• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    1. דף הבית
    2. יעקב ישראל
    3. הגבוה ביותר
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 28
    • נושאים 8
    • פוסטים 91
    • הגבוה ביותר 68
    • שנוי במחלוקת 0
    • קבוצות 1

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי יעקב ישראל

    • הוראות שימוש בפורום

      בעז"ה פה יהיה הוראות עבור הפורום החדש

      סרגל הכלים

      כשאתם כותבים הודעה יש מעל ההודעה סרגל כלים הוא נועד כדי שתשתמשו בו ותהפכו את ההודעה שלכם (ואת כל הפורום) לנח וברור לקריאה

      37286cd9-563d-4606-a097-e86ea904a75c-image.png

      כשאתם רוצים להדגיש משהו שכתבתם תסמנו את הטקסט עם העכבר ותלחצו על הסמל הזה b131efcf-68f4-4402-bad0-ea96704c2e55-image.png
      כמו פה
      ezgif-4-919b1e57b764.gif

      כשאתם כותבים קוד כמו

      type=hangup
      

      תסמנו את הקוד עם העכבר ותלחצו על הסמל הזה d7dbe264-a72e-4eac-afbd-3735ad0e3e60-image.png
      כמו פה
      ezgif-4-545211ba8960.gif

      שימו לב זה עובד רק כשהקוד בשורה חדשה
      אם אתם רוצים לכתוב קוד בתוך השורה (לדוגמה type=hangup) תשתמשו בלחצן הזה 72a0d18e-3e82-4e41-8755-985d06f75497-image.png
      כמו פה
      ezgif-4-283d6992df56.gif

      כשאתם רוצים לשלב קישור בהודעה שלכם תסמנו עם העכבר את המילים שעליהם אתם רוצים שילחצו ויעברו לקישור ותלחצו על הלחצן הזה 0ef7ffa8-94cb-4790-99c9-62f60f994444-image.png ואז הדביקו את הקישור במקום המילים link url
      כמו פה
      ezgif-4-eb352d54c36c.gif

      פורסם בעל הפורום
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • המרת קבצי ymgr לאקסל

      נכתב בפורום הישן ע"י @963 והועתק לפה
      מצאתי בס"ד דרך פשוטה וקלה לפתוח בצורה מסודרת קבצי ymgr [שיש ב"לוג" ובעוד הרבה מקומות במערכת, שהם בעצם קבצי מידע]

      1 מורידים את הקובץ ופותחים באמצעות פנקס רשימות
      2 לוחצים על עריכה/החלפה, ומחליפים 3 דברים:
      א' מחליפים את סימן ה-# לפסיק ,
      ב' מחליפים את % לפסיק,
      ג' מחליפים את סלש / לנקודה .
      [בכל אלו עושים "החלף הכל" כדי שיוחלף בכל המסמך]

      3 לוחצים על קובץ/שמירה בשם, ושומרים עם סיומת csv

      4 עכשיו הקובץ מוכן, פותחים את הקובץ החדש שנוצר וזה נפתח כאקסל בצורה יפה ומסודרת.

      קצת הסבר על מה שנעשה כאן:
      למי שלא יודע, אקסל עם סיומת csv נקרא קובץ ערכים מופרד והסימן המפריד בין עמודה לעמודה הוא פסיק,
      כאן מחליפים את סימני המפרידים שהם # % לפסיקים וכך האקסל מזהה אותו רגיל,
      ושומרים בסיומת csv שזה גורם שיפתח באמצעות אקסל,
      והחלפת הסלש / בנקודה. זהו כדי שהאקסל יזהה את השלוחות בקובץ באופן רגיל, כי כשזה מסומן ב / יזהה אותו כתאריך לדוגמא שלוחה 4/4 יופיע 04-אפריל ושלוחה 3/3/3 יופיע 03/03/2003 אבל נקודה לא מזוהה כתאריך.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: איזה לא נעים...

