• קבלת נתונים

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    216 צפיות
    H
    @עונה-תשובות כבר יצרתי לך
  • איך אני מכניס שתי טלפונים על שם אחד בקובץ EnterIDValName

    נפתר
    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    243 צפיות
    צ
    טוב תודה רבה
  • קמפין קולי בTTS (שיגור הודעת TTS) לא מצליח להפעיל.

    1
    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    79 צפיות
    אין תגובות
  • עזרא בקבלת נתונים

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    373 צפיות
    ע
    @עידו לעשות לי
  • הקראת טקסט

    16
    0 הצבעות
    16 פוסטים
    526 צפיות
    ס
    @סאדיגורא כתב בהקראת טקסט: @י-ע כתב בהקראת טקסט: @מהמם מצויין.... מעניין כי לי זה לא עבד.... גם לי לא עובד. כלומר איפסתי את המערכת לברירת מחדל (1-8 השמעת קבצים וכו'), ואז העלתי אקסל וביקשתי להגדיר את שלוחה 1 כאלפון. לא עבד. הסתדר.
  • כניסה לשלוחה עם סכום מסוים של נקודות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    88 צפיות
    י
    @ישראל-דיין-0 כתב בכניסה לשלוחה עם סכום מסוים של נקודות: עם הפשר כניסה לשלוחה עם סכום מסוים של נקודות ת ודה https://f2.freeivr.co.il/post/56097
  • מערכת ווצאף שפותחה ע"י @טנטפון

    20
    0 הצבעות
    20 פוסטים
    444 צפיות
    ט
    @HTML כן
  • רשימת תפוצה

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    193 צפיות
    א
    @נחמיה-הרעב אוקי. אז זה השם של הקובץ בשלוחה הראשית
  • עזרה בקבלת נתונים

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    127 צפיות
    א
    @השפן-הקטן הסתדרת?
  • עזרה מהר מהר חשוב מאוד תודה רבה ממי שנכנס

    12
    1 הצבעות
    12 פוסטים
    443 צפיות
    ש
    @אסת עכשיו אני רואה שכבר @מתלמד-פון הגיב לכם על זה [image: 1760952292957-f5646c43-7903-4a8d-8fac-665855e30fcd-image.png] בכל אופן שיהיה בהצלחה רבה!
  • מעקב אחר הודעה

    12
    0 הצבעות
    12 פוסטים
    410 צפיות
    א
    @נחמיה-הרעב https://f2.freeivr.co.il/post/69021
  • ביטול מקש כוכבית בתפריט ראשי

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    271 צפיות
    א
    @להחיות ספציפית במה שרצית (ניהול קמפייין) א"א
  • ויקיפדיה בטלפון או בSMS

    16
    1 הצבעות
    16 פוסטים
    557 צפיות
    א
    @בב הוא לא מקריא ערכים מויקיפדיה עצמה אלא מה שהמפתח העלה לו. למעשה הוא מקריא די טוב.
  • התראה על יתרת יחידות נמוכה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    107 צפיות
    א
    @שוקולית לא. כאן https://f2.freeivr.co.il/topic/1980/בדיקת-יתרת-יחידות-כהטמעה-בכל-מודול-או-בכניסה-למערכת-כולל-שליחת-שיחה-למנהל-הקו
  • פתיחת שלוחות בהדרגה, לפי זמנים ולפי זיהוי אישי

    3
    1
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    161 צפיות
    ע
    @אחת אין לי ניסיון עם זה תנסו כאן https://notebooklm.google.com/notebook/9da51b96-005e-43c3-89db-bb3f1c9335ac
  • 🔢 ימות המשיח שולחים את אותו קוד מספר פעמים?

    4
    1 הצבעות
    4 פוסטים
    180 צפיות
    מ
    @שמואל כתב ב ימות המשיח שולחים את אותו קוד מספר פעמים?: @מתלמד-פון בהתחשב בזה שכל קוד שנשלח יש 5 נסיונות לאמת אותו, הנושא לא רלוונטי. השאלה היא 5 נסיונות מתוך כמה קודים (שונים) שנשלחים סך הכל?
  • נושא זה נמחק!

    לא נפתר
    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    15 צפיות
  • איך מאיטים את ההרצה של רובוט ההקראה?

    4
    0 הצבעות
    4 פוסטים
    115 צפיות
    ש
    @קו-הרהיטים אם אתה מתכון שרק את המספר זה יקריא לאט לא נראה לי שיש אפשרות כזאת שחצי מהטקסט יקריא במהירות סבירה ואת מספר הפלאפון יקריא לאט אבל אתה יכול אולי לעשות שיהיה שלוחה אחת שבה הוא יגיד "לפרטים" במהירות סבירה מקול רובוטי ושזה יסתיים זה יעבור לשלוחה אחרת שבה ישמעו מקול רובוטי את המספר יותר לאט
  • באג באפשריות הקשה בקבלת נתונים

    לא נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    182 צפיות
    ע
    @TARR מצאת את הבעיה? אם לא, תנסה לבנות מחדש דרך מה ששלחתי לך.
  • איפה מכניסים קובץ נתונים לעריכת דוחות?

    נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    217 צפיות
    T
    @בעזרת-ה כן