@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@אA כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
api_add_0=user=07314
אני רואה שכתוב user אבל יש גם מספר
לא זה ההתחלה והסוף של המספר מערכת...
הכוכביות זה חלק מהסיסמה הישנה בקיצור הכל טוב, תודה
@איפכא-מסתברא כתב בהופה, איזה שידרוגים :
מה זה אומר מומחה?
כפשוטו, וזה מתבטא יותר לדוגמא שאתה יכול לסמוך על מומחה בכל מה שקשור לapi סתם זרקתי דוגמא.
@דבש כתב במרכזיה טלפונית:
תגובה: בנית מרכזיה טלפונית
מנסה גם כן ליצור מרכזיה למשפחה
לבד
וממתין למלא הגדרות
יש לי מערכת שאומר לי שאינו תומך אבל ניסיתי לעקוף באופן שפתחתי שלוחה ייעודית למרכזיה ואני מנסה להעתיק הגדרות לשם ונראה אם זה יעבודכי בפתיחת מערכת חדשה אומר התקליט שכבר אין מספרים חדשים
יכול להיות?
עברית כפרה
@יוסף-ח כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
@יהודה-צ-כ כתב בהפניה לשלוחה במערכת אחרת:
זה עובר לשלוחה ראשית
במערכת הנוכחית או במערכת השניה?
נ.ב. בדקת שהסיסמה נכונה?
עד היום זה עבד לי והיום נכנסתי וזה עבר לשלוחה ראשית במערכת השניה, יכול להיות שזה תקלה זמנית בשרת?
@נר-יצחק כתב בלשנות את שמי בפורום:
@יהודה-צ-כ חבל להטריד אותו 99% שלא יסכים עם כל הכבוד אליך אין לו כוח שכל ניק בפורום ישנה כל יומיים שם
אם הוא לא יפנה אליו השם שלו לא ישתנה לעולם, אם הוא יפנה אליו אולי יהיה לשמואל פנאי.
@מרמ123 כתב בהתראות פיקוד העורף להטמעה במערכת הטלפונית שלכם - ללא עלות:
בוקר טוב ניסית לעשות זאת בקו שלי ובבוקר שהיו אזעקות בדקתי וזה לא אמר כלום משהו יכל לעזור האם אני צריך להתקין גם את שאר המודלים או משהו כזה?
אמר לך "ישנה שגיאה"? או שלא הקריא כלום?
@ש-ב-0 כתב ב2 מספרי אישי:
האם יש אפשרות שיש לכל אחד 2 מספרי אישי דהיינו שיכול להחליט באיזה מס' אישי הוא רוצה להיכנס וזה נרשם בדו"ח שבן אדם אחד
בתודה מראש!
באיזה מודול השתמשת שליחת מספר אישי רגיל?
@אA כתב בלא עובד לי שלוחת הסקר:
@CUBASE
ההגדרה בשלוחת הניהול היא היכן נמצא הסקר.
אתה בטוח שזה אמור לעכב?
זה ההגדרה מאיפה לקחת את השאלות, להגדיר בשלוחת הסקר
seker_questions_patch=1
וזה ההגדרה איפה נמצא הסקר להגדיר בניהול
seker_questions_patch=/1
יכול להיות שזה משנה אם זה בלי / או עם כי שניהם זה אותה הגדרה
@מושי-גרינוואלד כתב בשכפול הקלטות:
@יהודה-צ-כ
סליחה שלא הסברתי טוב אני רוצה שכל ההקלטות ישמרו בעוד 2 שלוחות חוץ מהשלוחה הרגיל דהיינו 3 שלוחות
אתה פשוט בהגדרה של הלינק כותב פסיק ואת השלוחה הנוספת,( אפשר עד 50 שלוחות)
@צבי-ד-צ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:
@יהודה-צ-כ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:
גם בפועל זה לפעמים לא מתעדכן מיד מניסיון
נשמע לי נורא מוזר, יותר נשמע שזה טעות בניסוי, אבל כמובן שאני לא יודע, אולי אתה צודק.
@יהודה-צ-כ כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:
הוא רוצה שיהיה לו תפריט בחירה מראש איזה מספר רשימת צינתוקים לנהל
אז כמובן זה אפשרי על ידי הוספת ערך, אבל אם אין לו יותר מידי רשימות אפשר גם לעשות שלוחת ניהול לכל רשימה ובמקום שלוחה של הוספת ערך פשוט שלוחת תפריט שיבחר שם איזה רשימה לנהל...
הוא ביקש שמתי לו הגדרות.....
@מושי-גרינוואלד כתב בשכפול הקלטות:
האם אפשר להגדיר שישוכפל לשתי שלוחות ?
