• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. ערוץ הסקרים
    3. הגבוה ביותר
    ע
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 2
    • נושאים 10
    • פוסטים 202
    • הגבוה ביותר 107
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 0

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי ערוץ הסקרים

    • חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      מפעילים מערכת שרות לקוחות? פותחים מייצינג' / קמפיין התרמה?
      חדש

      אתר אינטרנט לניהול מערכת תורים,

      צפייה בסטטיקת מענה נציגים
      כמות שיחות שנענו / לא נענו
      ממוצע משך מענה / משך ממוצע של מענה / ועוד...
      תצוגה נוחה לדוחות מענה + אפשרות להאזין להקלטת השיחה
      צפייה במצב אונליין של התור כמה ממתינים למענה וכן מידע על הנצינים במענה
      ועוד ועוד...

      כל זה באתר ניהול מערכת תורים מבית ימות המשיח פתרונות תקשורת

      • בלשונית סקירה כללית עם מידע כללי על התור בשלוחה (דוגמא בתמונה המצורפת ⬇ )

      סקירה כללית של התור

      • בלשונית הגדרות בשלוחה, פיתוח מיוחד המאפשר להגדיר את הגדרות מתקדמות בשלוחה בצורה נוחה (דוגמא בתמונה המצורפת ⬇ )
        עריכת הגדרות מתקדמות מתקדם
        .
      • עדכון 17/19/2021
        נוסף לשונית תור אונליין המציג את הצב הממתינים בתור וכן מיגע על הנציגים במענה (תפוס/פנוי, ועוד),
        (מצורף תמונה של תור פעיל מאחד מאחד הקמפיינים הגדולים לדוגמא ראה תמונה המצורפת ⬇ )
        ניהול תורים אונליין.jpg
      פורסם בחדש במערכת תור queue שרות לקוחות
      ע
      ערוץ הסקרים
    • תוכנת sip למחשב מומלצת

      לטובת כלל הלקוחות אני מפרסם כאן תוכנת SIP למחשב
      MicroSIP-3.20.7.exe

      • יש להוריד את הקובץ ולהתקין על גבי המחשב,

      • יש לאשר את ההתקנה והתקנון, ולאשר מיקום התקנה

      • יש למלאות את הערכים עם פרטי החשבון שלכם מצורף דוג' בתמונה המצורפת ⬇
        5dd425d3-deab-484e-881e-b0c72558c5bc-image.png

      • כעת יש לנו טלפון sip חייגן, שיחות אחרונות, וכן יומן אנשי קשר,

      בהצלחה

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: העלאת קבצים לפי הסדר

      לטובת כולם אני מעלה כאן את הפונקציה לקבלת שם לקובץ עוקב בשלוחה בשפת php

      <?php
      function FileNameToUpload($server="www", $token, $path){
      	$array = json_decode(file_get_contents("https://{$server}.call2all.co.il/ym/api//GetIVR2Dir?token={$token}&path={$path}"),true);
      	if($array["responseStatus"] == "OK"){
      		foreach($array["files"] as $key => $value){
      			if($value["fileType"] == "AUDIO" || $value["fileType"] == "TTS"){
      				$split = explode(".",$value["name"]);
      				if (is_numeric($split[0])){		
      					break;
      				}
      			}
      		}
      
      		if($split[0] == null){
      			$NewFileName = 0;
      		}else{
      			$NewFileName = $split[0]+1;
      		}
      		//הפוך למינימום 3 ספרות/
      		return str_pad($NewFileName,3,"0",STR_PAD_LEFT);
      	}else{
      	//במקרה של שגיאה
      	}
      }
      ?>
      

      דוגמא לקריאה לפונקציה

      $NewFileName = FileNameToUpload("www", "07770000:000", "ivr2:/1");
      	if($NewFileName != null){
      		$path = "$path/$NewFileName.tts";
      //מכריז על שם של נתיב הקובץ להעלאה
      }
      
      פורסם בפורום מפתחים API
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: איתור שגיאות

      מומלץ ביותר למקרים שלא יודעים באיזה שלוחה מתרחשת השגיעה להוסיף בivr.ini
      |-השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה

      mode_say_log=yes
      

      אם רוצים שבכל כניסה לשלוחה המערכת תשמיע את המיקום של השלוחה בה היא נמצאת (ניתן לדלג על השמיעה בהקשה על כל מקש שהוא, ומועבר לתוך השלוחה)
      מיועד לצורך שמיעת לוג לדעת איפה אתה נמצא כרגע, ובעיקר בזמני הקמת מערכת, כאשר המערכת עובדת כמו שצריך מומלץ להוריד

