@עופר כתב:
@sumone כתב:
הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
מה זאת אומרת?
למרות ששילמתי על היחידות?
דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?
שטויות. אין את האפשרות בכלל במבזק להוסיף את הלשונית.
הגביה היא על הגדרת קמפיין רגיל כצינתוקים בהנחה (עשירית יחידה) גובים בדיוק כמו שימות המשיח גובים - שירות. אף אחד לא עובד בחינם עבור הוד מעלתו
ולגבי השגיאות שיש פה למעלה, כתוב מפורש שאין טלפונים ברשימה ולא קשור ליחידות בכלל (חינמי או לא?). יש באג שלפעמים המספר הראשון כשהוא בודד ברשימה לא נקלט, תנסה להירשם שוב או להוסיף עוד מספרים.