@כלומר אמר ביציאה באמצע קבלת נתונים - לא עובד כראוי?:
@avrham ואני חושב, שזה לא עניינך מה אני צריך לעשות!, לא כאן ובוודאי שלא במקומות אחרים!
ובכלל, נראה אותך איך אתה היית מתנהג כשאתה יודע שאתה חייב לספק משהו לציבור גדול עד שעה מסוימת, ואתה תקוע עם בעיה בסיסית כשאף אחד לא פותר לך אותו.
תקשיב, אני לא בא להתווכח, אני סך הכל חושב,שמספיק מקום אחד כדי שיענו לך, וגם במתמחים מספיק רק פוסט אחד. אני חושב שגם הצוות @ניהול יסכימו איתי בזה,
וגם, אם זה בעיה דחופה, ניתן לפנות לשירות הלקוחות, למה הוא קיים?