חסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל
-
@אבו תחסום אותם מלהכנס לשלוחה
-
@צבי-ד-צ כתב בחסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל:
@אבו תחסום אותם מלהכנס לשלוחה
כן, אבל יש כמה שלוחות וכו'...
-
זה לא חכם לתת אופציה לחסום גם לשיחות נכנסות
כי אם מחר הבנאדם יעשה תשובה... ויתפייס איתך,
לא תוכל לעזור לו, כי לך כמנהל אין גישה, ורק שהוא עצמו יצטרף לרשימת תפוצה, גורמת להסיר את המספר שלו מרשימת החסימה, והוא הרי לא יכול להתקשר לקו....הפתרון הוא שאם יש לכם בעיות עם לקוחות מסוימים, תעשו בשלוחה הראשית כניסה לפי רשימה שחורה, ותכניסו ברשימה השחורה את מי שאתם לא רוצים שיתקשר לקו.
-
@davd
יש לי הוספה אוטומטית לרשימת תפוצה בכניסה לקו,
יש דרך שזה לא ימחק אותם מהחסימה אלא רק כאשר הם שומעים את התפריט המורחב של הוספה
הנכם מבקשים להוסיף וכו -
@33064325 לא
-
@davd למה זה לא עובד לי?
פירטתי כאן -
@יב כתב בחסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל:
@davd למה זה לא עובד לי?
פירטתי כאןלפי מה שפירטת שם, לא ראיתי שזה לא עובד לך
אם תשלח הודעה או צינתוק למספר שהכנסת לרשימת חסימה, והוא יקבל את ההודעה או הצינתוק, אני ידע שזה לא עובד
-
@davd כתב בחסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל:
אם תשלח הודעה או צינתוק למספר שהכנסת לרשימת חסימה, והוא יקבל את ההודעה או הצינתוק, אני ידע שזה לא עובד
אבל הפילטר לא מזהה אותו כחסום.
אתה רוצה להגיד לי, שבעצם המספרפעיל
, רק שלא מוציא צינתוקים?- מה הקטע? - אם זה
חסום
, אז שיהיה חסום גם ברשימה (ויוכלו לעשות על זה פילטר). - איך אני יכול לדעת את מי חסמתי בעבר, שאם הוא יתקשר אליי - בתור מנהל, אדע להפנות אותו לרישום מחדש?
- לפי מה שהבנתי, המספר לא נכנס לרשימת חסימה (הידוע לנו). - ובהודעה
M2686
אומר; שימו לב, המספר שיוכנס לרשימת החסימה, לא יוכל להשתחרר אלא ע"י הצטרפות של הלקוח לאחד מרשימות התפוצה במערכת באופן טלפוני מיוזמתו, נא הקישו את המספר שברצונכם להכניס לרשימת החסימה הכללית ולסיום הקישו סולמית. - אז איזה רשימת חסימה זו? מה טיבה? איך אנהל איתה?
- מה הקטע? - אם זה
-
-
@צבי-ד-צ ובאיזה
Log
זה נכנס?@יב כתב בחסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל:
איך אני יכול לדעת את מי חסמתי בעבר, שאם הוא יתקשר אליי - בתור מנהל, אדע להפנות אותו לרישום מחדש?
מה טיבה? איך אנהל איתה?
-
@יב אין - פשוט אי אפשר לדעת אילו מספרים חסמת.
ולמיטב ידיעתי זה לא נשמר בשום לוג
@יב כתב בחסימת מספרים מקבלת הודעות וצינתוקים מהמערכת ע"י המנהל:
מה טיבה? איך אנהל איתה?
זה לא נועד לפילטרים וכדו' אלא כמו שהביא @davd דוגמה שלפעמים יש אנשים שלא יודעים להסיר את עצמם אז אתה יכול להסיר אותם בעצמך בלי לטרוח להסיר מכל רשימה בנפרד - לא בשביל פילטרים
-
להבהרת הדברים
בכל מערכת טלפונית יש רשימת חסימה, שגוברת על כל רשימות התפוצה.
לא משנה מה קורה ברשימת תפוצה מסוימת, אם הלקוח יהיה ברשימת החסימה, הוא לא יקבל הודעות וצינתוקים מהמערכת.חשוב לציין שלא תמיד זה משתקף ברשימות הקמפיינים השונים,
אך בדוח קמפיין יופיע ש"חסום", וכמובן לא יחוייבו על המספר בעת שליחת הודעה.עד הפיתוח הזה, לא היה למנהל שום אינטרקציה לרשימה הזאת, ורק המאזין בעצמו היה נכנס לרשימה הזאת, כאשר הוא חוסם את עצמו מאחד הרשימות התפוצה, ומוחק את עצמו מהרשימה הזאת לאחר שהיה מצטרף לאחד הרשימות תפוצה.
מה שפותח (בעקבות לקוח ששילם...) שהמנהל יכול להכניס מאזינים לרשימה הזאת.
והתועלת, כאמור לאנשים שלא מבינים איך להסיר את עצמם, אז המנהל מכניס אותם, וזהו, מעכשיו הוא כבר לא יקבל צינתוקים אלא א"כ יירשם באחד מרשימות התפוצה.בברכה