכול המערכת הראשונה הפנתה למערכת השניה וגם זה לא עבד.
ב אני צריך את המשתמש הזה לא בשבילי, בשביל חבר...
@פיתה כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
@אA כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
say_record_number=no
רישון
@אA כתב בהעברת ההודעות המוקלטות להשמעת קבצים בivr2:
say_record_menu=no
שני
שוב תמחק את כל מה שכתוב בקובץ , ותכניס
type=record
folder_move=/1
say_record_number=no
say_record_menu=no
@CUBASE כתב בהפניה לפי מחויג וגם שינוי האימייל שמוגדר בפורום:
@יהודה-צ-כ אם שני המערכות ברשותך תוכל להשתמש בזה
בדיוק את זה חיפשתי (היה זכור לי שיש איזה קומבינה עם טיימר) תודה.
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
אולי לא הכנסת / בתחילת הניתוב? אם אתה לא מסתדר המקום הכי טוב במקום לשאול כל דבר קטן, פשוט כדאי לך להסתכל בהסברים למתחילים
ככה תבין באמת את הדברים, ולא יווצר בילבול על כל דבר קטן
האם מישהו יודע למה זה לא עובד עשיתי מה שטלטופ הביא
שלוחת api עם ההגדרות האלו
type=api
api_link= https://teletop.biz/models/transference/transference.php
api_add_0=user=סיסמה
api_add_1=password=מספר מערכת
api_add_2=extension=שלוחה
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
@יהודה-צ-כ 1 בתוך חמש
אם הגדרת ככה
playfile_end_goto=/5/1
ולא עובד, 100 אחוז שלא קיימת אצלך שלוחה 5/1
תבדוק אם מוגדר type=...
@יוסף-ח כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
@יהודה-צ-כ כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
האם מישהו יודע למה זה לא עובד עשיתי מה שטלטופ הביא
שלוחת api עם ההגדרות האלוtype=api
api_link= https://teletop.biz/models/transference/transference.php
api_add_0=user=מספר מערכת
api_add_1=password=סיסמה
api_add_2=extension=שלוחהומשום מה זה הפסיק לעבוד
תמחק דחוףףףףף את הסיסמה של המערכת...
תודה לא אחזתי
@מערכת-המשפחה כתב בהעברה לשלוחה בסיום כל ההשמעות:
@יהודה-צ-כ כפי שהסברתי בדיוק זה מה שעשיתי
באיזה נתיב נמצאת שלוחת ההשמעת קבצים? ולאן הגדרת שיעבור בסיום?
@שמעון-123 כתב בקו לניהול תקציב המשפחה?:
@צבי-ד-צ
אתה יכול להסביר אולי יותר למה אתה מתכוון.
תסביר מה אתה רוצה שיהיה במערכת,
שלוחה למשיכה ולהפקדה, זהו?
הקלטה של מטרת המשיכה? חשבונות אישיים?
תפרט....
@מערכת-המשפחה כתב בשמות:
איך בונים רשימת שמות שישמיע למשל בהקלדת הודעה או בהקראת מי שיש לו הכי הרבה נקודות ועוד
בהקשר למה שכתבתי פה
https://f2.freeivr.co.il/post/146763
תיצור קובץ בשם
EnterIDValName
(עדיף בשלוחה ראשית)
ותכניס לתוכו מספר פלאפון = שם.
לדוגמא:
0533123456=אברהם לוי
כדי שיקריא את השם של מי שהשאיר את ההודעה / הקליד את ההודעה, צריך להגדיר בשלוחת ההקלטות
enter_id=yes
record_name=no
enter_id_type=phone
login_add_val_name=yes
ולהגדיר בשלוחת ההשמעת קבצים
control_play0=say_details_message
say_details_message=name
login_add_val_name_folder=/שלוחה ממנה השמות נלקחים
בדוגמא, כשמקישים על 0 שומעים את פרטי ההודעה.
