• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id

    חדש במערכת
    7
    11
    517
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אלחנן1 ניהול נערך לאחרונה על ידי אלחנן1

      ב"ה

      הגבלת כניסת ID בו זמנית

      ניתן להגביל כניסת ID לאותה מערכת בו זמנית.
      למשל: אם משתמש א' נכנס עם ID שמספרו '1234',
      משתמש ב' לא יוכל להיכנס עם אותו ID כל עוד ה ID פעיל במערכת.

      כדי שתחול ההגבלה, יש להגדיר:

      limit_double_entry=yes
      

      ניתן להחיל את ההגדרה בשלוחה מסויימת בקובץ ext.ini או על כלל השלוחות בקובץ ivr.ini הנמצא בשלוחה הראשית.
      שימו לב: ההגבלה חלה אך ורק באותו סוג ID
      לדוגמה, אם משתמש א' נכנס עם מספר ID מסוג list ומשתמש ב' נכנס עם אותו מספר ID מסוג enter_phone_list ההגבלה לא תחול.

      באם חלה הגבלה, המשתמש ישמע:
      M4376 לא ניתן להתחבר בו זמנית מאותו משתמש

      אפיון: @eliyahu

      עודכן בשרשור המתאים

      בברכה,
      אלחנן

      ב ח 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 10
      • ב
        בוס @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

        @אלחנן1 ענק!!!
        עכשו אותם מאזינים שבחדרי ועידה שרוצים לעשות בלאגן, ועושים ועידה עם הקו בעצמו, מה שיוצר הד מתמשך, לא יוכלו לעשות זאת יותר!

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • א
          אבו @בוס נערך לאחרונה על ידי

          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ח
            חוויה טלפונית @אלחנן1 נערך לאחרונה על ידי

            @אלחנן1
            חזק מאוד
            עכשיו נשאר עוד דבר קטן שיתן פונקציונאליות מטורפת
            אם יהיה אפשר להחיל על משתמש זיהוי מסויים מוגדר מראש בעת כניסה לשלוחה

            H תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • H
              HMJE22 @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

              @חוויה-טלפונית כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

              אם יהיה אפשר להחיל על משתמש זיהוי מסויים מוגדר מראש בעת כניסה לשלוחה

              כבר קיים אופציה כזה, אתה יכול להשתמש עם זה - כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש.
              אתה מכניס לכמה מספרי טלפון זיהוי מראש, והנ"ל עובד על בסיס קובץ list_all_information, ובשימוש עם הקובץ הנ"ל אפשר להגדיר מאיפה לבדוק נתונים, כך שאתה יכול להכניס כזה קובץ לשלוחה מבלי לשבש את כל המערכת (אם אתה משתמש כבר במערכת עם כזה קובץ list_all_information).
              מקווה שהדברים מובנים, ותסתדר, כי אין לי כ"כ זמן כעת לפרט ולהסביר.

              בהצלחה

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ח
                חוויה טלפונית @HMJE22 נערך לאחרונה על ידי חוויה טלפונית

                @HMJE22
                מכיר את האופציה הזו כמובן ואני משתמש איתה המון
                אבל זה לא עוזר לי במקרה שאין לי את כל הטלפונים של מי שאמור לחייג למערכת...

                מ H 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ
                  מנסה מומחה @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                  @חוויה-טלפונית

                  אז תעביר אותו בשלוחת הרשמה שמחייבת אותו להקיש זיהוי [אחרת בלאו הכי איך תדע לאיזה זיהוי לשייך אותו]

                  ואת הזיהוי שהוקש + הטלפון תוסיף לאול אינפורמיישן

                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • H
                    HMJE22 @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                    @חוויה-טלפונית כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                    אבל זה לא עוזר לי במקרה שאין לי את כל הטלפונים של מי שאמור לחייג למערכת...

                    בapi אתה יכול להסתדר עם זה בקלות, אתה פשוט מעביר את כל אלו שאתה לא יודע את המספר שלהם מראש (מי שלא מופיע בקובץ list_all_information עם זיהוי), שיכנס לשלוחת api שמוסיפה בקובץ הנ"ל עוד שורה עם הפרטים שלו, שלענייננו זה המספר טלפון שלו, עם הזיהוי מראש שאתה רוצה להכניס לכל אחד.
                    (הבעיה בזה יהיה בהתנגשות מספר מאזינים בו זמנית, ואכמ"ל).

                    ותוך כדי אני חושב שגם בלי api אפשר להסתדר בצורה קלה ופשוטה, להשתמש עם מודול הוספת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש לקובץ במערכת לבחירתכם.
                    בהנ"ל אתה מגדיר מפתח (key) עם הנתונים שאמור להיות עד הטלפון של המאזין, והערך (value) יהיה המספר טלפון של המאזין, ואז אוטומטי מתווסף לקובץ שמאזין מטלפון פלוני יוכנס עם זיהוי אלמוני...
                    (את הנ"ל לא בדקתי כרגע עם זה עובד, אבל בהחלט יכול להיות שזה פתרון עבור כל מי שאתה לא יודע את המספר שלהם מראש, להכניס אותם גם לקובץ list_all_information עם זיהוי מוגדר מראש).

                    נ.ב. לשימת לב, אני לא נגד @חוויה-טלפונית כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                    עכשיו נשאר עוד דבר קטן שיתן פונקציונאליות מטורפת
                    אם יהיה אפשר להחיל על משתמש זיהוי מסויים מוגדר מראש בעת כניסה לשלוחה

                    ואדרבה, אם יפתחו את זה שיהיה ניתן להגדיר זיהוי מסויים באופן כללי שכולם יכנסו עם הזיהוי אוטומטי, זה יועיל מאוד לעוד הרבה דברים ואכמ"ל...
                    בכל אופן כל הנ"ל הוא בנסיון לעזור כל זמן שזה לא פותח...