      שינינו את נוסח ההודעה ל
      65158eaa-e5f8-4202-92de-cb04d6843b44-image.png
      תודה ל @שמואל

      פורסם בעל הפורום
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      סדר ההרשאות בכניסה לפי זמנים ו/או סיסמה ו/או חסימת מספרים לא מזוהים ו/או כניסה ע"פ רשימה לבנה ו/או כניסה על פי רשימה שחורה ו/או כניסה לפי מספר אישי

      הבדיקה היא לפי הסדר כלומר בודק קודם כל אם יש שעות כניסה מורשות ולאחר מכן בודק אם יש סיסמה, לאחר מכן האם מוגדר לא להכניס אם זיהוי ובאמת אין זיהוי, לאחר מכן האם מופיע ברשימה הלבנה ולאחר מכן רשימה שחורה ולאחר מכן האם מוגדר כניסה לפי מספר אישי,
      באם עומד בקרטיונים של 6 הדברים - אז יכנס לתיקיה

      שימו לב שכל המודולים של פילטרים גם אלו של הטמעה יעבדו רק אחרי שהמשתמש יעבור את כל השלבים האלו

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      ב"ה

      שימו לב שרשור זה הינו שרשור ישן| חלק מהנושאים פוצלו / הועברו

      להלן קישורים לשרשורים החדשים
      קווי יסוד לניהול המערכת


      הגדרות כלליות לניהול מערכת תכנים - IVR


      הגדרות להטמעה בכל מודול וסדר הבדיקות


      הרשאות כניסה לשלוחה


      הגדרות הזיהוי בכלל המערכת


      חלק מהשרשור הישן למעוניינים

      הקישורים דלהלן יובילו אתכם למקומות הרצויים גם אם הם פוצלו/הועברו לשרשורים אחרים

      על מנת להקל על המשתמשים חילקנו את ההסבר להרבה הודעות עם קישור לכל נושא
      ניתן כמובן לגלול ולראות את ההסבר לפי הסדר


      מבנה המערכת


      הגדרות ברירת המחדל של המערכת


      יצירת שלוחה חדשה


      הוספת הגדרות נוספות בשלוחה


      תאריך עברי במערכת


      הגדרת ושינוי שפה


      סדר ההרשאות בכניסה לפי זמנים ו/או סיסמה ו/או חסימת מספרים לא מזוהים ו/או כניסה ע"פ רשימה לבנה ו/או כניסה על פי רשימה שחורה ו/או כניסה לפי מספר אישי


      כניסה לשלוחה לפי זמנים


      הגדרת סיסמא לשלוחה


      אימות דו שלבי


      חסימת מספרים ללא זיהוי


      רשימה לבנה


      רשימה שחורה


      כניסה לשלוחה ע"פ מספר ישראלי/לא ישראלי


      השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה


      כניסה לפי מספר אישי enter_id

      • כניסה לפי מספר טלפון/ת.ז/רשימת מספרים מוגדרת מראש
      • התחברות לפי רשימה של מספרי טלפון
      • כניסה לפי רשימה שבה יש את כל הפרטים של הלקוח כולל שם משפחה, איימיל ועוד (list_all_information)
      • כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש
      • כניסה לפי מספר ספרות (קוד למשל)
      • כניסה לפי טלפון או הקשת טלפון
      • כניסה לפי פרטי הכניסה ממערכת אחרת

      סיסמת כניסה ב enter_id

      הגדרות לכל סוגי הכניסות לפי מספר אישי

      רשימת מידע על הכניסות

      הוספת שם המשתמש כערך במערכת

      הקלטת השם בכניסה לפי מספר אישי

      הוספת לקיחת פרטים נוספים כחלק מההרשמה

      השמעת השם הנמצא במערכת לאחר התחברות בהצלחה

      השמעת הניקוד אותו המאזין צבר עד היום בסך הכללי מיד לאחר השמעת השם

      הוספת נקודות מקובץ חיצוני

      השמעת דרגה אליה הגיע המשתמש - דירוג לפי כמות נקודות

      הוספת ניקוד ל points_total בהתאם לאורך ההאזנה במערכת


      הודעות מערכת


      קבצי TTS (הקראת טקסט)


