• תגובה לשולח ההודעה באיזור האישי שלו

    לא נפתר
    24
    0 הצבעות
    24 פוסטים
    1k צפיות
    C
    @בן-ציון-1 חלקם הגדרות ריקות וחלקם הגדרות לא רלוונטיות
  • הקו מתנתק

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    471 צפיות
    ג
    @חזקי-ראזנבערג ראשי האמת לא אני בניתי את זה וזה עבד כל הזמן עד שכנראה מחקתי אייזה קובץ או משהו ששיניתי והפסיק לעבוד וזה עובד רק אם אני מכבה את ה רשימה מבין
  • קו לחלוקת משניות | תוספות

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    97 צפיות
    אין תגובות
  • לא כלום מקבלים ציתוקים

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    224 צפיות
    ק
    @יעקב-קליין זה לא יעזור מניסיון שלי בעבר בדקתי המון מי שלא קיבל צינתוק אחד לא יקבל גם את השני אלא אם כן תעשה את זה במרווח זמן של כ5 דק' כי זה סיבה מצד הטלפון שלו וצריך לחכות זמן שהוא ישנה משהו (מיקום או יענה לשיחה - אם אתה מחייג אליו כשעוד מישהו מחייג אליו לפניך לא ייכנס הצינתוק שלך גם 10 פעמים)
  • העברת הקלטה כקובץ

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    263 צפיות
    E
    @0799222222 תודה רבה!
  • מחיקת רשימת צינתוקים

    28
    0 הצבעות
    28 פוסטים
    1k צפיות
    ע
    @צבי-ד-צ כתב במחיקת רשימת צינתוקים: @עידו אתה ניסית בזמנו לשלוח לשם משהו? אני ניסיתי והחזירו לי תגובה, אז אם עוד לא ניסית, תשלח ותשאל אם עדיין רלוונטי, או שרק תשאל... לא יצא לי לשאול, הייתי בטוח שזה האתר המדובר, ראיתי שהוא זוועה אז מיד עזבתי אותו וחיכיתי שמשהו יתקדם. Spoiler אגב, חריגה מטורפת מנושא השרשור... Spoiler די נכון חוץ מזה שפותח השרשור (כמדומני הוא) שאל אילו עוד אתרים יש
  • 0 הצבעות
    12 פוסטים
    458 צפיות
    מ
    @CUBASE אכן כן עכשיו זה עובד, תודה רבה עזרת לי מאד תודה לכולם
  • השמעות השעות שצברו כל הקהילה

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    146 צפיות
    ז
    עשיתי שלוחת השמעת ניקוד כאשר המנהל מוסיף ניקוד בשלוחה עם סיסמא, והגדרתי שישמיע גם קבוצתי הבעיה שזה לא עובד, מה יכול להיות הבעיה זה השלוחה להשמעה [image: 1747851946064-d2e49aa4-eeaa-4890-8c43-63e82feeb2c6-image.png] הוא בכלל לא מתייחס לשלוחה, אני מקיש על השלוחה והוא לא מתייחס
  • דיגיקול

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    164 צפיות
    אין תגובות
  • איך אני מייצרת סיסמא לוואצפ פון חוץ מהמנהל ?

    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    265 צפיות
    א
    @רחלוש-0 תקראי כאן מה אפשר לעשות https://f2.freeivr.co.il/topic/309/כניסת-מנהלים-ללא-סיסמה-לניהול-המערכת-ולכל-שלוחה-נצרך-בכל-מערכת
  • האם יש אפשרות להשמעת הודעת תפריט בלולאה?

