@שמואל מה נהיה עם זה
@שמואל-ש אמר בחדש במודול הפעלה מהירה של קמפיין - הפעלת קמפיין צינתוק בחיוב 0.1 יחידה למספר:
ניסיתי להגדיר כנ"ל, אך אני שומע אין הודעה מוקלטת לשידור, לכאורה כשרוצים לשלוח רק צינתוק לא צריכים לשמוע הודעה וגם לא להקליט, כי אחרת מה הועלנו?
לכן נשמח אם יהיה אפשר לעשות שכששולחים רק צינתוק שישלח גם אם אין הודעה מוקלטת לשידור.
???