כדי שישמעו לפני כל
הודעה "הודעה מאת"
יש להגדיר (במקום השורה פה ️
️ שמתחילה במילה control)
say_details_message=name
say_details_message_first=yes
say_details_message_skip_menu=yes
בשלוחת הקלדת טקסט כדי שיגיד הודעה מאת צריך להכניס, מלבד מה שמכניסים בשלוחת הקלטות:
create_tts_add_val_name=yes
בשלוחת ניקוד, כדי שיגיד את השם של מי שצבר הכי הרבה נקודות, תכניס קודם כל כמה מקומות ראשונים ישמיע.
say_points_best=5
בדוגמה, ישמיע את חמשת המקומות הראשונים.
וכדי שיקריא את שם הצובר, יש להגדיר
points_best_say_name=yes
הכניסה עם enter id
להכניס בכניסה למערכת ( או בכניסה שלוחות הניקוד השונות)
enter_id=yes
enter_id_type=phone
login_add_val_name=yes
בהצלחה
@יב כתב ברישום נתונים + אפשרות להקלטה ושמיעתה **בשלוחת** השמעה | יש?:
@יהודה-צ-כ תודה!
- כל אחד נרשם (או מקליט) שהוא רוצה להגיע מיום X עד יום Y.
- כל אחד שומע ביום מסויים כמה אנשים יגיעו באותו יום. (לדוגמא יש תפריט לפי ימים;
ליום כ"ט אב הקישו 29
. ושם הוא ישמע את כל אלו שנרשמו שהם יהיו באותו יום, בין אלו שמגיעים מכ' אב עד כ"ט אב, ובין אלו שמגיעים רק ליום כ"ט אב.
כלומר, בכל יום (תיקייה) יהיה הודעה מי ומי ההולכים.
🤌🤌🤌
@מערכת-המשפחה כתב בסל מיחזור:
אני רוצה לשמוע את ההודעות שנכנסות לסל מיחזור כשהתנתק השיחה אז ניסיתי לעשות העברה משלוחה וזה לא עובד אשמח אם מישהו יודע משהו בנושא
הגדרתי כךtype=go_to_folder go_to_folder=/Trash/Record
הגדרת את התיקייה שם כהשמעת קבצים?
@יב כתב ברישום נתונים + אפשרות להקלטה ושמיעתה **בשלוחת** השמעה | יש?:
@יהודה-צ-כ אם אתה יכול בלי API, ברור שאשמח...
אם אין ברירה, הרי אין ברירה.
יש לך דרך אחרת?
מה הרעיון?
אולי מיני ומינאי יסתייע מילתא....
אוקי הרעיון בעיקרון די פשוט רק שיש בו כמה ליקויים/חסרונות
שלוחת ההרשמה היא שלוחת תפריט עם 30 שלוחות הרשמה מידית לרשימת תפוצה ומעבר לשלוחה שאחריה, לדוגמא הקשתי 15 אני נרשם ונשאל האם לעבור ליום הבא או שבכך תם הביקור. באם המשכתי אני מועבר לשלוחה 16 וכן הלאה.
שלוחת שמיעת הנרשמים היא בעצם שמיעת נרשמים לרשימת תפוצה מסויימת.
החסרונות הרבים:
א. צריך לבחור יום יום ולא "הקישו את תאריך הכניסה" וכן "הקישו את תאריך היציאה" .
ב. הבניה היא של 30 רשימות תפוצה, 30 שלוחות הרשמה, ו 30 שלוחות תפריט שלאחר הרשמה/פילטר רשימת תפוצה (על ידי פילטר נשאלים אם להמשיך ליום הבא לפני
הרישום, ) וכך בכל שלוחת הרשמה. בקיצור בניה ממושכת. (שאני לא יודע אם שווה את התוצאה)
אם ננסה בשלוחת קבלת נתונים אני לא חושב שיהיה אפשר לעשות את שלוחת שמיעת הנרשמים לכל יום.
בקיצור זה כמעט ולא ריאלי, אבל אפשרי.