• מוסיפה נקודות למזהה ספציפי

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    67 צפיות
    אין תגובות
  • משחק קליקרים

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    810 צפיות
    N
    עשיתי גם בחויה בקליק וגם בטריקס נהנתי יותר מחויה בקליק יש להם גם שירות מהמם במייל ובטלפון מבחינת המחיר נראה לי שהם גם יותר זולים-אבל זה תלוי בעיקר במספר המשתתפים
  • מודול הוספת ניקוד לפי דקות האזנה - משהו לא עובד

    נפתר
    14
    0 הצבעות
    14 פוסטים
    544 צפיות
    ש
    @613-0 דיברתי עם ימות המשיח והם אמרו שצריך להוסיף בקובץ IVR את ההגדרה הזו: enter_id_type=סוג הזיהוי ואז זה עובד מעולה.
  • צינתוק אחרי העלאת הודעה

    18
    0 הצבעות
    18 פוסטים
    354 צפיות
    נ
    @צבי-ד-צ תודה רבה רבה רבה לכם על כל העזרה הצלחתי לשלוח ב"ה ושוב פעם סליחה על כל הפעמים שלא הבנתי וכו', ושוב פעם תודה רבה רבה רבה על כל העזרה
  • עריכה אחרי האזנה להודעה בשלוחת השמעת קבצים

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    108 צפיות
    א
    @זעליג תגדיר את פעולת המקשים בתפריט לאחר שמיעת כל קובץ כאן.
  • מה דעתכם על אופן בניית קו קורסים

    11
    0 הצבעות
    11 פוסטים
    489 צפיות
    צ
    @עידו כתב במה דעתכם על אופן בניית קו קורסים: מצד שני אם ללקוח תתנתק השיחה לפני המעבר הוא ישלם ולא ירשם א. לקוח ששלא היה עד סוף הרשום - אכן לא נרשם, את ההודעה של "נרשמת בהצלחה" וכדו' שמים אחרי ההוספה כמובן, כך שמבחינת הלקוח אם הששיחה תתנתק אחרי שהוא שילם מסתמא יפנה למערכת או משהו כזה. וכפיתרון אפשר לעשות שכבר בתחילת הרישום ירשם לרשימה הלבנה בתוספת = אות כלשהי (כך שלא באמת יוכל להיכנס, אלא רק בשביל שהמערכת תראה שיש טעות, זה גם יכול להיות כהגדרה מוגבלת לזמן. אחרי הרישום כמובן יוחלף הערך. (ופה אפשר כמובן עוד לשחק עם זה כיד ה' הטובה על מודל הוספת ערך )
  • נושא זה נמחק!

    נעול נפתר
    4
    -1 הצבעות
    4 פוסטים
    22 צפיות
  • תהילים לפי ימי השבוע והחודש - קיים מודול?

    8
    0 הצבעות
    8 פוסטים
    389 צפיות
    ד
    @isi במייל 3660860 שטרודל כו' Spoiler סורי, הפורום לא היה זמין לי
  • הורדת פירוט שיחות נכנסות למערכת

    3
    1 הצבעות
    3 פוסטים
    256 צפיות
    צ
    @עידו כתב בהורדת פירוט שיחות נכנסות למערכת: @בצלאלי64 אולי זה יעזור @בצלאלי64 בווטאספים החדשים כמובן
  • קבלת נתונים

    10
    0 הצבעות
    10 פוסטים
    701 צפיות
    א
    @IV 052-option=9-9------Next מצורף קישור להגדרות חשוב מאוד: לא מקפיצים סתם נושא ישן, פותחים נושא חדש.
  • שליחת מיילים מהמערכת

