• מה שמך

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    128 צפיות
    א
    @עונה-תשובות או יותר ממוקד https://f2.freeivr.co.il/post/2015 https://f2.freeivr.co.il/post/2018
  • צינתוק לנכנס שלוחה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    329 צפיות
    א
    @עונה-תשובות צד שמאל למעלה, באחת האפשרויות.
  • הכנסת טוקן קבוע במקום מספר מערכת וסיסמא

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    128 צפיות
    C
    @קו-הרהיטים כתב בהכנסת טוקן קבוע במקום מספר מערכת וסיסמא: @CUBASE @y6714453 תודה , אני ניסיתי לפי מה שהיה כתוב כאן וניסיתי להכניס את הטוקן שהתקבל בפקודה מהדפדפן ולא עבד לי לפתוח קמפיין חדש , למה זה ככה ? אולי בגלל שזה עדיין לא עובד מצד ימות המשיח? אם עשית הכל נכון אז כנראה זו הבעיה..
  • חיבור לקבוצת וצאפ

    הועבר
    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    145 צפיות
    R
    @עונה-תשובות או ליתר דיוק בשאלות למתחילים נא לקרוא את תקנון הפורום
  • איך עושים אלפון (ספר טלפונים)

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    460 צפיות
    R
    @יעקב-קליין תסתכל כאן בתחילת הפוסט לכל האלפונים שקיימים אני לא יודע אם כולם עובדים ההיום
  • בינה מלאכותית בסמס

    לא נפתר
    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    337 צפיות
    A
    @תאב-ידע כתב בבינה מלאכותית בסמס: @avrham כתב בבינה מלאכותית בסמס: @בב כתב בבינה מלאכותית בסמס: @ivrפון תודה, אשמח אם יש למישהו משהו כזה עם פחות מגבלות. אלו מגבלות מפריעות לך? עד 5 הודעות לחודש. תרכוש חבילה… אתה חושב שלי זה בחינם? הלוואי אם זה היה בחינם הייתי עושה את זה בחינם גם לשאר יש לי עלויות לכשעצמי, ה ai, sms וכו אם תרכוש חבילה לא יהיה לך מגבלות..
  • קווי תוכן

    69
    2 הצבעות
    69 פוסטים
    7k צפיות
    ד
    @יהודה-צ-כ תודה זה ממש עזר לי יש למישאו מספר שפתוח לאמיגוס [לא דוקה מכשרים אני עושה הפניה מקו שיש לי וזה חסום לי מטעם ימותואני אשמח אם יש דרך להגיע לשם]
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    2 צפיות
    אין תגובות
  • הגבלת כניסה לשלוחה ל12 שעות (לצורך העניין)

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    218 צפיות
    א
    @יצחק-ק אולי אם תגדיר כמה פילטרים בשלוחה(אני מתכוון לאפשרות באקסס פילטר של כמה שורות של הגבלת שאם לא עובר באחת המערכת מנסה להעביר אותו בשניה), ותגדיר את הראשונה כהגבלה ל- 12 שעות ואת השניה ל- 2 פעמים או להיפך.
  • הקראת קובץ TTS איטית

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    107 צפיות
    Y
    @M058 כוונתך שלוקח זמן עד שהרובוט מתחיל להקריא (ולא שההקראה עצמה איטית...)? אם כן אין לזה פיתרון - דובר על זה בפורום כמה פעמים - אפשר רק להעלות קובץ שמע מוכן, אבל אם זה קובץ טקסט תמיד יקח לזה זמן (לפי אורך הקובץ). נ.ב. בדרך כלל זה קורה רק בהאזנה הראשונה, ומהפעם השניה ואילך ההקראה היא רגילה.
  • נושא זה נמחק!

    9
    2 הצבעות
    9 פוסטים
    81 צפיות
  • חיבור המערכת לקבוצת טלגרם....

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    382 צפיות
    Y
    @מנסה-להבין12a כתב בחיבור המערכת לקבוצת טלגרם....: האם זה מחייב מכשיר פעיל כל הזמן? מה זה מכשיר פעיל? צריך שרת... שירוץ בענן כל הזמן תראה לדוגמא פה
  • זיהוי יוצא של מספר משנה בפעולות מקשים בהשמעת קבצים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    94 צפיות
    ק
    @CUBASE ממש תודה רבה , עזרת לי מאוד , אני הגדרתי את ההגדרה שיהיה זיהוי יוצא של המערכת ולא של המתקשר ואחרי זה הגדרתי שיהיה זיהוי משנה ולכן זה לא עבד , אגוט מועד!!
  • קובץ הגדרות מתקדמות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    117 צפיות
    ע
    @נחמיה-הרעב הגדרות-בקבצי-טקסט-גירסא-2.00.zip יתכן שיש יותר מועדכנים. בכל מקרה יש הוספות חדשות שאין בקבצים אלו.
  • בקשת ההגדרה של ווירטואל פלוס ציבורי

    6
    1 הצבעות
    6 פוסטים
    247 צפיות
    א
    @האקר-המשופשף תשתיק את הודעת מערכת M3411. זה לא הוירטואל אלא שלוחה שדואגת לכך שכל אחד יוכל להיכנס, אחרי השלוחה הזו זה עובר לוירטואל. אבל זה מעבר שקט ככה שזה נראה שעוברים ישירות לווירטואל.
  • מעבר בפילטר רק פעם אחת בשיחה

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    408 צפיות
    פ
    @אA אם תוכל לתת לי את ההגדרה המדויקת בקשר לנושא הזה אני מאוד ישמח
  • הוספה אוטומטית לצינטוקים?!

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    227 צפיות
    Y
    @פיתה @יעקב-קליין יש כמה דרכים לעשות את התהליך... אבל בשביל לבצע באופן שאמרת: צריך להעלות קובץ בשם 000 ולהגדיר את השלוחה כך: type=playfile להחליף את המספר 1 למקש המוגדר למעבר control_play1=go_to_folder להחליף את המספר 1 במקש הרלוונטי, ואת הנתיב של השלוחה שעוברים אליה playfile_000_control_play_1_goto=/5/5 המידע נלקח מפה https://f2.freeivr.co.il/post/69019
  • שלוחת מנהל או פתיחה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    138 צפיות
    ז
    @זרח לכתוב במקום מה שיש שם. type=admin_login
  • העלאת קבצי שמע לשלוחות

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    93 צפיות
    פ
    @y6714453 בקובץ ext.ini שבכל שלוחה, ניתן לעריכה ידנית באתר החדש, או באת הישן בלשונית הגדרות מתקדמות, כמו כן באתר הישן יש אשף אוטומטי להגדרת שלוחות
  • מודול ראוטינג (ניתוב למענה אנושי)

    הועבר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    304 צפיות
    פ
    @חכמון כתב במודול ראוטינג (ניתוב למענה אנושי): @פיתה להגדיר בקובץ did go to בשלוחה הראשית לאן יועבר מי שמופנה ממספר מסויים. ראה כאן. רק אם שניהם בימות המשיח, וגם זה לא תמיד עובד (כמדומה שתלוי בשרתים)