• פתיחה שלוחה

    הועבר
    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    451 צפיות
    ש
    @בתי-אמזל תודה רבה
  • קו לסיכומי שיעורים לפי דף

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    279 צפיות
    ב
    @זעליג צריך להוסיף את הסימון הזה _ בין המילים בהגדרה. ההגדרה צריכה להיות כך: say_length=yes
  • השמעת הודעה בעת כניסה לשלוחה בהקפאה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    313 צפיות
    פ
    @613-0 תודה רבה! זה מה שאעשה
  • מה זה שלוחת administrator

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    122 צפיות
    6
    @הרבי-חי administrator מנהל באנגלית, כשפותחים קו שלוחת הניהול נמצאת בשלוחה 0, ההגדרות הם: type=admin_login
  • בעניין מה שנכתב על שליחת צינתוק למחייג בכניסה לשלוחה

    הועבר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    430 צפיות
    N
    @קלולי כתב בבעניין מה שנכתב על שליחת צינתוק למחייג בכניסה לשלוחה: זה - https://f2.freeivr.co.il/topic/9779/שליחת-צנתוק-למחייג-בכניסה-לשלוחה?_=1704886236951 אני ישמח אם מישהו יסביר למה זה יכול להיות תועלת עבורי? או/ למקרה שיש כמה מספרים שמצנתקים מהקו ואתה מעוניין לעדכן את המשתמש את המספר שישלח מ הרשימה אליו הוא נרשם. מייד לאחר הרשמה לרשימת צינתוקים, המאזין מופנה לשלוחה בה הוא מקבל צינתוק, אפשר להוסיף הודעה מושמעת בה נאמר "כעת נשלח אליך צינתוק עם המספר של הצינתוק" וכו'.
  • הסרת ערך ID דרך הטלאפון

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    841 צפיות
    ש
    @שמואל-9 שלחתי לימות והם אמרו שאני צריך להסיר את השור הזאת וזה עבד תנסה להסיר בלי ההגדרה הזו: remove_id_from_list_mode=key_only
  • המרת קול לטקסט ללא צורך ביחידות

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    590 צפיות
    ב
    @יחי-המלך-לעולם-0 כתב בהמרת קול לטקסט ללא צורך ביחידות: אונליין לא בתוכנה מה ההבדל בדיוק? ולמה זה משנה? תפרט יותר, בשביל שנוכל לעזור לך.
  • אנא הקישו את המספר האישי

    נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    244 צפיות
    י
    @TARR אני מכירה את זה זה תקלה במערכת צריך לפתוח אותה חדש
  • שידור חי במערכת יכול להיות מושמע ביוטיוב?

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    166 צפיות
    י
    @תודה-על-העזרה לא אין דבר כזה
  • יש אפשרות לקבל מספר לוירטואל פלוס ללא עלות?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    298 צפיות
    6
    @isi כתב ביש אפשרות לקבל מספר לוירטואל פלוס ללא עלות?: שם אני גם מגדיר לאיזה מספר זה יפנה ויופנה? זה דורש במהלך הניוד קוד SMS או קולי? כי אין לי מכשיר להכניס שם את הסים ולקבל את הקוד. יש אפשרות לרכוש מספר מבלי לרכוש סים, בעלות נמוכה? (פעם היה דרך לקבל מספר חינם). מגדירים לאיזה מספר הקו הוירטואלי ישוייך. כן, צריך להכניס לטלפון שתומך בקבלת SMS. מימות המשיח - לא.
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    300 צפיות
    ה
    @שמואל-מדן אתה נראה לי דילגת על המדריך הזה
  • נושא זה נמחק!

    לא נפתר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    15 צפיות
  • שידור חי לרדיו

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    208 צפיות
    ק
    @613-0 וואו ממש תודה
  • קישורים לשידור חי

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    242 צפיות
    6
    @קו-בין-הסדרים קול חי מיוזיק: https://live.kcm.fm/livemusic קול פליי: https://cdn.cybercdn.live/Kol_Barama/Music/icecast.audio
  • דוחות הקלטה ודוחות ראוטינג

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    459 צפיות
    6
    @בעזרת-ה בסדר, (היית ברור, אני הבנתי שהתכוונת למייל שנשלח עם קובץ + הקלטה...) בנוגע לדוחות ראוטינג ניתן להעלות קובץ לשלוחה כמו שכתבתי. בנוגע להקלטות, מספיק להעלות קובץ בשם record_log.ini ל-ציטוט: הדוח נמצא מתחת תיקיה ראשית בספריית /Log/Record/.
  • מספרים

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    151 צפיות
    ק
    @קו-בין-הסדרים אשמח לעזרה
  • האם יש אפשרות לייצר משימות??

    נפתר
    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    588 צפיות
    M
    @613-0 תודה עובד מעולה
  • נושא זה נמחק!

    1
    -1 הצבעות
    1 פוסטים
    16 צפיות
    אין תגובות
  • תגמול בטלט'צ

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    489 צפיות
    M
    @קו-בין-הסדרים כתב בתגמול בטלט'צ: @MGM-IVR כתב בתגמול בטלט'צ: אני יודע שבריסיילר שלי אני לא מביא לאף אחד כסף תמורת הדקות שלו מה הכוונה לי יש ריסיילר גם , כמו ״טלט'צ״ , ואני לא מביא כסף למי שאצלי במערכות. לפעמים אם יש לו כמות דקות מכובדת, אני עושה הסכם שהוא מקבל יחידות תמורת הכסף, לא כסף ממש.
  • מספרים לקמפיין

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    108 צפיות
    אין תגובות