      הגדרת הפנית שיחה לשלוחה פנימית לפי מספר מחייג או מחויג


      דוחות - מונה כניסה לכל שלוחה /פירוט


      לוג כניסה ויציאה מכל השלוחות בקובץ csv (עבור אקסל וכד')


      שליחת סמס (SMS) ללקוח בכניסה לשלוחה


      הגבלת כמות כניסות לשלוחה בצורה כללית


      אימות מול שרת API בכל כניסה לשלוחה האם הלקוח מורשה כניסה


      שליחת הודעה בטלגרם על כניסה לשלוחה


      השמעת הודעות קמפיין בכניסה לשלוחה


      פג תוקף לכל הגדרה במערכת


      אקסס פילטר להטמעה בכל מודול


      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      רשימה שחורה

      black_list=yes
      

      בכניסה לשלוחה המערכת בודקת האם מספר הטלפון נמצא בקובץ BlackList.ini, הסבר על אופן יצירת הקובץ כאן
      ברירת מחדל, במידה והמספר בקובץ, הלקוח ישמע את הודעת M1102 "אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו" ויחזור שלב אחד אחרה.
      כדי שיעבור לשלוחה אחרת, יש להגדיר

      black_list_error_goto=/1/1
      

      כדי שינתק את השיחה, יש להגדיר

      black_list_error_goto=hangup
      

      ברירת מחדל, מתייחס לקובץ BlackList.ini הנמצא בתיקית השלוחה,
      אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדיר

      black_list_folder=/1/1
      

      (שימו לב, חובה לשים / לפני כתיבת מיקום השלוחה)

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: הגדרות הזיהוי בכלל המערכת

      כניסה לפי רשימה שבה יש את כל הפרטים של המשתמש כולל שם משפחה, איימיל ועוד

      שם הקובץ הוא ListAllInformation.ini

      הגדרת סוג הכניסה

      enter_id=yes
      enter_id_type=list_all_information
      

      הגדרת מיקום הקובץ

      ברירת מחדל מתייחס לקובץ ListAllInformation.ini הנמצא בתיקיה בשם EnterID שתחת התפריט הראשי.

      כדי שיטען וישמור נתונים מהשלוחה הנוכחית, יש להגדיר

      list_all_information_folder=this_folder
      

      כדי שיתייחס לשלוחה אחרת לבחירתכם, יש להגדיר

      list_all_information_folder=/1/1
      

      בדוגמה, יתייחס לקובץ הנמצא בתיקייה 1/1 מהתפריט הראשי


      הסבר על אופן יצירת הקובץ :

      יש ליצור קובץ אקסל בו יש את כל הנתונים שתרצו עבור המשתמשים שלכם.

      סדר העמודות המומלץ הוא כדלהלן

      A B C D E F G H I J
      תעודת זהות/ המספר האישי 1 שם משפחה איימיל שם מוסד סיסמה סכום לתשלום חופשי עיר

      מה שקריטי לקובץ בשביל לעבוד זה

      1. עמודה A שם המשתמש
      2. עמודה B אם כתוב 1 זה מורשה כניסה כל דבר אחר לא מורשה כניסה.
        מעמודות C ו D ילקח השם שיופיע בדוחו"ת
        כל שאר העמודות הם המלצה
        לדוג' עמודה G מוגדרת כסיסמה (במידה ותדרשו מהלקוח סיסמה בהתחברות (ראה להלן), ברירת מחדל הסיסמא תהיה בעמודה זו, אבל ניתן לשנות את העמודה, כמו"כ אין חובה להשתמש באופציה זו כלל.
        סכום לתשלום ראה במודול סליקת אשראי.

      חשוב שבטבלת האקסל שלכם לא יהיה פסיק (👈 ,👉 ) בכלל,
      לאחמ"כ יש לשמור את הקובץ ע"י 'שמור בשם' בשם ולבחור בסוג CSV
      לאחר שיצרתם קובץ csv מתוך האקסל, יש לעשות פתח באמצעות "פנקס רשימות"

      בתוך הפנקס רשימות לעשות שמירה בשם, לשנות את הסוג שמירה ל utf8 ואת שם הקובץ לקרוא ListAllInformation.ini
      ולעלות אותו לתיקיית EnterID במערכת שלכם.


