פרסומת
-
@פלוס
עכשיו הוא מתחיל להגיד משהו שחם בחוץ וכו' אפילו לא שמעתי את זה כי מיד ניתקתי והתקשרתי שוב -
@מושי-גרינוואלד
אה, אתה מתכוון לפורטל התוכן?
זה קמפיין שלא לשכוח את הילדים ברכב.
אגב, גם בימות החורף הגשומים והסגרירים הוא אומר: חם בחוץ .... -
@פלוס
אין לי בעיה עם זה שישמעו אותו בפורטל התוכן אבל במערכת שלי אין לי סבלנות לזה
חוץ מזה אין לי רכב בכלל -
@מושי-גרינוואלד באופן עקרוני יש לימות המשיח רשות לשים לנו פרסומות בקווים... מקוה שלא מתחילים עם זה בתור הכנסה נוספת במקום דמי הקישוריות...
-
@מושי-גרינוואלד אגב, דברים כאלה הכי טוב להתקשר לשרות לקוחות
-
@מושי-גרינוואלד למי ששכח את הפרסומון..
-
נכון, אבל פעם זה היה רק אם בעל הקו מאשר, עכשיו זה נראה שהתחילו לשים איפה שבא להם -
מה, עדיין לא שמתם לב? כנראה שאתם בעיקר בונים מערכות וכמעט לא מתקשרים...
כבר הרבה זמן יש פירסומות מידי פעם בקוים של ימות המשיח, כנראה בעקבות הורדת דמי הקישוריות (וטוב ששכך, העיקר יישאר בחינם...), זה בכל הקוים.
וכבר ציינו לזה בעבר -
@צבי-ד-צ ואיך מקבלים את זה הלקוחות (בעלי הקוים)?
-
-
-
@פלוס הפרסומות גם בשלוחות שאינם תפריט?
-
@CUBASE
בשלוחה הראשונה אליה אתה נכנס, לא משנה מה הוא.
כך לפחות נראה לי.
(אצלי זה בנוי על פילטר) -
@פלוס ואם עושים טיימר שנייה בשלוחה?
-
@CUBASE
שאלה טובה... -
@פלוס תבדוק את זה, תחזור עם תוצאות
-
@CUBASE
לך מגיע המון,
עזרת לי המון בפורום, בדיוק במקומות בהם עמדתי נואש...
-
@עידו לא יודע.
אבל נראה לי שאנשים אוחזים את זה לאט לאט שזה לא קשור למערכת זו או אחרת, הם שומעים את זה במגוון קוים ואפילו בווטסאפ המשפחתי הסגור...
כך שמבינים נראה לי שזה בכלל קשור למשהו כללי לכל קוי התוכן. -
@צבי-ד-צ בינתיים אני לא נתקלתי בשום מערכת עם פרסומת, לא במערכות שלי ולא במערכות אחרות כך שנראה שייקח זמן עד שאנשים יבינו את זה..
-
@CUBASE אני נתקלתי בכמה מערכות, ונראה לי שעוד זוכרים מפריגת...
אבל ייתכן באמת שייקח עוד זמן, אבל בסוף יתרגלו. -
דרך אגב, הפיתרון אם התקשרת לקו ויש פרסומת, זה לנתק ולהתקשר שוב, זה פעם בX התקשרויות או משהו כזה משמיע את הפרסומת.
ואולי זה יהיה פיתרון למי שזה לא נעים לו שיש פירסומת בקו, משהו בAPI שאם יש פירסומת מתנתק השיחה, שמתנתק זה פחות לא נעים. רק אני לא יודע אם יש אפשרות כזו, שהמערכת תדע אם מושמע פירסומת, צריך בשביל זה לעקוב על זה, לדוגמא אם זה תמיד בכניסה לשלוחת השמע"ק, ושולחים רקיאה כל הזמן לראות איפה המאזין, ורואים שהמאזין כבר יותר מ3 שניות בשלוחה אבל לא בשום קובץ בשלוחה, זה אומר שהוא כנראה בפירסומת (אם אין M000), או אם כלל לא נכנסים לשלוחה, אז אפשר לעשות שבכל כניסה לשלוחה עוברים דרך שלוחה ששולחים קריאה לשרת לעקוב אחרי המספר, ואם הוא לא נכנס לשלוחת השמע"ק - סימן שהוא בפירסומת.
וכו' וכו', צריך פשוט להתחקות אחרי הצורה שבבה המערכת משמיעה את הפירסומות.