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה

      לבקשת רבים, עדכון על הודעה חדשה שעדין לא נשמעה

      עדכון: שימו לב לכך שכתובת האתר להפנית המדול שונתה

      הבהרת חברת ימות המשיח: שימו לב, המודולים לא שייכים ולא מסופקים על ידי ימות המשיח. הכנסת מספר מערכת וסיסמה שלכם במודולים המבקשים סיסמא, הינם על אחריותכם הבלעדית

      ההגדרה מחולקת לשני חלקים חלק א שזה צד המאזינים ששם אנחנו רוצים שישמעו את ההודעה שלנו פעם אחת אחרי כל פעם שאנחנו מקליטים הודעה בשלוחת העדכונים, ששם אנחנו מגדירים שישמיע את ההודעה שלנו פעם אחת לכל מספר טלפון
      השלוחה הראשית אנחנו מגדירים כהשמעת הודעה בהתאמה אישית
      (עריכה @גבאי המליץ לא לשנות את התפריט ראשי אלא להתשתמש במחייג ומחויג https://f2.freeivr.co.il/topic/625/עדכון-על-הודעה-חדשה-שעדין-לא-נשמעה/3
      )

      type=toplay_time
      toplay_time_1=g.*.*.*.*.*.*.1.none
      ;כאן מוגדר שישמיע את ההודעה פעם אחת לכל מספר טלפון
      

      ולשים בשלוחה M0000-1 יש הודעה חדשה בשלוחה X
      ולהחליף את הודעת מערכת M1005 סוף הודעות לשניה שקט

      ונגדיר לאן לעבור לאחר הפעילות בשלוחה(להמשך פעילות במערכת שלנו)

      toplay_time_end_goto=/2
      

      כאן לדוגמה יעבור לשלוחה 2

      חלק ב שאחרי כל הקלטה אנחנו עוברים לשלוחה שמאפסת את הקובץ ToPlayTimeLogTime.ini ששם כתוב כל מי שאאזין להודעהM0000-1 ואז כולם שוב שומעים בחיוג הראשון שיש הודעה בשלוחה של ההודעות

      type=api
      api_link=https://shmm.app/הודעות-שלא-נקראו.php
      

      ערך נוסף שחובה להוסיף הוא הסיסמה הניהול של המערכת

      api_add_0=password=1234
      

      ערך נוסף להגדרה באיזה שלוחה שומעים את ההודעה לדוגמה "יש הודעה חדשה בשלוחת הודעות ועדכונים" (ששם הגדרנו את מודל השמעת הודעות פעם אחת לכל מתקשר)
      ברירת מחדל שלוחה ראשית ניתן לשנות לכל שלוחה אחרת

      api_add_1=what=/1
      

      כאן לדוגמא שלוחה 1

      ערך נוסף ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה ניתן להגדיר

      api_add_2=record_end_goto=/4/3
      

      כאן לדוגמה לאחר הפעולה יעבור לשלוחה 4/3

      api_add_2=record_end_goto=hangup
      

      כאן לדוגמה לאחר הפעולה ניתוק שיחה

      בשרת private יש להוסיף

      api_add_3=private=yes
      
      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: אשף ההגדרות

      @אאד אשף הגדרות הנוכחי בנוי בצורה לא טובה בכלל, כיוון שהוא לא קורא את ההגדרות שקימות בשלוחה, אני בעבר כתבתי קוד קטן של הגדרות מתקדמות שכן עושה את זה זה קיים בממשק תורים בלשונית הגדרות בשלוחה

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      מפעילים מערכת שרות לקוחות? פותחים מייצינג' / קמפיין התרמה?
      חדש

      אתר אינטרנט לניהול מערכת תורים,

      כל הפרטים בחדש בשירשור כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/6459/

      פורסם בטיפים עצות והדגמות מהמשתמשים תור queue אתר שרות לקוחות
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      @שרות-פלוס-ivr אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

      @ערוץ-הסקרים של ימות המשיח או פרטי?

      של אחד העובדים של ימות המשיח, עבור כלל לקוחות ימות המשיח

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      בעיקרון אין במדול תור דוחות חודשיים ו/או שנתיים,

      אבל אני יכול לגלות לך (עדין בתהליך הטמעה באתר) שיוכלו לבחור בלוח שנה מספר ימים שונים....

