@moti09 למה זה בלי https:// או http://
-
RE: קבלת נתונים לוובהוק (Webhook) בסיום שיחה במודול תור (routing_queue)
-
RE: בעיה בשלוחת ניתוב לפי תור
@Ppgishonim
queue_answer_tfr=yes מתועד במודל תור החדש?
עם זה קורה לך שוב תשלח מייל לימות המשיח עם פרטי השיחה -
RE: בעיה בשלוחת ניתוב לפי תור
@Ppgishonim בדוח של התור מה מופיע? מה סטטוס השיחה?
-
RE: בדיקת מספר אם פתוח לכשרים 📶⚖️
@ivrפון יש אתרים של חברות סלולר שחסומים מכתובת ip שאינה ישראלית, כנראה השרת שלך בחו"ל או משהו כזה
-
RE: פרמטרים מצטברים לאורך השיחה
@kolcode שים לב שאתה מגדיר בפרמטר השני ריק או no שלא יזכור הקשות, היו מקומות שעשיתי אצלי go_to_folder=. כדי להחיל מחדש בשלוחה
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@frankle את המספרי טלפון שלהם ומספרי sip באותו פורמט כמו שנדרש בקובץ תורים (SIP-077383838-3)
בהגדרות של הממשק יש ניהול שמות נציגים שהוא מתרגם בתצוגה את המספר לשם, ממליץ גם אצלכם בשביל הנוחות להגדיר שם לכל נציג -
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@ארז-אב כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
יש אופציה להגדיר בשלוחה הזו שהמאזין יוכל לבחור לאיזה מספר להתקשר
ובעצם לעשות שלוחה לחיוג עם זיהוי המערכת?מה שאתה מבקש זה לא תור זה ראוטינג וזה קיים שם
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@תן-חיוך-1 כתב בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
אני מנסה להכנס לשלוחת תור ואני מקבל התראה

@ערוץ-הסקרים תודהזה מתחיל לעבוד רק בערך 5 דקות אחרי השיחה הראשונה באותו היום בתוך התור
-
RE: המלצה על תמלול הקלטה באמצעות AI
@tLev במערכת תורים יש בהגדרות אפשרות חיבור לשרות תמלול חיצוני של groq (זה לא grok!)
-
RE: חיוג למספר כוכבית מניתוביה
@איל-משולש כתב בחיוג למספר כוכבית מניתוביה:
יש אפשרת פה @ערוץ-הסקרים טען שאפשר ע"י הקשת 1222 במקום אבל משום מה זה לא עובד
כתבתי על מודל ניתוב שיחה, לא על ניתוביה
-
RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@אלף-שין-0 כתב בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:
@ערוץ-הסקרים
האם זה עובד גם במודול תור החדש? [לא הצלחתי...]הוספתי תמיכה חלקית בrouting_queue ככל שהמודל התפתח נוכל להתאים אותו לממשק
-
RE: חיוג ישיר לתא קולי של מפעיל סלולרי ממערכת ימות המשיח-אפשרי?
@jack כתב בחיוג ישיר לתא קולי של מפעיל סלולרי ממערכת ימות המשיח-אפשרי?:
@חזקי-ראזנבערג ניסיתי לחייג וקיבלתי כל מיני תוצאות הזויות כאילו אני מחייג למרכזיות בחו"ל
האם מדובר בבאג?!
לא באג אתה פשוט מחייג למספרים בחו"ל ארה"ב
-
שימוש בממשק ניהול נציגים מתקדם לפי שעות וימים
בהמשך לממשק ניהול תורים כמפורט כאן להלן מדריך לשימוש בממשק ניהול נציגים מתקדם, המבוסס על שעות וימי פעילות.
שלב 1: הפעלת הממשק החדש בתור
- נכנסים לשלוחת התור שבה רוצים להשתמש בממשק החדש.
- לוחצים על כפתור ניהול נציגים מתקדם (כמופיע בצילום המסך).

- תופיע הודעת אישור – יש לקרוא אותה ולאחר מכן ללחוץ "התקן והפעל את היישום".

- במסך הבא מגדירים תיאור קצר לתור (לדוגמה: "שירות לקוחות") ולוחצים "צור".

מרגע זה, התור יעבוד בהתאם לכללים שיוגדרו בממשק זה.
שלב 2: יצירת כלל חדש
- לוחצים על "הוסף כלל".
- מזינים תיאור קצר לכלל (לדוגמה: "מוקד בוקר"), ולוחצים "הבא".
- מגדירים את שעות הפעילות:
שעת התחלה: 09:00
שעת סיום: 13:00
ולוחצים "הבא". - בוחרים את ימי הפעילות (לדוגמה: ראשון–חמישי), ולוחצים "הבא".
- מוסיפים את מספרי הטלפון של הנציגים שייכללו בכלל.
- לוחצים "שמור".
הכלל החדש נוצר וייכנס לפעולה בהתאם להגדרות.
דוגמה
תור שירות לקוחות עם מספר כללים:

ניתן לבצע חיפוש לפי:- תיאור הכלל
- מספרי הטלפון של הנציגים
הערות חשובות
- התור מופעל באמצעות API, ולכן לאחר הגדרה זו המערכת טוענת את רשימת הנציגים אך ורק מהממשק הזה.
- אין להשתמש יותר בקובץ queue.ini לצורך הגדרת נציגים.
- כל שינוי יתבצע דרך הממשק בלבד.
- בקובץ ext.ini של שלוחת התור מתווספות אוטומטית שתי השורות הבאות:
queue_url_link=https://queue.call2all.co.il/agents/get_agents.php queue_api_add_0=key=***מזהה_סודי_יחודי_של_התור*** -
RE: סקר ניהול דרך האתר
אם אתה רוצה לראות את הסקר
type=seker_questionsבאתר בזמן אמת אתה יכול דרך הממשק כאן כאןמומלץ להוסיף בשלוחת הסקר קובץ בשם
seker_answers.iniותכניס בפניםQ1_description=תאור שאלת סקר מספר 1 Q1_1=תאור תשובה מספר 1 Q1_2=תאור תשובה מספר 2 Q1_3=תאור תשובה מספר 3 Q2_description=תאור לשאלה מספר 2 Q2_1=תאור.. 1 Q2_2=תאור ... 2 Q2_3=תאור... 3 Q3_description=תאור לשאלה... 3 Q3_1=תאור תשובה 1 Q3_2=תאור ... 2 Q3_3=תאור ...3 ;האם להסתיר את הטלפונים ניתן להסתיר במחיקת ; ;show_number=noולשנות לפי הצורך
-
RE: חדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור - שרשור מתעדכן
@גלאט-מערכות כתב בחדש! מודול ניתוב שיחות לפי תור ללא עלות יחידות - שרשור מתעדכן:
תגובה: חדש! אתר לניהול מערכת תורים
@ערוץ-הסקרים יש אפשרות שזה יעבוד למודול החדש
בקשות של
GetQueueRealTime(קבלת מידע על התור בזמן אמת) בAPI לא תמכות בrouting_queue אולי ימות המשיח יוסיפו את זה בהמשך -
RE: שליחת SMS עם API. האם אפשר שההודעה תגיע כהקלטה לטלפונים כשרים?
@Tomim יש אפשרות ב
RunCampaignלהוסיף ערךwithSMS=1https://f2.freeivr.co.il/post/32044 -
RE: דוגמא תיעוד להתחברות עם הAPI החדש PASSKEY
ב ניהול מערכת תורים הוספתי אימות דו-שלבי בjs