      באם תיקיית EnterID לא קיימת במערכת שלכם ניתן פשוט ליצור אותה ע"י שינוי שם לאחת מהשלוחות במערכת לEnterID


      כדי שהמערכת תוסיף לדוחות השונים במערכת את הפרטים שמופיעים בטבלה על המשתמש, יש לפעול לפי ההוראות כאן


      ניתן להגדיר שיהיה ניתן להיכנס לחשבון רק ממספרי הטלפון שתכתבו בשורה של הלקוח (לא משנה איזה עמודה)
      ההגדרה היא:

      list_all_information_ok_phones=yes
      

      ואז רק אם באמצע השורה יהיה מספר הטלפון של הלקוח הוא יוכל להקיש את המספר האישי המבוקש.

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      הגדרת ושינוי שפה

      כברירת מחדל כל הודעות המערכת שהמשתמש שומע במהלך השיחה הן בעברית.
      כדי לשנות את שפת המערכת יש להגדיר בשלוחה

      language=שפה רצויה (ראה להלן)
      

      במקרה כזה, השפה שתוגדר עבור השיחה של המשתמש (מהשלוחה הנוכחית והלאה) היא השפה שהגדרתם.
      אין צורך להגדיר את ההגדרה בכל שלוחה במערכת, המערכת זוכרת את ההגדרה גם עבור שלוחות הבאות. (כמובן שבכל שלב תוכלו להגדיר שפה שונה וזו השפה שתהיה מאותו שלב והלאה)


      רשימת שפות


      עברית

      language=he
      

      יידיש

      language=de
      

      אנגלית

      language=en
      

      ערבית

      language=ar
      

      ספרדית

      language=es
      

      גרמנית

      language=de1
      

      הערה: אם המערכת לא מוצאת קובץ בגרמנית היא מנסה למצוא אותו ביידיש ואם לא קיים אז בעברית


      צרפתית

      language=fr
      

      רוסית

      language=ru
      

      אמהרית

      language=am
      

      הערה: כרגע עובד רק ספרות 0 עד 9, כל השאר ילקח מאנגלית


      קול ממוחשב

      language=wap
      

      הערה: לא כל הקבצי שמע נתמכים בכל השפות, במידה וקובץ שמע חסר ישמיע בכל זאת את הקובץ בשפה הקיימת - עברית.

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      חסימת מספרים ללא זיהוי

      black_no_phone=yes
      

      במידה והטלפון של המתקשר לא מזוהה לא יתן להכנס לשלוחה
      ברירת מחדל חוזר שלב אחד אחורה
      ניתן להגדיר מעבר לכל שלוחה אחרת

      black_no_phone_goto=/1
      

      (בדוגמה, מעבר לשלוחה 1)
      או ניתוק

      black_no_phone_goto=hangup
      
      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      רשימה לבנה

      הגדרת רשימה לבנה - מי מורשה להיכנס לשלוחה
      כל מי שלא יופיע ברשימה הלבנה לא יוכל להיכנס לשלוחה

      ההגדרה לשלוחה שבה רוצים להפעיל את הרשימה הלבנה

      white_list=yes
      

      פותחים בשלוחה קובץ בשם: WhiteList.ini
      במידה והמספר מופיע בקובץ, אז הוא יוכל להיכנס לשלוחה.
      הסבר על אופן יצירת הקובץ כאן
      בקובץ רושמים את כל הרשימה של המספרים שאתם רוצים לאשר להם גישה לשלוחה
      כל מספר בשורה נפרדת

      ברירת מחדל, מתייחס לקובץ WhiteList.ini הנמצא בתיקית השלוחה,
      אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדיר

      white_list_folder=/1/1
      

      (שימו לב, חובה לשים / לפני כתיבת מיקום השלוחה)

