@נחמיה-הרעב
יחידות זה בגדול לצורך שליחת הודעת קמפיין או צינתוק דרך שיגור הודעות (יש גם צינתוק חינמי שהמאזין צריך לאשר צינתוק, ובזה אין צורך ברישום לצינתוק.)
זה בגדול
בכל מקרה שיהיה לך המון הצלחה בתחילת הדרך
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי קובי י.
-
RE: יחידות שיחה
-
RE: שליחת צינתוק עד להאזנה של ההודעה
@אבו
הוא כתב בפירוש צינתוקים חינמיים -
מודל לשמיעת כמות הדקות במערכת - או בכמה מערכות ייחד מתחילת החודש
תגובה: שמיעת כמות דקות במערכת
כהמשך לשאלת @MGM-IVR וכן לשאלת @בסייעתא-דשמיא-0 .מודל לשמיעת כמות הדקות במערכת - או בכמה מערכות ייחד מתחילת החודש
אודות לפיתוח של @ivrפון
ניתן לשמוע את כמות הדקות במערכת וכן ניתן להכניס קובץ ולשמוע את כמות הדקות של כמה קווים, כך שאם יש ברשותך כמה קווים וברצונך לדעת כמה הכל בייחד - זה בשבילך.
ההגדרות הם כדלהלן:type=api api_add_0=password=סיסמה המערכת שעליה הותקן המודול api_link=https://ivrphone.online/dk.php
וכעת מעלים קובץ ini שבו יש את מספרי המערכת שברצונכם לקבל עליהם מידע על כמות הדקות:
יוצרים קובץ ini בשם -did.ini
שמכיל בתוכו מספר מערכת לבדיקה = הסיסמה של המערכת
בהצלחהברירת מחדל המערכת משמיעה מתחילת חודש לועזי!
בכדי לתת אפשרות לבחור בטלפון טווח תאריכים לבדיקה ניתן להגדיר.
api_add_1=ok=ok
עכשיו המערכת תשאל את המאזין טווח תאריכים לבדיקה.
ניתן להגדיר למערכת מראש טווח תאריכים
ע"י הוספת ההגדרה הבאהapi_add_2=from=20240501
בהגדרה הנ"ל המערכת בודקת מתאריך - 01/05/2024
(שימו לב לפורמט התאריך קודם שנה ולאחר מכן חודש ולאחר מכן יום)
הגדרה לבדיקה עד לתאריך מסויים מוגדר מראש,api_add_3=to=20240715
בהגדרה הנ"ל המערכת תבדוק עד לתאריך 15/07/2024
(שימו לב לפורמט התאריך קודם שנה ולאחר מכן חודש ולאחר מכן יום)
חובה לשמור על רצף המספר הסידורי!!!
המון הצלחה. -
RE: שיחות נכנסות שיחות פעילות כעת במערכת
@053419
אדוני אני עשיתי לך
ואני אומר לך שזה ככה אפילו שזה לא נראה ככה
תעשה בהגדרות שורה חדשה ותכתוב 0533111111 ואז תעשה = ואז תכתוב ישראל ישראלי זה גם יראה לך כאילו כתבת קודם את השם
אבל אפילו שזה נראה המערכת חייבת בצורה של קודם מספר ואז שם
תנסה ותעדכן -
פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה
פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה
חדש פילטר הפניה לשלוחות לפי בדיקה האם יש מאזין בחדר וועידה,
כך אם יש מאזין הממתין להפעלת חדר הוועידה ע"י כניסת מנהל לשלוחה, אוטומטי יועבר המנהל להפעלת חדר הוועידה.
שימו לב שלצורכי אבטחה יש להזין את מספרי הטלפון של המנהלים כך שרק הם יועברו להפעלת הוועידה.
שימו לב המודול נבנה בעיקרון לצורך שרות לקוחות חינמי מבוסס וועידה כפי שכתוב בהדרכה הזו - מודול שירות לקוחות לעסק שלכם ללא עלות יחידות!הגדרות המודול
api_link=https://ivrphone.online/goto/index.php check_api=yes api_goto=שלוחה למעבר במקרה שיש מאזין בחדר וועידה וזה מספר של מנהל api_add_0=what=שלוחת החדר וועידה api_add_1=pass=סיסמת המערכת api_add_2=amount=כמות מנהלים api_add_3=phone_0=מספר טלפון של מנהל א api_add_4=phone_1=מספר טלפון של מנהל ב api_add_5=phone_2=מספר טלפון של מנהל ג api_add_6=phone_3=מספר טלפון של מנהל ד api_add_7=phone_4=מספר טלפון של מנהל ה api_add_8=phone_5=מספר טלפון של מנהל ו api_add_9=phone_6=מספר טלפון של מנהל ז לאן יועבר בסיום שגוי - api_error_goto=/2 ברירת מחדל בודק פעם אחת בשיחה, להגדרה שיבדוק בכל כניסה לשלוחה check_api_every_entry=yes
שימו לב כי המספר הסידורי חייב להיות רציף! (שימו לב - החל מ0 עד 9 - כמובן לא חייב להגיע עד 9 אלא לפי כמות המנהלים)
בהצלחה והמשך יום טוב.