צריך להגדיר בשלוחת ההקלטות
אם אתה רוצה שרק יהיה לינק ולא ישמר ממש בשלוחה ( ולדוגמא אם תמחק בשלוחת המקור יימחק גם בשלוחה בה נשמר הלינק) תגדיר
copy_record_link=שלוחה להעתקה
ואם אתה רוצה ישמר ממש בשתי שלוחות תגדיר
hard_link=yes
את ההגדרות המלאות תוכל לראות כאן
@ד-סופר-0 כתב בהסרה או חסימה מרשימת צינתוקים | באמצעות המנהל:
@יהודה-צ-כ כך באמת מוגדר שקודם הולך להוספת ערך ואחר כך לניהול הרשימה שבחר!
זה באמת לא מנפקם הדו שיח הזה, אבל בסך הכל תיקנתי בשביל הבחור שביקש את ההגדרות.
@מושי-גרינוואלד כתב באיך אני מגדיר השעה שיתחיל להשמיע תזכורת ספירת העומר:
תנסה לשלב את המודול הזה על ידי מעבר לפי שעות וימים
בהצלחה
@האדם-החושב כתב בהשארת הנציג על הקו בסיום שיחת תור:
@יהודה-צ-כ אני צריך שדווקא הנציג יגדיר.
אתה יכול להגדיר
dial_key_1=move_client_to_folder-4/2
ואז הבקשה על #1 במהלך השיחה המאזין יועבר לשלוחה 4/2 שם יעדכן את הקטגוריה ויועבר מיד לשלוחה 4 שתחזיר אותו לשיחה
@rachel314 כתב באיך יוצרים שלוחות?:
אני משתמש חדש ורוצה לדעת איך יוצרים שלוחות? תודה!
דרך הפלאפון מקישים 0 בתפריט ראשי, סיסמה, 2 ומספר שלוחה ליצירה
דרך האתר כאן
מקישים מספר מערכת וסיסמה, ואז על לשונית מערכת תוכן, ואז על יצירת שלוחה חדשה
לאחר שפתחת את השלוחה תיכנס לכאן
ותדביק את ההגדרות הרצויות בלשונית הגדרות מתקדמות באתר הניהול
מדריך מלא כאן
@האדם-החושב כתב בהשארת הנציג על הקו בסיום שיחת תור:
@יהודה-צ-כ חשבתי על הכיוון הזה, הבעיה תהיה במקרה שהלקוח ניתק לפני שהנציג הספיק לעשות את זה.
מה גם שזה לא יעזור למקרה הספציפי הזה, מה שאני צריך זה למיין את הקלטות התור לפי קטגוריות על ידי בחירת הנציג את הקטגוריה המתאימה + קריאת api, אם השיחה עדיין לא הסתיימה אין עדיין את ההקלטה.
תנסה להכניס ככה
queue_end_goto_extension=1/1
וזה לאן הנציג יועבר בתום השיחה, ההגדרה הזאת לא מופיעה בשרשור מודול תור queue
ולכן קח את זה בערבון מוגבל מאוד, אם בכלל.
@פשוט-יהודי כתב בשלוחה בתשלום עם הגדרות נוספות:
אני צריך להקים שלוחה שבה בפעם הראשונה ישלמו בסליקת אשראי, ומכאן ואילך השלוחה תהיה פתוחה למשלם באופן חופשי.
נא פרטו:
- מה אני מגדיר בשלוחת התוכן.
- כיצד עוברים לשלוחת האשראי.
- כיצד זה מתחבר לרשימה הלבנה.
אודה למי שיעזור לי לעשות סדר בעניין.
פשוט מאוד
שלוחה 211 מעבר לשלוחה אחרת - שלוחה 211/1/1/1/1
שלוחה 211/1/1/1/1 פילטר לפי רשימת תפוצה מספר 1
מי שקיים עובר ל 211/1 מי שלא קיים עובר ל 211/1/1/1
שלוחה 211/1/1/1 סליקת אשראי
שלוחה 211/1/1 הוספה שקטה לרשימת תפוצה.
למה עשו מזה כזה עסק? יכול להיות שלא הבנתי טוב את השאלה? אם אתה רוצה יתר פירוט אני ישים לך קישורים רק תגיד.
בהצלחה.
@יצמח-פורקניה כתב בהשארת הודעה עם תאריך:
@יהודה-צ-כ לא ממש הבנתי זה מדי מסובך בשבילי
תשלח לי אימייל A0527105208@GMAIL.COM ונדבר על תשלום
לא התכוונתי בתשלום, אני יכול לפרט הכל הגדרה אחר הגדרה אבל יותר מאוחר
@המון-שמחה כתב בצינטוקים חנמיים:
@מושי-גרינוואלד
איפה כתוב שם איך אני עושה בלי תפריט
הוא התכוון לומר שכתוב שם שאי אפשר לעשות את זה.
@מושי-הכחם כתב בימות מתחילים להגביל את הוירטואל פלוס החינמי:
@פלוס
מי משלם על השירות?
פיתוחים, בנית מערכות, יחידות, ועוד...