      ניתן גם להגדיר שהכניסה לשלוחה תהיה רק למי שנמצא ברשימת התפוצה של קמפיין ברירת המחדל של המערכת, זאת על ידי ההגדרה

      white_list=yes
      white_list_type=template_default
      

      ניתן גם להגדיר כניסה לפי רשימות מרשימות תפוצה שונים

      white_list=yes
      white_list_type=template_number
      white_list_template_number=default/1/2/3 וכו'
      

      בכל מקרה בו אין גישה מודיע את הודעה M1102 "אין לכם הרשאת גישה לתיקיה זו"
      ברירת מחדל בכזה מצב חוזר שלב אחד אחורה
      ניתן להגדיר מעבר לשלוחה אחרת או ניתוק

      white_list_error_goto=hangup
      white_list_error_goto=/5/8
      
      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • אופן יצירת קבצי TTS

      קבצי TTS

      המערכת תומכת בקבצי TTS קבצי TTS הם קבצי טקסט שהמערכת מקריאה אותם
      כדי להשמיע טקסט מוקלד במערכת (ולא בקול שלכם)
      עליכם לעלות קובץ עם סיומת TTS
      שזה ראשי תיבות של
      Text To Speech - טקסט לדיבור
      טקסט טו סְפִּיצ'

      כיצד יוצרים כזה קובץ?
      הדרך הקלה יותר זה באתר הישן דרך כרטיסייה 'אשף הגדרות' > בוחרים ב'סוג השלוחה' > בוחרים 'השמעת קבצים', ואז מופיעה אפשרות למטה ליצור קובץ כזה.
      וכן באתר החדש.

      ניתן גם להעלות קובץ שמכינים במחשב
      פותחים מסמך חדש של פנקס הרשימות
      a2ccdab0-9845-42f1-a86f-fb2f1392b843-image.png
      שומרים בפורמט uft-8 ובסיומת .tts
      7796b90a-bb32-4730-a799-b8a1643ce797-image.png

      8c6eb063-2db9-4150-8cb8-8ec54f5aea4d-image.png
      השם של הקובץ למשל
      000.tts
      M0000.tts
      בקובץ ניתן לרשום טקסט באורך של עד 1,300 תווים כולל רווחים (בערך).
      (צריך לדאוג שלא יהיה קובץ מקביל של wav כי אז המערכת תתחשב בו והמערכת תשמיע לכם אותו)
      אם יש כמה קבצים אז המערכת תשמיע לכם אותם לפי הסדר


      עריכה של קבצי TTS
      במערכת ניתן לבחור בהגדרות מתקדמות בקובץ שתרצו לערוך
      (אם אתם עורכים את הקובץ במחשב לאחר הסגירה, יש לעשות "פתח באמצעות" ולבחור ב"פנקס רשימות")


      להגדרות גלובליות שקשורות לסוג הקול ומהירות ההקראה ראה כאן

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      השמעת מיקום השלוחה בכניסה לשלוחה

      mode_say_log=yes
      

      אם רוצים שבכל כניסה לשלוחה המערכת תשמיע את המיקום של השלוחה בה היא נמצאת (ניתן לדלג על השמיעה בהקשה על כל מקש שהוא, ומועבר לתוך השלוחה)
      מיועד לצורך שמיעת לוג לדעת איפה אתה נמצא כרגע, ובעיקר בזמני הקמת מערכת, כאשר המערכת עובדת כמו שצריך מומלץ להוריד

