@sumone כתב:
הם גובים כסף על האישור שלהם לבצע את זה..
מה זאת אומרת?
למרות ששילמתי על היחידות?
דרך נוספת לסחוט ממני כסף?
ידוע לך כמה הוד מעלתם דורשים בכדי לאפשר לי את השירות המינימלי הזה?
@שואל-שאלה
מה זה נקרא שהם נכנסים לקו לבדוק הרי אתה יכול לעשות זאת לבד ואם באיזור האישי הם לא עדכנו שזה עולה יותר יקר הם יכולים לנסות לבקש בא נראה אם נסכים לשלם יותר
@החברמן בפנקס רשימות המחשב תפתח קובץ חדש תכתוב בו
דוד לוי=055665544
דניאל לוי=264946656
וכו' תשמור בשם
EnterIDValName.ini
תעלה לתיקיה
EnterID
תחת שלוחה ראשית
תוסיף בשלוחה ראשית נראה לי יספיק
login_add_val_name=yes
login_add_val_name_folder=/EnterID