"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}"
-
@פישל כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
@אבו גם לי זה קרה מספר פעמים
מה שמוזר ותמוה הוא שזה גם בקווים שלא קשורים בוודאות לימות,אם זה לא היה קשור אז לא היית שומע את זה (כמו שזה לא יחייג אליי פתאום)
כמו למשל קו המידע של איצ'ה שהוא על פלטפורמה אחרת ולמרות זאת ביום שישי האחרון פתאום אני שומע את הקו התפריט של הקו הבטחוני ברקע יחד אם התפריט של קו המידע
אולי זה קשור לאקרים שתקפו את מערכת קו המידע מה שהזכיר איצ'ה בחצי מילה בסוף עדכון הבוקר של יום ראשון...מה שאומר שיש שיתו"פ בין ימות לחברה שמפעילה את הקו הזה (אולי קליקול...)
-
@אבו כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
אם זה לא היה קשור אז לא היית שומע את זה (כמו שזה לא יחייג אליי פתאום)
קורה לי די הרבה שמחייגים אלי מספרים פתאום....!!
בכל אופן, אני מכיר הרבה חברות בת וזה שונה לגמרי בכל המבנה שלו, יתכן שיש שיתוף פעולה מבחינת השרתים או משהו כזה, בכל אופן אלו הם העובדות! -
אין לזה קשר לימות, זה קורה גם בחברות אחרות
וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה. -
@מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
אין לזה קשר לימות, זה קורה גם בחברות אחרות
וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.מעניין שזה לא קורה בשיחות, כנראה שזה קשור לימות/קליקול
-
א. נ"ל שזה רק בהוט מובייל
ב. זה לא רק בימות וקליקול אלא גם בקול כשר { החברים של ימות... }ככל הנראה {השערה שלי} זה תקלה (שגם אני סובל ממנה)
-
@מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
אין לזה קשר לימות, זה קורה גם בחברות אחרות
וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.ומעניין שזה תמיד בפתיח, ותמיד הקו הביטחוני.
ומעניין שזה קרה לי יותר מפעם אחת. -
@מתנסה-php-api כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
א. נ"ל שזה רק בהוט מובייל
אכן, אני בהוט מובייל.
-
גם לי זה קרה לאחרונה כמה וכמה פעמים.
אני בהוט מובייל.
.@מתעניין כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
וזה קשור לקליטה גרועה, שמתערבב עם אדם אחר באזור, או משהו דומה.
לא להיכנס לקונספירציות משונות...
אם זה קורה:
א' רק בעת חיוג לקוי תוכן ולא בחיוג לאנשים פרטיים
ב' זה מעביר רק לקו הבטחוני ולא למערכות אחרות
אז זה באג מאד מאד ספציפי -
@פישל כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
@מתנסה-php-api כתב ב"הגעת לקו... {שבכלל לא רצית!!}":
א. נ"ל שזה רק בהוט מובייל
אכן, אני בהוט מובייל.
אני דווקא בגולן
-
-
@אלחנן1 נראה לי שהתקלה מספיק רחבה בשביל שלא על כל תקלה צריך את הסיוט הזה
סליחה אם הגזמתי... -
@אבו
מספיק רחב יחסית למה..
בכל אופן, בכל תקלה כזו צריך פרטי שיחה -
@אלחנן1 לא רוצה להיכנס לוויכוח, בפרט לדבר שאני לא נמצא במקום שלו.
אבל עושה תחושה שמבקשים פרטי שיחה רק כדי שלא על כל טעות בהגדרה ישלחו מייל לשירות, (כי מה הבעיה שלכם לדוגמא להוציא לוג לבד במקום להסביר לי ב-10 מיילים על איזה לוג מדובר ולא על מה ששלחתי) אבל כמובן שזה לא העבודה שלי אז אני לא רוצה להיכנס לזה
נ.ב. שלחתי מייל על באג ב-16.07.2024 ועדיין לא הגיבו בכללאם אתה רוצה לבדוק את זה, שלחתי ממייל moshe@mgmivr.com -
@אבו
פרטי שיחה מאתמול אין דרך להוציא את הלוג
כך שהמייל ההוא לא רלוונטי
זה צריך להגיע למתכנת באותו יום שאתה שולחנ.ב. אתה לא נכנס לויכוח רק בלי להבין כלום אתה כותב את הדעה שלך... אז גם אני לא אתווכח איתך
-