      המשך השרשור | הגדרות זיהוי הועברו לשרשור ייעודי

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: הגדרות הזיהוי בכלל המערכת

      הקלטת השם בכניסה לפי מספר אישי

      ברירת מחדל - לאחר כניסה בהצלחה המשתמש מועבר להקלטת השם

      באם רוצים לבטל הקלטת השם ניתן להכניס

      record_name=no
      

      במקרה כזה, המערכת לא תבקש מהמשתמש הקלטת שם במהלך השיחה.
      באם רוצים שבהמשך השיחה בכניסה לשלוחה אחרת, המערכת תבקש מהמשתמש את הקלטת השם יש להגדיר באותה שלוחה

      record_name=yes
      

      ברירת מחדל בהקלטה היא שמקסימום ההקלטה באורך 4 שניות כאשר לאחר 2 שניות שקט ההקלטה נפסקת לבד.
      אם רוצים לשנות את זמן השקט או את מקסימום אורך ההודעה ניתן בערכים הבאים:

      enter_id_record_wait=5
      enter_id_record_time=10
      

      בדוגמא כאן רואים שמקסימום אורך ההקלטה 10 שניות, וההקלטה תפסק לאחר 5 שניות של שקט.(תמיד ניתן לסיים את ההקלטה מיידית על ידי הקשת סולמית)

      ההקלטות ישמרו תחת התיקיה הראשית בתיקיה EnterIDRecord
      ניתן לשנות את מיקום התיקיה בערך

      enter_id_folder_move=8/8
      

      בדוגמא הנ"ל ההקלטות ישמרו בתיקיה 8/8 שתחת תיקיה ראשית.


      המרת השם שהוקלט לטקסט

      ניתן להגדיר שאת ההקלטה של הלקוח המערכת תמיר לטקסט ותשמור אותו בקובץ EnterIDValName.ini
      להפעלה יש להגדיר

      enter_id_record_stt_add_val_name=yes
      

      לאחר ההקלטה המערכת מיד ממירה את ההקלטה לטקסט
      אם ברצונכם שהמערכת תשמיע לפני אישור ההקלטה גם את ההקלטה של הלקוח וגם את ההמרה לקול של הטקסט שנקלט יש להגדיר

      enter_id_record_stt_tts=yes
      

      בד"כ אופציה זו משמשת כדי שהמערכת תוכל לטעון את שם המשתמש ולצרף אותו בדוחות שונים וכן תוכל להשמיע לו את השם. בשביל שהמערכת אכן תטען את השם חובה להגדיר בשלוחת ההתחברות גם:

      login_add_val_name=yes
      

      ברירת מחדל קובץ EnterIDValName.ini נוצר בשלוחה שבה אתם נמצאים, ההמלצה שלנו היא לשנות שיהיה מקום אחד במערכת עבור כלל ההתחברויות שבו ישמרו השמות מכל מקום של התחברות במערכת.
      ההמלצה שלנו לשמור תחת תיקיה EnterID שתחת התיקיה הראשית

      login_add_val_name_folder=/EnterID
      

      ההקלטות הקשורות הם
      M1106 שלום לך מספר אישי [כאן המערכת מקריאה את המספר האישי]
      M1107 ניכר כי הנכם משתמשים חדשים במערכת
      M1108 אנא אמרו את שמכם ושם משפחתכם לאחר השמע הצליל
      M1109 אם אתם מרוצים מההקלטה הקישו 1 להקלטה מחודשת 2
      M1110 הקלטת השם נקלטה בהצלחה

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      לוג כניסה ויציאה מכל השלוחות בקובץ csv (עבור אקסל וכד')

      ראה כאן

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: איזה לא נעים...

      @אברהם-אברהם זה סוג של כבוד
      זה אומר שהם כל כך מרוצים מההודעות שלך שכל פעם שתפרסם הודעה הם יקבלו התראה

      פורסם בעל הפורום
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • הגדרות הזיהוי בכלל המערכת

      כניסה לפי מספר אישי


      enter id

      באפשרות זו ניתן להגדיר שכל משתמש במערכת יזוהה בזיהוי אישי מיוחד לפני השימוש במערכת או לפני ביצוע פעולות.

