@eliyahu
הפיתוח הבא תגובה אישית למשאיר הקובץ, בשלוחה אחרת + צינטוק
יש לי קוד php מוכן לזה
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי חוויה טלפונית
-
RE: חדש! שליחת צנתוק בהקלטת הודעה אישית
-
האם מעוניינים להשתתף בפיתוח
דובר בכמה מקומות בעבר לדוגמא כאן שמאוד נצרך פיתוח של מקש בהשמעת קבצים שישלח בקשה ל API ויהיה אפשר לענות את כל התשובות שניתן לענות ב API
מכיון שהדבר נצרך לי כעת לעבודה מסויימת, שלחתי בקשה להצעת מחיר לימות
במקביל הוצע לי רעיון אחר שיצריך פיתוח קטן יותר.
מכיון שהפיתוח הזה הוא פיתוח חשוב שווה לי לשלם עליו יותר מאשר על הפיתוח השני שנקודתית יפתור לי את הבעיה
אבל ההפרש ביניהם יהיה גדול יותר כנראה
מי משעוניין להשתתף בפיתוח יוכל לשלוח מייל cs@ivr-havaya.com -
RE: האם מישהו יכול להסביר לי איך בדיוק עובדים עם הוסטינגר?
@שמואל-מאיר
שלב 1 ללחוץ על הריבוע הסגול בצד ימין
שלב 2
ללחוץ על File manager
שלב 3
הקבצים אמורים להיות בתיקייה הראשונה
-
הסרת זיהוי מאושר למערכת
יש אפשרות של זיהוי מאושר בתוקף לשנה על ידי שיחת טלפון / SMS לזיהוי שרוצים להוציא ממנו
לפעמים אתה נותן את ההרשאה לעשות כזה דבר
אבל רוצה להסיר את זה אחרי הקמפיין
ולא שלכל מי שיש גישה למערכת במשרד שלי למשל יוכל להוציא שיחות מהטלפון שלי
אבל לא מצאתי אפשרות כזו לא ב API ולא בשום דרך אחרתאני חושב שזה דבר חשוב מאוד מאוד
תודה רבה
@eliyahu -
מדוע השרת מחזיר ERROR כאשר הפעולה הצליחה ?
@שמואל
אני לא יודע אם זה באג אבל להבנתי זה טעות
בפקודה CheckIfFileExists
כאשר הקובץ לא קיים המערכת מחזירה ERROR
להבנתי אמור להחזיר OK והתשובה כמובן ל fileExists היא false@שמואל אמר בAPI - גישת מפתחים למערכות:
בדיקה האם קובץ קיים
הפקודה היא -
CheckIfFileExists
הפרמטרים הנדרשים
פרמטר תיאור סוג token טוקן string path נתיב במערכת. דוגמאות למטה string
אפשרויות ציון קבצים ניתן לציין בכל אחד מהצורות מטה:
לצורך הדוגמא כדי לחפש את קובץext.ini
בשלוחה 4.path=ivr2:/4/ext.ini path=ivr2:4/ext.ini path=ivr/4/ext.ini
מענה בעת הצלחה:
מאפיין סוג הסבר דוגמא responseStatus string סטטוס הפעולה OK
fileExists bool האם הקובץ קיים path string המיקום שלו ivr/1/ext.ini תודה רבה
-
RE: העברה לשלוחה אחרת אחרי השמעת התפריט
@אברימי-צור
כנראה הקלטת התפריט שלך חוזרת פעמיים
אין הסבר אחר -
RE: <!DOCTYPE html, למה ?
@MGM-IVR טוב בסוף מצאתי ...
שכחתי לכתוב https בשלוחה אז זה החזיר הפנייה -
תפריט עם בקשת אישור לפני העברה לשלוחה
לקוח ביקש ממני שהמאזין יוכל לשמוע את מה שהוא הקיש לפני שהוא מועבר לשלוחה
מה שעשיתי זה שלוחה של קבלת נתונים עם השמעה והגדרה בערך השביעי מעבר לשלוחה לפי הקשההגדרות בשלוחה
type=recording_and_entering_data start_first=data 050-option=2-1--Number---CheckGoTo
ניתן באופן זה לשמור גם לוג של מי שעבר בשלוחה (אם יש צורך) ע"י החלפת ה Exit ב End
הגדרות לקובץRecordingAndEnteringDataCheckGoTo
050-1=Exit-01 050-2=Exit-02 050-3=Exit-03 050-4=Exit-04 050-5=Exit-05 050-6=Exit-06 050-7=Exit-07 050-8=Exit-08 050-9=Exit-09 050-10=Exit-10 050-11=Exit-11 050-12=Exit-12 050-13=Exit-13 050-14=Exit-14 050-15=Exit-15 050-16=Exit-16 050-17=Exit-17 050-18=Exit-18 050-19=Exit-19 050-20=Exit-20 050-21=Exit-21 050-22=Exit-22 050-23=Exit-23 050-24=Exit-24 050-25=Exit-25 050-26=Exit-26 050-27=Exit-27 050-28=Exit-28 050-29=Exit-29 050-30=Exit-30 050-31=Exit-31 050-32=Exit-32 050-33=Exit-33 050-34=Exit-34 050-35=Exit-35 050-36=Exit-36 050-37=Exit-37 050-38=Exit-38 050-39=Exit-39 050-40=Exit-40 050-41=Exit-41 050-42=Exit-42 050-43=Exit-43 050-44=Exit-44 050-45=Exit-45 050-46=Exit-46 050-47=Exit-47 050-48=Exit-48 050-49=Exit-49 050-50=Exit-50 050-51=Exit-51 050-52=Exit-52 050-53=Exit-53 050-54=Exit-54 050-55=Exit-55 050-56=Exit-56 050-57=Exit-57 050-58=Exit-58 050-59=Exit-59 050-60=Exit-60 050-61=Exit-61 050-62=Exit-62 050-63=Exit-63 050-64=Exit-64 050-65=Exit-65 050-66=Exit-66 050-67=Exit-67 050-68=Exit-68 050-69=Exit-69 050-70=Exit-70 050-71=Exit-71 050-72=Exit-72 050-73=Exit-73 050-74=Exit-74 050-75=Exit-75 050-76=Exit-76 050-77=Exit-77 050-78=Exit-78 050-79=Exit-79 050-80=Exit-80 050-81=Exit-81 050-82=Exit-82 050-83=Exit-83 050-84=Exit-84 050-85=Exit-85 050-86=Exit-86 050-87=Exit-87 050-88=Exit-88 050-89=Exit-89 050-90=Exit-90 050-91=Exit-91 050-92=Exit-92 050-93=Exit-93 050-94=Exit-94 050-95=Exit-95 050-96=Exit-96 050-97=Exit-97 050-98=Exit-98
בברכה
-
RE: שיום קבצים
@שלומו אשפר לעשות משהו בAPI
יש לך רשימה מקבילה כל קובץ לאיזה שלוחה הוא אמור לעבור ?תוכל לפנות אלי למייל
cs@ivr-havaya.com -
RE: תבנית לקורס טלפוני
@יענקלה-הכוכב
גם לי יש משהו כזה.