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    334 צפיות
    C
    @אמרתי-אני-יודע יש לך טעות.. ברירת מחדל המערכת שולחת לאימייל ברירת מחדל, כדי לשלוח לאימייל אחר יש להגדיר כך: recording_and_entering_data_email_address=AAA@gmail.com כדי לשלוח לאימייל נוסף יש להגדיר גם כך: email_address2=mail@gmail.com ושים לב, תמיד כשיש לך איזו בעיה - דבר ראשון תבדוק בשרשור המודול המתאים אם הגדרת נכון
  • 0 הצבעות
    6 פוסטים
    238 צפיות
    ע
    @sumone כתב באני רוצה להגדיר תוסף שמפעיל ספר אינטרנט בhome assistant ומכבה את האור,: @kol-hotline כתב באני רוצה להגדיר תוסף שמפעיל ספר אינטרנט בhome assistant ומכבה את האור,: here is my home assitens ID הכתובת הזו זה שרת לוקאלי או בענן? (רק מוודא בנוסף, שלא ניסית לכתוב את הקישור איך שזה, והחלפת את המזהה שלך בטקסט הזה..) יותר הגיוני.
  • מגיב על האתר המושקע לניהול מערכת התורים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    97 צפיות
    אין תגובות
  • גל הדיווחים

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    352 צפיות
    אין תגובות
  • דרוש מפתח קו לקורס הלכה מקוצר >

    לא נפתר
    5
    0 הצבעות
    5 פוסטים
    230 צפיות
    I
    @אלי-א cs@ivr-phones.com
  • החלפת ההודעה לשליחה למצטרפים חדשים בקבוצת וואצפ

    נפתר
    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    241 צפיות
    א
    @מנסה-להבין12a כתב בהחלפת ההודעה לשליחה למצטרפים חדשים בקבוצת וואצפ: @אשמח-לעזור כתב בהחלפת ההודעה לשליחה למצטרפים חדשים בקבוצת וואצפ: @מנסה-להבין12a תסמן את הנושא כ'ניפתר' בהצלוחה לא רואה כזאת אפשרות (אין כותרת בכלל) ב'כלי נושא' (למעלה), תסמן את הנושא כלא ניפתר ואחר כך שוב פעם כניפתר
  • קו וירטואלי - אפשרות הוצאת שיחות ללא יחידות לנייח?

    3
    0 הצבעות
    3 פוסטים
    203 צפיות
    מ
    @חזקי-ראזנבערג כתב בקו וירטואלי - אפשרות הוצאת שיחות ללא יחידות לנייח?: @מנסה-להבין12a היום כשיש לך קו ווירטואלי ואתה משדרג אותו, והשליחת sms מתבטל אפשר להתקשר לכל מספר בחינם כולל נייח, נייד. תודה, זאת אומרת שאני צריך להחליט, או sms , או חיוג לכל היעדים כולל סלולר ללא עלות.... או לפתוח מספר אחר עבור החיוגים
  • נושא זה נמחק!

    1
    0 הצבעות
    1 פוסטים
    26 צפיות
    אין תגובות
  • האם מנהל קבוצת וואצפ - שפתח את הקבוצה יכול לעזוב אותה?

    6
    0 הצבעות
    6 פוסטים
    230 צפיות
    ח
    @kasnik כפי מה שאני יודע כדי להסיר מנהל לגמרי מכל ההרשאות גם מאיפוס הסיסמא דרך הטלפון של המנהל הוא רק מול שירות הלקוחות שאתה צריך לשלוח תעודת זהות ובעלות על המספר
  • דברים שהייתי משנה בקבוצות הוואצפון החדשות

    2
    0 הצבעות
    2 פוסטים
    155 צפיות
    מ
    הוספתי משתמש לקו - ונשלחה לו הזמנה טלפונית, אבל הוא בחר שלא להצטרף, עדיין הקבוצה פתוחה לו להאזנה (אפילו שחסום לכל מי שלא חבר בקו) ומצד שני, איך אני יכול לדעת מי הם אלו שיש להם גישה לקו, אפילו שהם לא חברים בקו (אלא רק נשלח להם הזמנה להצטרף) ולא אישרו הצטרפות לקבלת הצינטוקים.