      מדובר בפונקציה בסיסית במערכת ולכן כדאי להכיר את האפשרות הזאת בצורה טובה


      קישורים לשרשור זה

      ListAllInformation| | | שיוך טלפוני לשם משתמש| | | סיסמא אישית לפי הID| | | המתנה והשמעת הקשת הזיהוי| | | בדיקה מחדש של ה ID
      מעבר בכניסה שגויה| | | Log התחברויות| | | הוספת מידע בדוחו"ת| | | הקלטת השם | | | פרטים נוספים| | | השמעת השם| | | השמעת ניקוד ודרגה | | | הגבלת כניסת ID בו זמנית


      הסבר כללי: כאשר מספר מסוים מתקשר למערכת המערכת מקבלת רק את המספר המחייג, וזהו הפרט היחיד שיש לנו על המספר, לפעמים נרצה שהמשתמש ירשם בדו"ח מסויים ובדו"ח יופיע גם השם של המתקשר, או שנרצה שכל פעם שהוא מחייג למערכת הוא ישמע שלום משה (והשם ישתנה לפי השם שלו)
      בדיוק בשביל זה מיועדת הפונקציה enter_id

      ישנם מודולים שבהם פונקציה זו היא חובה מכיון שהמודול מתייחס לזיהוי.
      הערה: כאשר נכנסים עם זיהוי המערכת מבקשת מהמשתמש להקליט את שמו. ניתן לבטל זאת ראה כאן

      כמו"כ פונקציה זו יכולה לשמש כסינון של משתמשים מכיוון שכאשר המשתמש לא עונה על הפרמטרים הנדרשים (לפי סוג הזיהוי שתבחרו) הוא לא יוכל להיכנס לשלוחה.

      לדוגמא: אם בחרתם בסוג זיהוי לפי טלפון, אם המשתמש יתקשר מטלפון שהזיהוי שלו הוא פרטי/חסום/לא מזוהה הוא לא יוכל להיכנס לשלוחה.


      מוכנים? נתחיל:

      אם ברצונכם שהמערכת תבדוק אם המשתמש מזוהה כאשר הוא נכנס לשלוחה (במידה והמשתמש עדיין לא מזוהה המערכת תזהה אותו, במידה והוא כבר הזדהה בשלב קודם המערכת תכניס אותו לשלוחה) יש להגדיר:

      enter_id=yes
      

      הלקוח יצטרך להקיש (או שיזוהה לפי הטלפון שלו) את המספר האישי שהגדרתם עבורו וזה יהיה הזיהוי שלו בשלוחה

      יש לבחור את סוג הזיהוי במפתח enter_id_type

      האפשרויות הם:


      כניסה לפי מספר טלפון כלומר כל מספר מזוהה יכנס

      enter_id_type=phone
      

      כניסה לפי ת.ז כלומר המאזין יקיש מספר תעודת זהות ישראלית תקינה ויוכל להיכס

      enter_id_type=teudat_zehut
      

      כניסה לפי המספרים המופיעים בקובץ EnterIDList.ini

      enter_id_type=list
      

      ברירת מחדל, מתייחס לקובץ הנמצא בתיקית השלוחה,
      אם רוצים שיתייחס לקובץ הנמצא בשלוחה אחרת, יש להגדיר

      enter_id_list_folder=/1/1
      

      (שימו לב, חובה לשים / לפני כתיבת מיקום השלוחה)


      כניסה לפי רשימה של מספרי טלפון להסבר המלא עיין בהמשך כאן

      enter_id_type=enter_phone_list
      

      כניסה לפי רשימה שבה יש את כל הפרטים של המשתמש כולל שם משפחה, איימיל ועוד להסבר המלא עיין בהמשך כאן

      enter_id_type=list_all_information
      

      כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש להסבר המלא עיין בהמשך כאן

      enter_id_type=phone_from_list_all_information
      

      כניסה לפי מספר ספרות (קוד למשל) להסבר המלא עיין בהמשך כאן

      enter_id_type=digits
      

      כניסה לפי טלפון או הקשת טלפון להסבר המלא עיין בהמשך כאן

      enter_id_type=phone_or_enter_phone
      

      להגדרות נוספות שרלוונטיות לכל סוגי הכניסה עיין כאן
      לביטול הקלטת השם בהתחברות
      לביטול / שינוי אופן השמעת השם בהתחברות


      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: שרשור ישן {הגדרות כלליות לניהול מערכת טלפונית}