קרדיט עצום ל @ivrפון -
RE: צינתוקים
@צבי-ד-צ
אין על הסבלנות שלך לכל אחד בכל מקום ובכל שעה. - תמיד אתה נמצא
מאוד מאוד מאוד מעריכים!.
תודה רבה בשם כולם! -
RE: שליחת צינתוק עד להאזנה של ההודעה
@אבו
אכן כולנו בני אדם
לפחות רצית לעזור, זה כבר שווה המון -
RE: עריכת קו עדכונים לכולל מי שיכול 2 דקות...
@חד-בדרא
עשיתי
תבדוק שזה בסדר.
בשמחה.
אבל ממליץ לך לפעמים הבאות בשביל ללמוד כמו כולנו פשוט לנסות - לחפש ולמצוא וככה להצליח לבד בעזרת השם.
זכור! כולם ללא יוצא מן הכלל בהתחלה היו כמוך!!!
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי קובי י.
-
RE: לא מצליח לעשות שלוחה לניהול
@אביי-ורבא כן אבל אם הוא פתח שלוחה חדשה ולחץ על כניסה לניהול זה אמור להגדיר את זה אוטומטי, אז זה אומר שיש בעיה מורכבת יותר, לכן נראה לי שצריך להיכנס לקו ולבדוק.
-
RE: לא מצליח לעשות שלוחה לניהול
@יש-שדה
אתה רוצה להביא את מס' המערכת וסיסמא
או לכתוב כאן את המייל שלך וניצור קשר?
אני ינסה להיכנס לבדוק מה קרה? -
RE: שלוחת ריענון המערכת
@דוד-כ
משהו פה לא ברור בכלל
אין שום עניין של רענון דרך הטלפון
זה לא מועיל כלום כמו שכתבו כאן -
RE: שלוחת ריענון המערכתנא לא לדבר על נושא זה יותר - לא קשור, וכבר כשכתבתי ביקשתי לא לענות על זה כאן רק העלתי נקודה, נא לא לחרוג מעבר
למעשה @דוד-כ תסביר מה השאלה כאן בפוסט?
-
RE: שלוחת ריענון המערכת
@דוד-כ
למה כל הזמן עושים לו דיסלייקים?
הוא שאל שאלה!
אולי לא מוסבר מספיק אבל אני עוקב המון ורואה שעושים לו מלא דיסלייקיםאם אפשר רק לא להגיב בנושא הזה כאן בתגובות בשביל לא להספים ולא לחרוג מהנושא, אני רק מעלה נקודה אישית.לצורך העניין @דוד-כ תסביר יותר את השאלה מה הכוונה שלוחת רענון?
-
RE: מדוע רמי לוי לא נותנים לעשות הפניה למספר המתחיל 079
@isi כתב במדוע רמי לוי לא נותנים לעשות הפניה למספר המתחיל 079:
מדובר במספר פתוח לכשרים, כך שלא זו הבעיה
תשאל את רמי לוי, לא אותנו
(נראה לי) -
RE: מעניין שאני לא מוצא הגדרה כזו - השמעת תפריט של הקבצים
@יצחק-ק
אולי תסביר קצת יותר את השאלה? -
באג (לדעתי) בפתיחת כמה שלוחות
אני פתחתי מלא שלוחות ועכשיו במבט לאחור אני פותח חזרה את השלוחות שפתחתי ואני רואה דבר נורא ואיום
חלק שלוחות נוספו - אבל מייד נמחקו.
כלומר ראיתי שנפתח שלוחה (אתם יכולים לראות בתמונה פתחתי 13 שלוחות - אחד אחד וראיתי שהכל קיים. ועכשיו אני רואה שמ08 עד 13 פשוט לא קיים פתאום וזה קרה המון אני ייתן עוד צילום מסך של שלוחה אחרת
(חשוב לציין שזה קרה לי ולכן מאז בדקתי שהשלוחה נוספה, והיא אכן נוספה אבל אחרי ריענון חלקם לא קיימים,
למה???
זה ממש ממש מתסכל עבודה רבה הולכת לטמיון!
תודה רבה מראש לכולם
הנה עוד שלוחה
-
RE: עזרה בקו בתשלום
@בעזרת-ה
ולהמשיך להאזין אוטמטי לפרק הבא זה סתם אוטומטי כמו כל השמעת קבצים?