הקו מתנתק
-
@שמחה-זו-הסיסמא אני גם נתקל בבעייה הנ"ל כבר במשך שבוע ימים, - וכשהתלוננתי לפרטנר על הנ"ל, טענו לי בתוקף (אחרי שבדקו זמן רב..) שהתקלה אינה שייכת אליהם. מה עוד אפשר לעשות??
-
@אבו @איש-ימיני @שמואל-ש האם מצאתם פיתרון להנ"ל?? (הבעייה כעת שונה מהבעייה שהייתה ל @בוס , כיון שגם לכל המספרים הנוספים שמשוייכים למערכות הבעייתיות, יש את התקלה הנ"ל, ואפי' שאינם מתחילים באותה קידומת כלל...)
-
@אבו @איש-ימיני @שמואל-ש האם מצאתם פיתרון להנ"ל?? (הבעייה כעת שונה מהבעייה שהייתה ל @בוס , כיון שגם לכל המספרים הנוספים שמשוייכים למערכות הבעייתיות, יש את התקלה הנ"ל, ואפי' שאינם מתחילים באותה קידומת כלל...)
אז רק לעידכון, לא מצאתי פיתרון.
אבל אצלי זה כן כמו שכתב @בוס ומספרים המשניים כן עובדים... -
@אבו אצלי הפוך
-
-
@אבו אצלי המספר הראשי עובד והמספרים המשניים לא עובדים
-
@שמחה-זו-הסיסמא כתב בהקו מתנתק:
ואגב מי שיש לו מידע לגבי חברת הוט מובייל אשמח אם יוכל לעדכן כאן
אני נמצא בהוט מובייל ויש אצלי ג"כ התקלה הזו לפעמים בכל סוגי המספרים !
האם יש כבר איזה בירור לגבי הענין?? -
-
@שמחה-זו-הסיסמא
התכוונתי לומר שלא שמתי לב באיזה מספרים יש תקלה ובאיזה לא, אלא הבחנתי את התקלה בהרבה מקרים בלא שימת לב מיוחדת לסוג המספר , -
בס"ד העניין טופל.
מי שעדיין חווה בעיות חוזרות ונשנות בחיוג מפרטנר לקווים של ימות המשיח
נא לשלוח מייל לשירות לקוחות cs@yemot.co.il
עם פרטי שיחה מדוייקים
מחייג, מחוייג, תאריך, שעה
של השיחה -
@שמחה-זו-הסיסמא לתשומת ליבכם, הבעייה חזרה בשעות האחרונות, ואין שום אפשרות להתקשר לאותם המערכות שעשו בעיות בעבר, - (והמערכות שעבדו בעבר בצורה תקינה, גם כעת עובדים בלי שום בעיות),