    34
    0 הצבעות
    34 פוסטים
    1k צפיות
    צ
    @אלי-דובדבן כתב בהאם יש אפשרות להשמעת הודעת תפריט בלולאה?: אני רוצה שישמעו את הודעת התפריט מספר פעמים, אני משתמש בTTS כהגדרה ישירה של tts_voice=Osnat אבל לא אכפת לי לשים גם קובץ שמע או TTS תודה רבה אתה יכול לשים שוב את התפריט כM0000-1 @עידו כתב בהאם יש אפשרות להשמעת הודעת תפריט בלולאה?: רק בראשית יש אחרי זה את הג'ינגל של ימות המשיח/ריסיילר Spoiler נראה לי שזה בתפריט הראשון שנכנסים בשיחה, לא משנה איזה שלוחה
  • העברת השמעה למערכת אחרת

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    204 צפיות
    E
    @עידו תודה
  • למה לא נוספים לי העמודות מlist_all_information?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    225 צפיות
    פ
    @שמואל-ש כשיש טורים רקים בקובץ list_all_information לפעמים זה גורם שהוא לא לוקח את הנתונים בדו"ח, אתה יכול פשוט למלאות את הטורים הריקים בנקודה ואח"כ להוריד את זה בדו"ח
  • שינוי ניתוב לשלוחה לפי מספר מחויג

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    150 צפיות
    Y
    @מתעניין תודה רבה, ביקשתי מהשירות לקוחות שיבטלו את השיוך של המספר לשלוחה ספציפית
  • סגירת שלוחה בשעות מסויימות, והפניה להשארת הודעה.

    15
    0 הצבעות
    15 פוסטים
    794 צפיות
    ש
    @פישל אין אפשרות שיקריא הודעה השלוחה סגורה כעת, או להקליט הודעת מערכת שתושמע רק כשהשלוחה סגורה
  • הסרת חסימה של מספר מרשימת צינתוקים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    86 צפיות
    אין תגובות
  • הודעה אישית באמצע הודעה

    לא נפתר
    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    456 צפיות
    C
    @עידו זו רק אחת מן הבעיות.. יש גם בעיה שהוא מביא את הנתיב ללא תיקיית סוג ה-ID וללא תיקיית ה-ID עצמו, ובנוסף בהשמעת קבצים מארכיון לא נשלח הנתיב עם תיקיית הארכיון, לדוג': ivr2:/personalMessages/Phone/0773137770/Old/031.wav נשלח כך: ivr2://personalMessages/031.wav אמנם להסיר סלש אחד אני יכול וגם להוסיף את תיקיית סוג ה-ID וכן את ה-ID עצמו, אבל אני לא יכול לדעת אם ההודעה מגיעה מהתיקייה הרגילה או מהארכיון... Spoiler הפתרון היחיד כרגע הוא לבדוק ב-API לשיחות נכנסות לאיזה קובץ המאזין מקשיב שזה גם מאט את פעולת הקוד וגם מצריך שינוי במבנה הקוד כך שאין לי כ"כ כוח לזה...
  • פרטי ההודעה

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    132 צפיות
    צ
    @מושי-גרינוואלד אולי אם תעשה איזה אוטומציה שמוחקת את הקובץ TXT הנסתר, אבל הבעיה היא איך היא תדע כמה זמן עבר? אתה יכול לעשות קומבינות, כמו למשל שכל ההודעות שעבר להם סך הזמן ההוא יעברו לשלוחה השניה ע"י שתיצור כל פעם משימה חדשה וכו' כמובן כל זה בלי API עם שרת וקוד וכו', אף שבעיקרון זה קוד די פשוט שאולי אפילו ר' GPT ידע לעשות לך אותו, ייקח כל הקלטה, יבדוק מתי היא הוקלטה, ואם עברו סך הימים המבוקש, ישלח פקודה למחיקת הTXT
  • מעבר מיידי לשלוחה אחרת בעת אישור הקלטה

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    211 צפיות
    ח
    @0799222222 צריך להוסיף גם קובץ שקט כי כשמגדירים ביטול שמיעת מספר קובץ המערכת אומרת ההודעה הוקלטה בהצלחה אז תשים גם קובץ שקט על מספר ההודעה M1452 הקלטה שקטה.wav
  • הפנית לשלוחות אחרות לפי רשימות תפוצה שונות

    9
    1 הצבעות
    9 פוסטים
    284 צפיות
    ב
    @יעקב-ב נכון מאוד.