• מחיקת הודעה אישית - בשלוחה 0 הודעות אישיות - - האם אפשר?

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    386 צפיות
    צ
    @מנסה-להבין12a בווטסאפונים הישנים נראה לי באמת אין גישה למנהל. התכוונתי לומר שכשאתה משאיר הודעה בקו של מישהו, אז אתה משאיר אצלו את ההודעה. אבל אתה יכול להיות די רגוע שכמעט בטוח שהוא לא יעבור על כל המשאירים לשמוע מה הם השאירו, מסתמא זה הרבה הודעות...
  • חיבור לפי שעות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    104 צפיות
    צ
    @מושי-גרינוואלד עושה הפניה לפי מחייג פעם אחת לשלוחה שיכול להיכנס רק בשעות מסויימות
  • שמירת נתוני שמיעה לפי שלוחת תפריט אב.

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    198 צפיות
    ע
    @קו-הרב-0 לא יודע לי על שמירת מידע בכל כך הרבה שלוחות, מה שידוע לי זה כדלהלן: בתיקיית Log יש לוגים של הכל בצורה מאוד מפורטת, של מי היה איפה ומתי. אתה יכול להוסיף את זה: log_playback_play_stop=yes log_playback_play_stop_month_save_root_log=yes זה יתן לך דו"ח יומי וחודשי מפורט מאוד על השמעות. זה יתן לך לשמור לוג של כל קובץ, כמה שמעו אותו ואיזה טלפון שמע אותו save_listening_data=yes זה יתן לך שמירת נתוני האזנה לפי משתמש (בתנאי שנכנסו עם זיהוי) listening_mark=yes כדאי לקרוא טוב את זה. חוץ מהלוג האחרון הכל נשמר בתיקיית Log שבשלוחה הראשית.
  • שלוחה #

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    221 צפיות
    C
    @מושי-גרינוואלד תפתח שלוחה Hash ותגדיר בנוסף בשלוחה של התפריט hash_extension=yes
  • ניתוב שיחות

    7
    0 הצבעות
    7 פוסטים
    283 צפיות
    ע
    @ortal כאן
  • תקלה בוואצפ פון אשמח לסיוע !

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    344 צפיות
    י
    כל פעם מחדש מרגש לראות את מהירות התגובה והאכפתיות של כל משתמשי הקבוצה לסייע לכל אחד ואחד, בלי להכיר ובלי תמורה. סתם בשביל חסד אמיתי.מי כעמך ישראל !!! זה ממש @ימות-המשיח
  • אפשרות של המשך ממקום שעצרת

    נפתר
    17
    0 הצבעות
    17 פוסטים
    547 צפיות
    מ
    @א-תורת-מרן בוואצפ פון (החדש) באין לא תגדיר הגדרה - אין לחצן חזרה למקום האחרון בו האזנת. במערכת תוכן ivr זה אכן בכוכבית ואח"כ יש להקיש 3 בכל מערכת יש אפשרות להגדיר גם בלי הקודים, להפוך את המקש להאזנה האחרונה - דרך האתר הניהול במערכת תוכן, לבחור את השלוחה ואז להקיש על מאפיינים ולבחור האזנה אחרונה
  • שידור חי מהדלקה בקהילה

    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    458 צפיות
    א
    @אופיר תודה על התיקון
  • האם גם השנה יהיה אפשרות לעשות שידור חי ממירון ?

    9
    0 הצבעות
    9 פוסטים
    385 צפיות
    א
    @מושי-גרינוואלד הקישור ששלחת
  • שידור חי ממירון

    לא נפתר
    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    743 צפיות
    מ
    @קול-הקווים שלום האם אתה יכול לעזור לי בהפעלת שידור חי ממירון ?
  • זהוי דיבור של קו וואצאפ

    נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    487 צפיות
    א
    תודה רבה לכל מי שעזר
  • מיספור מחדש

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    545 צפיות
    ב
    @צבי-ד-צ ????????
  • 0 הצבעות
    4 פוסטים
    177 צפיות
    ב
    @מושי-גרינוואלד לא נכון. @קו-הרב-0 בתפריט לא צריך להגדיר שום דבר, כמו"כ בשלוחות ההשמעות אין צורך להגדיר כלום. מה שצריך זה ליצור בשלוחת האב (פרשת השבוע) שלוחה חדשה [לדוגמא שלוחה 0], ולהגדיר שם שהמערכת תחזיר להאזנה אחרונה רק מתתי השלוחות שתחת תפריט זה. לדוגמא אם התפריט של פרשת השבוע הוא שלוחה 2/1 מהתפריט הראשי, צריך לכתוב ככה: type=last_play last_play_from_folders=/2/1* ואז להקליט הודעת ברוכים הבאים בשלוחה "לחזרה למקום האחרון אליו האזנתם בנושא זה הקישו 0. וזהו. כמובן שאפשר לעשות את זה עם הודעה על האזנה אחרונה, אבל זה מסובך ומיותר, בפרט בשלוחות של פרשת השבוע שיש הרבה שלוחות של השמעת קבצים.
  • שמיעת כמות החברים בלי בדיקה האם מספר מסויים קיים

    נפתר
    10
    1 הצבעות
    10 פוסטים
    469 צפיות
    ד
    ניסיתי שוב, ועבד לי. תודה, וזה קומבינה מצויינת!
  • 2 הקלטות עם אותו מספר

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    251 צפיות
    ב
    @kol-hotline אין לזה פתרון. אולי ימות יכולים לפתח את זה בתשלום. בינתיים אולי תשים הקלטה בדף יב: שבדף זה יש רק שיעור אחד ולכן יש לחזור ולהקיש יב.
  • שני סוגי שלוחות בשלוחה אחת, אפשר?

    35
    0 הצבעות
    35 פוסטים
    2k צפיות
    ד
    @עידו כתב בשני סוגי שלוחות בשלוחה אחת, אפשר?: @דוב-אורב-הוא-לי כתב בשני סוגי שלוחות בשלוחה אחת, אפשר?: @עידו מתקדמים לאט לאט יש אפשרות לבטל את התפריט "לאישור הקישו 1 וכו'" בכל מעבר לשלוח ע"י read? תעבור על זה, אני לא צוחק זה חשוב. זה יכול לעזור עזר לי, תודה רבה על כל העזרה השלבים הקשים מאחורינו ויצא מערכת מדהימה! ירבו גומלי חסדים כמותכם!
  • בעיה במודול רשימות השמעה, אי אפשר לצאת מהשלוחה.

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    88 צפיות
    אין תגובות
  • איך אפשר ליצור מספר שלוחות בתוך שלוחה אחת?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    182 צפיות
    מ
    @צבי-ד-צ בדיוק
  • צליל חיוג רגיל בשיחות SIP

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    137 צפיות
    י
    @א-גוטן כתב בצליל חיוג רגיל בשיחות SIP: בהמשך למה שרשום כאן אני מעוניין כשמתקשרים ל SIP ישמעו חיוג של צליל רגיל, ומחקתי את השורה זו sip_music_on_hold ולא שומעים כלום, זה מחייג אבל הלקוח לא שומע צליל שזה מחייג תנסה להגדיר music_on_hold=no ותוסיף את השורה הקודמת
  • איך יוצרים שלוחות?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    316 צפיות
    ע
    @שמחה-זו-הסיסמא בהחלט מקום טוב להתחיל ממנו