                    בהצלחה

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח
                      חוויה טלפונית @מנסה נערך לאחרונה על ידי חוויה טלפונית

                      @מנסה @HMJE22
                      בואו, בקומבינות אני (חושב שאני) הרבה יותר טוב מכם

                      @HMJE22 כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                      ותוך כדי אני חושב שגם בלי api אפשר להסתדר בצורה קלה ופשוטה, להשתמש עם מודול הוספת ערך ID של המתקשר או ערך מוגדר מראש לקובץ במערכת לבחירתכם.
                      בהנ"ל אתה מגדיר מפתח (key) עם הנתונים שאמור להיות עד הטלפון של המאזין, והערך (value) יהיה המספר טלפון של המאזין, ואז אוטומטי מתווסף לקובץ שמאזין מטלפון פלוני יוכנס עם זיהוי אלמוני...

                      זה ממש לא יעבוד בשום צורה שהיא!!!
                      האורפרטור = אינו ערך מתאים ב list_all_information

                      @מנסה כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                      אז תעביר אותו בשלוחת הרשמה שמחייבת אותו להקיש זיהוי [אחרת בלאו הכי איך תדע לאיזה זיהוי לשייך אותו]

                      אני לא מחפש לשייך אותו לזיהוי מסויים, אלא להחיל עליו הגדרות שאפשר להחיל רק על זיהוי,
                      למשל אם אני רוצה שיוכלו לעבור סה"כ 200 משתתפים בשלוחה מסויימת ושהערך יתאפס בכל שבוע
                      אני יכול להחיל על כולם זיהוי YXZS ולהעביר אותם בשלוחה של אקסס פילטר.
                      עם API אפשר לעשות את זה גם בלי אקסס פילטר...

                      H ש 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • H
                        HMJE22 @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                        @חוויה-טלפונית כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                        בקומבינות אני (חושב שאני) הרבה יותר טוב מכם

                        לא כ"כ הצלחתי להבין איפה אתה יותר חזק בקומבינות 🤔 אתה פשוט הסברת למה כל מה שכתבו לך לא כ"כ עוזר לך... (וד"ל).

                        כמו"כ לא נראה לי שמישהו התאמץ כאן יתר על המידה לחפש לך קומבינות... אלא כל אחד רצה לעזור לך קצת כפי יכולתו עם הידע שהיה לו באותו זמן שהגיבו לך, ואפי' גם קצת התאמצות לבדוק ולאמת את מה שחשבו, אבל לא עד כדי שתקרא לזה שחשבו על קומבינות וכו' וכו'...

                        ולסיומו של ענין, אתה ביקשת בהתחלה

                        @חוויה-טלפונית כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                        אם יהיה אפשר להחיל על משתמש זיהוי מסויים מוגדר מראש בעת כניסה לשלוחה

                        וע"ז הגבתי לך

                        @HMJE22 כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                        כבר קיים אופציה כזה, אתה יכול להשתמש עם זה - כניסה לפי שיוך טלפוני לשם משתמש.

                        שבעקרון זה התשובה על מה שביקשת בפוסט הראשון שלך...
                        אלא שאתה הגעת עם בעיה חדשה

                        @חוויה-טלפונית כתב

                        אבל זה לא עוזר לי במקרה שאין לי את כל הטלפונים של מי שאמור לחייג למערכת...

                        אז כך, ראשית כל אם אתה מדבר בשטחיות, אין פתרון כרגע...
                        ניסו להציע לך כל מיני פתרונות שאולי יכולים לעזור. אם בכל זאת אתה טוען ויודע שהם לא עוזרים... אז לפחות תגיד תודה שניסו לעזור לך, ולא קרה כלום מעבר לכך, אז לצערנו לא הצלחנו לעזור כמו שרצינו... 😥
                        חוץ מזה, אם אתה בכל אופן מבין קצת בapi אז זה מאוד מאוד פשוט, וחבל לך על המאמצים המיותרים...

                        ולסיום:
                        אם אתה כבר בכל אופן רוצה שיפתחו את זה, (ועוד הרבה יהנו מזה), אז תפתח נושא חדש בבקשות לפיתוח, ותגדיר את כוונתך יותר בכיוון הזה...

                        אם יהיה אפשר להחיל על משתמש זיהוי מסויים מוגדר מראש לכל המאזינים בעת כניסה לשלוחה מסויימת.

                        (כמובן אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, רק הנ"ל הוא פשוט לשימת לב לדייק יותר בבקשתך, כי בקשתך הקודמת כפי שהובא כאן לעיל, כבר קיים...).

                        וכמדומני שאין שום ענין להמשיך את הנושא הזה כאן, כאשר תשים לב הכותרת של הנושא הוא חדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id. ולדברים אחרים יש פורום משתמשים.

                        בהצלחה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ש
                          שמחה - זו הסיסמא @חוויה טלפונית נערך לאחרונה על ידי

                          @חוויה-טלפונית כתב בחדש! הגבלת כניסת ID בו זמנית - enter id:

                          זה ממש לא יעבוד בשום צורה שהיא!!!
                          האורפרטור = אינו ערך מתאים ב list_all_information

                          תוכל להגדיר

                          type=add_id_to_list
                          add_id_to_list_location_list=/EnterID/ListAllInformation
                          add_id_to_list_key_first=1111,1,,,
                          

                          בלי value

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון