@liba זה לא משנה, רק שזה יהיה שלוחה שלמנהל יש גישה אליה..
וכן בשלוחת הניהול אתה צריך לרשום איזה שלוחת חדר ועידה לפתוח
ניתן ליצור הרבה ועידות והרבה שלוחות ניהול שכל אחד יפתח חדר אחר
@יוסף-א כתב בתור ללא מספרים:
מה זה אומר אם אני עושה בקובץqueue מספרים לחיוג והוא אומר לי במערכת אין מספרים לחיוג דחוף!
תבדוק שהשם של הקובץ תורים תקין בלי רווחים, תבדוק שאין רווח לפני או אחרי המספרים
תבדוק שלא מוגדר בext לקחת נתוני תור משלוחה אחרת