תוכל לשלוח מייל cs@ivr-havaya.com
כמובן שזה בתשלום, אני מנחש שגם @telepoint-ivr לא מתכוין לתת את זה בחינם -
RE: שידרוגים בפילטר לפי רשימת צינתוקים חינמיים! | go_to_from_tzintuk
@אלחנן1
שאלה.ציטוט
הקשת סיסמה לפני הפילטר
ברירת מחדל אין הקשת סיסמה.
ניתן להגדיר 4 אופציות לסיסמה:סיסמת מנהל password_admin
סיסמת הקלטות password_record
סיסמת גישה password_access
סיסמה חופשית. לדוג' 1234אם רוצים שיעבור להקשת סיסמה בכל מצב, יש להגדיר
go_to_from_tzintuk_enter_password=1323
בדוגמה, הסיסמה תהיה "1323"
- מה ההבדל בין ההגדרה הזו לבין ההגדרה הרגילה של סיסמא password ?
ולמה היא נצרכת, זה לכאורה סתם מבלבל לעשות הגרות כפולות
- מה ההבדל בין ההגדרה הזו לבין ההגדרה הרגילה של סיסמא password ?
-
RE: עזרה בתמחור
@jinji אני מסתפק האם חברת ימות המשיח התכוונה להוציא לך הצעת מחיר כדי שתדע כמה אתה צריך לקחת ללקוח או בשביל לפרסם את זה בפורום ...
-
RE: אקסס פילטר כניסה פעמים בשבע ימים
@לומד-עס
בדוגמא מתאפס 7 ימים אחרי השניה שבה המשתמש עבר בשלוחה
ניתן להגדיר גם מוצאי שבת וכדו, עיין בהגדרות המודול -
<!DOCTYPE html, למה ?
אני מחזיר מהשרת
id_list_message=m-2573.m-1403.n-0.t-תזכורות
(ניסיתי גם עם
&
בסוף)
כך גם מופיע לי על המסך כשאני שולח לשם מהדפדפן
וימות עונה אין מענה משרת API
בלוג נרשם השגיאה <!DOCTYPE html,
כאילו שלחתי html או משהו כזה
למה ?תודה רבה
כשאני שם לב קצת יותר, המענה הזה מגיע גם מהר מדאי
בדפדפן לוקח לשרת יותר זמן לענות את התשובה הזו (יש שם פעולה שלוקחת כמה שניות טובות) -
RE: מניעת תפריט שמיעה נוספת של מספר האישור בסליקת אשראי
@davd
את האישור היום זה משמיע פעמיים
האם עדיין זה ישמיע פעמיים או רק פעם אחת ? -
השרתים של גוגל (גוגל שיטס, App script) חסומים בימות המשיח
כנראה שאחד המשתמשים כאן הוא 'אויבר חוכם' והגדיר טריגר מגוגל שיטס עם סיסמא שגויה
מה שזה יוצתר שהשרתים של גוגל חסומים בעקבות אלפי!!!!! פניות שגויות מהם.
כך מבדיקה שערכתי מדוע כל הבקשות מ גוגל שיטס וapp script חוזרות שגויותראשית אבקש מכל אחד לבדוק אם יש לו איזה קובץ שיטס ששולח בקשות עם סיסמא שגויה
ועם זאת ממשתמשי הפורום הוותיקים אולי יש לכם פיתרון לבעיה החמורה הזו -
RE: יומן פגישות עם צינתוק בכל יום שיש לי פגישה, אפשרי?
@אלף-שין-0
אני פיתחתי מערכת כזו
היא במקור מיועדת לגבאי צדקה שרצה לזכור להתקשר לתורמים מסויימים בתאריכים כל שהם בשנה (עבריים, כגון יארצייטים וכו)
הוא היה פשוט מקליט לעצמו הודעה עם הסבר קצר להיזכר מה הנושא, לאחמ"כ הוא מקבל שיחה מהמערכת כשהוא עונה הוא שומע את ההודעה ומעבר אוטומטית לתורם
אם מישהו מעוניין במשהו כזה בתשלום ניתן לפנות במייל
cs@ivr-havaya.com