      הגדרות במערכת עצמה - הגדרות תקפות בכלל השלוחות בקובץ ext.ini או בקובץ ראשי ivr.ini

      תאריך עברי במערכת

      המערכת טוענת את התאריך עברי בתחילת שיחה ולכן באם ברצונכם לשנות ברירת מחדל יש לעשות זאת בקובץ ivr
      ברירת מחדל - התאריך מתחלף בשקיעה.
      באם רוצים שהתאריך יתחלף בחצות הלילה יש להכניס את ההגדרה הבאה:

      jcalendar_realdate=0
      

      באם רוצים שעד שעה מסוימת ביום המערכת תוריד יום אחד מהתאריך העכשווי ניתן להגדיר (בנוסף להגדרה הנ"ל):

      jcalendar_subtract_day_if_time_before=0559
      

      בדוגמא כאן עד דקה לשש בבוקר התאריך העברי יהיה יום אחורה

      פורסם בהסברים מסודרים ממשתמשים
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • האזנה אחרונה - last_play

      האזנה אחרונה

      הערה: אפשרות זו משמשת כמודול בפני עצמו וכתכונה משלימה למודולים השמעת קבצים ותפריט.
      בשרשור זה יובאו הגדרות המודול והגדרות גלובליות. ראה להלן בהרחבה.


      הסבר

      האפשרות מיועדת למאזינים שבמהלך האזנה לקובץ מסוים הפסיקו להאזין לקובץ (למשל ניתקו את השיחה) ולאחר מכן ברצונם לחזור ולשמוע את הקובץ מנקודת העצירה.
      באמצעות אפשרות זו, המאזינים יכולים לקבל מידע על נקודת העצירה שלהם ולחזור להאזין לקובץ מנקודת העצירה ללא צורך בניווט מחודש.

      דוגמאות שימוש

      דוגמה א

      1. מאזין מחייג למערכת, נכנס לשלוחה 1 ושומע את קובץ 056.

      2. לאחר כ-5 דקות האזנה, השיחה מתנתקת בטעות.

      3. המאזין מחייג שוב למערכת, נכנס לשלוחה 1 ואז שומע "לשמיעת הקובץ ששמעת בפעם האחרונה מהנקודה בה עצרת לחץ 1, להאזנה להודעות בסדר הרגיל לחץ 2"

      דוגמה ב

      מאזין מחייג למערכת ושומע בכניסה למערכת "מאזין יקר! שמנו לב שלא הספקת להאזין לכל הפודקאסט שלנו בשלוחה 1. אנחנו מזמינים אותך להיכנס כעת לשלוחה 1 ולהמשיך להאזין לפודקאסט"

      וכן על זה הדרך


      הגדרות מודול


      הגדרות גלובליות

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: הגדרות הזיהוי בכלל המערכת

      בדיקה/הקשה מחדש של ה ID

      ברירת מחדל באם בוצעה התחברות לפי id באותה שיחה, המערכת זוכרת את פרטי הכניסה ולא מבקשת מהלקוח להזדהות שוב (בתנאי שמוגדר את אותו סוג זיהוי)
      ניתן להגדיר שלא יזכור את ה ID ויבקש להקיש בכל פעם כשנכנסים לשלוחה (אא"כ מדובר בזיהוי טלפוני שא"צ להקיש) ע"י ההגדרה

      delete_id_exit=yes
      

      ברגע שתגדירו את זה המערכת תבצע כניסה מחדש (כולל השמעת השם וכל הדברים שתגדירו בשלוחה | ניתן כמובן להגדיר את הכניסה המחודשת בשלוחה שונה מהכניסה הראשונה ושם להגדיר שלא יושמע השם וכו)

      פורסם באזור התעשיה - הגדרות המערכת
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל
    • RE: איזה לא נעים...

      @א-גוטן תוכל לבטל בהגדרות
      0c24e856-4f76-4e8f-9552-1eaad23fd942-image.png

      פורסם בעל הפורום
      יעקב ישראל
      יעקב ישראל