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: מחיקת קבצים דרך האתר

      @oze אמר במחיקת קבצים דרך האתר:

      השלוחה הראשית אצלי מלאה באלפי קבצים שאני רוצה למחוק, משום מה זה לא נמחק דרך האתר אך חלק מהאפשרויות בקבצים לא קיימות, יש רק את הסמלים האלו
      843486b1-f940-426e-b157-a3fedffca1cf-image.png

      זה קורא שהקבצים משוכפלים (לדוג' בשלוחה של הקלטות מוגדר שיקליט גם לשם) או שותפו ממערכת אחרת, וקובץ המקור נמחק

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: מודל תור - לא עובד?

      זה מה שכתבתי אצלי ב ext.ini

      type=queue
      enter_if_time=09:00-23:00.*.*.*
      announce-frequency=20
      ;בסיום ניתוק
      queue_end_continue_goto=hangup
      announce-position=no
      ;זמן המתנה
      timeout=10
      ;חיוג מעגלי
      ;strategy=rrmemory
      strategy=roundrobin
      ;זיהוי שיחה
      queue_add_01=yes
      ringinuse=no
      title=מדול תור
      

      ובקובץ queue.ini
      רשמתי רק את המספרים לחיוג

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      @יוסף-ח אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

      יש אפשרות דרך הממשק להאזין לשיחות ?
      בזמן אמת...

      להקלטות שיחה

      פלאי.png

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: שינוי בקו בלוג פון

      תכנס לניהול הקבוצה החברתית בשלוחה 7, ואז תקיש 7 לשינוי סוג הקבוצה, (אחר כך שתרצה תוכל להחזיר לסוג שיהיה לפני)

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      @אנוכי אמר בחדש! אתר לניהול מערכת תורים:

      @clickphone זה העניין שאחרי חודש זה לא נשמר

      מה שלא נשמר זה ההקלטות שיחה יותר מחודש,
      @clickphone מדבר על הדוחו"ת שיכלו לבחור חודש, אני צודק?

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: TTS תוקע לי את השלוחה...

      @השפן-הקטן אחד הקולות tts (ymMale) כנראה הפסיק לעבוד, וזה מה שתוקע שלוחות, תנסה לשנות את הקול עד ש@ימות-המשיח יטפלו בתקלה

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: מודל תור - התחלה קבועה

      @שואל-ברצינות

      strategy=linear
      

      יתחיל תמיד מהמספר הראשון ברשימה, יעבור לשני וכן הלאה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: חדש! אתר לניהול מערכת תורים

      @אבי-ירושלמי

      לתשומת ליבך בסטטיסטיקות הכלליות יש מספר כמה שיחות "אין מענה", כמה "הושלם" וכו' אבל מי שיצא מהתור {בסטטוסQueueExit} לדוגמא לבקשת שיחה חוזרת הוא לא מתווסף ל"אין מענה" וחבל כי בתכלס הם גם לא קיבלו מענה וצריך לחזור אליהם.

      בדוח כללי תפתח את החיפוש ותבחר QueueExit

      ועוד נקודה חשובה אם יש אפשרות שהשיחות הכפולות יופיעו בצבע מסוים נגיד צהוב וכדו' שנדע להבחין בזה כי לפעמים לקוח מתקשר אח"כ מנתק ואחרי זה שוב הוא מתקשר ועונים לו.

      לא הבנתי מה אתה מתכוון, במקרה ויש שיחה שלא נענתה האתר סורק את המשך הדוח לראות אם הוא חייג שוב ונענה אם כן מופיע בירוק, ואם לא באדום.
      (אם אתה מתכוון שיוכלו ללחוץ סמן כטופל חשבנו על זה בעבר, אולי בעתיד נפתח את זה)

      אגב יש לנו פלזמה ענקית במוקד שמראה לאורך כל היום את התור און ליין בלייב עם הצפצוף שמושמע כאשר לקוח ממתין מעל 3 דקות כך כל הנציגים רואים את העומס ויודעים להיזדרז

      אתם לא הראשונים שפועלים כך, שמעתי על מספר מוקדי נציגים שפועלים כך 😀

      ממש שידרג לנו את המוקד הדבר הזה פשוט אין מילים להודות!!!
      תודה רבה!

      תודה על הפירגון, בעזר"ה נמשיך לשכלל את הממשק ולהסיף פיצ'רים חדשים

      פורסם בחדש במערכת
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: קוד של מתחיל

      @מאיר-2000 כדי לכבות את ההודעות שגיאה יש להוסיף בראש הדף

      error_reporting(0);  //מסיר הודעות שגיאה
      
      

      בהצלחה

      פורסם בפורום PHP
      ע
      ערוץ הסקרים
    • RE: פתיחת מערכות דרך האתר

      @ארי צודק, ממש קל לפתוח מערכת טלפונית

      פורסם בבקשות לפיתוח
      ע
      ערוץ הסקרים